Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Ja ik ben wel heel erg benieuwd!! :D
    Mag ik vragen hoe duur zo'n shoot is?

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, voor ons weet ik het niet omdat het een goeie collega/kennis is maar ik zal het eens voor je vragen ok?

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Als je dat zou willen doen.. Graag! :) Hij komt uit den haag, dus ook lekker dichtbij :)

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: ow das wel mooi! :)

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Sue, jeetje meid bij jullie dan ook een babyboom. Leuk hoor. En weer grote zus, gefeliciteerd! En een gratis wandplankje, altijd mooi meegenomen toch.

@ Nancy, meid mooie foto hoor. 20 minuten voor een shoot, das rap. Leuk dat je ook wat foto's hebt met je mannetje erbij.

@ Es, bah een ontplofde cola fles. En zag op de foto's dat jullie er helemaal klaar voor zijn, haha.

@ Elea, ow weer heerlijk bij het zwembad. Wat lekker dat alle spullen er nu weer zijn. Succes met de echo morgen.

@ All, ben er net toch even uit geweest om wat boodschapjes te halen. Het is heerlijk dat je eruit kan met dit weer maar ben zo blij dat ik weer thuis ben. Gelijk even wat kado's in de stad gekocht voor mijn zusje. Kon het natuurlijk ook weer niet laten voor voor onze kleine meid nog iets te kopen. Dit een vestje en een paar sokjes gescoord, haha.

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Es: oei dat moet je niet te vaak doen :p
    Wij hebben eens een blikje cola, in zuid Frankrijk, in de auto laten liggen wat geknapt is. Een jaar later kwam ik de cola nog tegen :(

@ Dithje: ja daar heb je ook gelijk in dus daarom ga ik ook heen ;)

@ Sue: welkom back :p fijn dat je weer kan internetten!
    das aardig van de babydump!

Ik heb hier ook al wat babykleertjes gewassen, maar moet nog aardig wat spullen aanschaffen dus er volgen er nog wel wat!

@ Nancy: leuke foto's!

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mama chan, je hebt pb! ;)

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    zit er even weer!!! doorheen!!

Den komt net thuis,had over sms al gevraagd of hij met zn collega's wat mocht gaan eten, ja zo ben ik niet dat ik dat verbied.

Hij was om kwart voor 4 thuis en is nu weer weg tot hoelaat ????
    hij loopt dan de deur uit, doeg en weg..:x

Ik bel zn vader zo op en die vraag ik langs te komen!!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    #4370 Es09, 16 apr 2010
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
    Ik ben dr ook ff helemaal klaar mee met die vent van mij!!!

Gisteravond hadden we visite voor zijn verjaardag en wie moet ALLES doen??? IK!! Ik loop me eigen de klere de hele avond voor de visite en meneer zit alleen maar op zijn reet!!
    Vraagt zijn moeder; Mag ik nog wat te drinken aan Vincent.. zegt ie gewoon doodleuk: Moet je bij Es wezen!! :$:$ Toen had ik het helemaal gehad en heb ik gezegd dat ik moe was en graag naar bed wilde..

Nu net komt ie thuis, hij zou vrij vragen voor maandag want dan moeten we samen naar de VK voor een gesprek over de bevalling en heb hem dat al 2 weken geleden gezegd, en dat zou die regelen.
    Nu heeft ie het VERGETEN :$ hoe kan je nou zoiets vergeten???? Zoiets is toch hartstikke belangrijk!!?? Of ben ik nu gek?
    Dus ik zeg zo: nou weet wel gelijk hoe belangrijk het voor je is he, als je het gewoon vergeet!!

Hij zoekt het maar uit.. ik ga niet koken ook vanavond, doe helemaal niks meer!! :x
    Liefste ga ik het weekend naar mijn vader en laat ik hem in zijn sop gaar koken!! Heb ik ff rust..

11. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    babyke die 15 kilo raak je heus wel kwijt hoor!!! Komt vast goed

Marsim gelukkig is je huis nu wel netjes :D HAHA maar je moet wel goed op jezelf passen hoor! Oh wat geweldig van je zus!! Yay gefeli! En wat leuk dat iedereen in je familie zwanger is! Of voel jij je nu er anders door?

Pooh wat fijn dat het met je schaambotje beter gaat! Hoera voor therapie! Wat fijn dat je zo'n goede ziekenhuis hebt gevonden. Ik ga binnenkort maar eens naar al die infoavonden van al die ziekenhuizen in de buurt, misschien toch maar proberen in te schrijven bij het ziekenhuis waar ik ben geopereerd. Ligt misschien wel ver weg, maar het is gewoon een super goede...

mamma chan leuke foto!

Kikkert hahaha een wilde zee? Te grappig.

Hansje123 wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat! En leuk dat je zo'n goede echografiste hebt gehad!

Nancy ja inderdaad je hebt al veel meegemaakt de afgelopen tijd! Echt niet normaal hoe soms dingen ineens zo op je af komen en andere dagen is alles hunky dory. Maar dat is misschien wel goed... om te weten dat er zonneschijn na regen is! En je hebt een wondertje in je buik! :D

Thanks Dithje! Verder alles goed?

Es en Hansje123 en Pooh en Kikkert haha ja maar ik ben ook maar 1.61cm! Vergeet dat niet he?! en nooit meer gewogen als 45... dus... extreeeeem ondergewicht... dus iedereen is blij dat ik ineens kilo's erbij heb HAHA

Bellamano wat leuk dat je nieuw behang gevonden hebt! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Elea wat fijn dat je gesettled bent en ook nog eens een nanny hebt! Relaxtttt :D En dat je de hele tijd aan het zwembad ligt maakt me erggg jaloers!

