Shelly gefeliciteerd. Nancy gelukkig dat je thuis kon blijven, rustig aan he meid. Sam fijn dat je suiker goed was. Ik had gisterenavond wat last van mijn buik, de baby schopte ook 3 uur achter elkaar, ik dacht wat is er aan de hand dat ze zo druk is. Ik ben ook onwijs moe, toch niks geks gedaan. Werk tot 12 uur, dan lekker naar huis. heb echt zon katergevoel. xxxx
Poeh dames, zwaar hoor zulke zware nachten. Dikke knuffel voor jullie!!! Wat betreft gaan klussen, nou het is maandag en volgens mij mag dat gewoon vanaf 7 uur hoor Manlief begint ook om 7 uur en huizen bouwen gaat niet erg stil !!!
Nancy, wat fijn dat je baas het begreep en dat bas zo ontzettend lief voor je is en zelfs al de was heeft gedaan!! Doe mij zo'n vent Doordeweeks mag je idd al veel vroeger beginnen met timmeren enz.. Alleen dan is het nog wel irritant als je een slechte nacht hebt gehad
goede morgen, Ik ga zo terug lezen maar heb even een vraagje. Een vriendinnetje van Sam heeft de waterpokken.. Nu heb ik het gehad toen ik 6 mnd was maar heel licht.. Heb het weekend even het ziekenhuis gebelt maar die zegt geeft niks je kan eventueel wel antistoffen laten prikken om je gerust te stellen.. Wat zouden jullie doen, of ben ik misschien te gestresst?
Goedemorgen meiden! Nou, om 21.00 uur was meneer eindelijk uitgeteld genoeg om in slaap te vallen. Wel in zn bedje, maar met het licht aan. En zn slaapzak half open Dus hebben we m maar weer aangekleed, toegedekt en zn licht uitgedaan toen we gingen slapen. Straks ff voor controle naar de mondhyg. @ Nancy: Ach meis, ik kan me goed voorstellen dat je vannacht geen oog dicht hebt gedaan. Lief dat je baas zo begrijpend was en dat Bas bij je gebleven is. Wat een verhaal is het toch... Het wordt ook steeds vreemder met die rechercheurs. Raar hoor, van je schoonouders. Maar mss wel de reactie die je eigenlijk wel verwacht had van ze? Dat maakt het alleen niet minder vervelend voor jou. Dikke knuf meis! O, tip: bel eerst ff naar de prenatal. In de Boogaard zijn ze al weken los. Ze hopen woensdag weer te krijgen (ze hebben vorige week ook geen levering gehad) @ Dithje: ja hoor, hij valt vanzelf in slaap thanx voor de pb! Hihi, en vechten om een lettertype..Jij wint, wedden? Arrrggghhhh, wat een vreselijk bericht! Je laat je kind toch niet met 2 pitbulls alleen in de kamer? Balen dat je zo rot hebt geslapen vannacht! Mss vanmiddag nog ff een tukkie in het zonnetje. @ mamachan: nou, hier is het 2 maanden goed gegaan hoor, met Sebas in zn juniorbed. Maar daarna begon hij eruit te klimmen. Negeren en zonder iets te zeggen terugleggen in bed werkt hier het beste. Enne.... jij moest het toch rustig aan doen van de gyn? Net als ik? Wel doen hoor! Het is voor het goede doel, dus niet tegensputteren (sorry, ben streng vandaag) @ Kikkert: ik kan me vergissen, maar jij moest toch ook rustig aan doen van de vk? Gewoon gaan zitten, dan gaat je man vanzelf wel doen wat je vraagt. Mss duurt het een week, maar uiteindelijk heeft het wel resultaat hoor. Succes op school vandaag. @ mamavp: hmm, geen pijn mss, maar wel erg vervelend hoor! Lekker dat jij maar 2 weken na je bevalling hoeft door te spuiten. Balen van de tegeltjes zeg! Wel lekker dat de douche nu klaar is. En 21 graden?!?! beetje jaloers @ babyke: lekker geslapen? @ Angel: hihi, dus je man heeft vannacht nog een goed gesprek met je kunnen voeren Arme vent! Wat heeft hij liever? Het bos om of een goed gesprek? Sebas is om 21.00 uur uiteindelijk nog in slaap gevallen. 6.15 weer wakker... Hij zal wel een paar dagen nodig hebben om te wennen. Hij is zoiezo niet zo goed met veranderingen @ Shelly: gefeliciteerd!!!!! @ Sam: lekker dat je suiker goed was! @ Es: balen van je nachtrust. Mss vanmiddag nog ff een tukkie? @ Eline: fijne middag. Nog ff een tukkie?
