Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    bij melding van mijn zwangerschap bij mijn verzekering werd ik hier automatisch voor aangemeld

edit: zie verder bericht Es (zelfde verzekering ;))

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Beetje brutaal zeg om je oom zo op te bellen en het dan te vragen.
    Lekker druk dagje dus achter de rug Nancy. Wat zullen ze je missen als je straks met verlof bent zeg!

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, wat netjes, dat heb ik echt niet gehad :$

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja ze ZIJN brutaal, de apen :x ben gelijk weer boos, laat me altijd weer zo op de kast jagen door die 2 bah :(
    Haha nou laten we het hopen ;)

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik zou em nog wel ophalen Nancy, er zitten ook voor na het ziekenhuis nog wel handige spullen in! ;)

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Als je bij de Unive verzekerd bent krijg je hem dan thuis of moet je hem ophalen.

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik ga afsluiten, alvast lekker koese allemaal en tot morgen! :D

9. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Tot morgen Einneh en slaap lekker straks.

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Trusten!!

Dan ga ik 'm wel ophalen.. beetje slechte service allemaal als ik dat zo hoor van jullie zeg ;)

Trouwens; al een tijdje niks van Sue en Claire gehoord, klopt dat??

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: heel leuk gedaan zo dat kaartje!! :D
    En idd al poosje niks van Sue en Claire gehoord.. :(

Ik ga nu ook afsluiten en lekker slapen.. tenminste als mevrouw wat rustiger wordt :)

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Meiden ik ga afsluiten.

Slaap lekker en tot morgen!

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Thanks Es!
    Ik zal ze eens PBen..

Trusten meiden!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihihi Pam, adem in en adem uit;)!

Whahaha Sam en Pam, stelletje lolbroeken:D! Zit onwijs om jullie te lachen hier achter mij laptoppie...

Niet echt enge dromen Einneh, wel bizarre dromen;)... Jij dan?
    Hihihi, je bent niet de enige hoor... Moet er ook niet aan denken om mijn moeder of schoonmoeder bij de bevalling te hebben:).

Jeeh Lizz, wat fijn meis dat alles goed was bij de vk! Wat vonden je ouders van de ervaring? Leuk hoor dat je ze mee hebt genomen... Hier de bevalling met me and hubbie... Niemand anders erbij, na ja de vk en kraamzorg dan:p.

Ja gelukkig wel Shelly! Mails en telefoontjes zijn gepleegd... Hoewel er morgen weer een flink aantal zullen zijn... Maar ja, dat is morgen he;)?! Whahahaha meis, een krokodillen .... rol??? Hihihi, geweldige omschrijving!

Mooi Nancy! Kunnen jullie trots op zijn!!
    He getsie meis:(. Het wordt al zo'n beladen dag vol verdriet en dan ook nog geconfronteerd worden met je zusje, terwijl je het daar de laatste tijd al zo lastig/moeilijk mee hebt. Pfff zeg, je krijgt het allemaal wel even op je bordje hoor zo... Knuf!
    Met het aanvragen van de kraamzorg werd bij mijn verzekering ook automatisch het kraampakket aangevraagd. Is wel nodig hoor meis, ook als je in het ziekenhuis bevalt...

Sue en Claire klopt Nancy... Sue heeft haar laptop kapot waardoor ze niet online kan komen. Voor wat betreft Claire weet Pooh meer van...

Hier; vriendinnetje net weg, was heel gezelli! Onwijs gelachen samen en heerlijk zitten kletsen:D. Ze had heel lief sokjes en 2 rompertjes meegenomen, de schat! Ga nu snel naar bedje toe, is echt tijd... Word op de een of andere manier altijd laat als mijn lieve dinnetje er is;)... Trusten meiden en tot morgen!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    even snel met mobiel internet claire is ziek stond in haar hyves maar hoe of wat weet ik niet precies.truste

16. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @shellyberlijn:hier ook een extreem hoge dossis aan maagzuur,aales beneden tafelnivo zorgt er al voor dat het omhoog komt! Maar ik wil me niet ziek eten aan de rennies, dus drink ik veel karnemelk, wat zeer goed werkt in tegenstelling dan je zou verwachten! misschien id voor jou als je tenminste karnemelk lust?

@hier: we zijn geslaagd, we hebben tegeltjes jippie!!!!!!!
    En.......als klap op de vuurpijl ook nog ff een nieuw bed+matras gescoord! Ik ben dus weer helemaal heppie:)

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!! (ja tis wel erg vroeg) :p

Ik heb vanmorgen een hele lieve kaart bij mijn mannetje onder zijn kussen gestopt :) Hij is vandaag namelijk 30 geworden! :D:D
    We geven elkaar geen cadeautjes, we gaan namelijk een keer lekker samen uit eten.. ik ben toch ook over 2 en een halve week jarig!
    Maar een lief kaartje kon ik niet laten!
    Hij is nu werken, en vanavond komen zijn ouders en zijn broertje met vriendin, verder vieren we het pas 15 mei natuurlijk met z'n 3en :)

Ik ga nog even proberen wat verder te slapen..

Tot straks!!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!
    Es gefeliciteerd met manlief!

Nancy: Jeetje wat een brutaliteit :( :( !! Dikke knuffel, zou er ook boos om worden! Mooi kaartje zo hoor :D !! En ik moet ook m'n kraampakket halen hoor, tenzij ik het niet 'kan' dan sturen ze het op. Maar goed, ik kom regelmatig in de buurt van zo'n zorgwinkel. Dus komt vast goed ;) !! Zou m idd ophalen hoor. Ten eerste is ie gratis en ten tweede is kraamverband, zeiltjes etc toch wel erg handig. Ook als je hechtingen hebt is het heel verstandig eens op een zeiltje te gaan liggen slapen dan droogt het lekker ;) !! Zooo lekker praat om 7 uur s ochtends :p !!

Nou hier dramanacht. Werd ik half 12 wakker en dacht dat ik Jildou hoorde huilen, dus ik naar haar toe, eerst langs de wc was t ineens stil.. Was er helemaal af.. HAHA maar ze had idd gehuild zei manlief ;) !! Maar was toen ook weer stil :p Verder ontzettend gedroomd over die verrotte les die ik zo ga geven :p Het was stip voor en stip na (rekenles-getallen 11 t/ m 20 :p )
    Nou dames niet te veel kletsen en tot vanavond...

Ooh trouwens, riep ik gister nog dat ze me gaan bellen, had ik ook een brief in de bus dat ze dat 26 apr gaan doen, maar tijdens dat tijdstip zit ik bij de vk ;) dus zal er even heen mailen!

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen

wel terug gelezen maar nog niet de puf om te reageren zon beroerde nacht weer gehad....
    doe ik zo ff als ik helemaal wakker ben

claire is niet zo lekker op dit moment dus vandaar dat ze er ff niet is hier maar komt vanzelf weer zodra het beter gaat...

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    #4180 pooh76, 15 apr 2010
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010

Hoi Es en Nancy,

Met Claire gaat het momenteel niet zo lekker. Ze heeft erg veel last van haar depressie, dus vandaar dat ze even geen fut heeft om te reageren.
    Ik heb nog wel contact met haar via pb.

liefs,
    pooh

Deel Deze Pagina