mooie buik angel en nancy. heb voor de rest niet echt terug gelezen,ben dood op ga zo slapen. Es je hebt pb! fijn dat we nu ook buddy's zijn slaap ze dames! en tot morgen! ooh ja goldy:spannend voor je vriendin dus. en zon:gewoon mee praten hoor. Ik kan ook niet altijd volgen. de helft van de tijd reageer ik alleen op wat ik nog onthouden heb. Dus gooi je er gewoon tussen meid!!! xxx
He meisjes, nog ff gauw inloggen voor het slapen gaan (ja, alweer....) @ Marj: wat lief van je directeur! @ Nancy: mooie foto! En een prachtige buik hoor! @ Pam: nog zo'n prachtige buik! hihi, en hoe vond het hondje het, zo'n stropdasje? @ Sam: leuk dat de wieg klaar is!! Waar blijven de foto's? *niet nieuwsgierig hoor* @ Es: brrrr, kan ik me voorstellen! @ Elea: hoe is het met de container afgelopen? @ mamachan: Die duizeligheid kan idd wijzen op een dipje in je bloeddruk. Zoute drop of een bouillonnetje wil wel eens helpen. Rustig aan meis! @ Kikkert: nog steeds geen nieuws van Claire? @ Dithje: en... veel uitgegeven met je mams? Nou ladies, m'n ogen vallen nu echt dicht. Trusten en tot morgen! liefs, pooh
Wonder boven wonder interesseerde de stropdas m weinig.. wel erg jammer dat ik er even geen foto van kan vinden.. T stond echt superschattig! hihi
Pam prachtig buikje geniet er maar van, bij Jildou wilde ik neits liever dan een buik, nou dat merk ik nu dus .. Heb er al 'behoorlijk' veel meer last van.. maar ja SOrry ik heb de wieg al geshowd en heb ff geen tijd en puf om foto's te maken.. Komt vanzelf Ik ben er iig blij mee Komt nog wel t weekend denk ik !
Oh ik kan echt niet wachten tot ie groter wordt hoor! Rugpijn en bandenpijn heb ik al heel hevig helaas.. (verkeerde beweging bij draaien in bed bijv AU!) maar dat boeit me niet zo.. vind t zooooo mooi om te zien.. Kwil ook t liefst allemaal rokken en buikbanden gaan maken zelf.. in allerlei kleuren en soorten.. topje eronder en ik ben zomerproof! 8) Heb ook al even laten vallen dat ik toch wel zon 3 meter rond zwembad wil dit jaar.. lijkt me echt zoooo heerlijk straks als t heet wordt! *zin in de zomer*
bedankt voor de felicitatie`s, het etentje was wel heel gezellig en lekker, maar ik zit wel de hele tijd met mijn gedachte bij mn vriendin. Ik ben niet meer bij dr langs geweest want ze moest weg, dus ik ga morgen avond even. Ze was geloof ik ongeveer 3 weken over tijd. @ angel 74, ze is eergister 22 geworden. Wat heb je al een super mooi buikje zeg! @ sam, ja zwanger door de pil heen, dus totaal onverwacht en heeft er dus gemengde gevoelens over. Best een lastige situatie waar ze nu in zit. @ nancy en pampapilio, jullie ook mooie buikjes!! ik zal er zo ook eentje maken.. altijd leuk die buikjes he
we hebben vanavond een verjaardag gehad dus heb alleen terug gescrolt maar niet echt goed gelezen...dus bij deze knuffie
hij is al best veel gegroeid moet ik zeggen.. in mijn album staat vanaf 13/14 weken.. Ben er al heel trots op dit is de voorkant: View attachment 56032
ik keek daarstraks bij mijn ouders in de spiegel naar mijn blote buik en zag wel grappig uit....net een (halve)bal wat erop geplakt zat maar dan wel eentje met tijgerprint
Ja Pam, ik heb al een buddy! Ik ben buddy met Pooh.... Maar ik wil ook wel met jou buddy-en hoor! Stuur mij maar even een pb-tje... En whahahahaha als je dat doet met je buik Pam dan wil ik dat zeker zien. Mooie foto en buik joh!!! Jahoe Sam! Foto? He bah Mamma Chan duizelig. Sterkte! Mooie foto en buik hoor Nancy! He bah, hoop dat je lekker slaapt ondanks de pijn... *knuf* Mooi hoor Goldy! Mijn moeder heeft heel veel geld uitgegeven vanavond! Was heel erg gezellig saampjes de stad in en ze kon zich niet beheersen. Die kleine man van ons wordt echt een ontzettend verwend kereltje. Ze heeft een setje kleding + nog een shirtje en spencer gekocht bij Villa Happ en nog 2 boxspeeltjes.... Echt super lief! Komen we nog een heel gaaf speelkleed tegen, och die koopt ze ook maar even want dan heeft beebje bij haar ook wat te spelen straks als ze de maandag gaat oppassen... Uiteraard kon ik het ook niet laten en heb ik nog 2 shirtjes gekocht een blauwe en groene. Daarnaast had ik voor mijzelf 2 shirt besteld bij de Hema voor een prikkie en ik moet zeggen ze zitten goed. Dus dames, goedkope maar leuke positiemode shirts.......hop hop hop naar hema.nl. Ik ga naar mijn bedje! Morgen weer werken, slaap lekker allemaal...
Dankjewel allemaal.. Tjaa dat shoppen blijft leuk he, als ik iets leuks zie kan ik het ook echt niet laten liggen.. tzelfde geld voor mijn moeder en schoonmoeder.. als die de stad in zijn geweest komen ze altijd thuis met iets voor de kleine.. Ik moet morgen ook weer werken dus ga er zo ook maar vandoor, slaap lekker iedereen.!
Goldy mooie buik hoor !! Dithje toe maar weer !! Jildou wordt hier ook heel erg verwend hoor En denk nummer 2 straks ook wel !!
morge allemaal hier weer heerlijk geslapen (gelukkig) hebben sins eergister het bed op de klossen en kom er gelukkig makkelijk uit nu voel me af en toe net een rolmops... mooie buik hoor pam te groot die buik is ook niks hoor coldy mooie buik ook ... en 22 wat vind ze ervan verder ??? kan me voorstellen als je er niet mee bezig bent dat je dan best schrikt en zeker op die leeftijd de een heeft al een heel leven en de ander woont nog thuis en lang leve de lol toch... dithje ohhhhhh lekker verwend weer heerlijk toch kikkert foto,sss hahhah nancy hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen met je sparerib?? knuf sam jij ook een foto?? en is jildou al weer iets rustiger met slapen?? en het wiegje is klaar super! concerten wij gaan niet zo heel vaak eingelijk maar zou graag in juni na kizz willen maar helaas denk niet dat het iets gaat worden met die dikke toeter en in juli na de zwartecross gaan maar helaas dit jaar weer niet miss volgend jaar !! we gaan al 3jaar maar elke keer is er wel wat anders wat er tussen komt