brrrrrrrrrr wat was het koud op de scooter! en moest een aardig ritje maken, aangezien het met de scooter zeker 20 min rijden is.. Toen ik thuis kwam kwam me vader nog ff langs, even bakkie doen. En nu lig ik op de bank met een hikkende baby in mijn buik Wat een apart gevoel is dat.. haha.. Ga zo maar eens koken..
Goed zo Pooh, alles is fases! Fijn dat je vanmiddag een uurtje hebt kunnen slapen. Ohhh wat goed zeg dat de stoffeerders morgen al klaar zijn, einde verbouwing!! Je hoeft je geen zeur te voelen hoor Sam! Iedereen heeft soms wel eens een mindere dag en daar mag je best even over klagen... Ik zou ook even 'klagen' als ik zo druk was geweest en het resultaat alweer teniet gedaan is. Ik kan 2 waterkruiken krijgen/lenen van mijn vriendin Lucky dus dat ga ik maar doen denk. Wellicht hebben we ze helemaal niet nodig en dan vind ik nieuw aanschaffen zonde. Apart gevoel he een hikkende baby Es? Ons ukkie heeft ook regelmatig de hik... heel bizar. Hier; gaan even eten, manlief heeft gekookt. Mijn moeders komt straks nog even en dan gaan we elkaars haar weer even blond maken... Moet toch zo 1x in de 4 a 5 weken gebeuren en is nu weer hoogtijd... Eet smakelijk!
Lucky: Hangt er ook wat vanaf waar je gaat bevallen. Als je thuis bevalt heb je ze iig nodig! Ik zou als ik jou was eerder gewoon lenen als dat kan dan kopen. Helemaal omdat deze kleine in de zomer komt. Ik heb ze nog van Jildou dus die gebruiken we gewoon weer. De hete kruik heeft eigenlijk nooit bij Jildou in bed gelegen, puur om het bedje op te warmen! Dus dan heb je ook geen gevaren !!
@ Sam: hihi, wat een heerlijk grietje! Maarre.... als je af en toe wilt klagen (wat heeeeel begrijpelijk is, want ook heerlijke grietjes kunnen af en toe draakjes zijn) moet je dat gewoon doen hoor! @ Lucky: hier een warmwaterkruik van de Prenatal (volgens mij, anders van de Hema). Ik heb 'm veel gebruikt, en toen Sebas geboren werd (1 september) was het echt niet koud hoor. Hij had alleen de eerste tijd moeite om zichzelf wat op temperatuur te houden. Als je kruiken leent, zou ik wel altijd ff een nieuwe dop kopen, want daarin zit het "gevaar". Als de rubbers van de dop versleten zijn sluiten ze niet meer goed. Ik koop voor deze beeb dus ook gewoon ff een nieuwe dop. Die kun je los kopen. 1 kruik zou ik toch wel in huis halen als ik jou was, lenen of kopen. 2 vind ik voor de zomer persoonlijk onzin hoor. In september redde ik het ook prima met 1 @ Es: haha, gek gevoel he? Sebas had ook zo onwijs de hik! Deze dame (tot nu toe?) nog niet. Vond het altijd wel grappig. @ Dithje: ah, lekker aanschuiven met eten! En dan weer ff je pruikje bijwerken. Geniet ervan! @ hier: nou het eten is weer op. Manlief was weer eens laat van z'n werk... (alweer), dus alleen met Sebas gegeten. Die was echt de hele dag supergezellig. Heeft alleen maar lopen zingen, geweldig! Alleen net met z'n vla sloeg het weer ff om, maar de aanhouder wint en meneertje zit nu keurig z'n vla te eten. Mama wint altijd!
hoihoi allemaal ben ik ff met de foto,s daarna ff terug lezen en reageren ... dit is het eerste pakje voor onze prinses ....helemaal happy
dit is mijn nieuwe jurkje ..toch kunnen slagen op de braderie pfff vanmorgen in de stad niet gelukt ...