@shelley gefeliciteerd!! @Sam netjes hoor je suiker! en wat een verschrikkelijk bericht van die vrouw uit je straat, krijg er helemaal de rillingen van @mamachan Sam komt er ook wel regelmatig uit zijn peuterbedje hoor en dan gaat hij bv op de deur bonsen, vind ik altijd zo grappig! Wij proberen eerst meestal nog een verhaaltje of een liedje te zingen maar als hij bezig blijft doen we hetzelfde als pooh terug leggen en weer weg gaan zonder echt iets te zeggen en dat werkt idd goed! @pitbull jeetje wat een afschuwelijk bericht! @nancy wat een vervelend bericht zeg!!Sterkte doe rustig aan vandaag! De rest weet ik al niet meer.. sorry Bij ons is alles wel goed, donderdag is de badkamer opgeleverd vrijdag de cv geinstalleerd en het weekend heeft niels de keuken geplaatst en morgen komt het parket!! jippie gaat nu opschieten.. Vanmiddag moet ik weer met Sam naar het oogziekenhuis i.v.m. dat enrom hardnekkige strontje, het wordt dus nog steeds niet minder en ik laat me nu echt niet afschepen met weer een antibiotica want het duurt nu al 5 weken en al die druppels kunnen ook niet goed zijn toch?! het helpt duidelijk niet.. Hier vandaag heelrijk weer, bij jullie?? Lekker de was buiten laten drogen.. dikke knuffel
@Geluidsoverlast, aha dat geldt dan misschien alleen voor het weekend inderdaad... Weer wat geleerd! Maar het blijft vervelend ja @Eline, allemaal druktemakertjes joh die kleintjes Bijna naar huis meid! @bellamano, ik weet helaas geen antwoord op je vraag over de waterpokken.. Hey super schiet nu op het huis! al meer nieuws over de verkoop van jullie oude huis eigenlijk? Heb ik denk ik gemist ivm mijn vakantie. En succes vanmiddag, zeker niet af laten schepen! @Pooh, de volhouder heeft dus niet gewonnen fijn dat ie toch is gaan slapen. Succes bij de mondhyg! Wat ben jij een kanjer zeg! We wilden inderdaad naar de Bogaard en heb net gebeld maar inderdaad niks op voorraad, scheelt ons weer een rit dus ben je heel erg dankbaar, superbedankt!! @Hier, net mijn oom gebeld en die was heel kalm moet ik zeggen.. Heb maar niet gevraagd naar de sectie etc, die man heeft wel andere dingen aan z'n hoofd. Maandag is de crematie en er komt geen condoleance. Net gedoucht etc en we gaan zometeen maar boodschappen doen, moet ook gebeuren..
@pooh; was het maar waar dat het al klaar was! de badkamer/douche is net leeggehaald om gesloopt te worden deze week. hij moet gestript opgeleverd worden voor volgens week als de tegelzetters komen....uit NL!
Lastig Bella... Als jij je er beter bij voelt dan gewoon antistoffen laten prikken hoor. Schiet lekker op bij jullie Bella! Wanneer denk je dat jullie erin kunnen trekken? Hmz, wat naar zeg dat het oog van Sam niet beter wordt. Wat je zegt meis, je niet af laten schepen! Succes... Hihihi, kleine boef die Sebas Pooh! Vond zijn nieuwe kamertje natuurlijk veel te interessant om te gaan slapen. Succes bij de mondhyg straks! Normaal gesproken zou ik erom durven te wedden met je Pooh, maar dit keer was manlief zo stellig. Begin nu dus aardig te twijfelen of ik het ga winnen. Klinkt verleidelijk een tukkie doen in het zonnetje, maar dat gaat 'm denk ik niet worden. Uit het werk eerst even langs de drukker om een proefdruk te bestellen (het liefst 2, met de 2 verschillende lettertypes) en voordat ik dan thuis ben. Heb zo het idee namelijk dat mijn werkdag wat later gaat eindigen dan mij lief is...
