Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @suzanne beterschap voor Nikita!!
    @ shelley ik zal zeker foto's showen;)
    @es en mamachan vervelend van jullie mannen!! Die van mij heeft ook zulke streken
    @dithje ik voel de beeb daar ook al hoor!! En ik ben nog minder ver als jou..
    Ga nog even verder lezen en reageren;)

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    LIEF Kikkert!

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @ sam leuk morgen jullie kamertje ophalen!! Ik heb die van Sam ook bij Gardo vandaan:)
    @ kikkert wat een leuke en lieve foto's!!
    @mamachan rustig aan meis

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ben net helemaal door het lint gegeaan, huilen en schreeuwen, maar het leek hem nie zo veel te doen, hij zei dat hij weg mocht vanmiddag jah, maar elke aaf alleen zijn wil ik ook niet!!

daar ging het me om!!
    ik ben boos na bed gegaan en lig daar nu hij heeft ineens een vriend op bezoek! gvd ik ben egt kapot nu, ik ga morgen na zn vader!!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert wat lief :( :( !!

Pff Mamachan :( :( Wat een L*L zeg :( :( Dikke knuffel meis!!!

6. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    @NANCY79: Heeeel veel plezier morgen bij de Babydump,al zal
    dat wel lukken denk ik :D.Ow echt super leuk die buikfoto met die schoentjes.

@DITHJE: Heerlijk he zo'n avondje alleen.Kan er ook zo
    van genieten.Ik voel de kleine heel soms boven mijn
    navel,maar meestal echt bij de navel.

@SAM8: Leuk leuk morgen de babykamer :p.

@MARSIM: Lief je trotse mannetje met de blije doos.Toen ze
    laatst het kraampakket kwamen bezorgen kwam mijn man ook
    met een brede smile binnen,ik zei jah daar zitten géén
    kado's in he das voor het serieuse werk :).

@MAMMACHAN: Meid doe rustig aan en ga lekker in bed liggen.
    Ik weet dat het moeilijk is maar je eigen zo druk maken
    is nu helemaal niet goed.Dikke knuffel van mij ;).

@KIKKERT: Echt hele lieve foto's,heel mooi.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo meiden....

nou een goeie morgen zit er hier niet in :( ik ben gisteren avond met pijn in mijn heup naar bed gegaan en heb de hele nacht pijn gehad ik wist echt niet hoe is moest gaan liggen, en als klap op de vuurpijl heeft mijn man er ook nog een steentje aan bij gedragen door te gaan snurken ik kon hem vanacht echt wat aandoen. vandaag worden mits mijn man geen pijn heeft aan zijn voet (hij heeft een vergroeiing in de voet) maar de speelt de laatste paar dagen heel erg partjes en daar heeft hij veel pijn aan, dan gaat hij de deuren (2 stuks) maken en opnieuw inhangen.

@all dank jullie wel voor de reacties op de fotos

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

ff snel nog voor onze "verhuizing" naar m'n ouders gaat plaatsvinden.
    Vannacht gelogeerd in de babykamer....was erg knus (die is nl een beetje kleiner dan onze eigen slaapkamer;)) maar wel wat onrustig geslapen.

Nu staat alles gepakt en vertrek ik zo met Sebas naar m'n ouders toe. Ik hoop daar ook nog ff online te kunnen zijn, maar ik vrees van niet. Tot maandag in ieder geval!

Fijn weekend en een dikke knuf voor iedereen die 'm nodig heeft!

liefs
    pooh

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden, zal val vanmiddag even alles bijlezen. Nog geen tijd gehad.
    Ik heb nu lekker 2 weken vakantie met mijn mannetje, we gaan niet weg.
    Vanmiddag om half 2 de 3/4d echo, heb er zon zin in.

xxxx

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Veel plezier Eline!! :D

Pooh Succes en ook veel plezier!!

Kikkert we kunnen elkaar de hand schudden. Hier was Jildou om 6 uur wakker.. Dus ook niet erg vrolijk zeg maar ;) (ik dan) ... Jildou had ook nog wel even kunnen slapen maar ja... Zometeen douchen en op naar Groningen!

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen meiden

heb wel iets terug gelezen maar niet alles pffff wat veel zeg ..maar ja ben ook ff niet geweest he!!
    probeer alles bij te houden maar lukt niet echt ..lig best veel op dit moment en heb geen lappie als ik die had was het een stuk makkelijker geweest haha...
    merk nu ik me rustig hou en vaker lig tussen door en s,middags een tukkie doe dat ik het makkerlijker vol hou kwa pijn ...

