Goedemorgen! Gefeliciteerd Angel met je 23 weken! 'T is hier wel heel rustig deze morgen..... Ik ben op het werk, even volhouden nog en dan lekker weekend! Verder eigenlijk niet veel bijzonders... dus een hele fijne dag allemaal en tot later!
Goedemorgen! Het is idd rustig... Had nog geen fut om me eerder te melden. Iedereen goed geslapen? @ Nancy: hoe is het met je sparerib? Hopelijk wat beter als gisteren. En anders toch vandaag nog een keer met de vk bellen hoor! @ Angel: gefeliciteerd met je 23 weken! @ Goldy: mooie buik hoor! @ Sam: kan me voorstellen hoor dat je geen puf hebt voor foto's. Maar wat niet is kan mss nog komen? @ Dithje: werkze!
@ Koekie, wat fijn dat de echo helemaal goed was, gefeliciteerd! @ Goldy, dus toch zwanger. Als het onverwachts is lijkt me dat idd erg schrikken. En jij, lekker buikje hoor! @ Pooh, vervelend dat je lichaam van alles wil maar je het zelf niet trekt. Je loopt dan af en toe zo tegen een muur op. En eraan toegeven is makkelijker gezegd dan gedaan. Als het aard van het beestje zo is, pfffffff, lastig hoor. Dikke knuffel! @ Angel, die buik van jou groeit ook lekker door. En of je straks je oranje outfit nog past, haha, das afwachten. Je bent in ieder geval al in de stemming. @ Nancy, de erkenning van de baby vandaag. Leuk hoor geniet ervan, is toch weer een speciaal moment. En wat een mooie fotos, mooie buik. Nu snap ik echt die reacties op je werk niet meer. @ Marj, fijn dat ze op je werk zoveel rekening met je houden. @ Pam, nou jou buikje is ook onderweg, mooie foto. @ Dithje, lekker verwend dus gister, super. Ik vind het zo schattig om te zien hoe de ouders nu erop reageren. Zo ontzettend trots, geweldig. @ All, mannetje was gisteravond naar school. Was dus lekker vroeg op bed gaan liggen. Hij was net 10 minuten te laat voor de voorstelling van onze dochter. Gisteravond flink aan het trappen en omdraaien. Zag mijn buik voor het eerst door mijn kleren heen bewegen. Geweldig, heb even dubbel gelegen. Zo apart en zo mooi. Na een lange en slechte nacht( maar ach mag niet klagen want de rest van de week toch erg goed geslapen) vanmorgen begonnen met de koffer in te pakken. Vanmiddag heerlijk een weekendje weg. Heb er nu al zin in. Als mannetje thuis is dan gaan we gelijk.
Heb heerlijk geslapen Pooh, als een blok zoals het hoort. En jij? Ben je al een beetje bijgekomen van het werken gisteren? Wat gaaf Marsim dat beebje zo actief was gisteren! Heel veel plezier dit weekend en geniet er lekker van!
Goedemorgen!! Hier beetje onzeker.. voel onze kleine meid al bijna anderhalve dag niet, ja af en toe 1 heel klein licht zacht trapje maar verder niet, terwijl ze al weken onwijs druk is, vooral 'avonds en 's ochtends vroeg.. Gisteren wel met de angelsound het hartje geluisterd en toen begon ze wel te schoppen maar daarna niks meer, gisteravond ook niet, en nu vanmorgen heb ik haar ook nog niet gevoeld.. ppfff ik heb liever dat ze dan lekker druk is, want dit vind ik niks..
heel begrijpelijk es maar als ze op een andere plek ligt dan kan het zijn dat je die iets minder voelt en als je het echt niet meer vertouwd gewoon je vk bellen daar zitten ze echt niet mee knuf
marsin een heel fijn weekend geniet er lekker van ..oh leuk is dat he als je de buik ziet bewegen hier ook pooh lekker rustig aan meid het is echt rustig hier vanochtend .. mannetje komt al om 12u thuis heerlijk lang weekend wou dat hij er al was vind het maar niks zonder manlief
@ Dithje: dus jullie hebben de economie weer draaiende gehouden Leuk hoor, al die spulletjes kopen! Hier ook als een blok geslapen, maar ik zou nu al weer een tukkie kunnen doen. Erg he? @ Marsim: gaaf he? Ik vond het ook fantastisch om te zien van de week. Geniet ervan! En veel plezier met jullie weekendje weg! @ Es: ik had dat van het weekend. Schijnt volkomen normaal te zijn, maar ik snap erg goed dat je het alles behalve geruststellend vindt! De rustige dagen schijnen "groeidagen" en "slaapdagen" van onze beebjes te zijn. Groei maar kleintje, groei! @ Angel: heerlijk zo'n lang weekend! @ hier: straks nog even naar therapie. Had vanavond een etentje, maar dat heb ik net maar afgebeld. Heb er geen fut voor. Dan ga ik liever straks nog even met mams naar dorp om een klein roze dingetje te kopen Mams is nu de laatste stroken behang aan het plakken en paps heeft m'n hele tuin voorjaar-klaar gemaakt, samen met Sebas. Onze kleine Hendrik-Jan de Tuinman Geweldig! Gelukkig gaan ze maar een weekje op vakantie...
