Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    pooh idd dat herken ik ook als ik op de hurken zit niet dat het veel voorkomt (gaat moeilijk met enkel en knie) ..
    hier ben ik op zoek naar een tafel zoals in het ziekenhuis zeg maar dan kan ik gewoon lekker ontwerpen op de bank of in bed en schilderen dat lijkt me heerlijk want dan kan ik me dag wel doorkomen :D ...kijk jij ligt al lekker en oma na de speeltuin heerlijk toch? geniet er maar lekker van ..dat scheeld hier wel dat ze al zo groot zijn ze komen straks thuis en dan gaaan we eten en ze gaan hun eigen gang ...maar wel bedankt voor de tips want die kan ik echt wel gebruiken want voor dat ik die draai heb gevonden pfff loop mezelf in de weg af en toe ...

2. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

Feb 3, 2009
    921
    0
    16
    Bijna alle sites bezorgen ook echt super. De site www.kaartmix.nl heb je dus onwijs veel mogelijkheden om te veranderen of zelf te maken. Wij gaan hem zelf maken en dan kan je dus sommige poppetjes die je uit collecties leuk vind gewoon gebruiken. Erg leuk.

En ja gat in de markt hier, inderdaad. Zeker in Parijs. Daar vinden mensen het denk ik helemaal handig om het via internet te doen. hoeven ze de deur niet uit en de mensen in Parijs zijnn iets hipper en misschien wel toe aan vernieuwing

Wel een dure grap allemaal, maar ik zie weinig prijsverschillen.

3. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

Feb 3, 2009
    921
    0
    16
    dagtijdbesteding.

Ik heb jaren geleden voor kraamcadeau schilderijtjes gemaakt voor de kinderkamer. Die waren zo leuk dat ik heb besloten dit weer te doen maar dan voor onze kleine.

Hoeft het helemaal neit moeilijk te maken. Ik had een afdruk van bv de koe van Dick Bruna. deze heb ik uitvergroot naar de grote zoals deze op het schilderij moest komen. Overtrekken. Felle achtergrondkleur schilderen , daarna het dier inkleuren(schilderen) en met merkstift de zwarte lijnen eromheen trekken. Simpel. En echt leuk. Als je simpele figuurtjes neemt is het heel makkelijk.

4. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Veel succes Es vanmiddag bij de gyn!

5. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoop echt dat je voetjes gaan meewerken Nancy, pfff zeg:$! Heb echt medelijden met je meis....
    En tja, qua werk... het zal wel weer aan P&O/HRM liggen8). Wat je zegt meis, even mijn werk erbij doen, alsof ik de hele dag niets (belangrijks) doe ofzo:(... Nou ja, kan mij er niet druk om maken, ze redden zich maar!

Geweldig he Bubsie zo'n golvende buik?

Succes met het uitzoeken van de tegeltjes Mama van P!

Wij hebben inderdaad het kaartje al gevonden Shelly. De proefdruk krijgen wij waarschijnlijk volgende week dinsdag. Ben benieuwd.... Maaruh, het kaartje houden wij voor ons zelf tot en met de geboorte... Daarna kom ik het natuurlijk wel spammen...
    Heb je nog een beetje kunnen slapen meis? Persoonlijk zou ik ook geen reisbed als box gebruiken. Een 'echte' box is toch meer solide en steviger en geeft volgens mij meer bewegingsvrijheid voor een kindje...

Schrikken Petatje! Heb je al wat gehoord over de boven buurman?

Succes met je stressvolle dagje Nancy!

Ai ai ai Pooh dat klinkt als een hele slechte nacht:(. Hoop dat je inmiddels lekker ligt te tukken en zo niet, DOEN;)!

Jakkes Marsim, ook zo'n vervelende nacht achter de rug:(. Misschien vanmiddag nog even tukje doen?

Wat een nare droom Hansje! Wel goed om te horen dat alles goed met je is en dat de kleine man zich al goed laat voelen...

Succes bij de gyn Es en veel plezier met inkopen doen!

Hier; kom ik ook nog even aanfietsen;)... Vanochtend al wel begonnen met bijlezen en reageren, maar had om 09.00 uur mijn eerste afspraak dus kon het niet afmaken. Heb de hele ochtend gesprekken gehad en nu dus even tijd achter het laptopje op het werk... Ga nu snel even mijn mails doorspitten en tig telefoontjes plegen. Kom later nog wel even om het hoekje kijken!

