ik ben zo'n 8 kilo aangekomen tot nu toe. Ik moet nu even afleiding hebben, want word hier helemaal gek Ik heb straks een echo, maar ben zo verschrikkelijk zenuwachtig!!! Ben net erachter gekomen dat een placenta insufficientie heel erg kan zijn en als het serieus is dat het kindje kan komen te overlijden. Gelukkig wist ik dit 4 weken geleden nog niet. En de gyn. was er ook erg rustig onder. Maar ze gaan toch controleren vandaag of het allemaal wel goed gaat. en nu schiet de stress er ineens goed in. Zit hier bijna hyperventilerend te wachten tot ik weg kan. Gelukkig wist ik dit gisteren ook niet, want toen maakte ik mij druk om het feit dat de kleine bijna niet van zich liet voelen.'Gelukkig 's avonds ineens heel goed, maar als ik de verhalen kende die ik vanochtend heb gelezen, had ik redelijk in de stress gezeten. wist ik het maar niet. stom stom stom dat ik het ben gaan lezen.
Ik ga even mijn nieuwe baby spullen showen!! En jaaaaaa alles is paars!! net zoals de slaapkamer muur Bekijk bijlage 65693
Es: wat leuk!!!!!! Vriendin van mij had ook de kamer paars gemaakt.... werd een soort van prinsessenkamer maar niet een "standaard" prinsessenkamer (dus niet met de disney prinsessen)... zag er echt leuk uit... overal zag je wel het paars in terugkomen... hansje: Veel succes bij de echo straks! hopelijk valt het allemaal mee en maak je vooral niet gek.. want hoe meer zorgen je je maakt hoe meer je baby dat merkt en voelt... dus kun je beter rustig blijven! hier: vandaag niet veel puf gehad om bij te lezen enzo... zit de hele dag al een beetje aan de pc maar heb niet echt de indruk dat ik nou zo veel gedaan hebt.... (beetje een beh..gevoel...) achja, over een halfuurtje Joshua gaan ophalen en dan komt Roger thuis en krijgen we iemand van monuta die nog wat aanpassingen aan onze uitvaartverzekering moet gaan doorvoeren.... dus ben eens benieuwd.... denk trouwens wel te weten waarom ik me zo beh voel.... Thessa is heel erg aan het zeuren en miezeren..... merk echt dat ze nog niet helemaal beter is.... is veel vermoeiender dan normaal....
Heel leuk Es! Staat mooi met dat paars zo. Heb net lekker getukt, ga nu even de zon in voordat de aswolk ervoor schuift. Ben benieuwd of we ook echt een rode zonsondergang krijgen.
mooie kamer es! gaaf al dat paars! hier lekker op in tuin gelegen nu ff binnen op de laptop want buiten kan ik het bijna niet lezen door de zon. en... ben begonnen met wat kleertjes wassen! zo leuk al die kleine rompertjes en setjes aan de waslijn! heb er helemaal zin in!
@ Es: leuk al dat paars! @ Laetitia: rustig aan vandaag. Je bent vast ook nog moe van gisteren en Thessa die nog niet helemaal fit is werkt natuurlijk ook niet bevorderlijk. Rustig aan, het komt allemaal goed @ babyke: wat een superschattig wiegje! @ Dithje: jey, nog maar 23 dagen! @ pippo: hoe gaat het met je man? @ Eline: geen idee hoe dat zit met zwschapsvlekken. Mss kan iemand anders je helpen? @ gewicht: hier ook + 10 kg... Bij Sebas ben ik het laatste trimester niets aangekomen, maar moest toen ook op dieet vanwege zwschapssuiker. @ mamachan: thanx! Heb je lekker geslapen? Hier lekker op de bank gelegen, maar niet geslapen. Maar heerlijk gelegen! En geweldig dat het zo goed was bij de gyn! @ hansje: hoe was de echo? rot dat die verhalen je alsnog zo zenuwachtig gemaakt hebben. Hopelijk was de echo helemaal goed. @ hier: nou, deze blije doos heeft d'r blije doos opgehaald! Ja, idd, ze zijn er weer! Bovendien de tip van de dag: volgende week vanaf woensdagavond mamamazzeldagen bij de prenatal!!! (duurt dan tot zondag) Dus voor de dames die nog wat retailtherapy nodig hebben.... (of gewoon nog een babykamer moeten aankleden, een kledingkast moeten vullen etc.... ) Verder...therapie was niet heel prettig, vooral het behandelen van de reflexpunten van m'n schaambeen waren echt superpijnlijk. Maar ja, daar zit ook wel de meeste pijn. Hopelijk verlicht het weer snel.
Heel veel succes Hansje! Cute Es! Hoop dat Thessa snel beter is Laetitia en dat jij je ook beter voelt! Leuk Bubsie kleertjes wassen! Geniet ervan... Duimen maar Pooh dat de therapie snel gaat helpen en de pijn minder wordt. Jippie, de blije doos opgehaald! Wat zit erin???? Heel nieuwsgierig iemand hier... Ik heb vandaag gebeld en er 1 kunnen reserveren, ga de doos dus zaterdag ophalen... Hier; net thuis en ga nu ff een boek pakken en van het zonnetje genieten!
