Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Sam idd haha komt vast goed maak me niet zo druk schrok wel haha alleen was ik op het eind van de jongens zoveel en numoet ik nog 10 wk hAha

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik zit nu ook op 12 kilo erbij, terwijl ik bij Jildou maar 11 kilo ben aangekomen. Maar goed, moet er wel bijvertellen dati k door de bv behoorlijk afgevallen was en dat gaf ik nog toen ik al zwanger was van deze dus wat dat betreft, mag dat er ook nog bij :p !

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hey dames,

ff een snel (ego) berichtje,

Het gaat hier na omstandigheden wel redelijk. Komende maandag is de begravenis van Redmar, welke hier door geweld om het leven is gekomen. Ik ben gisteren bij zijn ouders en broer langs geweest maar goh wat is dat moeilijk...... dan ligt daar een jongen van 16 jaar en zelf heb je een ontzettende druktemaker in je buik welke nix anders doet dan koprollen en schoppen :(........

Morgen mag ik voor het eerst naar de manueel therapeut (afgelopen maandag niet door gegaan omdat de peut familie blijkt te zijn van Redmar). Hoop dat die wat aan mijn bekken en rugklachten kan doen.

Sorry maar ik heb niet terug gelezen...... iemand een samenvatting?

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ angel: leuk jurkje, staat je goed! Enne...die kilo's...dat zien we na de bevalling wel weer toch? ;)

@ Sam: auwie! Kan me voorstellen dat je kapot bent. Lekker rustig aan vanavond, en beetjes omhoog!

@ mamachan: nou, dat klinkt weer als een druk weekend ;)
    Succes dinsdag. Ik hoop dat het goed gaat. Wat je evt. nog zou kunnen overwegen, als Den zicht toch niet goed voelt bij haar (bijv. omdat ze jou al kent) is een andere therapeute overwegen. Kan me voorstellen dat het voor jullie beiden ook kan helpen als je een "frisse start" bij een nieuwe therapeut kunt maken.

@ Einneh: pff, heftig hoor! Helaas hier ff geen fut om je een update te geven.Maar wellicht kan iemand anders je helpen?

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh: Sterkte meis!! Heftig verhaal :( :( !! Heb je behoefte aan een update meis? Er is hier verder volgens mij niet veel heftigs gebeurd. Sorry als ik nu dingen vergeet/ mensen voor het hoofd stoot, niet zo bedoeld.!! Dikke knuffel!!

Nou hier nog even met de lessen voor morgen bezig met voorbereiden, maar als ik nu nog wat inspratie krijg ga ik zo mn bedje in ;) !!
    Dan tot morgen maar ;) !!

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    had wel ff zin om mijn zinnen wat te verzetten..... de dagen zijn hier heftig genoeg.
    ben nu wat aant teruglezen maar heb niet de puf om te reageren.... sorry:)

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Pooh dank je En ja hoor die kilo's zien we dan wel ma schrok wel ff haha komt goed
    Sam lekker voetjes hoog
    einneh sterkte meis knuff

Hier op de bank met de telefoon rust ik toch maar wel vroeg na bed

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Pooh dank je En ja hoor die kilo's zien we dan wel ma schrok wel ff haha komt goed
    Sam lekker voetjes hoog
    einneh sterkte meis knuff

Hier op de bank met de telefoon rust ik toch maar wel vroeg na bed

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy mooi jurk
    @shelly fijn van je kat meid en idd beetje raar dat ze dat niet eerder gezien hebben van die tand.
    @pooh ben benieuwd naar de foto's
    @angel mooie "buik" foto'S
    @Sam lekker rusten vanaaf meid, en wat fijn dat 28mei de laatste dag is.
    @es frietjes mag ook wel eens hoor ;) :D
    @angel sow kan me idd voorstellen dat je geschrokken bent meid....maar geen zorgen die gaan er ook wel weer vanaf hoor.
    @mama chan dinsdag al wat fijn.
    @einneh verschikkelijk meid wat er gebeurt is sterkte ermee. suc6 bij de therapeut morgen.

