Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    je kunt trouwens idd ook zelf pendelen hoor ;) tis eigenlijk zo simpel als wat. als je wilt weten hoe en wat dan laat me maar wat weten

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh lekker druk bezig lees ik, wel goed dat jullie even een paar dagen uit de verflucht zijn. en fijn dat de therapie geholpen heeft.
    @dithje rustig aan meis....knuffie
    @einneh leuk shoppen :D....jullie ook druk aan de klus
    @babyke veel plezier bij de echo. en die kilo's maak je maar niet te druk hoor die gaan er ook wel weer vanaf ;)

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    o god kikkert:$ dan moet je paraat staan:p

welke data?? ahhaa

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    nou kikkert doe je best:p

dit zijn wij.. je mag me wel pb hoor

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier:
    redelijk geslapen maar wel erg veel wakker geweest om naar de wc te gaan. en wat ik gisteren zei over dat de kleine zo rustige was dat heeft hij/zij vanacht goed gemaakt jeetje mina leek wel een wilde zee :D . vandaag niks op de planning staan heb mezelf voorgenomen om eens wat rustiger aan te gaan doen want af en toe ben ik zoooo druk dat ik in mijn hoofd ook niet meer weet wat ik aan t doen ben of nog moet doen van alle drukte.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    mamma chan ik heb je foto even opgeslagen op de pc dan lees ik heb vanmiddag als dylan in bed ligt anders kan ik me niet goed concentreren op de foto heb je mss ook een foto van jou (en eventueel) jou mannetje alleen? ik stuur je anders wel even via pb mijn mail adres dan hoef je niet alles zo open en bloot hier neer te zetten

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja heb ik wel, ahahah leuk zeg, ik zou laats al naar de zelfde mevr op de para beurs gaan, k** staat ze dr niet:(

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames!
    @babyke veel plezier!
    @nancy veel plezier vandaag!

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Morgend dames!

@Mamma chan, leuke foto! :)
    Ik pendel ook, maar ik moet eerlijk zijn dat ik niet aandurf. Ben zo bang dat ik ineens iets pendel wat je helemaal niet wil horen en zo goed ben ik ook weer niet :(

@Pooh, uit logeren! Wel super dat dat kan zeg! Schiet dus lekker op bij jullie thuis, goed zeg!
    Bedankt voor het sterkte wensen meis..

@Einneh, leuk shoppen! veel plezier

@Babyke, heeeeeel veel plezier bij de 3D echo, het is zooooo leuk! In mijn fotoalbum staan trouwens die van mij :D

@Dithje, werkse vandaag, op naar het weekend!
    Ben je al wat wijzer over de vriesdeur? Weer je kuit brrrr auwie :( Hier deze keer geen last gehad..

@Kikkert, doe jij nou eens een beetje rustig aan meis :( Zet die vent van je nou eens aan het werk joh :p

@Hier, kraamzorgconsulente is net weg, heel verhelderend en alles hier in huis/in de babykamer was tiptop in orde :D Hoop info gekregen, o.a. ook over het bedje opmaken. Zij adviseerde:

- (gewone, dus geen plastic) molton
    - lakentje
    - katoenen dekentje
    Zelfde geldt voor de kinderwagen.. De kraamverzorgster helpt je ook met opmaken.

We krijgen 49 uur in totaal, verdeelt over 8 dagen. Eerste 3 dagen volle dagen en dan alleen de middag of ochtend. Nou prima! Bas en ik zeiden net tegen elkaar dat het nu wel echt z'n vormen aan begint te nemen hoor hihi wat leuk toch allemaal, gezonde spanningen :D
    Om 12 uur komt de fotograaf, dus ook weer spannend :D
    En o ja, ik had me gewogen vanmorgen, 3 weken geleden stond ik op +12 kilo en nu op +13 kilo, dus die ene kilo erbij vind ik dan weer alles meevallen! :$
    Nou meiden, fijne dag!

10. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    he meiden,

gisteravond nog druk, omdat we bij vrienden gingen eten. De echo was gelukkig helemaal goed. Ik heb mij dus druk lopen maken om niets. De kleine is flink gegroeid. Het is een kleine dikkert. Hij is 30 cm maar al wel 1235 gram. Dus kort en "breed" hihih. Dus hij heeft geen groeiachterstand en de bloeddoordstroming doet het dus goed. Ook is mijn placenta goed gaan liggen. Deze lag eerst iets te dicht bij de uitgang, maar hij is verplaatst. En hij lag ook al met hoofd naar beneden. nu hopen dat hij zo wil blijven liggen.

