Whahaha is t zo erg bij jullie? hier weten de meeste t maar een hoop niet en terwijl ze weten dat wij t wel weten vist er niemand! maar snap wel dat je t op een gegeven moment zat bent..
Pam: Het heeft denk ik niks met uitrekken te maken, de band van de spijkerbroek zit gewoon te hoog, hij zou eigenlijk lager moeten zitten..
Hmmz das balen, en innemen wordt ook lastig.. zou misschien wel kunnen.. t stoort mij nog niet echt gelukkig, maar misschien is het gewoon en bepaald model broek? Even tussendoor.... Ooooooooh waarom zijn leuke dingen nou zo duur en groeit mn geldboom niet?!
jullie weten alleen dat wij het weten ,voor de rest denk iedereen dat we het niet weten en dan toch nog durven te vragen af en toe vraag ik me af waar ze het lef vandaan halen om er steeds weer over te beginnen en het gekke is ze vinden en stom dat wij het niet willen weten (zo genaamd dan), maar dan toch nog blijven vissen
onze kleine uk ligt volgens mij al een paar dagen met de voetjes naar onder en schopt me dus ook steeds daar....
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh stik! is dat t! Heb ook geen groene vingers.. (laat ik t zo zeggen, ik heb een dikke vetplant zover gekregen dat ie te uitgedroogd was..... oeps? ) Maarrrr Ik geloofde mensen ook niet hoor.. als ze zeiden t niet te willen weten of t nog niet wisten.. ik denk dan altijd dingen te zien of te merken dat ze t wel weten en gewoon niet willen verklappen! hihi
Ik herken t! al twijfel ik heeeel erg of t voetjes zijn of dat ie zich naar boven afzet en dus hard met zn koppie naar beneden gaat (zo lag ie op de echo's steeds) Doet au hea?! Mijn blaas is ukje ook erg dankbaar.. wuhahah
inspiratie: heb net gekookt voor 6 personen.(oosters) voorgerecht: -kippenballetjes met sesam zaadjes -kippensatés met pindasaus -loempiatjes met chili saus hoofdgerecht: -rundsreepjes met drie kleuren paprika -kip met wokgroentjes -nasi -mihoen signapore dessert: chocolade lava cake (dus met nog warme chocolade in het midden. ben er helemaal kapot van doe ik dus nooit meer als ik zwanger ben he,een dinner voor 6 bereiden ok ga zo even terug lezen
@petatje maar wel lekker zeg jammie jammie @pamp hihi hier ook eentje met geen groene vingers en zelfs ik heb een cactus kapot gekregen hahahaha.... en het kan idd ook het hoofdje zijn en dat word allen maar erger
dylan is wakker dus ik ben er weer vandoor, mss tot straks PS IK HEB VAN CLAIRE NOG STEEDS NIKS VERNOMEN, ZE IS OOK NIET MEER ONLINE GEWEEST HIER, MSS WILT IEMAND ANDERS NOG EEN POGING DOEN?
jeetje wat schrijven jullie veel! mooie buikjes gezien, zal de mijne er van de week ook weer eens op zetten, foto is gister gemaakt ook met zwangerschaps piercing gister hier begonnen met beginnetje te maken aan de babykamer, 1 muur groen geverfd. zo was wel ff wennen want het is goed groen haha. ik wilde het zelf doen maar toen ik de randjes gehad had werd ik niet lekker dus lukt toch niet helaas en heeft mn mannetje het savonds afgemaakt. vanavond misschien nog een keer eroverheen dat het goed dekt. en dan de vloer nog en de andere muren gewoon wit. heb neit goed terug gelezen dus als ik iets vergeet sorry
ben terug van de kapper en ben weer geheel bijgeknipt, en wat de andere kapster verknipt had is weer recht tis wel weer een stuk korter maar niet minder mooi . ik ben maar niet meer naar mijn oma gegaan (die gisteren geopereerd is) want ze had het al druk zat en ik had zoiets van ze kan beter ff rustig aan doen, en morgen vroeg ga ik wel ff en dan mag ik haar ook spuiten (tombose spuit ) .
''Jippiee'' (NOT) mijn schoonouders komen het kamertje bekijken en blijven gelijk eten.. Fijn als je schoonmoeder zichzelf uitnodigt en je vriend geen nee kan zeggen!! :x Argg!! Nja vooruit, al eten we gewoon kipfilet met gebakken aardappelen en boontjes, dus niks speciaals
Hihihihi Pam, we zijn zeker officieel buddy's! Dus beebje is nu erkend door Bas Nancy? Gefeliciteerd! En ohhh auto's horen niet te haperen, die moeten gewoon rijden. Pfff, kan mij ook gek krijgen hoor... Hmmm, je hebt wel een beetje pech vandaag met shoppen. Hopend dat de Ikea meer oplevert! Inspiratie voor etentje morgen...tsja..... een lekkere lasagne met een salade? Mooie foto en leuke buikband hoor! Geen last van hoor Es! Moet zelfs eerlijk bekennen dat hoe dikker/groter mijn buik wordt, hoe fijner ik de zwangerschapsbroeken vind zitten. Je bent populair Nancy! Trouwens nog even over je sparerib... Heb je nog gebeld naar de vk? Je kon vandaag toch bellen? Super Kikkert dat de operatie van je oma goed gegaan is. Maar verknipt........brrrrrr zeg, zou echt kwaad zijn. Mooie kamer trouwens van Dylan. Wat voor kleur lampenkapjes wil je op de kroonluchter doen dan Pam? Denk wel dat het kan voor een jongenskamer... maar wel afhankelijk van de lampenkapjes dus misschien kan je iets stoers vinden? Wauw Petatje! Krijg spontaan trek na het lezen van jouw berichtje. Klinkt echt super lekker... veel plezier vanavond en smullen maar!! Jeetje, nog steeds geen nieuws van Claire dus... begin nu echt ongerust te worden hoor. Hopen dat ze snel online komt of reageert op het hyves berichtje van Kikkert. Bah, vervelend Bubsie dat je niet lekker werd. Hoe is het nu met je dan? Wel gaaf hoor groen... ben benieuwd naar het eindresultaat! Komt vast goed vanavond Es! Ff doorzetten en dan is de avond zo voorbij. Hier, YES!!!! Heb het voor elkaar gekregen. Na het werk even langs de sportschool gereden met een zwangerschapsverklaring en mijn abonnement is stopgezet tot eind augustus. Jippie!!! Geen onnodige kosten meer en straks als ik weer in shape wil komen na de bevalling gaat het abonnement weer in.....Kan de stopperiode zelfs nog 1 keer verzetten/verschuiven, dus helemaal perfect.
@es idd die krijg je gratis en voorniks erbij @dithje thanks....ja ik ben een paarmaanden geleden al verknipt dit was gelukkig weer bij gegroeit tot vorige de kapster (een andere dan waar ik normaal ga) zei dat ze me de puntjes gratis bij deed (ver)knippen ik ken haar al vanaf dat ik een klein meisje was dus ik had zoiets van ja is goed hoor, maar was is nu het probleem geweest als je mijn haren nat doet knippen dan verknip je me. ik heb stijl en dunne haren waar je dus echt ieder knip foutje in ziet dit is dus ook de oorzaak geweest. nu heeft mijn eigen kapper waar ik altijd ga het weer bijgeknipt en droog geknipt en het ziet er weer super uit dus ik ben weer blij en durf me weer te vertonen