Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi meiden ff snel want moet naar de fysio.
    Hele mooie jurk Nancy! Vond dit ook echt de mooiste tot nu toe.

De rest tot vanavond.

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Graag gedaan meis! Hopelijk heb je 'm snel binnen en staat ie je geweldig!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hele mooie jurk nancy!!! wel showen he als je hem een x aan hebt :):)

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goed van je Nancy dat je bent thuis gebleven vandaag! Kan je je een beetje ontspannen vandaag? Knuffel!

Wat lief van je moeder Kikkert! Foto:p??

Foei Es! Wat heeft de fysio nou gezegd;)..?! Wel leuk dat je schoonmams het meteen zag... Fijn dat jullie in de oude wagen van je vader kunnen gaan rijden. Is wel zo handig he dat je de kinderwagen mee kunt nemen?...

WAUW Nancy! Dit is echt een geweldige jurk meis... Ga voor je duimen dat het past en als gegoten zit! HULDE aan Pooh!

Hier; lekker thuis:)! Heb al even wat eten gehaald voor vanavond, dus dat kan ik straks gaan maken... Vanavond nog even weg naar de vriendin van mijn stiefbroer, we moeten weer even wedding planner gaan spelen voor de bruiloft van mijn moeder;)...

5. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    hey allemaal!

Even snel een update over de kat... ze had een gat in haar tand en ontstoken tandvlees! Waarom ze dat niet gezien hadden tijdens haar tandsteenverwijder afspraak snap ik nog steeds niet... en ze had onwijze haarballen in haar maag, dus die medicijnen die ze laatst ervoor had gekregen hadden niet geholpen. Kortom ik denk dat het wel goed komt.

Ik reageer vanavond op alle berichten die jullie gepost hebben! Ik moet even snel naar het postkantoor en dan weer naar de zwangerschapsgym.

xoxo

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Shelly: goed om te lezen dat het allemaal wel goed gaat komen met je kat! Een hele opluchting kan ik me zo voorstellen.

@ Dithje: Leuk! Veel plezier vanavond!

@ Es: hihi, kon je het weer niet laten? Wat had de fysio nou gezegd? ;);):p
    Super dat jullie een jaar in je vaders auto kunnen rijden. Kun je mooi doorsparen.

@ Lizz: hoe was het bij de fysio?

@ hier: de stoffeerders zijn klaar!!!!! En het is echt supermooi geworden, al zeg ik het zelf. Foto's spammen doe ik zondag wel, als de hele slaapkamer klaar en ingericht is ;)
    Verder net m'n wandelingetje naar de brievenbus gemaakt. Merk wel dat (ondanks dat ik vandaag veel gelegen heb) toch iets te veel gedaan heb. Dus Angel, geloof wel dat je therpeute wat dat betreft ook gelijk heeft...:(
    Maar ik stuiter van de plannen! Nou ja, heb nu maar de tv aangezet en ga zo maar ATWT kijken... Schoonmama komt straks met Sebas en die kookt chili con carne. Dus daar hoef ik me in ieder geval geen zorgen over te maken.

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goed nieuws Shelly! Veel plezier bij de gym...

Jippie Pooh! Wat goed zeg dat het klaar is... Brengt een stukje rust of niet? Hmmm, kan je toch zien he dat ondanks dat je ligt/zit veel doen impact heeft... Vanavond maar goed rusten en hopen dat je goed kunt slapen vanavond...

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Nou ja, ik had gedacht dat het rust zou brengen, en ergens doet het dat ook wel een beetje....maar aan de andere kant.... ik wil het NU allemaal af hebben!!!! Maar dat gaat niet lukken. Manlief heeft avonddienst, en morgen moet hij gewoon werken. Dus zaterdag op z'n vroegst kan hij weer verder met de plafondplinten, aansluiten tv, gewone plinten maken, meubels terugzetten etc....
    Hoe bedoel je nesteldrang en hormonen?????? ;);););)

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier rustig aan gedaan vandaag heerlijk moest ook wel alleen nog wel veel pijn maar ach dat gaat wel weer over;)

nancy wauuwwwww mooieeee jurk hoor hoop dat hij gauw binnen is denk wel dat hij goed zit hoor zo ff foto hier neerzetten van mijn witten jurk ook met zon band miss heb je dan een beetje iedee van hoe die dan valt van voren
    pooh hormonen he ?? hahahah

verder nog niet terug gelezen doet ik nog zo

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dit is hem dan niet het zelfde maar ook een band onder de borsten ...

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en vooraanzicht

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es dat is niet zo mooi meid goed luisteren nu he na de fysio ?? knuff
    dithje ohh lekker al thuis heerlijk meid fijne avond bij je schoonzus toch zoiets??

hier eten bijna klaar zuurkool met spek en lap en worst mmmm

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, Eigenwijsje ;);) wel lekker gevoel dat alles weer blinkt..

