Hey meiden! Nou de laptop doet het, was nog even een gepiel met internet werkend te krijgen maar ik kan het nog steeds hahaha! Nancy, wat een mooie foto! Es wat leuk dat het al helemaal klaar staat, dat heb ik nog niet gedaan, moet allemaal nog gewassen worden, tijd zat! Balen van Vincent met zijn verjaardag.. Bij mij is het juist helemaal anders, alsof ik niks meer kan (zo reageert mijn omgeving) Nee blijf maar zitten, ga maar voorin in de auto enz enz. Da's ook wel heel suf hoor. Hoe meer ik dat hoor, hoe meer ik zelf wil doen! Mamachan: Nog al zo'n baalvent, bah... echt rot.. Hier: Gisteren naar Bingo geweest met mijn zwangere stiefmama, ik denk dat we een kind krijgen dat voor het geluk is geboren. Ik heb 5 rondes gewonnen en steeds de maximale prijs van de ronde! Aaaaah allemaal meuk meegekregen hahah! Verder is mijn zusje vandaag jarig dus daar ga ik straks heen en morgen naar mijn oma die was deze week jarig, dus weer genoeg te doen, ze hebben me sinds de bruiloft niet meer gezien (grootste deel van de fam.) dus die zullen wel schrikken van mijn toeter haha! Thanks voor de felicitaties, erg leuk hoor! Wordt ik straks hopelijk weer Jus en Issijoe genoemd, hihi! Zat laatst nog te denken dat het zo jammer is dat Mike al zo goed praat, moet wel tuurlijk, maar het was zo schattig zoals ie mijn naam probeerde uit te spreken . Zo en na al dat gepiel met die laptop ga ik nu ff lekker in het zonnetje zitten! Jullie ook zo te zien, haha! Dikke kus Sue
Oja had nog wel een leuk die ik jullie niet wilde onthouden: Dinsdag paste ik op Mike en we moesten met de buggy een stuk wandelen, we gingen ver dus nam ik dat ding mee, je weet nooit. Mike werd moe en wilde erin, oke dan. We steken de straat over en pats, klapt dat ding dubbel met Mike erin, hij giert van het lachen maar had zichzelf wel ingegespt dus ik met 1 knie dat ding naar de overkant van de straat zien te loodsen... Was gewoon heel die stang afgebroken!!! Ik neem dus geen topmark buggy hahahah!
@mama chan jeetje meis wat een gedoe (heb intussen ook die brief gelezen wat je per mail stuurde) maar tis ook allemaal niet niks zeg. ik ben wel blij dat het "beginnetje" er is, sterkte en suc6 straks als hij terug komt. hele dikke knuffie voor jou!!!!
dylan heb ik rond 13uur naar mijn ouders gebracht zodat we(mannetje) wat kon klussen hier in huis, ik heb heerlijk in het zonnetje gezetten (op het balkon/gallary) maar het was toch wel ff lekekr ben zelfs iets verbrand. nu ff omkleden en dylan halen mss tot straks
De rust is hier wel weer weder gekeerd hoor Hij heeft het goed gemaakt door een plank op te hangen boven de commode We hebben er wel over gepraat natuurlijk.. We zullen zien of er wat gaat veranderen.. Vandaag een druk dagje gehad, net even bij mijn schoonouders in de tuin gezeten lekker in het zonnetje. Nu thuis, straks pizza maken en vanavond relaxen!
jeetje wat een rust hier.... @es mooi meid, en fijn dat jullie het bijgelegt hebben. net de geboorte kaartjes (aantal) getelt en ik heb flink de lijst (wat we bij dylan hadden) ingekort omdat heel veel mensen niet gekomen waren of ook maar iets hadden laten weten. ik kom nu op 47 kaartjes waarvan we 30 willen uitnodigen op de kraamborrel (z'n 70personen ongeveer). vind het toch wel netjes en we willen het niet te groot houden en sturen ook echt alleen maar de mensen een kaartje waar wij persoonlijk (goed) contact mee hebben, en de ha, vk.
Es mooi hoor !!! Fijn dat het weer bijgelegd is!!! Kikkert ook toevallig, hier ook bezig met geb. kaartjes! Even een vraagje: Wie van jullie heeft er zelf 1 ontworpen en waar laat je ze drukken?
Ben benieuwd Mamma Chan hoe het verder gaat bij jullie... Het begin is er meis! Auwie Sam, in je tepel geknepen... Babykamer binnen? Whahahaha Sue 5 rondes gewonnen! Gefeliciteerd met je zusje... Ohhhh wat een verhaal zeg van de buggy. Het zal je overkomen... Gelukkig kon Mike er om lachen en heeft het mannetje verder niets. Fijn Es dat het weer rustig is bij jullie! Leuk die plank boven de commode. Hier; eindelijk op de bank en even zitten... Zo druk geweest vandaag en ondertussen ook wel van het zonnetje genoten hoor! Ben zelfs beetje verbrand... Morgen toch maar even insmeren, factor 30 staat klaar. Vanmiddag nog even geshopt en kleertjes voor ukkie gekocht... Zal zo even wat spammen. Ook een buikfoto gemaakt............ Bekijk bijlage 66170
Geweldig Dithje !! En mooie buik zeg!!! Jazeker de babykamer is binnen hoor !! Idd wat een verhaal Sue lekker lullig!!!
hier gaat het wel goed, hij begint het een beetje te snappen, ik ben nog wel erg voorzichtig!! Eeeeh wat betekende het ook weer alsw je steken in je vagina hebt? en ik heb zulke buikpijn, zou t groeipijn zijn? zijn niet me banden iniedergeval!!
Netjes toch Kikkert 70 mensen voor de borrel? Heb je ook al een kaartje uitgezocht dan? Jij ook bezig met de geboortekaartjes Sam! Kan je niet helpen meis... Wij gewoon bestelt bij de drukker. Super dat de babykamer binnen is. Ook al in elkaar gezet of ...? Fijn Mamma Chan dat het goed gaat daar! Heb ook nog af en toe steken in mijn vagina... Volgens mij is het wel groeipijn van je baarmoeder hoor...
Maar indalen met 27w is vroeg, maar met een tweede helemaal!! Dus denk eerder groeipijn... Dithje: Nog niet in elkaar want manlief had nu de aanhanger hier en heeft heel veel spul wat hier stond, maar beter naar z'n ouders kon weggebracht! Dat moest ook nodig gebeuren !!Morgenochtend gaat hij los !
dani lag ook met 29 weken ingedaald.. ik denk ook groei pijn, ma t zit echt niet aan de zijkant dames ik ben op de bank trusteee