@Pooh, de kleine is zijn kamertje aan het bekijken, hij valt straks vast in slaap. @Nancy, wat een verhaal rondom je tante, hopelijk valt het allemaal mee, het is zo al erg genoeg. @Sam, vervelend dat je bij je dochter dezelfde klachten had en deze zo lang aan bleven houden, hopelijk ben je er deze keer eerder vanaf. En wat erg voor degene in je straat, dat is toch verschrikkelijk. Voor alle dames, welterusten!!
@Babyke: 9 juli, dat schiet best al op. Ben je eerder aan de beurt als ik, mag dan nog 1 weekje. We gaan aftellen....
@ pooh! geweldig die kamer zeg!! echt super dat moet sebas wel prachtig vinden! hopelijke slaapt tie vannacht goed! @ angel:: mooie buik or. @babyke: welkom hier!!
@pooh76: vervolg trombose: of ik last van m'n been heb? niet echt been voelt als je eraankomt verdooft aan dus of zenuwen stuk of dood. Spuiten hoef ik enkel als ik zwanger ben zodra ik zwanger af ben mag ik na een week of 2 stoppen. MAAR: als ik langer dat 2 uur in een auto zit of ga vliegen moet ik weer wel spuiten. Verder als gevolg van het missen vd spier, ga ik met mijn been trekken als ik heel moe ben. Nancy79: gecondoleerd met je verlies en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt omtrend de vage verhalen. @babyke: Welkom!!! @hier, vandaag 21 graden dus heel de dag gewassen, vooral veel kinderkleertjes die ik gekregen heb, die zoek ik dan uit wat ik hou en de rest gaat naar de 2e hands winkel, maar moet even goed gewassen en gestreken worden. gelukkig had ik vandaag ook mijn werkster, die allereerst de badkamer beneden helamaal leeg heeft gemaakt zodat er gebroken kan worden. Gelukkig hebben we 2 badkamers maar hoop toch dat eind volgende week de nieuwe douche klaar is! Verder droogde het door de warmte en de wind heerlijk dus veel was al weer gevouwen, en dankzij de werkster ook gestreken! @tegeltjesaffaire: vanmorgen nog ff langs de winkel geweest.....dicht! en tegeltjes festijn afgelopen, dus is alles weer voor de volle mep te koop! Bedankt schat!!!grrrrr
@ NANCY79: Gecondoleerd en veel sterkte @ KIKKERT: Mannen...Ik weet er helaas alles van @ J2J: Ja het begint al op te schieten .Ik heb echt af zitten tellen tot ik onder de 100 dagen zou zijn.Nu tel ik weer af tot ik aan het 3e trimester kan beginnen. @ MAMA VAN PERINE: Heerlijk 21 graden ben jaloers.Ik vindt het hier maar lang duren voordat het lekkere weer een beetje opgang komt. Voor alle dames die gaan slapen WELTRUSTEN. Ik ga zometeen ook ''proberen'' te slapen.De laatste weken wil het niet zo lukken.Moet om het uur zowat eruit om te plassen.Veel draaien,en dan soms bij het draaien krijg ik een flinke steek in mijn onderbuik .De kleine is ook erg actief s'nachts maar daar lig ik dan van te genieten .
goeie morgen meiden, gisterenavond laat heb ik flinke pijn gehad onder in mijn buik heel gek weet ook niet wat het was ik ben echt moeten gaan liggen op de bank, maar gelukkig is het (nu) na een nachtje slapen weer weg. ik moet zometeen naar school en heb er helemaal geen zin in weer de heledag luisteren en op een stoel (rot stoelen) zitten. fijne dag en voor diegene die moeten werken werk se knuffie
Succes op school vandaag Kikkert! Heb je een beetje kunnen slapen Babyke? Hier; weer aan het werk, nieuwe week... Vannacht niet heel goed geslapen, heel onrustig. Kon mijn draai niet vinden wat heeft geresulteerd in ieder uur wakker zijn... Ach ja, dat mag de pret niet drukken. Het zonnetje schijnt al wel lekker. Fijne dag allemaal!
goedemorgen allemaal kikkert gaat het nu een beetje met de pijn? succes op school ... babyke heb je nog een beetje kunnen slapen ??? mama vp wat lekker zeg 21gr heerlijk ..hopen dat het nu een beetje opschiet ... dithje fijne dag vandaag de zon schijnt maar wel balen van je slechte nacht... nancy heb je een beetje kunnen slapen meid? hoop dat je een beetje afleiding hebt op je werk vandaag... pooh en hoe heeft sebas geslapen in zijn nieuwe kamer??? hier redelijk geslapen vanacht ..heb alleen lopen lullen als brugman zegt manlief hahah... als ik de bossen niet omzaag dan schaaf ik de planken wel en dan nu voluit praten ...arme schat de mannen hebben wat te stellen met zon zwangere kip hahah....maar ja hoort erbij he hahah....
