Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pamp gewoon lekker lezen hier als jij zin en tijd hebt ;) doen wij ook. wat een eigewijsje bij de 3d echo. wat sh*t van die blaasonteking dat schiet ook niet echt op zo....hopenlijk slaat de kuur nu wel aan en is de blaasontsteking na de kuur helemaal weg

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn en een echo leuk leuk leuk....

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    heb net ff lekker 2uurtjes op de bank gehangen met een (waardeloze) dvd toch ook wel ff lekker een middagje niksen :D . ik ga zo ff mijn schoenen ophalen die ik besteld had zodat ik weer ff vooruit kan want mijn laarzen zijn me eigenlijk te warm en te lastig voor aan te doen iedere keer ;) .

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Als klap op de vuurpijl komt net mijn kraampakket binnen van de CZ :D

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ze zijn goed bezig vandaag bij de tnt :D :D

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

Es wat leuk dat je de kleine weer mocht bewonderen zeg, super.

Gisteren voor het eerst naar yoga geweest, vond het wel een beetje zweferig hoor.
    Ik ben vrij nuchter, en dan zit je daar met ogen dicht, en dan zegt ze, voel je armen, en je handen, en 5 vingers, enz.
    Maar ja zal wel ergens goed voor zijn hahaha.

Net intake kraamzorg gehad, wordt 6 uur per dag die kraamzorg.
    Was een hele vriendelijke vrouw.
    Volgende week woensdag met mijn man naar een borstvoedingsavond.
    En zaterdag de 4 d echo, veel voor de baby allemaal, echt leuk.

xxxx

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Zo meiden.... vanmiddag anderhalf uur volledig knock out geweest :$ Zit nog steeds bij te komen, zo suf was ik toen ik wakker werd. Erg he? Nou ja, 't zal wel nodig zijn geweest ;)

@ kraampakket: ja hoor: hier ook DE doos gekregen vandaag. Ze zijn idd goed bezig bij TNT :D Heb 'm even open gedaan (net als Bubsie met knuffel, CZ) en toen gauw weer dicht bij het zien van de enorme kraamverbanden enzo.... Ff struisvogeltje spelen:D

@ Kikkert: goed zo, een middagje niksen!

@ Marj: leuk, de pretecho! En jullie verbouwing gaat ook goed zeg! Dus het einde is in ieder geval in zicht? En als klap op de vuurpijl ook nog een weekje Turkije...Bofkont!

@ Es: super dat de gyn jullie weer goedgekeurd heeft! En jullie kleine meid weer gezien! Super hoor. Hier krijg ik ook zelden een fotootje mee bij de gyn, alleen in het begin gebeurde dat nog wel eens. Maar het zien is toch altijd het belangrijkst ;)

@ Pam: fijn dat het goed met je gaat. Balen dat je zo'n last hebt van je ME (ME, toch?). Hier ook veel last gehad van blaasontsteking, maar mijn gyn deed niet moeilijk over antibiotica hoor. Ik zou zelfs als ik voor de 3e keer een b.o. zou krijgen tot de bevalling aan een soort van onderhoudsdosis a.b. gezet worden.
    Hier verder alles goed. Nog steeds heel rustig aan vanwege alle harde buiken. Maar goed, het is voor het goede doel en het is niet anders dus heb ik me er maar aan over gegeven. Een gezond meisje is het belangrijkst!

@ Dithje: pfff, da's een drukke dag zeg! Hopelijk ben je nu al thuis!

@ Hansje: leuke tip voor het clubje van niks doen ;)

@ Angel: dus jij herkent dat ook. Die tafeltjes verkopen ze volgens mij bij Blokker en Xenos en Leenbakker volgens mij. Wel handig, dan kun je heerlijk gaan ontwerpen!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sorry dames wel bijgelezen, maar beetje kl*te. Morgen word ik gefilmd op het werk. Alleen ben ik dus compleet inspiratieloos :( :( !! Het wil even helemaal niet, ben bekaf en heb hoofdpijn :( !!
    Die dochter van mij wordt met de dag slimmer. Mevrouw gaat nu net voordat we afslaan van haar driewieler af en dan de andere kant op, ja daar is de speeltuin met glijbaan ;) !! Nou ja vooruit dan maar. Heeft ze lekker gegleden en daarna na belofte van rozijntjes naar huis gegaan, dit is zonder piepen gegaan.. Hoe super is dat :D !!

