Hey meiden Ben tijgertje23 en ben zwanger van ons WONDERTJE Vorig jaar op 12-07-2009 zijn we trotse ouders geworden van een zoontje thijmen genaamd via ivf Maar tot verbazing dat ik 6 a 7 dgn overtijd was wat onmogelijk was dacht ik mmm laat ik maar eens een ovu test doen En die knalde zo positief dat ik er van schrok Begon te schreeuwen en huilen van angst en blijdschap Me buurvrouw is voor mij naar de kv gegaan En ja hoor....................... Positief Vol ongeloof bleek op de echo bij me gyn Dacht ik in eerste instantie zo rond de 8 weken te zijn maar de echo wees uit naar 6 weken en 6 dagen Beetje lang verhaal Maar ben dus weer in juli uitgeteld en dat voor 4 dagen onze eerste verjaardag van ons zoontje
@ Tijgertje, meid welkom en wat een heel mooi wondertje. Ik hoop dat dat straks mij ook mag overkomen. Want een 2e keer mmm pffff zwaar en dan ben ik nog niet eens tot de ivf gekomen. Gefeliciteerd en geniet er lekker van. @ Pooh en Dithje, dus jullie ook nog een bon. Haha, ik wilde ook de barcode al gaan checken dacht even lekker nog een doos te gaan halen, haha. Niet dus. En als we nu zeggen dat we de bon zijn verloren via de email en of dat we met deze bon hem alsnog op mogen komen halen, haha. Ow echte nederlander hier hoor. @ Kikkert, meid nog steeds bloedverlies? Is idd schrikken he. Ik heb het nu al vaker gehad maar het is geen pretje. Heb je dan ook een drukkend gevoel van onder. Ik voel mijn baarmoedermond dan ook echt goed. @ Mamachan, ow meid ik lees goed nieuws. Er zit wat vooruitgang in, dat is heel positief. Hopen dat jullie er helemaal uit komen en dat jullie beide beseffen dat jullie niet zonder elkaar kunnen. En soms hoe heel vervelend de situatie nu is of is geweest is dat even nodig om te zien wat je hebt en hoe belangrijk het voor je is. Waardoor de relatie hopelijk straks nog beter is dan voorheen! @ All, hier een lekker nachtje achter de rug. Ik kon niet op mijn rechter zij liggen wat ik normaal wel doe maar heb toch behoorlijk goed kunnen slapen. Mijn mannetje heeft me nog even gemasseerd voordat we gister gingen slapen en dat heeft wel even goed gedaan. Vandaag is mijn paps jarig. We gaan dus einde van de middag daar naartoe en dan eten we gelijk een hapje mee. Verder vandaag nog even rustig aan. Ik hoef lekker helemaal niets, heerlijk.
@ Mamma Chan Meis ben blij dat het weer de goede kant op gaat! Ik had de laatste tijd ook veel ruzie met mijn vriend. Er was totaal geen connectie meer tussen ons en zijn moeder vroeg ook telkens aan hem wat er was. Elke keer van die kleine leugentjes en dingen achterhouden. Maandag stond ik dan ook op het punt weg te gaan had mijn tas al ingepakt en heb hem verteld van of je komt nu van je werk of het is te laat. Hij is gelijk naar huis gekomen en hij heeft eindelijk de waarheid verteld. Het zogenaamde spaargeld dat hij had was dus helemaal niet van hem. Hij had net een paar weken voordat hij met mij ging 12.000 euro gewonnen. Al die tijd dacht ik dat hij dit netjes op zijn rekening had, want dat vertelde hij mij. Nu blijkt dus dat hij dit vergokt heeft en het geld van zijn vader heeft geleend. Uit schaamte heeft hij zijn ouders en mij hier niet over verteld. En uit liefde wilde hij me alles geven. Hij heeft een goed hart, maar heeft het op een hele verkeerde manier aangepakt. En het gekke is, nu ik de waarheid weet is er een last van mijn schouders. Eindelijk weet ik wat er telkens in hem om ging en sindsdien gaat het ook weer stukken beter tussen ons. Dus ik snap een beetje hoe je je voelt en dat het nu beter gaat tussen jullie 2. Ik hoop dat het praten met iemand gaat helpen bij jullie en wens je veel succes!!!