mamma chan mooie buik heb je! Oh wat naar over je gedoe met je vriend Ik zou ook niet weten wat je het beste kunt doen. Succes met je beslissing! Mama van Perine, Einneh en ik zijn al buddies! Misschien kunnen we dan met z'n 3en elkaar op de hoogte houden Sam wat een leuke babyshower heb je gehad! En wat ben je verwend Leuk hoor! Oh een een leuke foto van jou en je dochtertje! Wat een scheetje! Oh nee en je hebt bandenpijn Nancy wat een vreselijk verhaal over je tante! Gecondoleerd, lees net dat ze is overleden, wat vreselijk voor jullie. Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte! Dikke knuffel.. ik hoop dat er binnenkort duidelijkheid komt over wat er nu precies gaande is Eline! Dus je hebt eindelijk Alice gezien? mm misschien gaan we vandaag wel! Ik ben erg benieuwd ernaar Petatje! Foei! Je moet rusten en uitzieken! Hop het bed weer in Es wat grappig dat je met Geer op de foto staat haha Marsim wat fijn dat het goed gaat met de kleine Pooh wat goed dat je op tijd de plinten eraf hebt getrokken om dat te ontdekken! Nu kun je het nog fixen! Pooh wat een vrolijke kamer!! Leuk zeg! kleine Sebas is vast en zeker superrrr blij! Elea! Gefeli met de verhuizing! De container komt vandaag dan he?! Spannend hoor Einneh wat fijn dat de babykamer zo goed als klaar is Yayy! Goed gedaan man, hebben jullie even hard gewerkt! Mooie karamel kleur! En mooie meubels voor de kleine J2J fijn om te horen dat het goed met je gaat! Angel balen dat je zoveel pijn hebt! Hopelijk gaat het snel beter met je! En lekker buikje! Babyke welkom! Kikkert wat vervelend Sterkte! Hierrrrrr: IK BEN JARIG yaayyyyy hahaha ja ja 29!!! Nog net geen 30 Ben al flink verwend door mijn man, swatch horloge gekregen, een jurk en tickets voor het A-ha concert! Ik ga nu offline want we gaan wat leuke dingen doen Fijne dag allemaal xoxo
lang zal ze leven hieper de piep hoera ....gefeliciteerd meid met je verjaardag maak er maar een leuk dag van ...het zonnetje schijnt dus dat moet vast lukken ..
Hihihihi Angel, dus je hebt voor presentator gespeeld vannacht? GEFELICITEERD Shelly! Heb je je kado van je ouders en zus al uitgepakt? Ohh, en goed verwend door manlief! Fijne dag vandaag...
Shelly van harte meid!! Fijne dag!!! Hier vanochtend suiker laten prikken, 4,8 dus prima. Vanmiddag nog een keer dan is het weer klaar !!
Shelly: GEFELICITEERD!! Sam: Fijn dat je suiker goed was!! Ik heb een slechte nacht gehad, o o o wat was ons meissie toch druk.. In bed was ze al als een bezetenen tegen Vincent zijn hand aan het trappen, die zei zelfs; Jeetje Es.. ik voel het zo hard hoe moet jij het dan wel niet voelen.. Nou AUW bont en blauw En dan val je eindelijk in slaap en wordt je wakker getimmerd om 9 uur vanmorgen door de buurman :x:x Argg!!
Mogguh dames! @Mama van Perine, tegeltjesfestijn? Ik heb wat gemist volgens mij @Shelly, HIEPERDEPIEP HOERA! Gefeliciteerd met je 29ste verjaardag!! @Dithje, vervelend van het onrustig slapen Sterkte vandaag op het werk.. @Angel, whahaha dat praten in je slaap is hier ook bekend! Wij liggen zelfs soms tegen elkaar te praten Succes bij de HA vandaag trouwens! @Babyke, heb je nog kunnen slapen?? @Es, jeetje wat een druk meissie heb jij toch he.. En 9 uur?? Mag toch altijd pas om 10 uur grrrrrrr :x @Sam, wat goed dat je suiker goed was! @Kikkert, had je geen harde buik? Vervelend joh meid.. @Hier, vreselijk geslapen vannacht, veelste veel druk liggen maken, dus vanochtend mijn baas gebeld dat ik nog een dagje vrij neem. En hij begreep het zowaar! Bas was zo lief om bij me te blijven, de schat.. Hij heeft zelfs al de vakantiewas net weg staan strijken, wat een lieverd is het toch.. Vandaag nog een rustig dagje dus. Heel misschien de prenataldoos ophalen voor wat afleiding. Fijne dag meiden!
Fijn Sam dat je suiker goed was! Hihihi, drukke dame die van jullie Es! Misschien vanmiddag nog maar even een tukkie doen? Is dat zo Nancy, mag timmeren/klussen pas om 10.00 uur? Onze buurman begon vrijdag en zaterdagochtend om klokslag 08.30 uur... Wat goed meis dat je baas zo begripvol was! Ohh en wat is die Bas toch een lieverd... Lekker nog een dagje saampjes!
@Dithje, ik dacht het wel hoor.. Geluidsoverlast loopt van 10.00u tot 22.00u dacht ik altijd, maar zeker weten doe ik het niet