Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik ga ook bedje doen:D

baaai en trustenn

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Trusten Pippo!

Geen filmpje meer Shelly, maar thanks voor de tip! Ga denk ik op tijd mijn bedje in...

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Slaap lekker Mamma Chan!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Shelly, ja is ie ook, een enorme kanjer echt waar

@Rest, welterusten voor de meiden die gaan slapen!

5. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    welterusten dames die gaan slapen!

Nancy nou veel plezier met wachten op je man! Ben benieuwd hoe het bij jouw oom was. Ik lees het morgen wel.

Ik ga even verder met mijn man op de bank kletsen en verder Germany's next Topmodel kijken

fijne avond en iedereen een goede nachtrust

xoxo
    Shelly

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Meiden, ik ga er ook vandoor!
    Trusten allemaal en tot morgen...

7. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    @DITHJE: Nou ik zal het schokkende getal maar zeggen dan.:(:(
    15 HELE KILO'S.Heeeeel veel he ik weet het.
    Ik ben wel gestopt met roken toen ik posi testen maar jah dat is ook geen excuus.Ik baal er wel een beetje van :).

Voor de mensen die gaan slapen WELTRUSTEN.

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Shelly, met mijn oom was alles goed gelukkig, ze hebben fijn zitten kletsen en mijn oom vondt het geweldig dat Bas even polshoogte kwam nemen. Dit voelt weer fijn

@Babyke, hier ook een kettingrookster die gestopt is, en stoppen betekende bij mij ook altijd extra kilo's... 8)

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Bedoel je het ziekenhuis van reinier de graaf? ;) Daar ga ik idd ook bevallen :)

Hier visite net weg, nu doodmoe, dus ga lekker mijn bedje in..
    Morgen lees ik ff terug wat jullie gekletst hebben :D

Welterusten!!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, ja die bedoel ik inderdaad.. Hebben we nog om zitten lachen, dat we misschien naast elkaar konden liggen ofzo :p

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik ga afsluiten, trusten meiden en tot morgen!

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Goedemorgen meiden
    @ Sam, meid gefeliciteerd met je voldoende hoor!

@ Nancy, vandaag de intake van de kraamzorg en een leuke fotoshoot, veel plezier!

@ Einneh, grrrrrrrrr die kramp. Ik heb het voornamelijk s’nachts maar is om gek van te worden.

@ Mamma Chan, ik zag je mooie box voorbij komen. Wat komt het nu dan alweer dichtbij he?

@ All, nou die opruimwoede heeft me niet goed gedaan, haha. Was natuurlijk wel een beetje te verwachten. Heb ontzettend last van mijn bekken. Dus vandaag geen werk voor mij. Erg is dat dan heb je een goede dag en denk je gelijk heel de wereld weer aan te kunnen, nou niet dus. Ach het is weer netjes in huis. Hoop dat het vanmiddag wat beter gaat want ik moet toch echt nog een paar boodschapjes doen.

Ik heb trouwens nog een vraagje: Van de kraam zorg hebben ze nog geen contact met mij opgenomen. Ik had toch wel verwacht dat ze dit al zouden doen. Zal ik zelf bellen of denken jullie wacht nog maar even?

Mijn mannetje gaat vandaag de blije doos ophalen. Is toch altijd weer leuk om te kijken wat erin zit. Al zag ik al het één en ander voorbij komen.

Meiden die moeten werken, nog een dagje en dan weekend, werkse. Voor de meiden die vrij zijn, WEEKEND, heerlijk, geniet ervan. In ieder geval goed weer.

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Nou meiden, hier is manlief al druk bezig de slaapkamer te ontmantelen. Vandaag moet hij ook de trappen schuren zodat paps morgen weer kan verven. Morgenochtend vertrekken Sebas en ik ook een paar daagjes naar het huis van m'n ouders om uit de verflucht te zijn. Manlief komt dan 's avonds na het klussen ook en dan blijven we daar ook slapen. Het kan dus zijn dat ik de komende dagen niet of minder online ben.
    Met m'n schaambotje gaat het vandaag gelukkig al stukken beter! Therapie heeft dus weer geholpen:D

@ pippo: fijn dat hij 1 dag geen pijn heeft gehad. Zou het tijd nodig hebben voordat het helemaal wegtrekt? Als ik jouw berichtje zo lees wel. Sterkte in ieder geval.

@ Laetitia: hihi, geweldig die uitspraken van Thessa! En volstrekt logisch ook! Zo heeft m’n broertje jarenlang suddervlees “schuifvlees” genoemd, omdat je dat uit elkaar kon schuiven.

@ Nancy: druk dagje voor de boeg meis! Maar wel leuk. Veel plezier met de intake en de fotoshoot! En mocht ik het vergeten of tijdens m’n logeerpartijtje bij m’n ouders niet meer online kunnen komen: sterkte maandag. Dikke knuf!

@ Einneh: kramp! Balen zeg! De tip: iedere dag een banaan of een kopje bouillon. Die tip kreeg ik van een sportfysio. Schijnt met en tekort aan magnesium te maken te hebben.