@Dithje, eetse en veel plezier vanavond!

@Shelly, wat goed van je kat, super meis! Hij wordt weer helemaal de oude

@Pooh, wat goed dat het zo mooi is geworden meis! Wel jammer dat de pijn nu weer tegenvalt... :( Doe maar rustig aan, als is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk ;)

@Angel, dank je wel voor het showen van jouw net zo soort jurk, leuk is die van jou ook zeg!! Hou er van :)

@Hier, vanavond had ik met Bas zijn nicht afgesproken en ik ga gewoon hoor.. Heb er gewoon zin in, ff kletsen met iemand die precies dezelfde dag is uitgerekend :D Ff gedachten op nul, heerlijk. Heb van de week al een setje mini's voor in bad voor d'r baby gehaald van Lief! Zal ze vast wel leuk vinden.
    Net klaar met eten, sla met gebakken aardappeltjes en een tartaartje. Vriendje had een bos rozen bij zich als opkikkertje, wat een kanjer he, zou soms niet weten wat ik zonder hem zou moeten ;)
    Fijne avond meiden!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hahahaha Pooh! Geduld is een schone zaak;)...

Leuke jurk hoor Angel!

Ahhhhhh wat een schatje is jouw Bas toch Nancy:)! Heel veel plezier vanavond...

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy mooie jurk zeg!!! Ben benieuwd!!! En je hebt gelijk hoor, lekker gaan, even verstand op 0!! Geniet ervan!!

Angel ook leuk!!

Pooh fijn dat ze klaar zijn!!! Ben benieuwd!!! En lekker, chili con carne :D !!

Es: ochochoch.. en je moest gas terug nemen ;) !!

Shelly: Hmm dat is idd vreemd, maar gelukkig valt het mee dan!! Komt vast goed met je kat hoor!! Knuffel!!

En voor de rest ben ik het even kwijt, sorry!!

Hier vandaag gewerkt. Vanochtend ging wel, vanmiddag kon ik eigenlijk niet meer zitten van de pijn, maar goed het is niet anders. Toen om kwart voor 4 tot half 6 nog vergaderen.. Kapot dus! Wel goed nieuws. 28 mei is officieel mn laatste werkdag dus daar ben ik heel blij om. Morgen nog en volgende week donderdag en dan eerst 2 weken mei-vakantie!

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, Is je assistent niet gekomen? Wat sneu nou zeg :( Sterkte met de pijn..
    Jeeeeeeh hebben we tegelijkertijd verlof, super dat het gelukt is! :)

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ik heb ook gas terug genomen, nadat de keuken klaar was :p

Zo wij hebben lekker patatjes gegeten, niet goed ik weet het, maar had geen zin om te koken ;)

Angel: Mooie jurk zeg! gaaf

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je wel dames ...ben zeker ook blij met de jurk zit lekker los

nou het eten is op was heerlijk de zuurkool had er ook echt zin in ....
    bij ons aan tafel met eten gaan de raarste dingen over tafel hha..wat wil je met al die mannen hier hahha..
    nu dus hoeveel weeg ik enz ...ze dachten allemaal dat ze bijna niks wogen ahhah...ik zei goed we pakken de weegschaal ff ... nou iedereen dus meer he hahh vond wel grappig alleen dat van mijn niet ...komt ie :$ 90kg schrok me dood ben dus al 25kg aangekomen volgens mij komt er een reus uit of zo hahaha

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hoii

Zag mooie jurken voor bij komen;)
    es: henig an doen:p

gahaha moet ik zeggen, met me bi gaat het goed, nja s avonds merk ik het wel, was net in de achtertuin, hmmm we doen er nieuw gras in de hond heeft alles kapot gelopen en gerend:)
    we doen er dan een hek omheen zodat de hond er niet meer in kan, en dani lkker in het gras kan spelen;)
    Zaterdag ga ik nieuwe planten halen voor de 2 vakken in de voortuin(lavendel is overleden) en dan is die klaar weer:D
    En dan heeft me vader dat geboortebord klaar:D

Dinsdag gaan we voor het eerst na de terapie;) hoop echt dat hij doorzet en zich over de drempel heen zet om te praten en zich open te stellen, ik weet hoe zij is want heb een tijd bij haar gelopen en toen wou den ook al niet mee, ze kan niet wachten om den te spreken:p

ik echt reageren op iedereen maar jullie beppen zoveel.. ik lees alles en telkens als ik wil reageren gaat de telefoon of bezoek:S

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Doe wild Angel ;) !! HAHA: Ik denk maar zo, komt vast goed als het er eenmaal uit is straks! Verder weet ik het even niet meer... Noh... Ff terugkijken.

Ooh ja, mn assistente was er wel hoor, maar ja die kan wat dingetjes doen, maar ik moet toch echt zelf voor de klas staan :p !!

Deel Deze Pagina