Mogguh dames! @Eline, Dank je wel! WOW wat een mooie foto's, helemaal super meid! Genieten he, zo geweldig om te ervaren @Angel, Heerlijk lekker kleurtje op gedaan, ik voelde me na turkije ook iets mooier ja, je ziet er gelijk een stuk gezonder uit.. @Es, Gezellig dagje, veel plezier! @Hier, pffff was al om 8 uur klaarwakker Ach genoeg te doen, wassen wassen en nog eens wassen.. En de eerste babykleertjes zijn gewassen en hangen te drogen op het dakterras, zoooo cute geweldig En om 15.00u vanmiddag ga ik richting mijn vriendinnetje lekker pizza eten en kijken bij die kleine knul van d'r Nou dronkendroppie ligt nog op bed, die bleef gister zitten in het donker beneden, oogjes dicht maar hij was wakker zei ie, tuurlijk Dus ik roepen, kom je nog?? O ja daar kwammie hoor haha ei Maar mag best een keertje Fijne zondag meiden!
En inderdaad, de 3 is in zicht, vandaag 30 weken! Wow dat klinkt ineens 'raar', wat gaat het toch snel..
Goedemorgen, Vannacht slecht geslapen maar vanmorgen de laatste uurtjes als een blok. De was zit er alweer in en aan het weer te zien kan ik die straks lekker buiten hangen. Vanmiddag moeten we naar kennissen en hebben daar eerlijk gezegd helemaal geen zin in. Mannetje is nu nog werken tot half 3 en daarna moeten we meteen door. Gisteren gewoon verbrand!!! Zag het gisteravond pas na het douchen. Vandaag dus toch maar even insmeren. Kreeg net een schop van de kleine man, m'n hele buik bewoog naar 1 kant. Ja denk!! Nog anderhalve week dan komt eindelijk de kinderkamer! Heb er zo'n zin in en wil ook wel aan de gang lekker inrichten en alles een plekje geven.
Oh wat heerlijk Nancy al dat kleine grut wat hangt te drogen. Ik ga pas wassen als het kamertje er is. Anders gaat het nu weer terug in een zak/doos.
@Es, thanks, ja je bent er zo hoor @Lizz, verplichtingen.. niet leuk als je er geen zin in hebt En verbrand, ja gaat hard nu, de zon is best al fel Nee groot gelijk dat je nog niet gaat wassen dan.. Leuk het kamertje, zo geweldig om in te richten etc
De laatste 3 geplaatste foto's in mijn fotoalbum "onze kamer & andere spulletjes" zijn de handgemaakte spulletjes die gisteren zijn binnengekomen (Speelslinger, lakentje en kruikenzak) Wat vinden jullie ervan?
es veel plezier vandaag en fijn dat het weer beter gaat met jou en je manneke nancy ohh leuk zo al die kleertjes ..hahah dronke dropje nog onder zeil haha... ach moet kunnen toch? vind ik ook ze hebben het af en toe ook niet makkelijk met ons idd heerlijk dat kleurtje ff ga zo weer ff in de zon hoor ...fijne dag vandaag lizz fijn dat je zo goed geslapen hebt ..aii wel ff smeren vandaag meid...
nancy leuk hoor die spullen super... past er ook heel mooi bij ... mijn moeder gaat volgend weekend mijn dekbedovertrek maken gelukkig heb zo de kriebels hier dat het niet op tijd af is en moet nog steeds een aantal dingen kopen heb nog lang niet alles
Wat ontzettend gaaf Nancy die spulletjes!!! Past echt perfect ook bij elkaar. Supermooi gemaakt. Zoiets wil ik zelf gaan maken op de lakentjes. Hoop dus dat het lukt...
