Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi meiden

deel 3 alweer wat gaat het hard zeg haha..

hoe is het hier verder ???
    heb ff klein stukje terug gelezen maar niet veel sorry..
    hier gaat het niet zo moet een week rust nemen ..heb al sins zondag nacht last van mijn buik eerst rechtsonder ten hoogte van de heupen..en nu sins vanacht boven mijn navel over de hele buik ...urine was goed verder geen onsteking of iets ...maar had wel veel te veel gedaan en mag nu een week niks en dan moet het minder worden ..als het niet minder is na 2 dagen weer ff bellen en dan gaat ze verde kijken ..
    baal ontzettend want er moet nog zo veel gebeuren hier pfffffffff..... maar goed moet het maar ff van me afzetten is niet anders en wil ook niet mijn eigewijsheid door zetten want de kleine gaat voor alles natuurlijk... morgen komen er als het goed is de hulptroepen om te poetsen dus dat is al heel fijn....

@nancy wat een nare opmerking zeg ...slaat nergens op ...dikke knuf voor jou .
    @kikkert wouwwww naar school toe die kleine man wordt groot he!!! hoe vond hij het??
    @es jeehhh meid dikke zoemba lip!! haha...hoop dat het gauw beter wordt en profici met je 22wk mooie buik hoor
    @sam plons daar gaat je babyfoon hhahaha...hoop dat hij het nog doet ..
    @claire succes meid ...
    @voor die gene die nog meer echo hebben succes allemaal ..

nu weet ik het niet meer hoor sorrry voor de gene die ik niet heb genoemd ..

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh: Jildou is gewoon in een 'jank'bui geloof ik :( Bah.. Als ik maar naar de keuken liep om zakdoekje weg te gooien begon ze alweer.. Echt niet leuk meer :( !! Dat werkt niet echt met mijn hormonen ;) !! Ze viel net met eten/ drinken in slaap en ligt nu dus.. Hope;lijk voor een uur of 2 ;) Ik ga zo ff stofzuigen beneden, honden even hun behoefte snel laten doen en dan even met ze spelen en zelf ook even liggen..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel: ach bakkes :( Ja rust nemen is ook niet mijn ding :( .. Maar alles zit op het moment geloof ik wat vast en mn buik werkt ook niet mee.. Dus moet toch maar even ;)

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

thanks :D . hij is idd erg vroeg maar we hadden zoiets van....hij speelt nooit met kinderen van zijn eigen leeftijd en gaat altijd naar opa&oma (de oppas ;) ) dus voor zijn ontwikkeling vonden we het erg belangrijk ook zodat hij leert spelen en delen met andere kinderen.

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een berichtje: Yes we did it! Mijn zoon deed net zijn eerste hele plasje (gisteren half ernaast) op het potje. Ben zoooooooooo trots.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @koekkie die hyves wat onder mijn naam staat????

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert ja dan snap ik het wel hoor :D !!

Koekkie wat goed!! Ja en ik ga wat doen :) !!

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ooooowww super meid!!!!!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whaha ik geloof dat de babyfoon het zelfs nog doet :D :D !!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    we zijn dylan om10uur gaan halen, ze waren buiten aan t spelen met de hele groep. hij deed vrolijk mee en kwam niet eens meteen naar ons gerent hij was echt druk in de weer....ff later kwam hij ons wat zeggen en ging vrolijk weer verder, hij had het echt naar zijn zin. de juffen waren ook erg tevreden over hoe het ging hij paste zich goed aan en deed goed mee. hij was wel hyper van dat uurtje door alle indrukken

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    was die kapot dan :D

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, heh balen van Jildou, hopen dat ze ffies 2 uurtjes doorslaapt, de trul :)
    Hopen dat ie het inderdaad nog doet de babyfoon! Net zo een soort actie als ik had gisteren met mijn tel inderdaad :p

@Kikkert, wat fijn dat Dylan het zo leuk had, pak van je hart dan he!

@Koekkie, goed zeg van je zoontje! HOERA! :)

@Angel, ach meis wat balen zeg, toch iets te druk gemaakt dan waarschijnlijk... Sterkte en neem je rust meid!

@Hier, pffffff geen zin meer en ben niet vooruit te branden bleh, maarja moet maar.. :(

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, zin in schoonmaken :( jakkes, kom je ook even bij mij langs dan?? hihi :p

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja hij doet het nog :D :D :D !! Heeft m goed gedaan zeker ff in de droger :p

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy wilde nog ff zeggen dat je geen zeur bent!

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

:$:$ hihihihihi:D:D:D:D:D:D:D (heb volgens mij wat gemist ;))

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hey ik zie net toevallig dat Pampapilio heeft gereageerd in een ander topic (niet over de 20-weken echo hoor) dus het zal wel in orde zijn dan :(

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Aaah dat vind ik lief van je :)
    Soms voel ik me zo... vandaag heb ik een off-dagje bleh :(

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik moet donderdag naar de huisarts, ik blijf pijn houden aan mijn urineleider. ik heb dit al jaren maar het komt en het gaat, ik heb ooit nierbekken onsteking gehad en sinds dien heb ik dat. ik heb al blaasonderzoeken gehad, urinebuis opgerekt (heel erg pijnlijk) maar niks hielp ja de zwangerschap van dylan leek te helpen maar nu is het weer hopeloos. ik denk zelf nierstenen/gruis maar dat kan alleen onderzoek uitwijzen dus eens afwachten wat de ha zegt

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    en daarvoor geef ik je een digitale knuffel

Deel Deze Pagina