Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ nancy leuk he die grappige openingsdansjes!
    wij hadden ook iets heel anders dan normaal. iedereen ging uit zn dak, ondanks dat het soms niet helemaal ging zoals gepland haha.
    wij dansten de samba hebben daar wel wat lesjes voor genomen. en veel geoefend in de buitenlucht samen. zo gelachen. stonden we midden in de polder te dansen. en dan kwam er een auto en dan durfde mn man niet meer hahaaha held!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, ja ik ga ook in Delft, bij die anderen ben ik nooit geweest.. Volgens mij was Voorburg vroeger diaconessehuis en daar ben ik zelf geboren hihi :D

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bubsie, whahaha geweldig :p Ik hou er echt van, NET even wat anders ;)
    Ik zie het plaatje al helemaal voor me hihihi 'we dansen de samba' :p super!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja Voorburg is nog steeds diaconessehuis, alleen is een groep geworden van reinier de graaf :)

5. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    shellyberlijn. wow 52kilo en 11 aangekomen. Dan weeg ik nu 2 keer zoveel als dat jij woog. hihi Ik zit nu op 83 kilo. ben er 8 aangekomen

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ einneh: ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Nou ja, een bouillonnetje of banaan op een dag is ook niet vreselijk toch? Proberen kan altijd ;)
    Kijk! Jouw man ook al aan de klus! Laat hun maar hard werken, wij doen het rustig aan vandaag ;)

@ babyke: veel plezier bij de 3D echo straks.

@ kikkert: hihi, nou ze zijn hier in huis druk bezig...ik lig gewoon op de bank met m’n dekentje.... En geweldig dat de kleine zo van zich heeft laten horen. Hier leek m’n buik ook wel een golfslagbad gisteravond, en nu ligt ze denk ik weer lekker te pitten. Goed dat je besloten hebt het wat rustiger aan te doen. Verstandige beslissing!

@ petatje: hoe is het met je meis?

@ Nancy: you’re welcome. Enne... 1 kilo in 3 weken, super hoor! En dan ben je zelfs nog met vakantie geweest! Het schiet hier idd lekker op. Ben zo blij als we volgende week klaar zijn met de verbouwing. Dan kan ik eindelijk de babykamer op m’n gemakje gaan inruimen. Manlief heeft nu ons bed in de babykamer neergezet, daar slapen we vannacht en volgende week als we weer terug zijn bij m’n ouders vandaan (tot de stoffeerder is geweest). Ziet er errug cosy uit!

@ Hansje: super dat de echo zo goed was! En wat een top echografist zeg! Lekker kunnen genieten. Hihi, een klein dikkertje ;)

@ Shelly: ook goedemorgen! Nou, dat valt toch best mee met de kilo’s? Niet gekker dan de meesten hier hoor. Hier ook inmiddels boven de 80 kg. 52,5....pfff, vrees dat dat voor het laatst op de middelbare school was.....
    Leuk, straks je kinderwagen kopen en andere moeders ontmoeten. Zijn dat meiden van de gym? Of heb je die weer ergens anders vandaan? Ik hoop dat je zus vandaag nog komt. Gezellig voor je!

@ Es: uitslapen! Heerlijk!!!!! (ben jaloers!)
    Ik ben onder behandeling in Voorburg (prenatale diagnostiek, ivm Bram*), alleen voor de 2x spoed moest ik naar Delft. Bevallen heb ik beide keren gewoon in Delft gedaan. Welke gyn had je van de week? Ik heb dr. Kragt. Nou ja, we zien het wel. Het zou wel een stunt zijn hoor!

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, heerlijk hoor, dan heb je een helemaal opgeknapt plekkie en met die nesteldrang lijkt me dat extra genieten! ;) Gaat helemaal goedkomen, gaaf hoor!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pooh: Ik had een dokter met een moeilijke naam :D wel een vrouwelijke, kort haar..

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

Ik kan het nu ook hier op het forum zetten. Mijn schoonzusje wist het namelijk nog niet en zit hier ook op het forum. Heb net te horen gekregen dat ze het inmiddels wel weet dus, hier komt ie dan.
    Mijn zusje is ook zwanger. Ze is inmiddels 8 weken en 3 dagen.
    Ze kwamen het gister vertellen en de eerste echo showen.
    Helemaal leuk en ben super blij voor ze. Zo ziet onze bevallingslijst er inmiddels uit, haha:

Mijn broer/ schoonzusje uitgerekend 27 april
    Mijn mannetje en ik uitgerekend op 1 juli
    Mijn zwager/ schoonzusje uitgerekend op 10 november
    Mijn zusje/zwager uitgerekend op 22 november

BABYBOOOOOOOOOOOMMMMMMMMM, haha.

Mijn vader zei vanmorgen tegen mijn broer dat we fokken als konijnen, haha.

Sorry voor het egootje maar ik ben zo blij.

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Babyke: veel plezier!!

@ Dithje: ja ik heb gebeld, komende maandag om 16.00 uur mag ik naar mensendiek. Heb het niet zo op die therapie staan maar we zien wel! ;)

@ Nancy: veel plezier met de fotoshoot!

@ Hansje: fijn dat alles goed was bij de echo!!

@ Shellyl: feli met de 25 weken! shopse vandaag!

@ Es: uitslapen heerlijk! hier stond paps om half 9 al voor de deur :(

@ Marsim: wat leuk! das echt een babyboom!!

@ hier: zusje kwam langs, moest ff boodschappen doen dus meteen maar mee gegaan (scheelt mij weer zware kratten verslepen :p) ga vanmiddag nog wel ff shoppen........