Onze echografiste is echt relax. Want zij begrijpt dat mensen het leuk vinden om de kleine te zien uiteraard. En toen wij vroegen of het apparaat van haar ook 3d kon zette ze hem gewoon om. Terwijl we voor een snel serieus onderzoek kwamen. De kleine was alleen wat eigenwijs en lag met zijn handen voor zijn gezicht een beetje kiekeboe te spelen. Dus zagen niet veel. Maar ze gaf aan dat we het de volgende keer nog eens moeten vragen en dan zou ze kijken of het duidelijker was.
    grappig he?

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy ik wil mijn vent wel aan t werk zetten....maar uhmmm die is er niet (werken ;) )

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Hansje, jeeeeeeeeeeh dus heel goed nieuws, super om te horen!!

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, dan laat je alles liggen voor vanavond hihi :p

14. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Nancy wat fijn zeg! En hoe gaat het verder met jou? Trek je het nog een beetje? Wanneer is nou die begrafenis, was het a.s. maandag?

Ik wilde alleen even goedemorgen zeggen! :D GOEDEMORGEN!!!!

VAndaag 25 weken zwanger en OMG.. ik weeg 52.2kg!!! ARGH! Dat is dus alweer een kilo erbij sinds 2 dagen geleden!!! Sta nu dus al op 11kilo and counting...

Anyways ik ga zo de kinderwagen kopen en wat nieuwe moeders ontmoeten! Dus ik kom misschien later nog online (ligt aan mijn dag, aangezien mijn zus misschien toch gaat landen vandaag) en ga dan actief op iedereen reageren! Dat houden jullie nog te goed :D

Dikke kus en fijne dag :D:D:D

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hallo lady's

Heb nog niet terug gelezen hoor :)
    Ik heb ein-de-lijk een keer flink uit kunnen slapen!! owww wat was ik daar aan toe!! :D:D

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Shelly, ja hoor het gaat wel, lief van je.. Laat ik het zo zeggen, we hebben al zoveel voor ons kiezen gehad de afgelopen jaren dat je wel wat aan kan, snap je? ;) Maarja het blijf verdrietig natuurlijk.. Maandag is inderdaad de crematie :(
    Gefeliciteerd met je 25 weken! JOEHOE! :) 52.2kg?? :$ haha hier eentje met 83 kilo OMG!!! :$ haha
    Veel plezier met de kinderwagen kopen, leuk! En ik ga duimen dat je zus er doorheen komt joh, pff zal je altijd zien :(

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nou, ik ben wel benieuwd Kikkert hoe pendelen in z'n werk gaat en of ik het ook echt zelf kan... Wil je mij eens uitleggen hoe het werkt?
    Goed voornemen meis om rustig aan te doen! Hihihi, fijn dat ukkie zo lekker druk was...

Leuke foto Mamma Chan!

Super Nancy dat alles is goedgekeurd! Is toch wel weer een soort van opluchting en bevestiging of niet? Is die 49 uur het minimum aantal uren?
    Ohh dat valt zeker erg mee meis, maar 1 kilo:D! Veel plezier met de shoot en laat je nog even weten hoe het was???

Goed nieuws Hansje! Fijn dat alles goed is met jullie uk en ook fijn dat je placenta is opgeschoven. Hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken... Wat lief van de echoscopiste! Hoop dat het volgende keer beter zichtbaar is en ukkie een beetje mee wil werken;).

Gefeliciteerd met je 25 weken Shelly! Veel plezier vandaag!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, 49 is het max aantal uur.. Ze kunnen ook nog plussen in uitzonderlijke situaties, dus bijv in geval van een 2ling, of fles/borstvoeding etc. Was bij ons niet nodig. En o ja; je ziekenhuisdagen gaan van die dagen af :( Dus als je bijv 2 dagen moet blijven in het ziekenhuis, heb je nog maar 6 dagen kraamzorg...
    *EDIT: wij zitten trouwens bij Careyn, kweet niet of het overal hetzelfde is eigenlijk :(

Ik laat het zeker weten!

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pooh & Nancy: Reinier de graaf heeft toch meerdere locaties?
    Delft, Voorburg, Ypenburg?
    In Voorburg ben ik nu al 3 keer geweest, 2x voor een echo ( 20 weken) en woensdag bij Gyn!
    Alleen in Delft ga ik bevallen :D Al vind ik Voorburg ook een heel fijn ziekenhuis!!

Hansje: Fijn dat alles goed was!!

Shelly: 52 kilo!? :$ woohh ik wou dat ik het woog :)

Zo nu ff wat eten hoor.. :D

Deel Deze Pagina