Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Sam oh zou fijn toch lekker slaap lekker

Iedereen bedankt voor de lieve reacties

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @hikkende baby....hoe dat voelt het lijkt net alsof er een spier aan t trekken is in je buik ofwel een soort van tikkend gevoel

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Zo ik ben weer bij volgens mij ;)

Echt een shitdag gehad, had vanmiddag ook een *knak*momentje, had het echt helemaal gehad.. Alles ging mis, was mega druk en iedereen wilde wat van me (wat fijn toch dat je zo ontzien wordt, zo hartverwarmend NOT ;):x) en vervolgens ook nog een medewerker die woedend was en een klacht tegen iemand wilde indienen, tja en ik mocht het ontgelden natuurlijk.. Later opgehangen en vreselijk zitten grienen bleh :x Nee ben er echt klaar mee..
    Jurkjes binnen gehad en van de 8 zat er maar eentje tussen die wel leuk was, viel echt zwaar tegen voor de rest, jammer.. deze is het, wat vinden jullie? -> Zigga - jurk - wehkamp.nl

Sorry voor mijn geklaag hoor.. Maar soms hebbie van die momenten ;)

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Fijn hè zulke colegas Nancy nog ff en dan verlof toch? Jurkje gaat wel is niet mij smaak maar kan wel hoor ... Vond die ene witte wel heel erg mooi maar niet meer jou maat toch?

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nee niet meer in mijn maat inderdaad... echt balen :( Die vond ik ook het leukst :(

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: het gevoel is moeilijk uit te leggen, maar het voelt idd alsof er een spier trekt in je buik.. een soort van tikkend gevoel..;)

Ik ben me een partij moe, ik ga lekker mijn bedje in..
    Morgen naar de fysio.

welterusten!!

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Nacny balen ja nou weet zeker komt vast goed

Hier ga ik nu na bed toe pff helemaal gehad nu
    tot morgen allemaal. Trusten iedereen

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké Nancy, zal het niet meer zeggen ;) !!
    Ik zal er maar niet bijvertellen dat ik deze week nog 2 dagen moet werken, volgende week maar 1 en dan 2 weken mei-vakantie ;) ! Dan nog 4 (of 5) dagen werken en dan heerlijk verlof :D
    En nu ga ik echt ;) !!XXX

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey leuk! Dat was ons trouwliedje! De nwe cd is ook super! Xxx

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
  11. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Nancy hoezo heb je stress? Is die bv bijeenkomst vaker? Of eenmalig? Ja ik zet morgen wel even een foto van de schoentjes en het jurkje online! :)

Petatje wat erg! Heel veel sterkte! :(

Pooh yayyyy 80 dagen!!! Ik loop precies 20 dagen op je achter :D Wat goed nieuws van je stoffeerder! Wat gaat dat dan ineens hard zeg! Dat is natuurlijk wel fijn voor jullie!

HAHAHA Kikkert wat klinkt dat toch fout.. 'nachtelijke naaipartijen' hhahahahaha
    Jaaaa hoor wat een opmerkingen heb je vandaag tegen je aan geslingerd gekregen! Belachelijk. Ik snap soms niet wat mensen wel niet denken! Hoe vinden zij het als zulke dingen tegen hun gezegd worden, snap ik gewoon niet! Idioten

Mamma chan wat fijn om te horen dat er een rooskleurige toekomst voor jullie samen op jullie te wachten staat! Positief! En mooi kapsel hoor!

Tijgertje23 welkom en van harte!!!

Marsim van harte gefeliciteerd met je vader! Wat lief overigens dat je man je heeft gemasseerd!

Luckyblue wat een verhaal zeg! Maar goed dat je man uiteindelijk toch alles heeft opgebiecht! Nu is niet alleen voor jou een last afgevallen, maar voor hem natuurlijk ook.

Dithje wat voor gesprekken heb je vandaag gevoerd dan? En 8u is ook behoorlijk vroeg om direct al zo actief te zijn! Ohhh en laat even je nieuwe haarkleur zien :D

Lizz1 jeeetje dat je gewoon bijna 2x bent flauwgevallen! Dat is echt een vreselijk gevoel he?! Hadden die mensen dat daar niet door of zo! Echt belachelijk! Gaat het nu weer beter met je?