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy hihi maar dat kan ik niet alles laten liggen en als ik dat zou doen dan ligt meer dan de helft er morgen nog hihihi.
    @shelly als je niet echt gek eet dan zal jou lijf het echt wel nodig hebben ;) ik zal mijn gewicht maar niet hier neer zetten hihi (ik ben wel 1.76m lang ;) dus dat zal ook schelen) veel plezier meid.
    @es fijn meid dat je lekker hebt kunnen slapen
    @nancy doe je het een beetje rustig aan meis!
    @dithje ik zal straks ff uitleggen hoe je moet pendelen....
    @pooh laat de mannen maar lekker klussen :D :D
    @marsim van harte met de zwangerschao van je zus en wat een zwangere in de familie, wel leuk zeg....hier zijn wij de enige wat met kindje bezig zijn (we zijn beide ook de oudste ;) )

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Owwwww wat ben ik toch een kluns!! :(:(:(
    Laat zo een fles cola uit m'n handen vallen.. PATS BOEM Alles spoot zo eruit!! Hele keuken eronder :(:(
    Hoe bezorg je jezelf een heleboel werk??? nou zo dus!! :x:x

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    aaaaaaaaaah es, dat heb ik ook eens gehad:( baaaah

knuff

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier kun je lezen hoe je doet pendelen en wat het inhoudt:
    PENDELEN

hoe ik zelf pendel(de):
    ik pakte een ketting met een hangertje van mezelf.
    ik vroeg eerst wat is ja (bij mij rondje) en wat is nee (bij mij heen en weer)
    dan vroeg ik of ik mocht pendelen voor mezelf of iemand anders
    als ik voor iemand anders deed pendelen dan noemde ik de voornamen en meisjeachter naam en geboortedatum
    dan vroeg ik wat die persoon wilde weten
    ook vroeg ik of dit de waarheid was
    als ik klaar was met mijn vragen stellen dan bedankte ik de pendel voor het pendelen (ter afsluiten)
    dit is hoe ik het deed in het kort maar op de site kun je het uitgebreider lezen hoe het moet.

ik hoop dat het een beetje duidelijk is anders vraag je maar

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mama chan ik ga dylan zo in bed leggen en dan ga ik jou foto's lezen

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja is goed meid, ik hoor het wel, veel plezier met de berg die op je af komt:p

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hallo dames!!

Alles terug gelezen!! Jeetje wat veel heb ook geen fut om te reageren sorry..
    2dagdiensten gehad die heel druk waren:( Gisteren wel helemaal geslaagd in het behang kopen voor de woonkamer:)

Het weekend behangen!! zondag Jarig maar daar doe ik niets aan want het is mijn enige weekendje vrij en we moeten natuurlijk het weekend hierop al verhuizen en er is nog zo veel te doen..

Liefs

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey meisjes, Heb de laatste pagina's bijgelezen en ga zo nog even poging doen voor de andere 50 :$ Maar zal alvast eerst even wat posten.

Ik heb nog geen internet thuis, dus zit nu even aan de rand van het zwembad :) Ook wel lekker natuurlijk, maar met 2 kinderen komt het er dus niet echt van om te internetten... Die willen dan natuurlijk zwemmen :D

Hier gaat alles goed, al begin ik wel steeds meer 'kwaaltjes' te krijgen. Het wordt gewoon wat zwaarder allemaal en dat de meiden vanmorgen al om 5 uur wakker waren en al de hele week zo vroeg van zich laten horen, helpt niet echt mee ;) Morgen heb ik de screeningsecho, dan gaan ze uitgebreid naar het kindje kijken en naar de placenta. Ben benieuwd hoe het er nu mee staat. De baby ligt veel overdwars. Dat had ik bij mij oudste ook en ik voel me af en toe echt een gespleten persoonlijkheid, als ik zo uit elkaar geduwd wordt als ze schopt of draait :D

Alle spullen zijn gebracht en de kinderen hebben eindelijk weer een kamer. Ook de babykamer staat. Er moet nog wel heel veel opgeborgen en -geruimd worden, maar het belangrijkste is gedaan. Ook heb ik nu een parttime Maid/Nanny, dus dat is wel heel fijn. Het si zo stoffig hier, nu hoef ik tenminste niet meer zelf te dweilen en de badkamer te schrobben :p Heel fijn.

Hoe gaat het met jullie?

Ik las dat Hansje een goede echo had gehad? Fijn meid! Goede tip van die 3D! Zal het hier ook eens vragen!

Ook zag ik dat Es lekker klunzig bezig was met de cola ;) Helaas heel bekend :D

Leuke foto van MamaChan. Weet niks van pendelen af eigenlijk...

Shelley, jij bent nog steeds lekker licht dan he. Maar je bent ook een ukkie hè ;) Hier weeg ik (denk ik) bijna 60 kilo. Dus zo'n 8 of 9 kio erbij, maar was eerst afgevallen dus het zijn er eigenlijk meer...

Kikkert, gewoon even lekker die romml laten liggen joh. Doe ik ook wel eens als ik mer er echt niet toe kan zetten. Maar gelukkig vindt manlief dat niet erg en ruimt hij het dan zonder mokken op. :)

Marsim, wat een babyboom zeg :$ Echt geweldig leuk!!! Gefeliciteerd! :D

Pooh, goed geregeld meid, lekker chillen op de bank :p

Kus, Elea

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    de eerste Mei mama is bevallen van een zoontje! het komt wel heel dicht bij vind ik dan :D

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik ben me een partij aan het eten zeg:$ zoutjes en brood met gekookt ei, man man heb al literpak jus op, en maar door eten:(

Deel Deze Pagina