en nog 1 maar die heb ik maar ff zo gedaan want dat aan en uit trekken tja pfffffffffff hahah... oja heb mijn haar ook ff geblond weer vandaag was hard nodig
Pooh ..ohh heerlijk zeg weer goed geslapen super meid... gelukkig het eind is er met de verbouwing yoehoeeee...en nog 80dagen ohhh gaat hard nu spannend he? Dithje ohhh je hebt de strijd gewonnen goed zeg ...en wat fijn lekker vroeg na huis ...vanavond voetjes op de bank? Pippo mooie buik hoor!! Shelly fijne avond met de curcus hoop dat het wat is ... Nancy jehhh meid wat vevelend dat je zo stressie bent hoop dat het gauw weer een beetje over gaat ....en echt mooie foto,s meid ...heb je die laten maken in een zaak of gewoon thuis? Petatje gecondoleerd meid bahh is toch altijd schrikken en naar zoiets..... en hoe is het gegaan met de auto?? Kikkert fijn dat je suiker goed was meid... en fijn van je rustige dagje ..wat een buurman zeg ..miss toch 2 hahah?? Mamachan fijn dat het beter gaat... en leuk kappels.. Tijgertje welkom hier en wat een leuk verhaal... Lizz ..wat naar meid van gisteravond niet fijn om dan zo daar te zitten bahhh... Sam hoe is het met je hoofdpijn? En wat een lieve jildou toch ... maar kan me voorstellen dat je blij bent met manlief thuis ..en als je wil klagen gewoon doen hoor ook jij bent zwanger en hebt het zwaar... Lucky ik heb 1 gewone kruik van de hema vind ik genoeg voor in de zomer tijd ...maar ze zijn goed beveiligd hoor die kruiken ...ik heb ze vaak gebruikt bij mijn jongens ook daarna nog alleen helaas is dat al zolang geleden dat ik ze niet meer heb ..... Es was zeker koud vandaag en zeker op de scooter brrrrr Hoop dat ik niemand ben vergeten dikke knuf hiervoor als het wel zo is ... hier nu helemaal kapot veel pijn nu .... maar ja wat wil na zon dag shoppen en kapper ..maar moest echt ff want lag er vanacht echt wakker van ....hormonen brrrrrrr.
Rustig aan Angel!!! Mooi jurkje voor de kleine zeg, geweldig !! En voor jezelf ook super !!! Dank jullie wel. We zijn weer schoon, manlief is nog even met de babykamer-kast bezig en staat zo goed als !! De lieverd. Hier helemaal gaar, maar goed.. Ik dacht trouwens dat douchen helpt tegen harde buiken? Bij mij ontstaan ze daar juist HAHA!! Pooh Goed hoor, lekker weer gewonnen! Ook wij hebben gewonnen vandaag en hoe! Jildou begon gelijk met oot, oot.. Neej dus !! Toen heeft manlief de tafelstoel naast hem gezet en madam ging zowaar zelf haar bordje leegeten, met vorkje, dus geweldig ! Dat ze met de vla even op schoot wilde hebben we maar toegelaten, we vonden dit al geweldig !! Was een stuk gezellig iig zo aan tafel !!
@ Angel: zo, je hebt mooi jezelf eens flink verwend! Had je verdiend. Leuk pakje voor de kleine ook. Nu lekker rustig aan en morgen een dagje bijkomen Ja, het schiet idd lekker op. Spannend ook. Ga van het weekend mar eens een lijstje maken met de dingen die ik nog 'moet' doen en wanneer... @ Sam: hey, wat een overwinning! En veel gezelliger zo. Tja, het strijdtijdperk is nu losgebarsten
Hahaha Pooh, hulde voor mama! Enne... ligt die kleine boef ook al te slapen? Wauw Angel, wat schattig! En leuke jurkjes ook voor jou... Kan je mee voor de dag komen. Straks met beentjes omhoog op de bank. Zit nu nog met mijn haar vol verf te wachten tot ik het uit kan wassen... Jij ook weer lekker blond dus?! Jeeh Sam de kast staat!! En super dat Jildou zo lief was met eten... Hier; mijn haar geverfd... althans, zit dus nu met een bos haar vol verf maar mag bijna uitwassen... Verder eigenlijk niet veel bijzonders behalve dat ik moe ben en vanaaf maar op tijd naar bed ga. Fijne avond nog en tot morgen!