Sam8 fijn dat je huis weer schoon is :) Ik ga morgenavond er maar snel mee aan de slag, want de volgende ochtend komt mijn zus langs, dan moet toch alles spik en span zijn ;)

Angel ben jij even goed geslaagd met het shoppen! :)

Hier: net geboortevoorbereidingscursus gehad... was gezellig. Ging nu over de placenta en de bekken etc.. volgende week krijgen we dan over de geboorte. De mannen moesten ook onze ruggen masseren en samen op het eind gingen we een ontspanningsoefening doen. Hierdoor ben ik nu ook echt heerlijk slaperig. Ik ga dus offline. Morgen laat ik wel even zien wat ik genaaid heb! Hopelijk wordt ik niet weer om 4u wakker :D

xoxo

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen, ik ben al tekenfilmpjes aan t kijken met dylan die kan door het hevige hoesten niet meer slapen hij heeft echt de hele nacht gehoest dus zelf heb ik ook niet echt geslapen. Een fijne dag allemaal

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames

kikkert jehh jij ook al vroeg ..hoop dat dylan snel weer opgeknapt is ..miss voor het slapen gaan ff met dampo insmeren ? beetje op de borst en rug kunnen ze vaak wel goed door slapen ..
    shelly dus een goede avond gehad??? fijn hoor wist niet dat ze zulke dingen ook in duitsland deden ? en lekker massage altijd lekker! ..
    nancy hoop dat je gauw slaagd voor een jurk en je schitterd op je mooie dag..
    sam ohh lekker vooruit zich zeg bijna verlof ...
    es gezellie zon hikkende uk haha..grappig is dat he?

hier een beroerde nacht had ik wel verwacht natuurlijk na zon dag als gister ..jehh wat moet je het dan weer zwaar verduren als je ff na de markt gaat en winkel pfff maar ja vandaag dan maar ff niet veel meer liggen dan wat anders anders kan ik morgen niet eens naar de achterhoek rijden en dat kan niet he! ...

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!
    Slechte slapers knuffel en hopelijk vandaag wat inhalen!!!
    Hier echt een heeriljke nacht gehad :D 10 uur sliep ik en half 7 ging het wekkertje. Ja wel eens wakker geweest, maar geen drama's ofzo ;) !! 20 voor 7 was Jildou ook weer wakker, die huppelt nu vrolijk door de kamer :D !! Wat is ze toch geweldig :D !! Hoop alleen 1 ding dat mn onderwijsassistent weer beter is vandaag is wel fijn namelijk een paar extra handen in de klas! Nou tot vanavond maar weer!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Is het bij jullie ook zo dat je geen wekker meer nodig hebt, want de klok erop gelijk kunt zetten wanneer je baby gaat schoppen?
    Bij mij in ieder geval wel.. ze krijgt een heel ritme heb ik het idee..
    Elke ochtend om half 9 wordt ik wakker van het geschop, en gaat me hele buik tekeer :D Wel makkelijk zo'n wekker ;)
    Ik merk dat ze nu 's nachts gelukkig wat rustiger is en dus waarschijnlijk zelf ook slaapt.. das wel fijn, anders heb ik straks een kind wat in de nacht vreselijk druk is ;)

Al slaap ik 's nachts nog steeds vreselijk door de BI.. Alles doet me zeer :( Gelukkig straks weer naar de Fysio!

Kikkert: Beterschap met Dylan!
    Sam: Heerlijk zo'n nacht! Doe mij er één :p
    Angel: Ook al een rot nacht! Bah! Vandaag maar rustig aan doen dan..

16. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Goedemorgen allemaal... vandaag gaat onze kat (die woont bij mijn ouders) onder narcose.. :( Het gaat helemaal niet goed met haar, ze eet en drinkt niet. Niet eten is echt een no go voor onze kat, want ze is altijd meer een prullenbak geweest en eet zo´n beetje alles...

Maak me echt zorgen :( Aan de hand van de uitslag vandaag of deze week ga ik die stomme toxoplasmosis test doen en dan hopelijk mag ik naar mijn eigen kat :(

zucht... tja voor sommige mensen misschien onbegrijpelijk, maar mijn kat is mijn alles... ik heb haar al bijna 14 jaar... over 2 dagen wordt ze 14...

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ angel
    Heel lief pakje zeg!! Ik moet nog uitzoeken wat onze meid als eerste aan gaat krijgen.Hmmm..

