Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja Jildou ook, maar een tweede duurt dat vaak veel langer! Bankhangse.. Ik ga zo naar bed. Ben zo gaar als wat :(

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi meiden,

Druk maar gezellig dagje gehad hier.
    Weer veel gelezen maar eigenlijk niks onthouden.

Mooie buik Dithje en superleuke kleding. Waar heb je dat gescoord? Hou namelijk ook wel van die stoere kleding!

Mooi Es dat je mannetje het snapt en die plank is superhandig boven de commode. Heeft hij goed gedaan!

Mammachan, de eerste stap is gezet. Denk dat het nog wel even duurt tot het misschien allemaal tot hem doordringt. Maar heel goed van je mams dat ze meteen actie heeft ondernomen. Dit moet je ook niet in je eentje oplossen en al die spanningen zijn niet goed voor de kleine.
    Steken??? Geen idee. Misschien indalen ofzo? Zou het eerlijk gezegd echt niet weten.

Kikkert ook lekker in het zonnetje gezeten dus. Wat kan je doen tegen zwangerschapsvlekken in je gezicht? Heb ze nog niet maar ben bang dat ik ze wel krijg. Gewoon insmeren met hoge factor ofzo?

De rest weet ik niet meer. Sorry!
    Ga nu film verder kijken en dan lekker met mannetje slapen. Hoop dat het lukt want ze hebben bij de buren achter ons een feestje. Partytent in de tuin. Wel heel netjes een briefje in de bus gekregen.

Meiden fijne avond en tot morgen.

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Trusten Sam!

Relaxze op de bank Mamma Chan!

Ik ga ook met manlief op het bankje... Fijne avond nog, alvast slaap lekker en tot morgen!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Kleertjes hebben wij bij Tuunte gekocht Lizz! Je kunt het zwangerschapsmasker proberen te voorkomen door een hoge factor te smeren, maar als je het eenmaal hebt kan je er niets tegen doen volgens mij.
    Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen straks, ondanks het feestje... Wel netjes dat jullie een briefje hebben gekregen!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamma chan die pijn heb ik ook ik heb het idee dat dat het hoofdje is wat in het bekken op en neer gaat

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lizz uhmm die vlekken nee denk dat je alleen maar goed kunt smeren maar ik denk ook een stukje "erfelijkheid/risico" factor netzoals striemen ;)

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Dithje, Tuunte ben ik megafan van maar helaas hebben wij die niet hier in het westen. Was laatst wel een dagje naar Vorden want mijn ouders stonden daar op de camping en heb toen ook wat geshopt.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ben er weer vandoor dylan is wakker (flink verkouden) en zit wat sipjes op de bank omdat hij slecht lucht krijgt.

nog een fijne avond en slaap lekker

9. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heb wel striemen idd. Maar nog niet op mijn buik. Smeer me rot elke ochtend en avond en hoop dat ze wegblijven.
    Ga morgen de zon in dus zal het zien of ik vlekken krijg. Anders wordt het onder de parasol en goed insmeren.

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: Mooie buik en leuke setjes kleertjes!! :):)

Kikkert: Agoss arme Dylan! beterschap met hem!

Ik zit Ik hou van Holland te kijken, vriendlief zit te gamen naast me op de pc.. hondje bij me op de bank, tegen me aan, lekker warm :D
    Ga ook niet laat slapen, ben ook moe..

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @lizz ik zit helaas (van bij dylan) al helemaal onder de striemen ondanks het smeren iedere dag...maar baad het niet schaat het niet denk ik dan maar.

@es thanks

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier niet gesmeerd en geen striem ;) !!

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dag dames

@Es/Mamma chan, succes met de mannen, hopelijk gaan er nu dingen veranderen :(

@Suekes, hahaha wat een verhaal en je broertje maar lachen, leuk ventje lijkt me dat :p Geen topmark buggy dus, juistum ;)

@Dithje, mooie buik zeg met prachtige 'plop'navel, leuk! :) En super die kleertjes, helemaal gaaf!

