Nancy ja bedankt! Ik heb net online gezocht en de meningen zijn echt verdeeld... de een heeft super ervaringen en de ander juist helemaaaaal niet! Ook op de info avond waren er super veel mensen en blijkbaar lig je daar met tig bevallende vrouwen... Hoe is dat in Nederland? Ga jij thuis bevallen of in het ziekenhuis?
We hebben er voor gekozen om toch in het ziekenhuis te bevallen en er zit hier een ziekenhuis op 5 min afstand. Afdeling Gyn staat daar toevallig heel goed aangeschreven.. (Es en Pooh gaan daar ook bevallen )
Vriezer gemold... Nou ja, hij is natuurlijk niet helemaal kapot want hij vriest nog. Maar in ieder geval heb ik een van de kleppen in 3 stukken van de grond kunnen rapen. Krijg je ervan als je de deur dicht wilt doen als je de klep nog open hebt staan8)... Geen zin inderdaad om mee te gaan Pooh... Had meer zin om met mijn gezichtje in de zon te gaan zitten. Daarnaast is het voor ons zo'n 45 tot 60 min rijden naar de Prenatal en daar had ik echt geen zin in... Kaartjes op de kast is inderdaad ook niets voor mij, word ik helemaal kriebelig van omdat het teveel rommel geeft en om de haverklap omvalt... Whahaha Laetitia, geweldige uitspraak schildpaddenvlees! Ohhh wat lekker Nancy weekend! Geniet ervan meis... Leuke dag morgen. Ben benieuwd hoe je de fotoshoot gaat ervaren! Wat lief van Bas dat hij bij je oom is... Jeetje Pippo nog maar 3,9 kilo aangekomen. Netjes hoor! Wel bellen he Einneh! Ai, bijna kramp in je voet. Niet fijn meis! Hihihi meis, lachbui van kramp? Leuk Mamma Chan! Hmmm niet helemaal praktisch Shelly 50 min weeen wegpuffen in een taxi op weg naar het ziekenhuis... Is er geen ziekenhuis bij jullie in de buurt? Succes met research! Tja lastig Nancy... Als ik een fotoshoot zou doen dan zou ik denk ik toch in een net lingeriesetje gaan.. Of is dat raar? Weet het eigenlijk ook niet zo goed.
@Dithje, ai in 3 stukken Kun je die deurtjes nog nabestellen?? Ja lingeriesetje had leuk geweest maar het is een collega van Bas en dat vind ik net iets te hihi Als het een onbekende was geweest had ik het denk ik wel gedaan..
haha Nancy straks zitten jullie allemaal tegelijk daaro! Ja Dithje die ander is super dichtbij, maar het probleem is dus dat de meningen over de geboorte daar totaal verschillend zijn.. of super positief of superrrr negatief... Ik vind het maar moeilijk, dan misschien toch maar een half uur in de taxi... eek (nee was maar een half uur met de auto, dacht 50 min, maar ja... je weet maar nooit met het verkeer)
@ES09: Heeeel mooi al je babyspullen,en de paarse kleur is ook erg mooi. @LIZZ1: Lekker zo'n middag dutje he.Het lukt me niet vaak om die een te doen maar als het lukt knap ik er ook meteen heel erg van op. @BUBSIE: Leuk leuk babykleertjes wassen.Zie het al helemaal voor me al die schattige kleertjes aan de lijn . @POOH76: Jammer dat je de therapie niet zo fijn vond maar hopelijk ga je er veel verschil door merken. @DITHJE: GEEN ZIN OM NAAR DE PRENATAL TE GAAN Haha die gedachten heb ik tot nu toe nog nooit gehad. @SAM8: Goed zo een ruim voldoende gehaald .Lekker nog maar 9 daagjes.Wat geweldig van je man dat ie zoveel in huis heeft gedaan.Zal de mijne eens een schop onder zijn kont geven . @LAETITIA: Haha grappig schildpadden vlees . @NANCY79: Echt leuk lijkt me dat zo'n buikfotoshoot.Ik ben benieuwd naar de foto's. @MAMMACHAN: Mooi mooi de box.Wordt al zo echt dan he! @SHELLYBERLIJN: Spierpijn is een goed teken,dan heb je flink gesport .50 min met weeen in de taxi lijkt me ook niks nee HIER: Vandaag heb ik met m'n mannetje geshopt.Ben er wel echt heel moe door geworden.Merk wel dat sommige dingen niet meer zo makkelijk gaan.Bij de H&M een leuk setje voor de beeb gekocht,en hele leuke Hello Kitty sokjes. Bij de Hema nog een pak hydrofiel luiers gekocht. Ik vindt dat jullie het erg netjes doen kwa gewicht.Of ik kom gewoon veeeeels te veel aan . Er zijn er al veel die de blije doos als hebben.Ben jaloers moet nog wachten.Hij klinkt zo leuk .
