zo hier mn buik met 29 weken. en hier de foto's van mn lieve wasje van vanmiddag en dit is mn buik, met de kleine aan de rechtse kant in mn buik, zo werd ik wakker vorige week zondag dacht snel foto maken.
Ahh leuk bubsie je wasje. Mooi je buik, en wat gaaf dat ie aan 1 kant ligt, dat heb ik nog nooit gemerkt. xxxx
Wat lief van Bas Nancy! Super dat je ouders blij zijn met de stoel Pooh! En fijn dat je hebt kunnen slapen... Huh Bubsie, wat een raar verhaal over dat aerosleep matras... Wij hebben ook een aerosleep en ik was toch echt niet van plan om een ander matras te gaan kopen omdat de kraamzorg dat zegt... Na ja, maar even afwachten... Oei, lekker petatjes Nancy! Heb de pan ook net aangezet... Helemaal geen kolder in je hoofd hoor! Heb gisteren ook al een nieuw blocknote gekocht om van het weekend lijstjes te gaan maken met things to do etc... Lekker Eline! Ook een beetje een kleurtje gekregen dan? Wat een mooie buik Bubsie! Super lief dat wasje... Kan je helemaal blij van worden of niet? Hier; net boodschappen gedaan. Was ff schrikken vanmiddag, we hebben vorige week nieuwe (natuur)stenen besteld voor de achtertuin en afgesproken dat deze 3 mei geleverd zouden worden in de vakantie van manlief. Kom ik vanmiddag thuis, staan de stenen voor de deur... Manlief is dus maar begonnen om de achtertuin overhoop te halen (oude stenen eruit etc) en heeft al 5 nieuwe liggen! Kan ook moeilijk die nieuwe stenen 2 weken voor het huis laten liggen, risico dat ze gejat worden is mij te groot.
@Es, haha ok dan ben ik niet een beetje zot aan het worden van de nesteldrang @Eline, lekker he, zonnetje doet ons goed @Mamma chan, is dat de ex die ook in take me out (tvprogramma was) en/of is dat de ex waar je vreemd me bent gegaan? Sorry als ik wat nieuwsgierig ben maar was benieuwd 8) Ik vind het moeilijk om te zeggen, je moet gaan! Ik weet natuurlijk niet hoe jouw 'aandoening' hierop reageert.. Zelf weet je het het beste denk ik @Bubsie, aaaaaah te cute die was! en mooie buik en gaaf om te zien aan die ene kant zeg Heb het ook weleens, zo freaky hihi
@Dithje, patatjes waren heerlijk Jij ook eetse mmm wat een raar iets met die stenen, moet je man ze ineens halsoverkop gaan leggen Ach is het wel gebeurd Staat vast heel mooi.
Bubsie: mooie buik zeg!! Hier staan de burrito's in de oven Jumm!! na het eten langs me schoonouders, even me schoonmama lief aankijken of ze ff de gordijnen wil inkorten, zo gebeurd denk ik want ff knippen en zoom erin strijken en klaar 8)
Mama Chan: Een feest.. tja ik denk dat je zelf het beste weet wat je dan wel of niet kan.. Ik moet er niet aan denken om nu nog naar feesten te gaan Mede omdat het lang staan of zitten gewoon niet meer lukt ivm BI.. Maar ook omdat ik er gewoon geen zin meer in heb en liever op de bank hang thuis Maar je moet doen wat je wilt en als je het nog kan moet je het vooral doen Wij gaan nu eten, Tot later!!
Hey bubsie, ik heb ook n aerosleep. Blijkt idd dat dat niet met kruik mag. 2 opties: de toplaag van de aerosleep eraf halen, dan hou je n normaal matrasje over of een kruik zonder water gebruiken. De topper die dus los te maken is met elastieken laat geen vocht door dus dan zou dat snikhete water op het matras blijven liggen, gevaarlijk dus. Maar onze kindjes komen in n warme maand dus t zal meevallen met het kruikgebruik toch als ze mooi rond de uitgerekende tijd komen. Xxx
@BUBSIE: Mooie buik hoor,en ow zo lief die baby wasjes . @DITHJE: Dat zou ik ook zeker niet doen die stenen laten liggen,voor je het weet heeft iemand anders een nieuw betegelde tuin .Vervelend ook dat ze ineens op de stoep staan. @DITHJE: Jammie burrito's.Eet smakelijk . @HIER: Zonet hebben we broodje Kebab gegeten . Schaam schaam,en ikke maar klagen over de kilo's die er zomaar aankomen.Haha ja soms kan ik me ook niet beheersen hoor.
ik heb een babybreeze 4 jaargetijden. weet niet of dat normaal wel mag dan. ik kan geen bovenlaag eraf halen namelijk. dat ding koste 240 euro!