@ Nancy
    Nee het bankgebeuren speelt wel echt helaas. (nouja gelukkig dat dat niet gelogen is)
    Vandaag krijgen we weer een nieuwe rekening en pas want we zitten alweer een paar weken zonder geld en wilde vandaag toch echt even naar de Prenatal :$

@ Shelly
    Ja bij mijn mannetje is inderdaad ook een last van zijn schouders gevallen. Hij heeft echt in mijn armen liggen huilen en dat deed mij dan toch wel weer erg pijn. Dacht echt in mezelf ik moet verdorie boos op je zijn en nu heb ik weer medelijden.
    En hij heeft het uit een goed hard gedaan, maar heb wel gezegd flik je het nog een keer ben ik weg.

@ Es
    Nee de kleine is voor mij nog geen wekker. Het is bij mij juist als ik wakker ben geworden en dan een kwartiertje later begint ze lekker te schoppen. Als ik slaap, slaap zij eigenlijk ook, hoop dat dat zo blijft :D

@ iedereen
    Thnx allemaal voor de reacties van de kruiken. Lenen gaat helaas niet, maar ga vandaag wel even kijken om een kruik aan te schaffen. Iemand nog een tip waar ze leuke kruikenzakken hebben???

En gaan er nog mensen naar de mammamazzeldagen van de prenatal en zoja wat gaan jullie kopen??

Het mannetje verhaal: hij doet de laatste dagen erg zijn best en is voornamelijk nog erg boos op zichzelf. Normaal gesproken was ik allang bij iemand weggegaan maar ik houd echt van die s*kkel :S
    En ik heb mijn moeder het ook verteld. Ze zegt ja beetje dom, en was wel een beetje verdrietig, maar
    Ze weet dat het verder een goedzak is.
    Dus misschien komt hij nu heel erg slecht over, maar hij wil gewoon alles voor mij doen en alles kopen. Maar heb geen spullen nodig wil liever liefde en de waarheid. Hij kan alleen geen nee tegen mij zeggen. Heb gezegd dat hij dat heel snel moet gaan leren, want tegen zijn dochter moet hij ook nee kunnen gaan zeggen. Wil geen verwend kind zoals ik vroeger was :D

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb toch nog kunnen slapen tot 9uur rond half 7 vielen dylan de ogen echt letterlijk dicht zooo moe en uitgeput was hij en hij ligt nu nog steeds in het grote bed van papa en mama te slapen hij was net ff wakker maar viel gelijk weer om van moeheid. dylan is normaal echt nooit ziek maar sinds hij naar de psz gaat moddert hij maar wat aan (logisch ook ivm virusjes&bacterien). ik heb flinke pijn/heel gevoelige onderbuik en in mijn onderkantje lijkt net alsof de kleine in aan t dalen is (extreem vroeg) maar zo voelt het echt.

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es hier geen ritme te bekennen bij de kleine uk ik zit meer in het ritme van dylan wat best logische is :D hihihi....maar dan is deze uk in mijn buik ook echt (ongelogen) extreem rustig ik voel de kleine wel maar niet super veel. dikke knuf voor jou meis die rot bi ook.

@shelly sterkte met je kat meid, diertjes zijn (kunnen) echt je kindje(s) zijn heb ik ook met onze hond. knuffie

@lucky wij gaan niks kopen met mama mazzeldagen omdat wij bijna alles al hebben van dylan. wat is er eigenlijk gebeurt tussen jou en je mannetje als ik vragen mag sorry heb dat niet meegekregen?

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ kikkert
    om het verhaal kort te vertellen
    Hij zei dat hij spaargeld had. Daarvan gingen we ons huisje aankleden.
    Nu stond ik op het punt om het te verlaten omdat hij telkens kleine leugentjes vertelde. En toen heeft hij dus opgebiecht dat dat spaargeld niet van hem was.
    Hij had toen de loterij een keer gewonnen, paar weken voordat we elkaar kenden, maar heeft dit vergokt. Heeft toen het geld van zijn vader geleend.
    Hij heeft niet alleen mij, maar ook zijn ouders dit nooit verteld.
    Dus ik kende hem even niet meer, het was een vreemde voor me wat hij opeens allemaal vertelde.
    Maar het punt is het is echt een goedzak doet alles voor me, en daarom is het dus ook verkeerd gegaan. Hij wil me alles geven.
    Maar spullen kunnen me weinig schelen, gaat mij om liefde en waarheid.
    Sinds hij het heeft verteld is er dus een last van zowel mijn als zijn schouders gevallen, omdat ik nu eindelijk weet wat hem dwars zat.
    Tuurlijk nog wel boos, maar hierdoor groeien we ook weer naar elkaar op een of andere manier. Nu staat er niks meer tussen ons in.

Deel Deze Pagina