Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier hebben we hem bij de kinderwagen gekregen destijds, maar nooit veel gebruikt dus zou er zelf ook niet veel geld aan uit willen geven!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goed geslaagd gisteren bij de babydump Nancy:)! Leuk dat billendoekjesdoosje, gaaf met die sterren... Ben erg benieuwd naar je slinger e.d...

Ahhh wat lief Eline:)!! Hele mooie echo's hoor meis.

:$Angel, jij durft;)... Hier net ingesmeerd met factor 30 omdat ik gisteren toch wel lichtelijk verbrand bent... Lekker genieten van de zon en je mannetjes meis!

Lekker Es naar het strand! Veel plezier...

Super Nancy dat de kleertjes buiten hangen:)! Lijkt mij een prachtig gezicht al die kleine kleertjes... *Edit, 't is een prachtig gezicht:D*
    Whahahaha die vent van jou had het goed te pakken gisteren. Zal straks wel lichtelijk een pijnlijk hoofd hebben;). Veel plezier vandaag met je vriendinnetjes!
    GEFELICITEERD met je 30 weken!

Veel plezier vandaag bij jullie kennissen Lizz (ondanks dat je geen zin hebt...). Ohhhh super meis, nog 1,5 week en dan lekker babykamer inrichten!

Echt heel erg gaaf Nancy!!!

Yeah Sam, babykamer in elkaar vandaag! Super meis...

Hier; ben nog steeds een beetje rood van gisteren, heb mij dus alvast goed ingesmeerd want wil ook vandaag nog wel even van de zon genieten. Zometeen nog even de strijk wegwerken en daarna de tuin in. Vanmiddag komen vrienden met hun 2 kindjes, gezelli! Fijne dag allemaal...

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik werd net een beetje dizzy.. licht in m'n hoofd..
    Nu is het weer weg.. ook vreemd :(

4. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Genoeg/gegeten gedronken Es?
    Hoop dat het wegblijft. Vervelend.
    Meiden ik ga aan m'n was en het huishouden.

Heerlijke zonnige dag allemaal!!

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje idd maar goed ik smeer me al jaren in met olie zonder factor zelfs op curacaco ..dacht als het niet gaat ga ik uit de zon hahah... verbrand nu gelukkig niet meer gauw was wel eens anders ....zat net achter lekker in de zon wordt ik knetter van het gezoem brrrrr ben zo bang voor die beesten .....maar als je al wat rood bent van gister wel goed insmeren heb je goed...
    es dat kan hoor moet je als je hebt ff een zout dropje nemen dat helpt vaak wel ...of iets anders waar meer zout in zit ...

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Heb paar dropjes genomen 8)

Heb nog een nieuwe buik foto gemaakt :D had ik gewoon zin in, haha!!

Bekijk bijlage 66279

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, klinkt echt superleuk die lamp, ben echt onwijs benieuwd naar het resultaat :)

@Angel, jammer van het mindere contact met je moeder, wel lief dan dat ze dat toch doet..

@Dithje, ja smeer maar goed hoor, niet weer verbranden. En een fijne middag gezellig :)

@Es, ik heb het ook heel vaak, meestal helpt iets zoets dan wel.. En mooie buik!
    had je trouwens nog wat aan onze tips over de luiertas :(

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ik vind die van de hema wel leuk!! In het rood.. past wel mooi bij m'n zwarte kinderwagen :D

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ben je (te) snel opgestaan Es? Mooie buik hoor meis!

Hier; strijk is gedaan... Hmpf, wat een s*** werk vind ik dat altijd. Ga het nu even opruimen en de was buiten hangen. Dan heerlijk in de tuin met een boek:)!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En hier de was opgeruimd. Nu nog ff stofzuigen en dan zo ff pannekoeken bakken geloof ik :p .. Hmmz en ik kan dus zo weer schone kleren aan doen denk ik :( M'n borsten beginnen nu alweer te lekken :( :( Had ik nou gister toch maar vast zoogcompressen meegenomen :(

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jakkie Sam:(:(... Vervelend meis!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Even jullie mening.. Wat vinden jullie van deze jurk/tuniek voor onze bruiloft :(

Bekijk bijlage 66306

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee nancy,

Smaken verschil, hoop niet dat ik je beledig, maar vind het net een soort nachtpon. Maar ja dat is mijn mening. Moelijk he iets geschikts vinden, pff weet er alles van.

Sam vervelend dat je borsten al lekker zeg.

Es mooie buik, groeit lekker he.

Dithje mijn gezicht is ook wel iets rood van gister, ga ook maar goed insmeren en wel ff zonnen vanmiddag.

Hebben jullie ook zon droge huid? Ik heb het vooral in mijn gezicht.

xxxx

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Eline, Nee hoor je beledigt me zeker niet, ben juist blij met je inbreng/mening :) Ik twijfelde ook al.. Waar had jij je jurk vandaan? Ik vind het zoooo moeilijk en die jurk van Noppies die ik wilde kopen is dus al uitverkocht, word je toch moe van ;)

Ja hier ook een droge huid, dacht dat het van de zon kwam in Turkije..

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy eerlijk....uhmm nee meid niet mijn smaak de kleur vind ik wel leuk maar de jurk/tuniek niet sorry

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nancy ik had hem bij steps vandaan, zat ook gewoon goed om mijn buik.
    Dit was hem

Het was een jurk met zon los topje erop, en een legging eronder

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb niks terug gelezen en heb ook heel eerlijk gezegt geen zin om bij te lezen *schaam...schaam*

ik zag wel nog dat iemand zich afvroeg (petatje????) hoe het kwam dat wij zo weinig kaartje hadden.....als ik echt iederen persoonlijk een kaartje ging sturen waar ik contact mee had (prive/werk) dan zat ik ook tegen de 100 kaartjes maar wij sturen echt alleen maar familie,vrienden,collega's (mannetje aangezien die een klein team heeft) en naar de afdeling waar ik werk, de ha, de vk en daar heb je het mee gehad ;) dus zo doen wij dat hihihi

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Eline, o die is ook leuk zeg! Ben alleen meer op zoek naar lichte kleuren, dus wit of aqua of lichtgrijs ofzo... dit ivm in mei trouwen/het weer
    Pfff bak ellende zeg dit sjonge ;)

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier:

ik heb vandaag erg veel last van duizeligheid (nee ligt niet aan t eten ;) ) denk eerder de bloeddruk & de temperatuur buiken. daarbij heb ik ook last van mijn buik dus hou me vandaag lekker gedeist ;) . dylan is nog steeds niet helemaal lekker en eet heel erg slecht op het moment maar drinkt wel genoeg. verder heeft mannetje de hond (eindelijk) gedoucht wat die stonk echt dus die zit nu gedwongen op het balkon een beetje aan te drogen hihihi.

Deel Deze Pagina