@ Shelly: pfff, wat een gedoe zeg. Je vooraf moeten inschrijven bij een ziekenhuis? Alsof ze dan kunnen plannen wie wanneer bevalt....

@ Dithje: groot gelijk dat je een rit van 2x 60 minuten skipt hoor. Laat je mannetje maar lekker gaan ;)
    Dus je kent je eigen krachten niet voor wat betreft je vriezer? Girlpowerrrrr.....;)

@ Shelly, Nancy en Es: hihi, een zp-reunie in het zh.... Zou je toch raar staan te kijken. Met Sebas lag ik op zaal met de directe collega van manlief, die was 2 dagen eerder bevallen. Dus ik sluit niets uit! :p
    Ik ben in dat zh al 2x bevallen en het is idd een prima zh. Gyn-afdeling staat ook heel goed aangeschreven, dus dat gaat deze keer ook weer helemaal goedkomen...

@ Marsim: balen dat je zo’n last hebt. Rustig aan he? En idd...met een goede dag kun je helaas nog niet de hele wereld aan, helaas.....

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hmmm snap dat je ervan baalt Babyke! Ik denk dat het stoppen met roken wel invloed heeft hoor... Ik ben ook gestopt met roken toen in de posi test in handen had. En verder dan meis, houd je veel vocht vast?

Wat fijn Nancy dat alles goed is met je oom, naar omstandigheden dan...
    Veel plezier vandaag met de fotoshoot, intake kraamzorg en kraamvisite bij je collega:)!

Ai Marsim, de opruimwoede van gisteren eist z'n tol:(... Sterkte meis! Gewoon zelf even bellen joh naar de kraamzorg, helemaal als het je gerust stelt...

Yeeh Pooh, wat fijn dat de therapie geholpen heeft! Succes met klussen vandaag en hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt...

Hier; nog even doorbikkelen vandaag en dan lekker weekend! Ga toch maar aan de bouillon want vannacht was het weer bal, alleen nu mijn linkerkuit ARGH! Fijne dag allemaal!

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    morgeee dames,

Weten jullie wie er allemaal pendeld?
    ik ben wel erg benieuwd of ze voor mij kunne pendelen in welke mnd ik beval:p aangezien de stress beetje dichterbij komt:(

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

@ Shelly: jeetje dat is nog wel een hele reis om in het ziekenhuis te komen... succes met zoeken!

@ Dithje: ja ik zal zo bellen ;)
    lachen en huilen zit erg dicht bij elkaar dus daar zal het wel van komen ;)

@ Pooh: dat kan ik nog wel eens proberen maar volgens mij heeft het hier te maken met altijd koude voeten....... verschil warm - koud zeg maar (heb het ook in zuid-Frankrijk bij 40+ graden :$)

@ mamma chan: Pendelen - Zwangerschapspagina
    is tegenwoordig een apart onderwerp! :D

@ hier: zal zo ff shoppen. Manlief is met mijn vader de garage aan het verbouwen (achterkant garage wordt bijkeuken) dus die zijn nog wel ff bezig. Verder ga ik vandaag lekker rustig aan doen!

17. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Goedemorgen dames...

Zometeen om 12:00uur hebben we de 3D echo :p.Ik ben echt zow benieuwd.Ik ben ook behoorlijk zenuwachtig,heb er geen oog dicht van gedaan.

@MARSIM: Ik heb ook nog niks van de kraamzorg gehoord.Ik wacht het aankomende week nog af,en dan ga ik zelf ook even bellen.
    Leuk dat je vandaag de blije doos krijgt :).Er zitten blijkbaar hele leuke dingen in.Veel plezier met het uitpakken

@POOH76: Dus bij jullie wordt er flink geklust vandaag.Goed dat je een paar dagen naar het huis van je ouders kan.Fijn dat de therapie geholpen heeft :).

@DITHJE: Ja baal er behoorlijk van maar kan er nu ook weinig meer aan doen :(.Vooral de eerste maanden vlogen de kilo's eraan.Nu staat het gelukkig al een behoorlijke tijd stil.Let nu ook heel goed op met wat ik eet,maar af en toe is een snoeppie niet te weerstaan :).

IEDEREEN EEN FIJNE DAG GEWENST ;)

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik weet dat AstridDi pendelt Mamma Chan. Zij heeft destijds voor mij gependeld... Maar er is ook een topic pendelen hoor, misschien handig om daar even te kijken?

Shopze Einneh! Heb je al gebeld;)?

Spannend Babyke! Heel veel plezier meis bij de echo:D.
    En tja... een snoepje op z'n tijd is zeker niet te weerstaan en moet je ook lekker van genieten hoor meis! We moeten er maar vanuit gaan dat de kilo's er straks weer af gaan;)...

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja heb ik net gedaan

hmz zou ik t zelf ook kunne??

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen :D

ik pendel niet meer maar ik doe wel foto's lezen maar toen jij die vraag stelde kwam bij mij meteen de maand mei in gedachte....weet niet of het waar is maar das mijn gedachte erbij ;)

Deel Deze Pagina