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    nou nou, wat een geregel vandaag hihi.

Kraamzorg belde net, intake heb ik 29 april :D ook weer geregeld dus!!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier kreeg ik vandaag kaartje van kraamzorg in de bus dat ik binnenkort gebeld wordt.. HAha daar heb je wat aan :p !!

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Leuk dat je je eerste les hebt gehad. Klinkt idd wel wat zweveriger dan bij mij hoor. Maar ja, als je uiteindelijk maar leert hoe je je ademhaling onder controle kan krijgen en weeen leert opvangen toch? ;):D

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Yeah, goed om te horen Pam dat je helemaal into blue bent:D! Succes met je nesteldrang;)...

Super Es dat de gyn naar jullie meisje wilde kijken:D! Leuke bijkomstigheid c.q. verrassing! Goed ook om te horen dat je bent 'goedgekeurd' en niet meer hoeft terug te komen...

Fijn om te horen dat alles op schema loopt Marj!

Zweverig maar wel leuk dan Eline? Fijn 6 uur per dag kraamzorg...De vrouw die de intake kwam doen, komt zij ook als de baby geboren is dan? Leuk de 4d echo:D!

Lekker geslapen dus Pooh! You go girl:p.

Chips dat je inspiratieloos bent Sam. Moet je iets bijzonders doen dan als je gefilmd wordt?

Kraamzorg en -pakketten; gaat goed vandaag zo te lezen... Hier ook het kraampakket ontvangen. Sterker nog, heb 2 pakketten ontvangen:$. Een van Groene Land, onze oude verzekeraar en een van onze huidige verzekeraar Ohra. Dus ook 2 knuffels en tig pakken kraamverband etc...

Hier; net gegeten en het huis een beetje aan kant gemaakt... Jeetje mina zeg wat een rommeltje maken mannen ervan;). Vanavond komt een vriendinnetje van mij een bakkie doen, gezelli!!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En ik moet m'n kraampakket vrolijk ophalen... Hmmmmz ;) !!

Dithje: Ik moet een les volgens het directe instructiemodel geven. Maar bij kleuters vind ik dit nog wel behoorlijk moeilijk eigenlijk. Maar goed. We zien wel hoe het gaat! Ik wil het mezelf graag te moeilijk maken en dat kan ik beter niet doen ;) !!

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo wij gaan het huis uit, krijgen om 7 uur kijkers, gaan maar even met de hond naar t park.. ;)

Tot later!!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ah, vandaag Sam... Komt vast wel goed meis!
    Succes in ieder geval:).

Spannend Es!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi dat zei m'n collega vorige week ook maar dat ging niet goed :( .. Maar m'n andere collega heeft me net even geholpen waar ik even goed op moet letten, heb zonet toch mn inspiratie gekregen dus ik ben weer even blij. Jammer dat ik zo'n pijn weer heb :( !!

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedenavond dames!

zo ff rust hoor! maandag korps gehad en gisteren de 1x zwangerschapscursus. Was gisteren kapot na de tijd.... (nu trouwens ook :() en heb spierpijn......

ik zal ff terug lezen!

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat je de inspiratie hebt! Zie je wel, de aanhouder wint;)... Vervelend dat je zo'n pijn hebt:(

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik moet gewoon heel goed in mn hoofd houden dat alles wat ik doe of ga doen ik moet kunnen beredeneren waarom ik dat doe! Dat is het minste.. Maar het komt goed... Even doortypen en dan kan ik toch nog op tijd naar bed vanavond :p HAHA!!

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Whaaa meiden, als ik jullie hoor over kraampakketten en intakegesprekken van de kraamzorg word ik echt wel ff paniekerig hoor :$

*zoekt papieren zakje*

Ik ontken nog ff alles, ben heus niet hoogzwanger ik begin net.. waar kan ik er een maandje bijboeken? :)

Deel Deze Pagina