nancy wat een leuke foto,s meid !!! en heb ff je filmpje gekeken die 2e van you t helemaal geweldig haha...had de tranen in de ogen :$ hormonen hahah...
    kikkert wat een leuke foto,s zeg ...wat balen van je nacht miss vanmiddag ff een tukkie?
    mamachan ohh jehhh meid toch ..dat plan van we gaan ervoor zit er niet zo in blijkt wel dat hij dan zo weer in een week tijd omdraait is niet goed.. denk nu echt aan jezelf dat is het alle belangrijkste meid.. hele dikke knuf ...
    es nog proficitat met je manneke... maar jehhh dat hij niks dee niet fijn voor je .... en dat hij zegt dat ie het vergeten is ? kan maar weet wel mannen denken heel anders dan vrouwen en die vinden ook dingen belangrijk maar op een andere manier ..en denk dat hij nu ook wel een beetje de zenuwen krijt nu de tjid een beetje er aan komt voor de bevalling .... maar laat hem maar lekker ff en denk lekker ff aan jezelf
    pooh logeren heb ik iets gemist??? vast wel haha... maar je tips helpen wel dank jewel hiervoor ....nu nog een lappie en ik kan alles bij houden hier hahah want dat mis ik wel natuurlijk ....
    eline ohhh lekker vakantie met zijn 2 heerlijk met dit weer geniet maar lekker meid...
    sam ohh wat leuk je kamertje ophalen yoehoee ...
    dithje hoe is het met jou volgens mij ben ik je niet tegen gekomen met terug lezen :) of gemist sorry .... maar ons princesje heeft wel geluisterd na dat ik zei dat ze allen onderin strapte nu ligt ze als ik het goed heb recht na bedenden hahah.... dus als ze nu haar rek en strek doet duwt ze me van boven na onder en links en rechts uitelkaar haha...

zag ook mooi slippers voorbij komen echt cut super ....

ben natuurlijk vast weer iemand vergeten zoals gewoonlijk sorry sorry

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

@ Sam: veel plezier met het halen van de babykamer! :D

@ Kikkert: leuke foto's!

@ Mamma chan: he bah meid, het wordt er niet leuker op! ben je een beetje bij gekomen?

@ Pooh: succes met verhuizen!

@ Eline: veel plezier bij de echo!

@ hier: moet zo naar extra repetitie van korps, 2 uurtjes maar dus dat valt mee, verder niet zoveel vandaag, lekker rustig aan! :D

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames!
    @mamachan :( hopelijk komen jullie er samen uit :( dikke knuffel!
    @sam veel plezier met het ophalen van de babykamer!
    @nancy veel plezier bij babydump.
    @pooh prettig weekend meis!
    @eline veel plezier met de echo
    @einneh veel plezier met je repetitie!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Have fun met shoppen Nancy!

Jippie Sam, vandaag de babykamer ophalen! Heel veel plezier meis...

Bah Kikkert, wat naar meis dat je zo'n slechte nacht gehad hebt. Misschien vanmiddag nog even slapen?

Veel plezier bij je ouders Pooh! Geniet van je weekend en tot laters meis...

Ohhhh wat lekker Eline 2 weken vakantie! Jippie, vanmiddag de echo... Heel veel plezier meis, geniet ervan.

Wat fijn Angel dat je het beter volhoudt qua pijn. Doe maar lekker rustig aan meis! Met mij gaat het goed hoor! Denk dat je erover heen hebt gelezen meis, want ben gewoon actief geweest op het forum;)... Knuf!

Succes met repeteren Einneh!

Hier; niet zoveel bijzonders vandaag. Vanmiddag even met schoonmoeder naar de kleermaker om haar (gala) jurk voor de bruiloft in te laten maken, daarna haar haar even verven. Nu eerst even hier in huis aan de gang... Fijne dag allemaal!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@bedankt voor de tips over de positiejurkjes en de complimenten op mijn foto's :D

@Mamma chan, hoe is het afgelopen?

@Pooh, logeerse en tot maandag! Laat je maar lekker verwennen dit weekend maar daar zijn ouders altijd wel goed in ;)

@Kikkert, sterkte vandaag met de pijn en slaap :(

@Eline, veel plezier bij de echo vandaag! En lekker hoor 2 weekies helemaal niks :)

@Sam, veel plezier met het ophalen van de babykamer, leuk! :)

@Angel, dan moet je dat gewoon erin houden, als jij het dan beter trekt.. Hopelijk komt er snel verbetering :(
    Ja leuk he die filmpjes, die ene moest ik ook om janken hihi :p

@Einneh, veel plezier bij het korps en fijne dag :)

@Dithje, fijne dag met je moedertje vandaag!

@Hier, straks naar de babydump, zin in! :)
    Daarna eind vd middag naar onze stamkroeg, eens kijken of ze ons nog kennen :p Komen hoop bekenden, dus helemaal leuk :)
    Fijne dag meiden!

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje zal er idd overheen gelezen hebben :) hele fijne dag vandaag met moeders ...
    nancy heel veel shop plezier en in de kroeg gezellie ...ja die tranen he? haha....
    einneh succes met repeteren vandaag...

hier zo ff na de voetbal kijken van bo ..dan ff lekker in de zon zitten niksen heerlijk ....