Met mij gaat het ook goed hoor J2J! Ahhhh wat geweldig Es dat Vincent zo duidelijk haar voetje kon voelen! Zo, drukke dag achter de rug gisteren Mama van P! Jammer Eline dat de yoga niet bevalt... Wat is het dan precies wat jou tegenstaat? Ben benieuwd naar je foto's hoor meis! Yeah Pooh lekker geslapen vannacht! hihihi, zul je altijd zien he dat ukkie druk wordt op het moment dat jij wilt c.q. moet ontspannen... Het einde in zicht qua verbouwing, heerlijk! En meis, komt de streepjescode overeen?? Hoe waren de voorlichtingsbijeenkomsten Lizz en Nancy? Ohh Shelly, 4 uur wakker... Dat is wel heel vroeg meis! Wat gaaf zeg dat je zo druk bent met je naaiprojecten. Ben benieuwd naar de schoentjes hoor... Veel plezier vanavond! Waarom ben je zo stressie dan Nancy? Knuffie in ieder geval! En heb je nog wel wat opgestoken van de bijeenkomst of ...? He bah Petatje, sterkte! Veel plezier met auto kijken. Mooie foto's Nancy!! En die songtekst, GEWELDIG! Zitten echt hele mooie stukken in om te gebruiken voor het kaartje... Yeah Pooh, nog maar 80 dagen! Lekker Kikkert, het rijk voor jou alleen! Geniet ervan... Goed nieuws Mamma Chan! Super meis dat jullie weer praten met elkaar en dat jullie hulp gaan zoeken. Gefeliciteerd Tijgertje!! Fijn Marsim dat je een goede nacht achter de rug hebt! Gefeliciteerd met de verjaardag van je paps!! Hier; hele ochtend gesprekken gehad... Ga nu even wat eten en dan op tijd richting huis.. Was namelijk al om 08.00 up and running met mijn eerste gesprek.
Wow Tijgertje, wat een heerlijk verhaal De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit! Geniet lekker nog even en welkom hier !! Verder jeetje wat een gedoe zeg met partners hier Dikke knuffel iig voor wie hem wil !! Hier net bij vriendin geweest en dochter van 3 maanden oud. Was gezellig. Jildou nu lekker in bed, ik ga zo even stofzuigen, honden uitlaten en dan nog even dweilen.. En dan zal ze wel weer wakker zijn !!
@tijgetje welkom en feli met jullie wondertje! @mamachan fijn dat er verandering op til is. @nancy mooie foto's! @lucky schrikken maar wel goed dat alles uitgepraat is.
hoihoi allemaal wou me alleen ff laten horen ...kom vanavond ff reageren nu ff naar de braderie in de hoop dat ik een paar jurkjes kan scooren ... heb al wel het 1e pakje voor onze prinses gevonden vanochtend yoehoeeee ... kom vanavond ff foto ervan hier neerzetten ... tot later knufff
Goedemiddag, Eline, jammer dat yoga niks voor je is. Is het een betaalde cursus? Anders nog 1 keertje proberen en dan ermee stoppen? Pooh, jij dus wel lekker yoga gehad en niet kunnen ontspannen door die dondersteen haha.... Ze weet wel de goede momenten uit te kiezen zeg. Klinkt idd heel erg lekker als straks alles af is, beetje rust ook. Shelly, wow meid 4 uur wakker!! Heb je een foto van wat je gemaakt hebt? Ben erg benieuwd namelijk. Veel plezier vanavond op de cursus. Hoop dat het wat is. Nancy, hele mooie foto's hoor! En niet te stressie doen hoor is niet goed voor de beeb! Ik mag 18 mei naar de borstvoedingsavond. Hele mooi tekst trouwens. Volgens mij ken ik het nummer niet. Petatje, ach jakkie, had je veel contact met je bovenbuurman? Gecondoleerd. Goed nieuws is wel een nieuwe auto las ik. Maar ga je het geld lenen bij de bank daarvoor? Hebben jullie ook al nagedacht om een hele nieuwe auto te kopen? Renault heeft een babyboom actie op heel veel modellen waar je dus tot een bepaald bedrag kan lenen bij ze voor 0% en ook nog de garantie van 3 of 4 jaar volledig onderhoud. Op je apk en beurtjes na, maar alle onderdelen die moeten worden vervangen zijn op kosten van Renault. Je hebt een nieuwe Renault Clio Station voor minder dan 18.000. En daar zit heel veel ruimte in. Wij hebben namelijk ook een nieuwe gekocht en zijn erg happy ermee. Vooral omdat we aldoor te maken hadden met onze andere(2e-hands) auto's dat we steeds voor grote reparatiekosten stonden. En het waren geen oude auto's wat wij reden. Die kosten hebben we nu dus niet meer. (heel verhaal..oeps) Kikkert, ja die bemoeizuchtige mensen je zou ze af en toe wel willen kielhalen. Zeiden ze gisteren tegen mij..nou daar komt wel een reus uit als ik je buik zo zie. Dat kan een leek niet beoordelen!! Grrr.... Niet van de wijs laten maken hoor daardoor. Mamachan, wat een goed bericht meid. Hoop zo dat vanaf nu alles beter zal gaan voor jullie. Niet teveel stressen en denk om de kleine in je buik he! Die 36 weken moet je halen. Tijgertje, welkom en wat een onwijs mooi wondertje zeg. Zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Lucky, wat goed dat je mannetje alles aan je heeft opgebiecht. Dat scheelt een hoop spanningen tussen jullie. Angel shop ze! Show je even wat je gekocht hebt? Hier, gisteren natuurlijk die voorlichtingsavond. Maar het was er zo warm(lees heet en geen zuurstof) dat ik tot 2 keer aan toe bijna flauwviel. Net voor de pauze scheelde het zo weinig. Was helemaal wit weggetrokken, koud zweet en snel ademen. Zijn dus ook in de pauze weggegaan. Het was ook niet iets nieuws wat we te horen kregen. Maar manlief vond het niet verantwoord om daar dan nog een anderhalf uur te gaan zitten. Was ook echt heel naar ervan. Heb ik nog niet echt eerder gehad zo erg. Gisteren ook de bon voor de blije doos gekregen. Kan hem tot 8 mei ophalen. Binnenkort dus maar doen.