Pooh: Hihi kleine boef Heeft ie ook langer geslapen?? Nancy: Fijn dat hij er rustig onder is! Jij maar even rustig aan meis! Dikke knuffel!! Bella: Klinkt goed met verhuizen !!! Als ik jou was zou ik wel even laten testen op anti-stoffen! Weet niet of je in de besmettelijke periode met dit kind in aanraking bent geweest? Dithje denk aan jezelf he!! Zo hier net boven gezogen en Jildou haar kamertje wat anders ingericht !! Ben benieuwd hoe ze er zometeen slaapt !!
Ik ga even een rondje doen met de hond, dan lekker de was ophangen buiten, even stofzuigen, de vaatwasser leeghalen en verder doe ik lekker niks.. Ja koken vanavond Dus ga maar eens verzinnen waar ik me mee bezig ga houden vanmiddag.. een boek? hmmzzz.. een film?? nja k zie wel..
Goedemiddag allemaal. @ANGEL74us jij bent vanacht flink in gesprek geweest.Haha grappig mijn man verteld ook altijd dat ik het weet niet wat allemaal uitspook in mijn slaap . Fijn dat je baas niet moeilijk deed,vandaag maar lekker rustig aan doen. @SHELLYBERLIJN:VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!Ik wens je een hele fijn dag toe . @SAM8:Fijn dat je suiker goed was.Ik ben benieuwd wanneer ze dat bij mij gaan prikken,ben altijd wel een beetje bang dat ik er last van ga krijgen. @ES09:Ow das ook balen zeg,slaap je slecht en wordt je ook nog eens je bed uit getimmerd :x. @Bellamanoaar durf ik eerlijk gezegd niks over te zeggen over de waterpokken.Druk aan het klussen lees ik. Hier weer slecht geslapen.Denk zo'n 5 uurtjes in totaal.Misschien wat later vandaag een dutje doen,anders ga ik zeker last van hoofdpijn krijgen. Nu ga ik even stoffen,stofzuigen,dweilen,en de was doen .Kom ik later weer even een kijkje nemen.
pooh hahah ja dat weet hij eingelijk niet wat hij liever heeft zagen of presentie haha... daar was hij nog niet over uit is natuurlijk idd ff wennen voor sebas maakt ook zoveel indruk zon nieuwe kamer ..komt vast helemaal goed ... es balen van je slecht nacht weet er alles van... nancy wat naar dat je toch niet goed geslapen hebt ..maar wat fijn dat je baas zoveel begrip toont doe het maar lekker rustig aan vandaag ..en lief van je man zeg wees er maar zuinig op .. ben blij dat ik zon vent in huis heb..en ja hele verhalen vanacht haha... jij ook zon iemand ?? babyke he meid vervelend van je nacht hoop dat je vanmiddag nog ff kunt slapen ... dithje ook al zon slecht nacht he bahhh... vanmiddag miss ff tukkie doen als het lukt ? doe het rusig aan meid denk wel een beetje omjezelf ...
joehoe Shelly gefelucteerd!! Rest is nie blijven hangen, ik was zo druk met de gordijnen wassen en het bendenhuis te doenALLES MOEST SCHOON fijn die drang.. ma goed nu is het weer schoon en ik ga ff plat, ik heb weinig last van me bi eigenlijk...