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    aankomen:
    hier nu 10 a 11 kg aangekomen (schommelt een beetje)

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lange dag achter de rug dus Sam... Vervelend joh dat je zo'n pijn had:(. Maar wel goed nieuws... Super joh 28 mei je laatste werkdag!

:$ Angel, shocking meis! Al 25 kilo... wow, daar ben ik een beetje stil van hoor:)... Maar je moet maar zo denken, het is voor een goed doel;). Hoe is het verder gegaan vandaag na je slechte nacht?

Fijn dat jullie al een dag voor therapie hebben afgesproken Mamma Chan!

Jeetje wat heftig Einneh... Heel veel sterkte meis! Ik hoop dat de peut je wat tips en trucs kan gaan geven. Hoe is het nu met je rug en bekken?
    Qua update ben ik ook even inspiratieloos meis, sorry:)...

Hier; heb weer wedding planner gespeeld;). Lopen goed op planning en niet heel veel losse eindjes meer, gaat goed dus...

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Dithje de kilo's gaan vanzelf weer weg ben ik ook niet bang voor en idd voor een goed doel hè haha .... Verder nog wel pijn maar heb me heel rustig gehouden vandaag morgen ritje achtehoek dus ben benieuwd hoe dat gaat? En jij had een geslaagde avond? Voor wie was je alsweer aan het plannen? Ben het alweer kwijt ohh wat eenmiep haha

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Dithje: Rug en bekken gaat steeds minder..... maar ik denk dat stress ook niet echt mee werkt......
    Afgelopen dinsdag bij zwcursus mocht ik de staande oefeningen ook niet meedoen..... :( zit je daar wat op een stoel ;)

ik zal es kijken of een bad helpt!

thnx voor alle lieve berichtjes dames!

14. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Zo ben ik even snel hoor. Lig/zit al in bed.
    Fysio weer wat extra oefeningen meegekregen. Hij gaat nu voor 2.5 week op vakantie dus mag het nu even zelf doen tenzij het niet gaat. Dan valt een ander voor hem in. We zullen zien.

Ga nu echt meteen slapen. Ben bekaf. Morgen nog 1 dagje en dan lekker weekend. Gaan zaterdag naar Marry Poppins. Heel veel zin in. Reageer morgen weer even op iedereen hoor.
    Dikke knuf voor allemaal!

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Lizz slaap lekker en een fijne weekend en veel plezier bij marry pop

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ff snel,dagje beekse bergen gehad. was enorm gezellig! :D ben wel helemaal op ;) ga dus zo men bed in.
    knuffel voor iedereen en fijne avond nog dames! xxx

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Drukke dag dus voor de boeg morgen Angel! Veel plezier in de achterhoek... Woont familie van jou toch?
    Ik ben ceremoniemeester voor de bruiloft van mijn moeder en haar vriend...

Vervelend Einneh:(... Hoop dat de peut je verder kan helpen!

Ai, Lizz fysio op vakantie... Leuk Marry Poppins:).

Leuk Petatje! Hoe is het afgelopen met de auto?

Trusten allemaal, ga ook mijn bedje opzoeken!

18. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    2 dagen geen internet.....oudste was lief geweest met spelen, alle stekkertjes verwisseld. En ikke maar schelden op manlief de rekening is zeker niet betaald! eh oeps, eh sorry:(

verder dus eigenlijk geen puf om alles bij te lezen...misschien heeft iemand een up date je?

Verder zitten hier de tegels ertegen.....jippie!!!!!!! nu de vloer nog
    en mag ik mijn mooie nieuwe douche inwijden! eindelijk!
    heb de smaak te pakken we gaan volgend jaar voor badkamer 2;)

alle dames die een knudde dag hadden;dikke knuf en sterkte!

19. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Luckyblue we denken niet slecht over je vent hoor, tenminste ik niet.. ben hier niet om te oordelen :) Zolang jij maar gelukkig bent!

Kikkert vervelend zeg die pijn en arme Dylan :( Met onze kat moet het nu weer ok gaan! Even afwachten.

DIthje nee vandaag heb ik doorgeslapen tot 9u zelfs! Ik was om 7 wakker maar ging toch proberen verder te slapen. Met de kat moet het nu weer goed gaan hoor! Bedankt :)

Elea ja ik heb wel wat leuke mensen al ontmoet! En jij dan?! Wat een mooi kindje heb je!!! :)

Laetitia beterschap meid! Hopelijk gaat het binnenkort beter met de zwangerschap!

Hey Pooh wat een geweldig lief jurkje zeg! Dus jij kunt ook naaien! Kan ik nog eens wat aan je vragen als ik er niet uit kom ;)

Oh ja en die toxoplasmose test ja daar hechten ze heeel veel waarde aan in Duitsland.. dus als ik slecht uit de test kom mag ik dus niet meer aan mijn eigen kat komen :( Ik moet ook wegblijven van kleine kinderen omdat ik de Rode Hond nog kan krijgen... zucht

Es foei! Luister naar je fysio therapeut! En blijf weg van die stagiaire ;)

Nancy vervelend dat jij en Bas even geen goede dag hebben gehad! :( Komt vast wel goed! Ohhh en die jurk is geweldig! Heeeeel mooi!

Sam! Hopelijk wordt de pijn snel minder en ik denk hoe dichter je in de buurt van je laatste werkdag komt hoe beter jij je gaat voelen ;)

Einneh jeetje heftig zeg! Sterkte hoor! En hopelijk kan je therapeut je van je klachten helpen!

Lizz1 succes met je extra oefeningen! Wel doen hoor!

Petatje fijn dat je een leuk dagje hebt gehad :) Ben je er in de nieuwe auto heen gereden?

Mama van Perine! Hoera voor de nieuwe tegels!

Hier Bedankt mensen voor de support! Ik ben opgelucht over onze kleine dikke kat! :) Verder was de zwangerschapsgym super druk bezocht vandaag! Niet normaal!

Ik heb vandaag ook een vk aangewezen gekregen! :) Vroedvrouw of hoe dat ook in Nederland heet! Ben erg blij want ik begon langzaam in paniek te raken! Nu nog het ziekenhuis uitzoeken

Tevens heb ik vandaag officieel mijn mans achternaam aangenomen en dat na 1,5jaar huwelijk! HAHA tjonge jonge die vrouw die het regelt was niet te bereiken! Elke keer als we belden (3x per week 2 maanden lang) was ze niet aanwezig en ze wisten elke keer niet wanneer ze er wel was. Anywaysss eindelijk! Straks als de kleine er is hebben we allemaal dezelfde achternaam :)

Morgen komt mijn zus dus ik weet niet of ik zo actief mee kan doen op het forum voor de komende dagen.

Ik ga nu slapen! Ik wens iedereen een heel fijn weekend! Geniet ervan!

xoxox

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey allemaal!

Einneh, sterkte meid, knuff!

Angel, mooie jurk!

Nancy, ook mooie jurk! Ja geinig he, hetzelfde nr :). Is echt zooo mooi maar eigenlijk alles van creed wel hoor. Wow je hebt het nodig gehad, goed gedaan, even aan jezelf denken!

Pooh, gaaf, benieuwd, foto's!

Es, poetsert haha, ik schaam mezelf als ik me met jou vergelijk! Ik heb vandaag de bovenverdieping gedaan omdat het echt vreselijk achterstallig was haha. Laminaat sucked, stofaantrekker...

Hier: ben naar de gelukkige huisvrouw geweest, goeie film man! Ben normaal niet zo van de nl talige dingetjes.
    kGa nu lekker slapen! truste! Xxx

Deel Deze Pagina