Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
    haha bof jij ff met hem. en toch leuk dat jij e zin krijgt he

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.812
    866
    113
    Noord Holland
  3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik had trouwens die etos doos gehaald vandaag, is ook nie veel hahaah.
    1 flesje, blikje redd bull, 2 luiers, en een proefmonster wasgel.
    en wat foldertjes.

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: Jeeej!! Mijn vriend had ook al toegestemd met een lettertype :p wat kunnen ze toch lief zijn he!? :)

Hier net lasagne gegeten, nu lekker op de bank! ;)

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Niet herkenbaar die zijsteken Eline... Hopen dat het snel over gaat. Baby laag voelen eigenlijk ook niet herkenbaar, voel de baby juist heel hoog...

Yeah Sam, blije doos halen!

Echt schatjes die mannen van ons Es;). What women want toch:p?!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje: Steken niet herkenbaar, laag voelen wel. Deze voel ik hoog schoppen volgens mij, en laag kriebelen.
    En super dat je je zin hebt gekregen :D !!

Eline: Maar hij was gratis he :p .. Zo zag die van kruitvat er ook uit toen met Jildou. Ik heb deze keer ook alleen maar de blije doos gedaan. Geloof het verder wel ;) !!

Zo wasje nog opgehangen, Jildou zit aan haar fles, zometeen pyjama aan en naar bed. Hadden met eten ook wat met haar.. Mevrouw wilde deze week op schoot zitten met toetje eten, nou ja, dat vind ik nog wel oké voor een keer.. Nu wilde ze met warm eten ook op schoot. Na kwartier geschreeuw toch maar even bij ons gezeten en toen was het zomaar op. Monster.... Pfffff..

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Meiden niet alles terug gelezen, sorry.

Vandaag toch even naar de winkel geweest voor wat kleine boodschapjes en verder rustig aan gedaan.
    Ik ga vanavond ook lekker vroeg mijn bedje opzoeken.
    Vanmiddag kwam de post en lag er een bon om de blije doos op te halen. Nu had ik al eens een bon via mijn email gehad en de doos dus ook al opgehaald. Heel apart.
    Verder weinig nieuws.

Iedereen nog een hele fijne avond en hopelijk voor iedereen een goede nacht!

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Kleine deugniet die Jildou;)! Enne... mbt die steken en voelen dat was de vraag van Eline...

Ik kreeg vandaag ook nog een bon per post Marsim! Heel apart;).. heeft wel dezelfde barcode dus nog een halen kan niet:p. Alvast trusten meis!

Hier; net rondje gelopen. Hebben maar de verkorte versie gekozen want het wordt toch wel zwaarder hoor:)... Verkorte versie is 20 min, lange versie 30 min. Nu maar even lekker douchen en op de bank.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sorry Dithje, dacht dat jij het was. Zat iig in de buurt :p !!

Haha en hier geen mail gehad voor de doos maar dus per post :p .>Bijzonder weer ;)

10. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    @SAM8: Haha Jildou was dus even de verwende dame aan het
    uithangen.Leuk dat je de blije doos mag halen.
    Ik ben er nog steeds op aan het wachten.Ik wil hem
    ook :)

@MARSIM: Ik hoop dat je vanaaf lekker kunt slapen.

@KIKKERT: Mm misschien had je door het eten even een piekje
    in je suiker.

@PIPPO: Mooie buikfoto

@ELINE25: Als ik een wat langer stuk loop voel ik ook soms
    steken maar dan wel wat lager in mijn zij

@LIZZ1: Veel plezier vanaaf bij de voorlichtings-
    avond.

@NANCY79: Mooie foto's,en veel plezier vanaaf.

@ES09: Ja verjaardagen kunnen erg prijzig zijn.Hier
    zijn er veel jarig in Dec. en dan komt het altijd
    slecht uit.

@PETATJE: Leuk morgen de nieuwe auto halen :).

11. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Even een vraagje.

Vanacht heb ik me in mijn slaap denk ik wat te wild omgedraaid.
    Ik kreeg ineens echt behoorlijk steken links van mijn navel.
    Het deed echt pijn :(.Het duurde gelukkig niet lang,ik denk zon halve minuut.

Hebben jullie dat ook wel eens gehad?

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Babyke zou heel goed kunnen. Ik had het zondagochtend. Jildou was nogal wild bij ons op bed aan het spelen en ineens leek het net of ze zowat naast bed zou donderen dus toen schoot ik omhoog en met hetzelfde pijntje als gevolg. Echt een rot gevoel :( !