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Ik ben gisteravond niet meer online geweest na de ruzie met mijn vent!
    Ik heb mijn pa uitgeflikkerd en ben met de scooter naar mijn schoonzusje gereden! Had het helemaal gehad..
    Om 10 uur belde Vincent mij waar ik was.. goh toch nog interesse??? ;)
    En zei waar ik was, en waar ik ook wel zou blijven slapen..
    Maar hij wilde dat ik naar huis kwam, en anders kwam hij me wel ophalen..
    Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan, maar gelijk mijn bed in! Nu is Vincent werken, en ga straks maar even met hem praten, ben nu wel redelijk afgekoeld.
    Maar 1 ding is zeker, hij moet me echt meer gaan helpen, en meer dingen zelf gaan doen in huis, en vooral zijn eigen tering zooi opruimen zou al een heleboel schelen, en niet meer met zijn vieze schoenen doorlopen als ik de hele dag gepoetst heb! Beetje nadenken kan ook geen kwaad!

Ik heb trouwens de vieze sokken die hij heeft laten slingeren weggegooid, nog even en hij heeft geen sokken meer.. dan heeft ie een probleem :p:p

mama chan: Ik begrijp je reactie wel. Op zulke momenten zou ik ook het liefste mijn spullen pakken en zeggen: Doeiiiii ik kom nooit meer terug!! Maar dat kan ik niet.
    Ik hou echt wel van hem, en we hebben samen voor een kindje gekozen, en ik kan hem dus niet zomaar verlaten, al zou ik dat soms wel heel graag willen doen! Al is het alleen maar om hem te laten zweten, bv een paar dagen of een week!! Dan weet ie eens wat ie mist.. en wat ik allemaal wel niet doe hier in huis..

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Veel plezier bij de voetbal Angel!

Fijn dat je bent afgekoeld Es. Hoop dat jullie vanmiddag kunnen praten en dat Vincent je begrijpt...

Hier; wat een heerlijk weer is het toch:D! Was nummer 1 hangt lekker buiten, de 2e zit in de machine. Ramen zijn gewassen, beneden is gestoft. Nu nog even stofzuigen en dan op het fietsje even naar de stad...

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hoi dames

heb gister op hem gewacht en op aanraden van kikkert heb ik geschreeuwd en gehuild, het dee hem wel iets maar ook niet veel.

Toen heb ik me moeder gebeld en die is die zelfde aaf naar den zn ouders gegaan:$ ja zo is ze,

Ze heeft daar het verhaal gedaan hij heeft de mail gelezen en ze waren dan ook heel erg teleurgesteld en boos op hem.

Vanmorgen werd ik wakker heb heel goed geslapen, den omhelsde me en tja niks verder hij zei niks, heeft dani ineens mee genomen om broodjes te gaan halen.
    Toen belde zn vader naar zn mobiel, met de vraag dat die daar moets komen, toen wist ik net dat me moeder daar was geweest ik heb maar niks gezegd..
    Den zei ja kan niet ga zo weg naar de boys bij het vissen kijken..
    Toen heeft die door de tel gezegd waarover het ging en toen werd den boos en hing op:$
    Die vader is in de auto gesprongen en was hier zo en toen liep den de achter duer uit,ontvluchtte de zaak, wachtend op die jonge die hem kwam halen..
    Dat duurde te lang en meneer stond dus weer binnen, dus nu ook de confrontatie , en ik heb erbij gezeten en ook dingen verteld, hij was zichtbaar aangedaan en schrok van de woorden van zn vader en ook van mij want begon weer te huilen, hij zei ja ik weet het wel bla bl bla, en die pa heeft hem gezegd jij veranderd anders stuur ik je naar een psyg.
    Den moet zn hoofd en verstand om zetten naar het gezins leven, tuurlijk drnaast ook je vrienden.

Hij moest weg want hij werd opgehaald en ik denk dat die zo weer komt en ben erg beniwued, want hij wou nog verder praten..

Ik was erg geschrokken dat me meoder was gegaan maar ben blij toe want die heeft me daar egt alles gezegd, haha de boodchap is daar idd overgekomen!!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou en begin is er zou ik zeggen mama Chan!!! Ben benieuwd!
    Ik ben helemaal gaar. Moet zo nog even wat dingetjes halen. Gelukkig heeft manlief Jildou meegenomen want ik ga echt niet met een chaggie dame te boodschappen als het niet noodzakelijk is. Mevrouw heeft vanmiddag ook niet geslapen dus behalve een half uur in de auto helemaal niet. Dus ik ben behoorlijk kapot zeg maar.. Net gestofzuigd en gedweild. Zo dan maar snel even een paar boodschapjes doen en dan lekker op de bank. Jildou kneep me zo straks per ongeluk in mn tepel, om te voorkomen dat ze zou vallen en dat deed wel zo zeer :( :( !! gevoelige rotdingen ook nu :p !!

Deel Deze Pagina