Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en 1 van de voorkant hahah ..vind hem opzich nog wel meevallen hoe groot hij nu is toch?? volgens mij sta ik ff stil met groeien

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedavond dames :D !!
    Sorry maar ik heb even geen tijd vanavond om alles door te nemen. Is er nog iets bijzonders gebeurd vandaag??
    Goldy, je vriendin zwanger??? Wat vindt ze er van?

Zon: Gezellig dat je er weer bent :D !!

Eline: Van harte gefelicteerd :D !!!

Dat was ongeveer wel wat ik bijgelezen heb..

Hier wel lekker gewerkt. Jildou heeft tot 9 uur uitgeslapen vanochtend, maar vond het vanmiddag niet nodig om te gaan slapen ;) Maar goed, ze is verder wel goed op schik geweest. Zometeen maar snel naar bedje toe ;) !! Morgen moet ze er 7 uur weer uit.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooie buik Angel!!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik ken die bands die jij noemt ook niet Sue! Hmmm en Graspop:(:$. Ga eigenlijk heel weinig naar concerten e.d. Wat wij dan nog wel eens leuk vinden is Mystery Land, Trance Energy;)... Manlief vroeg gisteren nog......gaan we nog naar Mystery Land dit jaar... Wanneer is dat dan, ja in augustus:$. Heb even gezegd dat hij helemaal knetter is!! Uiteraard werd ik toen uitgelachen, want het was maar een geintje:):p.

Hahahaaha geweldig Angel! En mooie buik hoor!

Wat lekker Sam dat ze tot 9 uur geslapen heeft!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Concerten etc, ik had ze vorig jaar beloofd dat ik dit jaar eindelijk eens mee zou gaan naar Rock Werchter (maaaaaan wat hebben die altijd een goeie line up :$) maarja dat is dus eind juni en gaat dan beetje moeilijk he ;) En inderdaad, Mysteryland stond ook eindelijk eens in de planning maar nee nee gaat 'm ook niet worden :D maar daar krijg je dus zeker iets mooiers voor terug :D

@Angel, mooie buik hoor!

@Zon79, gewoon lekker blijven hangen, altijd leuk hier :p

@Goldy, wauwie dus toch! :$ Ben benieuwd wat ze gaat doen.. heel veel succes vanavond en natuurlijk veel plezier met het etentje

@Dithje, FOEI jij, langer werken :x Ja ja ik pas wel een beetje op je :p Maarja, ik ken het wel, als de helft blijft liggen, schiet je er ook niks mee op..

@Pooh, stiekemerd jouw manlief :p Ach als ie maar lekker kookt hihi :D

@Hier, spareribje weer in alle hevigheid aanwezig grrrrrrr :x Dan maar weer dansjes in de kamer doen (dat verzacht ;)) en af en aan achter de laptop. Morgenochtend naar het gemeentehuis om onze kleine smurf te erkennen! Leuk!
    Fijne avond verder, ik ben hier dus af en aan te vinden

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    We krijgen er zeker wat moois voor terug Nancy! Je hoort mij niet klagen hoor:D. En ai ai ai, de foei komt hard aan... 'k zal het niet weer doen:p.

Die sparerib van jou die komt voornamelijk opzetten na het eten of niet? Leuk morgen beebje erkennen, have fun!

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Angel: je groeit goed hoor! Mooie buik. Enne..die overall: zitten daar in de zijkant geen knoopjes in die je stiekem open kunt laten staan? ;)

@ Sam: fijn dat Jildou vandaag wat beter in d'r hummetje was!

@ Dithje: die man van jou heeft wel humor :D

@ Nancy: auwie!!!! dus spareribs met patat vandaag? ;) sorry, ff een grapje, mss dat dat ook verzacht ;) Veel plezier morgen!
    Rock Werchter!!!! Dan heb je de line-up voor dit jaar zeker nog niet gezien!?! Niet naar kijken, anders wordt je gek! Net als ik.
    Ben namelijk een enorme Pearl Jam fan!! In 2006 toen ze kwamen was ik nog aan het revalideren, was vlak na de geboorte van Bram*, dus toen ben ik niet geweest. In 2007 kwamen ze in t Goffert Park, maar toen was ik hoogzwanger van Sebas.:( Nu komen ze weer in juni/juli en ben ik er dus weer niet bij helaas! :(Gelukkig heb ik ze vorig jaar in Ahoy gezien.....:)

In september gaan wij weer naar U2 (Belgie geloof ik), dus moet zorgen dat ik dan weer helemaal op de been ben :D

Flight of the Concords is een of andere NieuwZeelandse tv-serie over een 2-mans bandje dat het wil gaan maken in New York. Ik vond het niks, maar manlief was lyrisch! Nu gaan ze dus optreden en komen ze naar Nederland... Nou ja, ik wens 'm veel plezier ;)

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh ja zitten knopen aan de zijkant ach ik wurm me er gewoon in:D
    vond hem zo leuk voor de wk en dan met mijn hoed erbij moet het goed komen :D geef niks om voetbal hoor snap er ook niks van maar vind dit wel leuk ahah..

hier kom ik morgen pas weer ga nu op de bank met manlief en de jongens aan de koffie en gebak mmmm haha erg he elke avond weer bahhh :D heb mijn kanarie gele huispak( ze hadden geen andere kleur meer maar zit zo lekker ) al aan dus nu klaar voor vandaag ...
    iedereen een fijne avond nog hier en tot morgen allemaal ..;)

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pff, wat schrijven jullie veel! Heb alles gelezen, weinig blijft hangen.
    Pooh, leuke actie!