@Es, mooi die plank boven de commode zo!

@Kikkert, beterschap met Dylan!

@Sam, hoe is je kamer??

@Rest, dikke knuff want rest vergeten 8) Moest teveel bijlezen..

@Hier, naar de babydump geweest en o.a. zilverkleurig badje gekocht en onderstaande billendoekjesdoos. En verder dekentjes, hydrofiel luiers, lakentjes etc etc. En...toevallig kwam vanmiddag de bestelling van het handgemaakte lakentje, kruikzak en speelslinger binnen, zo gaaf geworden!! Zal er binnenkort ff foto van maken. Nu moeten we verder nog spuugdoekjes en nog een extra hoeslaken hebben maar die haal ik wel bij Zeeman of Wibra ofzo.
    Net half uurtje terug van de stad. Eerst heerlijk op terras gezeten in de zon en daarna naar de kroeg geweest. Was wel gezelli maar de barkruk zat voor geen meter pffffff dus nu wel last van het ribje, maar voor een goed doel ;) En daarna lekker pita giros bij de afhaalgriek gegeten mmmmmmm en nu thuis met dronkendroppie pffff die heeft 'm aardig voor z'n billen maar mag wel een keertje hoor ;)
    Morgen naar mijn vriendin met nog een vriendin en daar lekker pizza eten, gezellig!
    Trusten alvast meiden en tot morgen!

Bekijk bijlage 66251

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goedenmorgen meiden,

Nancy leuke dingen gekocht, en 30 weken alweer, wow wat klinkt dat ver.

Gisteren hadden wij de echo, was echt geweldig om te zien. ZE lag er heel goed voor.
    Qua groei is ze 9 dagen verder, ze woog nu 1200 gram.
    Hier alvast 1 fototje

xxxx

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    oogje open

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    lief

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    nog 1

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    voetje

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen op deze mooie zonnige dag....

eline wat een mooie echo zeg en wat fijn dat alles goed was met jullie kleine meid...
    nancy wat fij dat je een leuke dag heb gehad ..idd zon barkruk zit voor geen meter haha... en wat een leuke dingen weer gekocht zeg helemaal leuk ....wens jullie vandaag ook een fijne dag toe maar dat gaat vast lukken met dit weer...
    kikkert ohh lekker in de zon gezeten? beterschap met dylan..
    mamachan hopen dat het beter gaat nu... en die pijn denk meer dat het indaling is of het wat kikkert zeg het drukken en draaien in de bekken ...
    dithje mooieee foto,s meid die kleertjes ook helemaal leuk en je buik groeit lekker ;)
    sue fijn dat je lappie het weer doet ... en je weer hier mee kunt kletsen ...
    lizz hoop dat je vandaag lekker in de zon kan zonder dat je vlekken krijgt meid...
    pooh hoe was je logeer partij??

hier ..gister lekker in de zon gezeten en al lekker bij gekleurd ..heb me net als anders allen ingesmeerd met olie zonder factor en gelukkig niks geen gekke dingen daardoor...vandaag nog maar ff in de zon heerlijk ... dat kleurtje doet je goed voel me gelijk een stuk beter en mooier want voel me af en toe net zon lelijke eend bahhhh... waggel de waggel ...verder lekker rustig dagje vandaag gewoon genieten met manlief ...

iedereen een fijne dag :)

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!! 8)

Nancy: Lekker geshopt zo te horen!! :):)

Eline: Wauw mooie echo's! ;)

Angel: Hier nog één hoor die zich zo voelt.. als een kamerolifantje :p

Vriendlief is werken tot half 11, ik ga dus even wat op het gemakkie opruimen enz..
    Als Vincent terug is komen mijn zwager en schoonzusje, dan gaan we met de hond naar 't strand! Even lekker zwemmen en daarna misschien ergens wat drinken.
    En om half 3 moeten we weer terug zijn want dan willen de mannen voetbal kijken ;) :p :D

Nu eerst even een boterhammetje eten!

Deel Deze Pagina