Jippie Angel! Ben benieuwd wat het geworden is.... Lizz wat vervelend joh dat het er zo heet was dat je bijna van je stokje ging. Niet goed hoor en heel verstandig dat jullie zijn weggegaan... Hoe voel je je vandaag? Jeeh, de blije doos ophalen! Lekker fris koppie Mamma Chan, leuk hoor!
@tijgertje welkom! en wat een mooi "wonder" @marsim heerlijk een man die masseerd (die wil ik ook wel ). @dithje druk druk lees ik. @angel super dat je het eerste pakje gevonden hebt wij moeten ook nog wat zien te vinden. @lizz jij ook al van die bemoeizuchtige mensen om je heen...ze snappen het echt niet. wat jee avond zeg... en de blijdedoos leuk leuk...ik heb nog geen bon gekregen. @mamma chan leuk die nieuwe coupe lekker fris
Hey meiden, heb wel meegelezen, tussen het gordijnen naaien door. Maar of ik alles onthouden heb.... Ja ja, ik doe rustig aan, dus nu weer even languit met de laptop op de bank. Ook vanmiddag nog een uurtje geslapen, dus dat komt wel goed. De stoffeerder is vanmorgen even langs geweest om te kijken of alles er goed uit zag voor morgen (we moesten zelf even de oude vloerbedekking weghalen) Hij was helemaal tevreden en gaf aan dat ze morgen aan het einde van de middag klaar zullen zijn!!! Dus kan ik mooi vrijdag heel even naar de prenatal @ tijgertje: wow, dat is echt een wondertje! Gefeliciteerd en geniet ervan! @ lucky: goed dat hij alles verteld heeft nu. Hopelijk kan hij z'n leven nu beteren @ Dithje: heerlijk vroeg naar huis vandaag! Maar ja, het was natuurlijk ook wel vroeg dag. Lekker met je beentjes op de bank vanavond! @ Marsim: gefeliciteerd met je vader! @ Nancy: is goed hoor! Mooie tekst ook! (mannetje speelt volgens mij het nummer ook met z'n band, of heeft het met z'n band gespeeld) @ Lizz: oh, waardeloos zeg! Als het daar zo warm en benauwd is. Groot gelijk dat jullie naar huis zijn gegaan. Verder alles goed met je? @ mamachan: fijn dat jullie de goede kant op gaan. Maar ff wat anders: sex? Mag dat nog van jouw gyn met de harde buiken en kans op vroegtijdige bevalling? Leuk kapsel by the way! @ Kikkert: fijn he, die tactvolle types.... Niks van aantrekken joh! @ Angel: he! toch kunnen slagen! Joepie! Foto's!!!!!!
MamaChan, lekker kort kapsel meis!! Lizz: Pff dat is niet fijn zeg, dan was ik ook naar huis gegaan! Zo hier is alles weer schoon, nou ja, kan beter zeggen was alles weer schoon !! Nu moe en hoofdpijn. Ben blij dat manlief er straks weer is, al is Jildou heel lief met Bumba op de achtergrond !!
Hihi, je schoonmaakresultaat weer aan gort geholpen door Jildou en de hond????? Nou ja, gelukkig komt zo je man thuis! tot die tijd:...leve Bumba!
Juist ja, je snapt hem !! Jildou vindt het leuk de koekjes aan de honden te voeren.. En Spike vond het leuk om in het water te gaan staan, is dat niet erg, maar al het meegesleurde /plakte zand ligt nu weer overal en nergens.. Pffff.. En weer last van dat rotgevoel in buik en rug.. fijn... zooo klaagmodus uit hoor
Nou meis, je mag gewoon ff lekker klagen hoor! Zou ik ook doen na zoveel hard werk en dan dit resultaat....
Ach ja, voel me in vergelijking met anderen hier gauw een zeur. Zijn hier nogal wat die het veel zwaarder hebben denk ik dan.. Jildou is verder wel poeslief hoor, gelukkig. Het is ook een echte meid Staat ze hier naast me haar haartjes te borstelen HIHI.. Staartje gaat eruit, legt ze het elastiekje weer op dr hoofd! Bult kettingen om ooh en nu komt de kam er ook bij !! Heerlijk kind
Meiden ik heb even een vraag.... Wat voor kruik hebben jullie??? Ik zit er over na te denken om de oplaadbare kruik van de Hema te halen. Vind een kruik met heet water eng op 1 of andere manier. Maar mijn schoonzus heeft nooit een kruik gebruikt en vroeg me dus af of die uitgaven het wel waard is???