@mamachan het is een begin hoor. Hopelijk komt het helemaal goed! hele dikke knuffel voor jou! @suekes fijn je nog eens te "zien" hihi ben benieuwd naar je toeter hoor! @Es fijn dat jullie gepraat hebben! en leuk hoor,dat plankje met al die spulletjes! @kikkert 47 kaartjes? ik zit aan 132 hoe doen jullie dat toch? @sam sorry meis,wij laten de kaartjes ontwerpen @dithje mooie buik hoor! en hele mooie setjes! @lizz hopelijk heb je wat kunnen slapen? @nancy wauw,lekker veel geshopt dus! leuk hoor,ben benieuwd naar de foto's Veel plezier bij je vriendinnen vandaag! @eline wat een scheetje ooh echt lief! @angel ja,zo'n kleurtje is wel goed voor je zelfvertrouwen he Geniet maar van de zon! @Es rustig aan he meid! en veel plezier op het strand! @nancy feli met je 30 weken! heel cute he die kleine kleertjes? ik ga wassen als de kamer staat en hele mooie spullen hoor! zo,vandaag geen plannen. mannetje slaapt nog. Heb geen idee hoe het weer is want de rolluik is naar beneden en ik mag die niet meer naar boven trekken. Maar denk dat het zonnetje schijnt
Nancy gefelicteerd met je 30 weken !! Heerlijk !! En wat een prachtige slinger !! Had gister ook nog ff gezocht, maar nog niet echt iets gevonden. Maar denk dat ik wacht tot de kleine er is !! Net als met de rolgordijnen etc.. Kleine komt toch eerst bij ons op de kamer! Dat is het nadeel als je niet weet wat het wordt ;P !! Maar ach, kan daarna ook nog wel ! Hier was Jildou vandaag pas om half 7 !! We hebben net even met z'n allen de honden uitgelaten. Was erg gezellig even !! Deden we altijd op zondagmiddag, naar bos etc, maar nu ligt Jildou dan in bed en daarna gaan we vaak nog even wat anders doen dus ja. Manlief gaat zo starten met de babykamer in elkaar zetten !
@Spulletjes, bedankt voor de complimenten over de spulletjes, ben er ook heel blij mee @Angel, wat leuk dat je moeder dat gaat doen! Ik had grootste plannen, wilde het eerst zelf ook gaan doen maar durf het toch niet aan En het niet op tijd af hebben dat ken ik wel, al zijn we nu al een heel eind @Lizz, knap hoor, zoals ik hierboven al zei, had ook grootse plannen maar wil nu de lamp zelf gaan maken omdat we niet leuk kunnen slagen.. Ben benieuwd hihi @Petatje, Hier is het prachtig weer ik hoop in Belgie ook! Dus voor jou nog een verrassing hihi wat grappig zo
Even een vraagje.. Ik ben op zoek naar een verzorgingstas, maar ik vind ze zo duur.. Iemand nog tips?
@Es, wij zitten nu aan 75 ofzo @Sam, ja dat is dan weer een 'nadeel' maar je kan het altijd in de kleuren van het kamertje (laten) doen? Lekker aan de wandel, leuk hoor en zo 's morgensvroeg is het helemaal zo rustig en vredig, relaxed hoor Leuk de babykamer in elkaar zetten, veel succes!
Wij hebben die van ons uit Turkije dus geen optie Ik zag laatst wel deze van de Hema, die vond ik ook wel leuk en betaalbaar trouwens: HEMA - baby - onderweg Maar das natuurlijk ieder z'n smaak
Es, die van mij was ook wel duur hoor, maar Kruidvat heeft soms(vorige week zelfs nog) leuke tassen in de aanbieding die je makkelijk als luiertas kan gebruiken. Doet mijn schoonzus ook namelijk. Nancy, wij maken de lamp ook zelf. Hebben van MDF een wolk uitgezaagd en donkerblauw geverfd en 12 sterretjes wit geverfd. Daar maken we lampjes in, je ziet alleen de fittingen zitten en dat wordt dan een sterrenhemel. Ook komt er licht achter dus lijkt het net of de wolk zweeft. Als hij klaar zal ik een foto maken. Ga sowieso de lakentjes en kussenslopen voor grote kussen op de grond zelf maken. Met hulp van mijn moeder en een vriendin dan hoor.
petatje nou denk dat bij jullie de zon ook wel schijnt toch?? anders stuur ik een beetje die kant op geen probleem nancy idd lief van mijn moeder hoor ondanks dat we een slecht contact hebben met elkaar.. ik kan er helemaal niks van ben 2 druppels met mijn moeder kwa uiterlijk maar verder niks hhaahah....als ik wel eens in de spiegel kijk denk ik ohhh jeehhhh dat is mams sam ohh lekker manlief de baby kamer inelkaar zetten ben benieuwd foto,s ? hahah geboorte kaartjes ..hier nog helemaal niks en nog geen idee ook worden er knetten van hhaahha.... ook nog geen idee op hoeveel we komen niet zo heel gek veel .... maar 1 ding weten we al wel we gaan ze zelf maken