Halooo ik wou terug lezen maar het is zoooooooooooooo veel Iedereen knuff!! Weet nie meer wie t vroeg maar nee eigenlijk geen seks nee, was beter van niet maar weet niet wat het is ma de zin is er weer blijft niks hangen hier in hoofd die blije doos hier nog geen bon
@pippo zie net dat je online bent had je toevallig al gependelt? het heeft geen haast hoor dus doe maar lekker rustig aan maar ik was gewoon erg nieuwschierig hihihi
ik heb wel terug gelezen en een mooie buik, kleding van angel gezien.... kruiken bij dylan hebben we ze maar 2 a 3 keer gebruikt en het was erg koud toen hij geboren werd maar hij kon zich zelf al goed warm houden. ik heb er nog 2 liggen maar 1tje daar zit al 2 jaar water in dus die durf ik niet meer te gebruiken ivm lekken. de rest is niet blijven hangen sorry
Kikkert, och meid, nog niet gedaan...nogal druk moet ik zeggen...hoop het morgen te kunnen doen voor je! Maar ik vergeet het niet!
Hi ff via de telefoon lig met voetjes hoog op de bank Dithje. Ja was eerst na de kapper en toen thuis verven heelijk manlief heeft de achterkant gedaan Doet hij altijd al echt lief oh lekker jij ook al heerlijk hè? Welke kleur? Pooh lief dat je dat zegt ....lig nu op de bank morgen doe ik ook rustig want voel het aardig pff ...oh fijn jij ook lekker shoppen lekker hoor dus jij moet ook nog een lijst af werken?
Dames ik ga mn bedje opzoeken!! Morgen weer werken! Wat ik nog niet verteld heb, misschien hoef ik 3 juni niet meer te werken en dan is 28 mei m'n laatste werkdag! Dat zou wel super zijn !! Die week heb ik al een extra dag dat ik voor het werk weg ben, dus zou mooi zijn als die cursus-dag ter compensatie kan voor 3 juni !! Morgen weet ik meer !! Slaap lekker allemaal straks en tot morgen ofzo!!
@Tijgertje, wat een wonder, geweldig mooi verhaal! Welkom hier! @Marsim, gefeliciteerd met je vader en veel plezier @Luckyblue, wat een verhaal ook, jeetje Misschien brutaal; maar je had het toen over problemen met de bank, had dit er mee te maken? Wij hebben trouwens een gewone kruik, niks mis mee lijkt me @Angel, wat een leuke dingen heb je gekocht, helemaal super! Wel sterkte met de pijn nu De fotos zijn gemaakt door een collega van Bas (fotograaf als hobby) en heeft ze bewerkt. Gaaf he, ben er heel blij mee @Lizz, jeetje slechte zaak zeg dat de atmosfeer zo slecht was gisteren.. lekker bijdehand! Goed van je dat je weg bent gegaan, wat sneu zeg.. @Mamma chan, leuke coupe! Is het erg veel korter? @Pooh, schiet op meis, op naar de Prenatal! Wat goed dat Sebas zn vlaatje opheeft, HIHA power to Pooh! hihi @Sam, iedereen heeft het zwaar op zijn eigen manier.. Ik weet nog toen mijn moeder overleed dat niemand meer wat aan me wilde vertellen omdat ze bang waren dat ik vond dat ze zich aanstelden. Niks is minder waar, voor de 1 is dit zwaar en de ander dat en dat zou ik nooit veroordelen Spannend wat betreft je werken! Super zeg Mijn laatste dag is trouwens 27 mei hihi 1 dagje eerder maar @Es, hier ook op de scooter naar het werk geweest brrrrrr koud ja Wat apart die hik! Hihi wat voel je dan precies?? @Dithje, hoe zijn jullie haartjes geworden?