Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Uhmmm, geen idee eerlijk gezegd. Vroeg het me laatst ook al af.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Laetitia: Dat zijn de mensen die je in je vriendenlijst hebt staan (met +)

3. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Lizz: ik heb bij de vorige zwangerschappen op het laatst alleen maar op mijn rug geslapen... meer ook omdat ik zelf verder geen kant op kon... (draaien enzo was toen ook al een ramp)

Sam: ah, okay... thx! Weet ik dat ook weer.... (weer een beetje slimmer geworden 8))

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHaha een verslaafde als ik moet dat weten :p ;) !!

5. Laetitia

Nou, dan ga ik jou maar eens als vriend toevoegen :p

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Toegevoegd hoor :p !! HAHA !!! Zit nog maar bijna op 20.000 berichten :p

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Aha...! Thanks Sam!

8. Laetitia

oh, dat valt dan nog mee ;)

ik zit er "al" op 160 :p

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @vervanging tijdens verlof, ja joh dat is mijn baas... al het geld gaat naar 'boven' en wij kunnen stikken ;) Nou ik loop ook geen cent harder meer hoor, ben ik allang mee gestopt sinds hij er zit. Doet ook niks voor mij dusssss

@Laetitia, super zeg 2x op vakantie! Ben je al eens eerder me je broer op vakantie geweest?

@Hier, pffffff net mijn oom weer aan de telefoon gehad en we hebben verschrikkelijk zitten janken met z'n 2en (bas is voetbal kijken ergens)... bah bah bah wat een rottijd zeg. Hij begon ook over dat ze graag uitgestrooid wilde worden bij mijn moeder en tja dan komen die waterlanders wel...... :(
    Het lichaam is trouwens vrijgegeven maar de doodsoorzaak is nog niet geheel vastgesteld, dat horen we nog. Ach tja, het brengt haar toch niet terug he ;)

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, ik heb je geaccepteerd als vriendje :p
    Nu kun je gelijk ook mijn 'geheime' fotoalbums zien ;) Staat o.a. ons kamertje, ontwerp kaartjes etc in..

11. Laetitia

Nancy: het is mijn schoonbroer waar we mee op vakantie gaan en ben wel eens met hem mee geweest maar dan waren mijn schoonouders ook mee... dus ben eens benieuwd hoe het gaat worden.... Maar zie er wel naar uit om wat langer weg te zijn dan alleen van do tot ma. (Wordt nu dus van vr tot ma week erna)

Veel sterkte met het verwerken van alles he! Wel fijn dat ze het lichaam al hebben vrijgegeven maar wel balen dat ze nog niks zeggen over de definitieve doodsoorzaak... het brengt haar niet terug maar het geeft misschien wel een beetje meer rust dan (min of meer) in die onzekerheid te zitten...
    Dikke knuff!!!!!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Laetitia, ja dat is altijd de vraag he of het wat wordt, je leert de mensen vaak pas 'echt' op vakantie kennen ;) Maar wordt vast heel gezelli!

Ja tuurlijk ben inderdaad wel benieuwd en het geeft wat meer zekerheid.. Het blijft zo vaag allemaal.
    dank je wel

13. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heb meteen even bij je foto's van het kamertje gekeken. Geweldig! En die ziekenhuispakjes zijn echt super. Dat ze dat nou niet hier in NL hebben zeg.

Gelukkig is je tante vrijgegeven. Klinkt raar zeg.
    Waar is je moeder uitgestrooid? Zal dan wel een hele hoop emoties bij je los maken. Dat gaat maandag gebeuren toch?

14. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    PS Nancy ook even bij je ontwerpen voor de kaartjes gekeken. Wat gaaf! Hoe heb je dat zo gedaan dat ontwerpen? Misschien is het ook wel iets voor ons. Hebben nu wel een kaartje uitgezocht maar het is het toch niet echt denk ik. En alle boeken hebben we ondertussen wel gehad.

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, ja geinig he, precies hoe we het wilden :D
    Moet alleen nog een lamp komen en bedaankleding en een kussentje voor de schommelstoel maar daar kunnen we nog niet zo voor slagen ;)

Mijn moeder heeft een urn achter een steen bij een crematorium in Rotterdam.. Of ze wordt daarbij uitgestrooid of ook in een urn achter die steen. Dat scheen haar wens te zijn, nou daar willen we maar al te graag aan voldoen! Maandag is de uitvaart inderdaad..

Ik heb de sjabloontjes 'gepikt' van internet 8) en de tekst etc heb ik erin verwerkt met het programma Paint Shop Pro (is een fotobewerkingsprogramma). Ooit eens illegaal van iemand gekregen want schijnt legaal erg duur programma te zijn.. ;)

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Voor de liefhebbers, ik heb trouwens ook onze luiertas die we in Turkije hebben gekocht in mijn fotoalbum (onze kamer & andere spulletjes) geplaatst :D
    Was ik ffies vergeten

17. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Jammer dat ik niet zo handig ben met photoshop pro.
    Misschien dat een vriendin kan helpen daarmee.
    Is het trouwens veel duurder om een kaartje zelf te maken?

Even de tas checken dan. Zal morgen ook eens wat fotootjes maken wat wij al hebben. Heb ik nog niet 1 keertje gedaan....schaam schaam

18. Laetitia

Nou, lieve dames.

Ik denk dat ik maar eens ga afsluiten. Ben kapotmoe en heb morgen weer een hele dag voor mijn kiezen (manlief moet om 8u op zijn werk zijn, dan moet ik naar het ziekenhuis rijden voor afspraak bij gyn en daarna moet ik weer terug naar het dorp waar mijn man rijdt want dan heb ik daar een cursusdag en daarna weer mannetje ophalen van het werk en dan nog was wisselen en een laptop die hij gerepareerd heeft terug brengen (in Maastricht) en daarna nog naar huis (Kerkrade) rijden....) Pfoe... wordt al moe als ik er aan denk.... ;)

Welterusten en knuffels voor iedereen!!!!! (en waarschijnlijk tot donderdag!!! denk niet dat ik morgen online kom.)

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Slaap lekker Laetitia! Succes en sterkte dan morgen. Het klinkt als een overvol druk dagje.

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, ja voor ons zou het heel veel schelen omdat ik de kaartjes op mijn werk zou kunnen laten drukken a 25 euro ofzo denk ik :$
    En daarbij lijkt me eigen ontwerp gewoon errug leuk :)
    Ben benieuwd naar jouw foto's!

@Laetitia, pffffff wat een dag! Heel veel succes dan maar en trusten alvast!

Deel Deze Pagina