Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Angel: neehoor, bij mij ligt ie nog niet vast, hij draait en hij draait haha! Fijn dat alles goed was! Jij ligt dus ook al vooruit op schema?!

Mamachan: Ik leef met je mee, wat een rotsituatie. Ik zou ook bang zijn en me kapot piekeren, hoop dat het verhaal van die meid de waarheid is en dat jullie er samen uitkomen, lijkt me moeilijk om het alleen te doen. Maar in sommige situaties is het misschien wel makkelijker om het alleen te doen, als ik soms naar mijn zusje kijk, die moet een baby én een puber verzorgen. Veel sterkte lieverd!

Nancy, wat een moeilijke dag moet dat voor je geweest zijn. Dikke knuffel en sterkte aan de familie en voor jezelf natuurlijk.

Vernoemen: Thanks meiden!

Hier: weer kiespijn, al een week elke keer net voor ik in slaap val?? Gaat nergens over. Ik ga nu de tandarts bellen! Ben er helemaal klaar mee!

Nog wat; kdv is geregeld voor ons, 2 dagen in de week. Maar ik heb geen werk, dus ik kan de toeslag niet aanvragen. Vandaag ga ik naar mijn coach dus zal ik het eens navragen, het wordt voor mij baby uitpoepen en daarna meteen door naar een sollicitatiegesprek... Ach ja...

xxx

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sue ohh wat naar van je kiespijn zeg bahh hoop dat de tandarts je kan helpen ... ja alles was goed en idd ruim een week voor op schema...dus ben wel benieuwd haha.... mag wel met 36wk een liggings echo doen dus dat vind ik wel fijn...

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Auw Sue kiespijn is niet fijn! :(

Angel ligt een week over schema ;) hier werd mij gisteren ook verteld bij de VK dat onze kleine meid wel wat groter is dan de gemiddelde 29 weken, ik krijg daarom ook waarschijnlijk met 36 weken wel een groeiecho.. :)

Ik heb net een rondje park gedaan met de hond, die heeft heerlijk gezwommen en ligt nu in het zonnetje buiten op te drogen.
    kan ik nu mooi even poetsen, en dan vanmiddag ook even genieten van het zonnetje! 8)

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es ja idd... ik krijg met 36wk een liggings echo en miss met 32 wk een groei maar daar wordt ik nog over gebeld of dat nodig is ...

5. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Dithje ja nou mijn zus is dus niet gekomen! Toen heeft ze de vlucht omgeboekt naar de volgende dag, maar die ging natuurlijk ook niet! Ze wilde de trein nemen, maar ik zei dat ze gewoon maar volgend weekend moest komen, aangezien de treinen ook mega vol zaten. Dus ze komt vrijdag :)

Angel goed om te horen dat de kleine het goed maakt in je buik :)

Suekes balen van je kiespijn!

Ik ga naaien!!! Tot laterzzz

xoxo

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ik heb toevallig al een placenta-echo op 32w4d, dus dan kunnen ze dat ook meteen weer checken en aan de hand daarvan bepalen of dat met 36 weken nodig is. Blijkbaar maken beebjes een groeispurt rond de 30 weken, bij ons dus misschien wel gewoon voor de 30 weken al.

Morgen kan ik om 9 uur terecht bij de tandarts, een dagje erbij is niet erg. Ik mag naar een vrouwelijke tandarts dus ben er blij mee, misschien iets meer begrip en verstand van zwanger zijn/tandarts gaan. Doodeng!

Zo ik ga naar mn coach! lekker fietsen met het zonnetje!

Oja, ik ga zondag (normaal doen we dat elk weekend met goed weer) fietsen, maar dat is wel wat minder makkelijk nu haha! Bart en stiefpa hebben beiden zo'n chopperfiets en die moet wel uitgelaten worden natuurlijk en na de bevalling is het niet gezegd dat we het nog kunnen doen, duurt een maand of 8-9 voor je met een ukkie op de fiets kan toch? Dus dan nu nog maar even. Hoop dat ik het een beetje bij kan houden hahahah!
    xxx

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland

lief van je pa zeg. en dat doorslapen. ik ben bang dat dat niet gaat lukken. wordt continu wakker van t maagzuur en moet er ook steeds uit om te plassen:x en dan slaapt nikita een keertje lekker door maar goed. kwestie van wennen denk ik voor de komende gebroken nachten;)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    tis niet te geloven maar dylan heeft het erg naar zijn zin gehad op de psz (volgens de juffen) dus dat is alweer een opluchting :D

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    doen ze de intake bij jou ook telefonisch of komen ze echt langs?

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sue meid let je wel een beetje op wel snel aan t werk gaan na de bevalling ik ben nl bij dylan na 6 weken (omdat ik een nieuwe baan had gevonden had voor de bevalling geen werk ;) ) weer gaan werken en dit heeft me dik 1 1/2 jaar gekost voordat ik weer een beetje de oude was ik ben gewoon veels te snel weer gaan werken dus vandaar dat ik dat zeg ;)

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    wij hebben nikita niet vernoemt en doen dat bij deze ook niet. mede doordat de namen echt niet onze type namen zijn zeg maar, maar als jullie dat willen doen... vooral doen zou ik zeggen.

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    mooie hond zeg. en wel goed op t vrouwtje letten he... haha;)

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb ook wel eens van die momenten. kun je echt niks aan doen en soms moet t er ff uit. knuf voor jou meid en hopelijk voel je je snel beterder

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    mamaChan: Pooh wat heftig allemaal, ik hoop dat jullie er gauw uitkomen. Die stress is voor jou op dit moment ook niet goed :( :( Knuffel meis!!!

Uuuh..denk..
    Susanne: Kraamintake is telefonisch hier bij de tweede. Heb gister de map van de kraam doorgenomen en stond ook niet veel nieuws in moet ik zeggen :p

Sue, succes morgen bij ta. Hopelijk ben je snel van de pijn af!

En nu weet ik t niet meer, sorry :(

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    wij zitten ook nog te bedenken wat me met de kleding van nikita gaan doen. kunnen t nu niet toch niet hergebruiken, ennuh. die kerel van jou had toch echt een verkeerde aan mij gehad,:x

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    succes met verhuizen

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel fijn dat alles goed was met de kleine en met jou en wat die groei betreft liever iets voor dan achter ;) maar tis en blijft een schatting....dylan werd kleiner verwacht dan gedacht ;) en ik ken er ook een paar waarbij het juist anders om was

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    knuf voor jou meid. weet hoe zwaar een uitvaart kan wezen:(

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    heel veel sterkte meis. hopelijk heb je snel meer duidelijkheid want dit is niks zo. t lijkt wel of je over de relatie van mijn zus schrijft die ook zwanger is zeg, jeetje. wordt er helemaal droevig van:( knuf voor jou

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    lijkt me ook moeilijk inderdaad als je kind huilend om mama roept. nikita gaat pas rond haar derde naar de opvang om alvast te wennen dat ze een jaar later naar de basisschool moet. heeft ze ook mooi een jaar de tijd om te wennen aan haar broertje;)

Deel Deze Pagina