Hier weer languit op de bank. Weer wezen bloedprikken, afwachten maar!
    Heb zulke lieve collega's, voorak mijn directeur. Moet van hem op tijd nr huis, avondvergaderingen hoeven niet etc. Heb de laatste tijd ook leuke opdrachten gekregen van hem. Houd ik wel van, uitdagingen.

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hallo dames!

Angel: Mooie buik! :D

Ik ga straks trainen met de hond, nu nog even zitten en het eten laten zakken.
    Mevrouw is altijd zo lekker druk na het eten..;)

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Goedenavond allemaaal! :)

Ik heb zelfs wat gedaan vandaag in huis.. ben wel he-le-maal gebroken nu.. maar t voelde wel ff goed! :D

Heerlijk dat zonnetje.. doet me goed :)

@Pooh: wat erg als je lijf zo tegenwerkt he???? gelukkig heb je wel t vooruitzicht dat je dit nu doet voor je meissie en je als t goed is wanneer zij er is er weer vanaf bent! :)

@Dithje: een buikfotoot??? :p ik zal s kijken voor je ;) hihi
    En had jij nou al een buddy?? ;)

@pooh: oh god dat klinkt als mijn vent :D wil je m als ff pesten op zon manier gelijk zon houding! :)

@Sue: Ik ken dat, ik ben dan niet van de festivals maar als er iets is dat ik NIET mis is t MARCO BORSATO! :D

En Potverdikkie laat ie nou eindelijk weer s een lekker buitenconcert geven.. is t 8 en 9 juli..

Dan is de kans dat ik een live bevalling doe voor duizenden mensen me iets te groot! :D :)

Balen is dat! maar idd.. goed doel.. goed doel....;) ;)

@Angel: jooooh jij hebt ook een mooie toeter al! :D gaaf.. en die tuinbroekding.. GEWELDIG!

Ik heb nu al t uberfoute idee om met een wedstrijd mn buik om te toveren tot een voetbal ofzo met verf.. :D wuhahhaa

Ben gek op t EK en WK, niet dat ik van voetbal houd hoor.. ben gewoon dol op dat soort gekheid!
    Ik ben ook echt iemand die dus dan alles koopt waar iets Oranje bij zit, ook als ik t niet gebruik ;) zo hadden we een hele tijd een berg heineken in huis, dat vindt vriendlief niet lekker.. uiteindelijk ging t wel op aan gasten.. hihihihi

@Nancy: beebje erkennen, leuk! :D hebben wij vorige week gedaan.. en trots dat vriendlief was! hihi

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jahoe de wieg is klaar hoor :D :D !!

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Vriendje heeft net wat pics geschoten en ik heb ze wat bewerkt. Buikje vandaag met 23 weken en 4 dagen :)

Bekijk bijlage 55975

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hey heb niks terug gelezen, was net in het ziekenhuis:(

Maaar hebben jullie ook last van duizeligheid??

pfff ben ineens zo duizelig:(

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    In beweging blijven met je voeten en iets van drop of zoethout eten? kan je bloeddruk zijn die laag is.. dat kan heel ineens komen en je kan je echt heeeeel naar voelen!

Alsof je flauwvalt! (je kan ook echt flauwvallen dus doe voorzichtig)

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kom ff gauw spieken haha..

nancy mooie foto en buik super..
    pam idd ook een leuk idee hhahah...wij hebben hier een hele zak vol met oranje spullen met slingers voor buiten enz dat doen we wel gezellie we bewaren ook alles haha..

zoute drop helpt zeker voor de duizeligheid hier ook een zak staan ..
    ben nu echt weer weg
    tot morgen

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, was je in het ziekenhuis vanwege de duizeligheid?? jeetje wat rot meid.. ff beetje zout eten ofzo, waarschijnlijk lage bloeddruk! Sterkte

@Pampapilio, geweldig EK/WK! Was ook een van de eerste dingen dat vriendlief zei: word het misschien rond het WK geboren gna gna :D 2 jaar geleden hadden we BBQ bij ons met voetbalkijken, was zo leuk!

@Sam, foto!!:D:D

@Angel, dank je :)

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zal ik ook maar ff buikfotootje spammen dan?! :D

Tis nog niet veel vind ik als ik sommige hier zie (en das natuurlijk juist helemaal goedbedoeld!) ben jaloers!!

Bekijk bijlage 56000

@Nancy: jaaaaa EK, WK.. ZO leuk! :D en laat ik t zo zeggen.. 2 jaar terug konden wij ons hondje ophalen op de dag van de eerste wedstrijd van nederland..

Ennnuuhhm..

Ons pupje had dus mooi een oranje stropdas om he! :D:D:D

Zag m op internet en MOEST m hebben natuurlijk :)

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pampapilio, is toch een mooi buikie! Die van mij is ook iets groter want loop iets van 3 weken voor he ;)

hahaha geweldig, stropdasje om :p

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: mooie foto mooie buik!! :)

Trainen met de hond ging lekker!! Nu wel koud, dus ff opwarmen met een bakkie thee!

Deel Deze Pagina