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ja heb ik ook soms echt heel pijnlijk (maar dan heb ik ook echt te veel gedaan) maar als je het niet vertrouwd ff bellen meis

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @es suc6 bij de gyn en shop ze

dylan die leg ik zo in bed en dan ga ik zelf ook ff de bank op ben de laatste paar dagen echt weer extreem moe aan t worden terwijl mijn hb goed is....maar ik met ook dat ik zeer snel geprikkelt ben dus ben voor de omgeving niet zo gezellig :D

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    net is het kraampakket geleverd...jeetje toen ik het open maakte dacht ik sow nu komt het echt dicht bij allemaal. er zit ook een leuke tummy tub in (had er al eentje van bij dylan) maar tis toch wel handig z'n ding, en maar 1 pakje (groot) kraam verband ik weet nog dat ik dat bij dylan een paar uur na de bevalling al op had omdat ik heel erg vloeide dus dits keer ga ik maar genoeg inslaan hihihi

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    kikkert hier ook net mijn kraampakket binnen gekregen
    ja en dan denk je. ok... nu gaat het dus erg snel.
    ik heb geen tummytub erbij. is denk verschillend kwa zorgverzekering ofzo. ik zit bij cz en het enige wat voor de baby is is een knuffel.

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik ben bij deze officieel achter! :$ heb de afgelopen tijd door de drukte en mn lichaam gewoon de fut niet gehad om bij te lezen.. mn mail bijhouden ging vaak al via de telefoon maar ik dacht ik kom weer s kijken!

Ik beloof niet alles bij te houden want dat zal wel weer niet lukken.. maar vertel s dames!

Wie heeft de kamertjes al af? zijn de geboortekaartjes al gekozen? doen we aan bedankjes en wat is de jongens/meisjes stand? :D

En vooral als je linkjes hebt met foto's.. GIMME GIMME GIMME ;)

Zijn we al uit over de namen? en heeft er al iemand gebroken ribben? :)

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even update van hier dan maar..

Uk groeit goed en trappelt lekker! :D ik geniet er de hele dag van.. wel heeft ie goed bewezen een flinke eigenwijs te zijn bij de 3d echo van afgelopen vrijdag, we mogen terugkomen.... ;)

Meneer lag met zn armen en handen voor zn gezicht en OOK zn voeten voor zn gezicht.. benen gestrekt en gekruist en zichzelf helemaal dubbelgevouwen in een hoekje..

heerlijk kind! whihihi :D

Ik ben een beetje aan t kloten nog, blaasontsteking is nooit goed weggegaan denk k en zit ondertussen aan mn 3e kuur die mn huisarts zomaar gaf terwijl ik gister van mn VK hoor dat ie ten eerste een kweek had moeten doen na 2 kuren, niet zomaar 3e geven dus.. :x en dat deze niet eens de voorkeur heeft en dat deze sowieso na 30 weken niet meer mag omdat t dan gevaarlijk is voor t hartje... :$:$ Ik zit m dus nu te zenuwen door die stomme ***** pillen.

Verder heb ik echt de zenuwen.. t kamertje schiet wel op maar voor mn gevoel moeten we nog de halve wereld opbouwen voor ik ga bevallen en dat lijkt wel morgen al te kunnen zo hard gaat t! ben nu dus druk met de geboortebedankjes, versiering en kaartjes enzo.. zodat ik voor mezelf weet dat ik alles klaar heb zeg maar..

Verder morgen in t kamertje verder en hopelijk is die eind april lekker af.. pfff wat heb ik daar zin in zeg!!

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    :$meiden nu moet ik me tog ff achter me oren krabben:$

Vanmorgen naar de markt geweest, fruit gehaald en 3 kuikenbouten..

De tassen heb ik op het aanrecht gezet en ben even weggegaan, wil ik net alles uitpakken en denk ineens waar zijn die kuikenbout:$en:(

ik kan ze nergens vinden...
    erg ofnie

13. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahahaha Pam:D! Als je de 3D echo van onze uk wilt zien moet je even in mijn album kijken... Hier inmiddels het kaartje gevonden na 10 boeken met geboortekaartjes doorspitten:$. Als het goed is krijgen wij volgende week dinsdag de proefdruk, ben benieuwd!
    Naam zijn wij ook al helemaal over uit en gebroken ribben heb ik gelukkig (nog) niet... En jullie dan meis? Naam al bedacht en helemaal gewend aan het feit dat het toch echt een jongetje is?