@ Dithje: hmmm...klinkt niet fijn zo'n lange dag. 2 proefdrukjes willen ze vast wel doen. Vaak doen ze dan 1 op het kaartje en 1 op gewoon papier. Succes! @ nancy: graag gedaan hoor! 't Is dat ik vorige week het briljante idee had om eerst ff te bellen, anders had ik er ook voor nop gestaan. Wel bizar dat ze al weken los zijn trouwens.... Fijn dat je oom "kalm" is. Zou het ook niet een soort roes zijn? Rustig aan meis, en succes met de boodschappen (want er moet natuurlijk ook weer gegeten worden toch?) @ Bella: ik heb toevallig vorige week ook op internet zitten zoeken naar de effecten van waterpokken als je zwanger bent. Misschien heb je iets aan deze link: Kinderziekten in de zwangerschap - Zwangerschap, bevalling en anticonceptie - Medic Info En als het je geruststeld: gewoon op antistoffen laten prikken hoor. Sebas heeft heel lang antibioticaoogdruppels gehad voor dat verstopte traanbuisje. Ik geloof wel 2 maanden lang, maar wel op voorschrift van de oogarts. Na die tijd was het helemaal over. Succes met Sam vanmiddag. En fijn dat de verbouwing zo vordert! @ mamavp: Ohh, sorry! Dan had ik je helemaal verkeerd begrepen. Kunnen die fransen niet tegezetten? Succes meis! Dat kun je nog wel gebruiken volgens mij! @ Es: veel plezier vanmiddag. Lekker tukkie? Ook nog zoiets... @ babyke: balen dat je weer zo slecht geslapen hebt. Vanmiddag dan nog maar een tukkie. @ Angel: haha, dus manlief kan niet kiezen? We hadden er al rekening mee gehouden hoor, dat het voor Sebas erg veel indrukken zouden zijn. Hij ligt er nu weer in voor z'n middagdutje en het lijkt zowaar stil. (sstttttt...anders wordt ie gelijk weer wakker!) @ hier: mondhyg was erg tevreden. Ben ruim een half jaar geleden voor het eerst bij haar gekomen en toen was m'n tandvlees echt een drama. Kreeg nu zelfs complimenten dat ik het ondanks m'n zwschap zo goed onder controle heb! Ga zo ook ff lekker onder zeil op de bank. Tot later!
Dat doe je goed Pooh!! Hier ook vaak gedoe met tandvlees, helemaal als ik zwanger ben. Maar als ik braaf tandenstook valt het mee!! Zo nog even en dan kan ik weer naar de ha -praktijk huppelen. Prikje 2
@Dithje, meisje doe jij een beetje rustig aan? Ga trouwens voor je duimen dat je beide lettertypen meekrijgt, zou wel leuk zijn! Vandaag zou de officier van Justitie bepalen of ze uberhaupt sectie gaan verrichten.. Ben benieuwd maar wil mijn oom er niet mee lastigvallen. @Sam, haha kamertje anders ingericht? Hoezo nesteldrang he hihi @Es, hier nog iemand die het niet weet.. Zou graag voor afleiding naar een babyzaak willen ofzo (babydump?) maar ik durf het niet te vragen aan vriendlief, hij is al zo lief geweest Dan maar op het dakterras. Anders ga je lekker in de tuin zitten met een boek ofzo @Babyke, he wat rot dat je toch weer slecht geslapen hebt.. Hopelijk doet het tukje je goed vanmiddag. @Angel, ja ik praat heel veel, meer gebrabbel vaak en vriendlief heeft het ook. Soms worden we wakker en liggen we tegen elkaar te kletsen haha @Mamma chan, rustig aan he, wel fijn dat het weer schoon is @Pooh, ja beetje raar inderdaad en echt superbedankt voor de tip, hadden we er echt voor nop gestaan :x Fijn dat het goed was bij de mondhyg! Rustig aan vanmiddag. @Hier, zometeen maar even op het dakterras met een boek ofzo. Zou het liefste even op pad gaan maar vriendje heeft al zoveel gedaan, durf het niet te vragen. Dan maar zo Boodschapjes zijn weer in huis, vanavond peen/doperwten, röstirondjes en hamburgers.
Nancy: Ja als mn lichaam meer kon, had ik meer gedaan HAHA!! Nu net beneden ook gestofzuigd en de honden rondje gedaan. Denk dat ik met deze ook meer last van nesteldrang krijg dan dat ik bij Jildou ooit gehad heb HAHA!!