Mama chan, ik zou zeggen blijf positief en ga lekker ervanuit dat ja naar dat feest kunt. Iets leuks in het vooruitzicht! Als het uiteindelijk niet kan is dat jammer. Ze hebben vast wel een stoel! Xxx Bubsie, mooie buik meid! Thanks Es, zal s kijken. Dithje zie mijn mail hierboven! Hier: we gingen voor n boodschap bart en ik. Staat dqar n zwangere marokkaanse vrouw tegen de muur re puffen bij 2 tassen boodsch. Ik kon t niet aanzien dus bart en ik oversteken en hulp aangeboden en bart heeft haar tassen meegezeuld naar waar ze moest zijn. Die waren zwaar, bart is veel gewend en dit was niet normaal. Ze was 13 juli uitgerekend van n jongen. De man zat in marokko en had haar fietssleutel afgepakt want ze mocht niet van em fietsen, eikel zeg. Ipv dat ze haar fiets als kapstok voor de boodschappen aan de hand mee had kunnen nemen moet ze er nu mee lopen. schandalig. En oh wat heb ik n lieve vent zeg, na weer n dag van 11uur werken. Xxx
Komt ook wel goed hoor met het terras... Enige nadeel is dat de stenen die achter laten naar voren moeten en de stenen van voor weg moeten.. Snappen jullie het nog? En dat kan niet eerder dan de meivakantie, want manlief kan niet toveren natuurlijk... Ach ja, geduld is een schone zaak.. Petatjes waren heerlijk Nancy! Moet kunnen hoor Babyke! Heeft het gesmaakt? Daar gaat het uiteindelijk om...
@ Bubsie: huh, mag dat niet meer??? Hier een apart aerosleepmatje voor op een gewoon matrasje voor de wieg en de kinderwagen, omdat ik anders de matrasjes erg dun vind.... Nou ja, dan maar niet dus? Ben benieuwd wat ze er bij ons van zeggen, maar het zal wel een landelijke norm zijn. 3 jaar geleden was dat in ieder geval nog niet zo.... En een prachtige buik zeg! @ Nancy: heerlijk zeg, lekker op het dakterras. En patatjes!!!!! Krijg gelijk weer trek, en dat terwijl ik net heerlijke stampot rauwe andijvie op heb Nee hoor, helemaal niet gek. Ik heb voor manlief ook zo'n lijstje. Wie te bellen, wanneer etc. Er staat van alles op, zelfs wat ik na m'n bevalling graag wil eten (niet direct, maar wel de eerste dagen ) @ Eline: lekker! dus jij hebt ook heerlijk van de zon genoten! @ Dithje: wow, dat is schrikken! Maar wat je zegt, het risico dat ze gepikt worden zou mij ook te groot zijn. Gelukkig geven ze voor het weekend mooi weer door! Kan manlief zich flink uitleven en jij vanuit je luie stoel supervisie houden @ hier: vandaag ook nog wel even flink geschrokken: Sebas zat ineens onder de rode vlekjes op z'n buik en in z'n nek. Hij had al een paar dagen rode vlekjes op z'n wangen, maar nu dus op meer plekken. Ik gelijk de huisarts gebeld, want het leek naar mijn idee wel op 5e of 6e ziekte. Gelukkig was het geen 5e ziekte (heb ik nl geen antistoffen tegen), de vlekjes leken wel op 6e ziekte maar daarvoor was z'n temp weer niet hoog genoeg. Ff goed in de gaten houden dus.
Hoe schandalig is dat Sue! Sommige mannen:x:x:x... Achtelijke mensen bestaan er toch! Waarom uberhaupt je zwangere vrouw achter laten in Nederland en zelf naar Marokko gaan?? Dan ook nog haar fietssleutel afpakken, waar is dat nou toch goed voor... Lief van jullie hoor dat jullie haar geholpen hebben!