Wat naar meis dat de blaasontsteking nooit helemaal over is gegaan:( en wat een &%$# huisarts zeg:x. Heb je al weer gebeld met de vraag waarom, hoe en wat?
    Ahhh, babykamer stress lees ik! Komt vast wel goed meis... De tijd gaat inderdaad snel, maar niet zo snel hoor;). Je komt toch wel foto's spammen hier als het klaar is?

Hmmmm Mamma Chan... ik zeg lang leve de hormonen en dementie:p!

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Mamma chan: Niet gewoon in de koelkast? dat zou echt wat voor mij zijn :D whahahaha

@Dithje: Gewend aan t idee? jahoor helemaal! Mama pam is helemaal into blue! :D de naam zijn we ook al een tijd helemaal uit (al krijg ik de laatste dagen de "is ie wel echt leuk!?" zenuwen) en ergens weet ik ook wel dat t allemaal goedkomt..

Maar ik wil ZOVEEL!

Wil nog mooie foto's van mn buik, met vanalles.. en mn buik is nu al zo groot en mooi (al zeg ik t zelf :)) dus dat moet niet te laat.. kheb nu net weer een idee gekregen voor de buitenversiering wat een hoop geknutsel zou betekenen en de geboortebedankjes idem.

En die geldboom in mn tuin wilt maar niet groeien he! rotding.. :D

Dus alles moet soms even wachten en rustigaan.. en das zoooooo moeilijk.. de nesteldrang maakt me helemaal gek :D kwil de uitzet klaar hebben en alles klaar hebben liggen en af hebben.. zodat als meneer een dwarskop is en lekker vroeg komt ik er helemaal klaar voor ben ;) en ik niet t gevoel heb dat ik maanden van mn zwangerschap mis! :| want dat heb ik de afgelopen weken wel gehad..

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Dithje: gave fotoooooos!! :D die tong.. hihi.. supercute!

16. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Ik moest vanmiddag even voor bepaalde controle's naar de Gynaecoloog! Geen gekke dingen, maar gewoon bepaalde dingen even checken.
    Onder andere een schimmel die ik had, maar die nu helemaal weg is! Gelukkig!!

Alles was prima in orde, en als hele grote verrassing zei de Gynaecoloog: ''Zo en nu gaan we nog even dat wondertje bekijken!!''
    Wat??? Echt?? Oww Yessss dat had ik niet verwacht!! :) :) :)

En al snel kwam onze kleine meid in beeld.. Alleen paste haar hoofdje nog maar op de echo, ze is natuurlijk al flink gegroeid.
    Hartje ook weer zien kloppen en ik zat daar helemaal alleen zonder Vincent maar owww wat was ik weer blij en trots!!
    Ik heb geen foto'tje meegekregen maar dat maakt me niks uit! Ik heb onze kleine meid weer mogen bewonderen!! Alleen jammer dat mijn vriend er niet bij was..

We zijn weer goedgekeurd, en ik hoef nu niet meer terug te komen bij de Gynaecoloog! Allee de normale controles maar die gaan gewoon via de verloskundige.
    Ik ben weer een hele gelukkig mama in spƩ..
    [/FONT]

17. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Even een update vanaf de bank. Hier alles goed. Net intake kraamzorg gehad, ze belde vanochtend of het 's middags kon. Niets nieuws gehoord.
    De zolder schiet op. Alleen nog deuren, stopcontacten en wegwerken mech ventilatie! Qua schilderwerk ook al bijna klaar. Woensdag wordt overloop en trap bekleed, hopen zondag laminaat te leggen op kamer. Tja,en dan verhuiying van ene kamer nr andere en kunnen we weer verven, voor Robbe!
    Nancy: jeetje! Had ik bij Robbe ook al erg vroeg. Lastig!

18. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    O ja, 12 mei pretecho! Kijken of onze kleine meid wil meewerken. Zal haar de week ervoor toespreken (in Turkije!).

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ik heb vgz (gezinnen pakket ;) )

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1