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihihi kan gebeuren Sam... Het zij je vergeven:p.

He wat vervelend Babyke! Hoop dat het niet nog eens gebeurt...

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey...

dylan blijft vanacht bij mijn ouders slapen en blijft daar morgen ook nog door de dag zodat ik ff bij kan komen had het helemaal gehad met alles. ik heb daarstraks ook nog de vk gebelt omdat ik (alweer) beetje bloedverlies had vandaag 2x tis niet heel veel maar toch....en zij wimpelt me gewoon af het leek net afsof ik haar stoorde met onzin want zij had echt zoiets van tsja boeiend wat moet ik hier nou weer me?????oke het zal wel niks geks zijn maar toch bloed is bloed en na de sex kan ik me het voorstellen maar zo uit het niets? logische toch dat ik wat onzeker word ervan pffff....

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff Kikkert daar word je idd niet blij van zeg :( :( :( !! Kan het me voorstellen meis!! Knuffel hoor!!! Hopelijk blijft het hierbij!

16. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Even een kort berichtje, heb geprobeerd alle pagina's terug te lezen, maar het zijn er veeeel :$.

Zag wel foto's voorbij komen van mooie buiken, de eerste babywasjes, hele schattige slippertjes, een lieve hond en niet te vergeten mooie echo fotootjes.

Niet te vergeten een foto van Nancy, ik heb sinds een week precies zo'n enkels/voeten, zit met de beentjes omhoog en doe mijn best, maar het vocht kruipt waar het gaan kan.

Iedereen die last heeft van b.i., andere pijntjes of waar het even niet lekker loopt allemaal, een knuffel!

Fijne avond nog allemaal!

Groetjes!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bah Kikkert, daar wordt je niet blij van meis... Knuf!

Ai, last van vocht J2J:(... Niet fijn meis... Hoe gaat het verder met je?

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, het gaat verder goed hoor, lief dat je het vraagt.
    Buik is mooi aan het groeien en ik voel me verder prima.

Hoe is het met jou??

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Lag net heerlijk even op de bank bij Vincent, en ik zei tegen Vincent: je moet echt je hand op me buik leggen, die kleine is zo druk bezig..
    En toen Vincent zijn hand erop legde, werd ze nog drukker en ging ze echt tegen zijn hand zitten schoppen en duwen!
    Op een gegeven moment zei die: Ahhh Es!! Ik voel echt haar voetje.. en ja hoor, hij had dr voetje te pakken!! hahaha maar ze trok hem wel snel weer terug ;):D

20. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @pooh 76: ik ben vrij stevig en heb dus veel vet op mijn bovenbenen. Ik spuit echter nooit op de bovenkant, maar meer tussen de benen, meer plooiwerk en minder pijnlijk en dat bovendien om en om.
    @shelly: tja de fam van mijn man neemt geen blad voor de mond! gepast of niet!
    @MamaChan: sterkte en ik zou erst ff aan jezelf denken en de kleine, de rest komt later wel...
    @suekes: vernoemen doen wij wel maar de roep naam is eigen, de kinderen hebben/krijgen hier dan ook meerdere namen.
    @Kikkert: Isa is ook 2 en gaat in september 4 halve dagen naar het schooltje, niet omdat ik haar kwijt wil, maar puur omdat ze de ideale leeftijd heeft de taal te leren. MAAR: mama huilt harder dan zij.....:)
    @Es09: zo blijkt maar weer mooie momenten deel je samen:)

@hier:druk met heen en weer crossen vandaag om een visa voor iemand uit Congo te regelen, heb geen flauw id hoe het allemaal werkt maar wel leuk om het uit te zoeken. Verder in dit kader
    ook bij onze verzekering aangekomen en er moet via de ADMR (hulpinstantie voor hulp in de hh) daar een aanvraag liggen voor 18 uur huishoudelijke hulp p/m. Bij de msa zegt men geen id, geen dossier gezien ga maar naar de Admr, ikke vanmiddag naar de admr......is de toestemming er al sinds 15 maart! Ze waren me alleen ff vergeten in te planen.....handig als instanties eens samen werken! Zo en nu naar mijn mandje ben kapot, vanavond een hele berg kleding gestreken, nu nog 1 curverkrat en dan is hetgene wat voor vrijdag af moet af! pfff TRuste voor iedereen.

Deel Deze Pagina