Nancy mooi hoor jouw kaartje! En wat erg van je vriend en je zus.. vervelend zo'n situatie zeg! Dithje wat lief van je vriendin dat ze je heeft verwend! En wat mis ik dat zeg... gewoon even een vriendin over de vloer... ik bedoel ik heb hier een paar (op 1 hand te tellen vrienden) maar dat is toch anders... Mama van Perine! Karnemelk? Dat lust ik niet zo! haha. Ik drink wel vaak gewone melk, maar als he te heftig wordt dan ga ik toch echt aan de Rennie. Joh wat goed dat jullie toch uit de tegel keuze zijn uitgekomen! En gelijk een nieuw bed en matras! Goed bezig! Arme Claire! Ik hoop dat ze zich snel beter voelt. Bedankt voor de update Angel en Pooh! Hey Sam hoe ging het lesgeven?! Pooh wat leuk dat je uit zoveel keuze toch nog 2 kaartjes hebt kunnen vinden! De rest komt vanzelf wel goed! Ik heb goed geslapen ja! Ik vrees dat ik om de nacht niet goed slaap, zo is het tot op heden gegaan, maar hopelijk wordt ik vanavond door slaap verrast Fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad! Op naar meer! Kikkert haha wat een grap met je man op de wc! En jij maar denken dat het spookt! Succes met de aanschaf van een nieuwe weegschaal! Heb je trouwens niet die angelsound? Ik voelde mijn dochter vandaag ook niet tot pas 1u! Ik was dik ongerust, maar door de angelsound kon ik horen dat haar hartje toch goed klopte.. Eline veel plezier bij de rijles!!! Spannend zeg dat je binnenkort examen gaat aanvragen! Laetitia! Jeeeeeetje eerdere datum?! Wat gaaf!!! Dan heb je de kleine nog eerder! En fijn dat alles goed was met de kleine! Hansje123 heeel veel sterkte straks! Ik duim voor je dat alles goed gaat! oh jee ik lees net dat je stress hebt... geen zorgen fijn dat je direct langs kan gaan! P.s. Ik kijk uit naar jouw schilderij! babyke wat leuk dat je de wieg nu hebt! Ziet er mooi uit hoor! Veel plezier morgen bij de echo!!! Met mijn maagzuur gaat het niet beter nee, helaas... ik denk dat de kleine te groot is voor mijn kleine lichaam en dus constant op mijn maag loopt te duwen... ach ja! Als dat het enige is! mamachan goed om te horen dat alles goed was! Es wat leuk!! Paars! Ik ook! haha Hier alles bestens! Niet veel bijzonders te melden! Straks weer naar de gym toe, morgen ga ik eens kennis maken met wat engelssprekende moeders... en hopelijk komt mijn zus morgen want die vulkaan uitbarsting heeft vandaag het hele vliegverkeer plat gelegd! Eek. Maakte me vanmorgen zorgen wat ik voelde de kleine niet tot pas rond een uurtje of 1. Toch maar de angelsound gepakt en geluisterd naar dr hartje, maar klopte goed... en nu is ze ook weer super actief, misschien lag ze ook wel in een coma na een nacht niet slapen Tot gauw xoxo
Mooi es!!! Ooow het wordt wel beetje eggie vinden jullie niet? hier heb ik alles al gewassen, hihih alleen de grote schoonmaak is nog niet geweest(dat doet me schoonmoeder) in de bby kamer, dan doen we gelijk de hele boven verdienping Net ff schoentjes met dani gehaald, gewoon bij schoenenreus(hij kan nog niet los lopen) leuk man zal straks ff fotoo spammen
@ Dithje: de inhoud van de Blije Doos: * een doos van Pampers met daarin: 16 newborn pampers, kortingsbon 25 euro, grote luierdoekjesdoos, met klein sample luierdoekjes sensitive, en een "magazine". * een rompertje mt 50/56 * klein potje sudocrem * I love mama speentje van Bibi * foldertjes, foldertjes en foldertjes met kortingsbonnen voor van alles. * Wij Jonge Ouders Geboortespecial * BabyStuf (magazine) * doosje van Nutricia met daarin een soort slab/spuugdoek (volgens mij kun je die beter met het boeren over je schouder leggen...) en weer een stapeltje folders Al met al de moeite waard. @ Shelly: veel plezier bij de gym straks. Hoop je vannacht niet online te zien, dat betekent dat je weer een goede nacht hebt! Fijn dat de angelsound je gerust heeft kunnen stellen. @ mamachan: het schiet idd al lekker op, het wordt steeds echter!
Goedenmiddag dames! @ Dithje: ik droomde voorheen niet veel en vaak en nu eigenlijk ook niet...... en als ik die verhalen van jullie af en toe zo lees vind ik het ook niet zo erg ow kuitkramp dat is echt niet fijn! daar kun je ook nog wel ff last van houden..... @ mama van Perine: joepie! tegeltjes gevonden! en nog een niet bed ook! kan me voorstellen dat je helemaal happy bent! @ Es: feli met je mannetje! Hier ook een vervelend gevoel als de kleine rond mijn navel aan het schoppen is (nu ook zo ).... naar beneden schoppen vind ik een prettiger gevoel! maar tja..... dat heb je niet echt voor het zeggen Mooi dat paarse op de babykamer! @ Pooh: ik doe een standaard zwcursus. wat gym en ontspanningsoefeningen en verder wordt er verteld wat je met/bij de bevalling zou kunnen verwachten. Zo dat scheelt een paar weken, even doorzetten dit weekend dan! Ow dat klinkt niet lekker die therapie..... hoop dat de pijn snel minder wordt! @ Eline: fijn dat het wrs nog lukt om voor de bevalling je rijbewijs te halen! @ Laetitia: rustig aan meid! kun je, als je al zover zwanger bent, nog van datum wijzigen? dat wist is niet! @ mamma chan: fijn dat het zo goed gaat en dat je de spuiten nu helemaal kunt laten staan! @ hier: net ff op de weegschaal gestaan, weeg nu 68,7 kg dus 14,7 kg aangekomen das echt veel voor mijn doen, voorheen moest ik er om denken dat ik niet meer gewicht kwijt raakte! Verder redelijk, nog wel wat spierpijn/bandenpijn maar ach we blijven lachten!