Nancy wat leuk dat je een shoot hebt gemaakt!!! Ging het perse om je zwangere buik?

Susanne wat sneu voor Nikita! Hopelijk gaat het nu beter met dr

Suekes! Welkom terug :D Fijn dat de babydump zo'n goede service heeft! En gefeli met je zus! Super!

Hier de kinderwagen komt over 4 weken dus moet helaas nog wachten (zag mezelf al door ons apartement heen cruisen)... de meetup met de andere zwangeren was leuk, die waren niet van mijn gym, maar gewoon een meetup tussen de engels sprekende hier. Ben er wel een beetje moe van... zoveel babypraat.. pfff... :)

fijne dag iedereen
    xoxo

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    @ es: man man man laat ze de **** krijgen. net stuurde ik den een sms dat ik met zn pa ga praten, zegt die doodleuk, waarom dan?
    haloooo mannen hebben egt een reset knop s nachts:S s morgens weten ze ineens niks meer!!

nu komt me ma zo hier en kan ik douchen, ja want meneer is al gedouchd en al weggegaan

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    mannen..... praat me er niet van, het gaat vandaag hier trouwens goed hoor, de beide hokjes (1 voor tuinspullen en 1 voor brandhout) staan. ik ben nu aant koken en meneer zit in bad :$ met de mededeling jij kook toch?

Sterkte ermee es en mamma chan!

14. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Nou de echo was heel erg mooi,en gelukkig was alles goed met mijn kleine meid.Ze ligt met het hoofdje naar beneden en alles was goed op schema.Ze weegt nu 1183 gram.2 foto's heb ik in mijn album gezet.Ik heb ook meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor als ik 32 weken ben om weer even te spieken.

@SHELLYBERLIJN: Ja het is te hopen dat ik de kilo's weer kwijt raak,maar ben bang dat dat lang zal gaan duren :(.
    Nog even 4 weekjes geduld hebben en dan kan je alsnog rond cruisen.

@EINNEH: Jij dus ook al begonnen met het wassen van de babykleertjes.Ik heb nog niks gewassen maar weet niet hoelang ik me nog kan inhouden.

@ES09: Ow wat schattig die Maxi Cosi,nog even geduld en dat ligt er ook een prachtig wondertje in :).

@NANCY79: Mooie foto.Hele mooie buik :).

15. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik was vandaag ook nog even bij de Prenatal geweest en heb daar slippertjes en een setje maat 50 gekocht.Ik vind ze zow geweldig :D.Oh ik kan echt de hele winkel wel leeg kopen.

16. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    En het setje.Sorry maar moet het even laten zien :).

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    wat leuke schoentjes en pakje!! :D

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    mooi hoor Babyke! wat een schattig slippers :D

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es/Mamma chan/Einneh, nou schiet lekker op zeg :x sterkte met jullie mannen ;)

@Shelly, jammer dat de wagen dan even op zich laat wachten he.. ;) En zulke clubjes is dat standaard in Duitsland? Ik ken het helemaal niet :(
    Ja ach, dat is het leven he en daarbij heb ik ook nog eens een aparte familie zeg maar 8)
    En de shoot ging inderdaad echt om mijn buik, de contouren zeg maar. Ben zo benieuwd :D

@Babyke, mooie echofoto's! Super joh
    En die slippertjes + pakje te cuuuuuuuuute gewoon, helemaal geweldig :)

@Hier, vanmiddag op kraamvisite geweest, wat een mooi ventje. Word daar dan helemaal hebberig van he, zooo schattig :)
    Net even filmpje gehuurd en nog even naar de Bebel geweest, een superleuke speen gekocht van hup holland hup :p en een parasolletje voor de kinderwagen. Morgenochtend naar de babydump! Jeeeeeeeeeeeeeeeh!! Laatste dingetjes halen, dus zo nog maar eens een lijstje maken wat nog nodig :D Echt zin in
    Fijne avond meiden!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje zeg Suzanne een beginnende longontsteking die Nikita. Beterschap!

Wat leuk Sue! Gefeliciteerd!! Sweet he Sue al die babykleertjes? Lekker van genieten hoor meis:). Netjes opgelost van de babydump met die wandplank. Is het kamertje nu helemaal af?

Leuk Es!

Mooie buik hoor Nancy! Wow, wat een super foto met die schoentjes:D.

Hihihi Marsim, lekker geshopt dus voor jullie meisje vanmiddag!

Ai Mamma Chan en Es... mannen;). Komt allemaal wel goed meiden!

Zeker alles goed Shelly! Voor je het weet meis zijn de 4 weken om en kan je cruisen met de nieuwe wagen! Is het die wagen geworden waar je het over had (condor??)?

Ahh wat lief Babyke! Fijn dat alles goed meis en super dat je meteen een nieuwe afspraak hebt gemaakt. Altijd leuk, baby kijken;)... Wow, die sandaaltjes! Echt te gek:D. Het pakje trouwens ook hoor...

Yeah Nancy morgen shoppen! Nu alvast voorpret met het lijstje maken, helemaal leuk:). Moeten jullie nog veel hebben?

Hier; manlief is naar school, begeleiden bij gala-avond dus lekker ME TIME! Heerlijk op bankje met laptopje in slobberbroek. Af en toe een flinke trap van meneertje waar ik helemaal gelukkig van wordt! Ik voel ukkie trouwens al echt hoog hoor... Tussen mijn navel en borsten, maar dan meer aan de borstenkant. Iemand anders ook al???

Deel Deze Pagina