He bah Es wat .... dat je je meisje niet zo goed voelt. Maar sterk je met het feit dat je haar wel kunt horen met de angelsound. Lijkt mij toch wel soort van geruststellend. *Edit* Fijn dat je haar voelt! Helemaal niet erg hoor Pooh! Kennelijk heb je het nodig dus niets erg, gewoon doen! Hihihi, Hendrik-Jan de Tuinman! Jeeh bijna klaar met behangen en de tuin voorjaarsklaar, super! Geniet van het roze shoppen vanmiddag *is zeker veel leuk als een etentje*.
Hallo dames! Hoe gaat het hier?? Ik las (in de berichten van gisteren) dat er nog iemand een buddy zoekt! ik ook nog!! ben alleen de naam vergeten Voor de rest heb ik van gisteren niet zoveel terug gelezen sorry meiden..... heb ik nog wat gemist dan?? @ Marsim: Lijkt me geweldig om de kleine te zien bewegen!! veel plezier! geniet er lekker van!! @ Es: ik kan me helemaal voorstellen dat je het niet leuk vind om de kleine niet te voelen, heb ik hier ook soms zeg ik wel een "nou zo kan het wel weer" als het heel erg druk is maar als ik het dan niet meer voel dan mag het wel weer druk worden! @ hier: lekker vrij vandaag! nu net eten op en zo ff met een vriendin en de kleine het dorp in! lekker ff shoppen! Morgen met mams inkopen doen voor de babykamer (gordijnen enzo) nu al zin in!!! Ik zal me ff klaar maken, lees vanmiddag nog wel ff terug!
Hallo dames, Hier gaat het weer goed met de duizeligheid, heb idd lage bloedruk maar dat wist ik al. Net naar de drankenhandel geweest lijkt hier wel een discotheek Hwhahah ik zal dr persdoonlijk voor zorgen dat iedereen rollend weggaat, en ik ga me oude beroep weer eens uitoefenen(barvrouw)
Have fun vanmiddag en morgen Einneh! Shoppen, yeah altijd leuk! Fijn dat het weer goed gaat Mamma Chan! Volgens mij gaat het wel goed komen bij jullie van het weekend...
Zo net gebeld naar gemeentehuis, Vincent moet 12 Maart onze dochter gaan erkennen.. Dit omdat we niet getrouwd zijn.. Is dat ook maar geregeld..
mamachan barvrouw gaaf hier ook geweest wel 11jaar pfffff maar wel heel leuk es wat fijn hier ook nog bellen we zouden deze zomer trouwen maar ff verzet he
Wij willen ook wel trouwen, maar nog geen idee wanneer, misschien wel pas als de kleine kan lopen en de ringen kan komen brengen Voor ons is trouwens ook geen must.. voor onze liefde heeft het geen toegevoegde waarde
Een goede middag dames! @Marsim: weekendje weg wat lijkt me dat heeeeeerlijk! Geniet ervan! @Dithje: Verwend worden is altijd leuk hea!? en We zijn nu dus officieel buddy's?! @Es: ik snap je helemaal! hier heeft ons ventje ook veel minder zin lijkt het! gister voelde ik m een paar keer wel weer wat langer gelukkig, en ineens zon harde duidelijke schop dat ik echt mn hele buik zag bewegen en de naweeen van de trap nog lang voelde.. Misschien anders even je VK bellen als je twijfelt? daar zijn ze voor toch.. @Mamma chan: dat klinkt als een feestje! whahaha Over trouwen: mja daar ben ik nogal een muts in.. ik wil graag trouwen met mn ventje voor t gevoel, de naam t echte man en vrouw zijn.. maar ik wil pas trouwen als ik mn prinsessenbruiloft kan betalen! Hihih.. ik moet en zou een grote dure bruiloft.. dus dat wordt echt nog wat jaartjes sparen...