@Shelly, daar hebben we het weleens over gehad ja hahaha hey ben jij nou *puf puf* whaha @Babyke, aaaaach Hello Kitty cuuuute Nou netjes... ik was 3 weken geleden al 12 kilo bijgekomen en ik wil eigenlijk niet weten hoeveel het nu is Morgenochtend maar weer eens wegen..
Geen idee Nancy, binnenkort maar even langs de winkel waar we het ding gekocht hebben om te vragen... Kunnen we meteen even vragen naar een nieuw handvat, want die heeft manlief een jaar geleden ofzo afgebroken... Hmm, dat is ook zo... Collega van Bas, tja dan zou ik ook niet in lingeriesetje gaan. Een leuk jurkje?? Lastig hoor Shelly! Persoonlijk zou ik een rit van 50 min niet aandurven met weeen... Hoop dat je een oplossing vind waar je je goed bij voelt meis! Wellicht kan je aan je gyn/vrouwenarts vragen of zij tips voor je heeft? Is volgens mij toch wel de beste referentie... Lekker geshopt dus Babyke! Wat ben je aangekomen dan meis? Als je dat wilt vertellen natuurlijk...
Lol Nancy ik zie het helemaal voor me! Babyke wat leuk! Dus jij hebt een goed geslaagde shoppingtrip gehad! En Hello Kitty.. geweldig!! Mijn man maakt zich nu al zorgen! HAHA En kilo's.. mensen kinderen... mijn mede gym mensen waren geshockt dat ik weer groter was geworden.. jaha 10kilo en tellende... gaat hard hoor! Dithje, ja mijn vrouwenarts zit bij dat ziekenhuis waar je op een wachtlijst staat en wat dus zo ver is...ik ga het bij haar nog wel navragen wat ze van die hier in de buurt vind... wie weet. En hoe gaat jullie avond tot nu toe mensen? Hebben jullie een goede avond??
Heerlijke avond hoor Shelly... zit/lig lekker op de bank met laptoppie op schoot. Had een tv-avondje in gedachten, maar er is geen drol op tv...
Hier totaal kapot dus ga m'n bedje in. Morgen 10 voor 6 wekkertje weer... Maar goed, nog 1 dagje en dan weer heerlijk weekend !! Slaap lekker dames!
@Dithje, succes met de vriezer.. Ik ruk morgen wel wat uit de kast, of ik laat hem wel even kijken, weet het gewoon echt niet @Hansje, meld je meld je, we zijn zo benieuwd! @Sam, trusten! @Hier, zit een beetje te pcen en 6de zintuig staat aan op de achtergrond.. wacht op vriendje; is bij mijn oom geweest en ging daarna bij een vriend langs
Aw Dithje! Balen he?! Vaak is tv troep hoor! Ook veeeeel te veel reclame en zo.. ach ja! Misschien kun je een filmpje op zetten?
Slaapwel Sam! Ik ga jullie ook dna verlaten...lees het morgen wel van Hansje! Ben zo benieuwd ! Slaapwel iedereen en tot morgen!