Oei Pooh dat is even schrikken! Gelukkig geen 5e ziekte... Hopen dat de vlekjes snel weg trekken danwel niet erger worden.
Bubsie, geen wieg?? Nou de kraam had van mij de pot op gekund dan!! Moet zeggen dat ik ook geen 240 euro voor een ledikantmatrasje zou betalen, maar dat moet iedereen zelf weten !! Iedereeen die een knuffel wil: Bij deze !! Eline: Hier woog ik voor de zwangerschap 63 kilo en ben 174. Maar ik gaf nog bv. Voor mn eerste zwangerschap woog ik 73 !! Nu weeg ik inmiddels weer 75. Nou ja, maak me er niet druk om. We zien het wel!! Zo verder kapot, moe en ga maar door, maar overleef het wel !! Net alles even bijgelezen maar geen puf om op iedereen te reageren! Volgende week gelukkig maar 1 dagje werken. Dan eigenlijk 3 weken vrij en dan nog 2x 2 dagen werken en dan is het 28 mei !! Jahoe !! Vandaag kwam ik trouwens Jildou ophalen bij de oppas. Vanochtend hing ze bijna de vlag uit toen ik wegging, zo stond ze me uit te zwaaien Lekkerding .. Vanmiddag was ze met hun dochtertje van een jaar ouder op hun grote trampoline aan het springen voor het eerst en ze vindt het helemaal super Jammer dat ik geen fototoestel bij me had, maar als het straks weer mooi weer is, ga ik er wel even heen om bakje !!
Lekker vooruitzicht die werkdagen van jou Sam! Wat lief zeg die Jildou, springen op de trampoline... Zal vast nog wel een kodak momentje komen.
Pooh jeetje dat is idd schrikken zeg Maar met 5/ e of 6e ziekte moeten ze toch eerst paar dagen koortsig (flinke koorts) zijn? Was Jildou wel met 6e ziekte en daarna pas uitslag...
Tja, of je de afspraak nog kunt afzeggen weet ik niet. Ik zou het anders wel met Den bespreken, of hij er geen bezwaar tegen heeft en of hij anders liever naar een onbekende gaat. Als dat zo is en het betekent dat je de afspraak moet afzeggen dan moet dat maar toch? Ik neem aan dat je er alles aan wilt doen om het weer te laten werken tussen jullie 2? En dat feest....tja meid, ik weet niet of ik de juiste persoon ben om dat aan te vragen.... Ik zou het niet doen. Zeker met jouw aandoening en de geschiedenis die je hebt met Dani zou ik het risico niet nemen. Wat is nou 1 feest, hoe graag je ook wilt? Hoe vaak ben je zwanger? Ik ben zelf al eens een kindje verloren en zou dat echt niet nog een keer willen meemaken. Dat gun je namelijk echt niemand. Als het voor mij zou betekenen dat ik de komende 10 weken op m'n kop moet gaan staan om ervoor te zorgen dat de kleine gezond en wel ter wereld komt dan doe ik dat. Maar ja, wie ben ik.... Mijn man moet binnenkort optreden met z'n band, die ik nu al meer dan een half jaar niet heb zien spelen. Nu spelen ze een keer overdag, op een plek waar voldoende ruimte is en ik dus niet in de verdrukking zou staan. Mss ga ik even 20 minuutjes kijken, maar langer echt niet. En bovendien moet ik me die dag en dagen ervoor wel heeeeeel goed voelen wil ik gaan. Wat ik al zei, hoe vaak ben je zwanger.....
@Suekes, wat een verhaal! Ja kan dat nou echt niet geloven zeg, sjonge jonge jonge, we leven toch niet meer in de oertijd :x:x Wel ontzettend lief weer van je mannetje! @Pooh, bah wat schrikken zeg! Toch even in de gaten houden dus Beterschap voor Sebasje @Sam, heeeeerlijk vooruitzicht Ah wat schattig, heerlijk om naar te kijken lijkt me dat Volgende keer camera in de aanslag dus @Hier, er zat in de blije doos een kortingsbon voor www.geboorteraamsticker.nl ben al lekker aan het snuffelen, helemaal leuk Met de korting zouden we al een raamsticker hebben voor 20 euri, ga er denk ik al eentje bestellen To do-/bellijst is klaar voor Bas haha, je kan het maar alvast gedaan hebben he 8)