Sam: mooie buik!! Nancy: Hier komt ook een raamsticker wij vinden het allebei wel gaaf en wij hebben geen voortuin dus geen plek voor een ooievaar Zo net de gordijnen opgehangen, heeft schoonmama even snel voor ons korter gemaakt met het naaimachine Zo nog even wat drinken, Xfactor afkijken en dan lekker naar bed. Welterusten en tot morgen!
Hey! Sam mooie collage, wat n mooie verschillen! Bella beterschap! Pooh beterschap voor Sebas! Bubsie, volgens mij is t vanaf 6wk voor de bevalling beter van niet. Ivm infectiegevaar oid? ik zou t gewoon ff googlen of opzoeken in een zw boek. Ja echt belachelijk dat verhaal van die zw vrouw! Slaap lekker en morgen genieten van heerlijk weer! Xxx Sue
Goedemorgen ladies! Iedereen goed geslapen? Hopelijk beter dan ik.... Gisteravond de laatste aflevering (vh seizoen) van Flikken Maastricht zitten kijken, maar die was een beetje heftig. Dus vannacht vreselijke nachtmerries gehad! Ook kon ik eerst niet slapen omdat ik een heel naar gevoel in m'n benen had. Gelukkig geen warme en rode plekken, want ik moet alert blijven op trombose. Maar goed, niet mijn nacht dus. Hopelijk vannacht beter Sebas is nog steeds lekker gevlekt, maar hij lijkt er zelf weinig last van te hebben. Verder wordt hier vandaag nog flink geklust. Ik hoop dat manlief de slaapkamer afkrijgt vandaag! En hoe is het met jullie? @ Bubsie: pfff, geen idee. Wat Sue zegt, ff opzoeken in een zwschapsboek? Er zit wel een kern van waarheid in vwb die bubbelbaden, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. @ Es: super dat je gordijnen hangen. Snel hoor, van je schoonmams @ mamachan: die kan maar weer in elkaar staan toch? Zit Dani niet meer in de wandelwagen? @ Sam: gaaf gedaan, die overzichtsfoto. Mooie buik! @ Dithje: hihi, klussende mannen....idd een chronische behoefte aan aandacht Nou meiden, geniet van het mooie weer!
goedemorgen allemaal heb wel iets terug gelezen maar ohhh wat veel geklets zeg hahah... kan het zo niet bij houden hoor!! haha.... dus doe het ff anders vandaag ... mooie foto,s voorbij zien komen ... een dikke knuff voor wie hem nodig heeft .... voor de gene die wat leuks gaan doen heel veel plezier ... bubs volgens mij mag het wel tot dat je vliezen nog niet gebroken zijn ...maar zal het wel ff na vragen voor de zekerheid... wens iedereen een heel fijn weekend en lekker genieten van het mooie weer ... hier gister een lange dag geweest was pas om 7uur thuis broertje lief is meegekomen naaar hier dit weekend gezellie.. als moeders het gaat redden heb ik morgen mijn dedbedovertrek ? maar helaas kan het ook pas volgende weer zijn ze moet het in haar zaakje maken want daar staat alles en niet meer thuis ... verder een leuke dag gehad ... vandaag een drukke dag met aanloop maar wel weer gezelllie .... hoop dat ik nog ff kan gaan genieten van het mooie weer .... dikke knuf voor iedereen en hoop dat ik nog ff tijd heb online te komen vandaag ...
pooh hoop dat het af komt dit weekend kun je lekker gaan genieten meid.... wat naar van je nacht zeg gelukkig geen vlekken meid ...hier een iets betere nacht gehad hoefde er dit keer eens niet uit om ff te lopen en te plassen ... lijkt wel of we elkaar afwisselen haha... hier een foto van zus lief en de jarige job ...2 zwangere miepen zij is nu bijna 25wk en ik nu 30 zie het verschil
Goedemorgen dames!! Hier een rot nacht gehad, mevrouw heeft me ribben bont en blauw geschopt Vanmiddag naar me vader de auto ophalen, en blijven we daar lekker eten! Nancy: Hier een foto van de gordijnen Bekijk bijlage 67433
Mooie wagen hoor Mamma Chan! Weet het niet zeker Bubsie, maar volgens mij heb ik ook gehoord dat je beter niet in het bubbelbad kunt gaan ivm bacterien. Omdat het water zo warm is, is het een bron van bacterien. Misschien even aan je vk navragen als je het zeker wilt weten? Top die schoonmoeder van jouw Es! Mooie gordijnen hoor meis. Ai Pooh, dat klinkt als een vervelende nacht. Hmmm die nachtmerries als je zwanger bent.... Ga voor je duimen hoor meis dat manlief de slaapkamer afkrijgt! Wat leuk Angel dat je broertje ook mee is gekomen naar Amersfoort! Geniet lekker van jullie tijd samen en natuurlijk van het mooie weer. Schattige foto's hoor! Hier; heerlijk geslapen vannacht! Verder eigenlijk niet veel bijzonders... Ga een beetje aanrommelen vandaag en de mannen gaan buiten met het terras bezig. Fijne dag allemaal!
es mooi hoor die gordijnen !! dithje wat fijn dat je goed geslapen hebt ...en lekker mannen bezig in de tuin... lekker genieten vandaag.. idd is weer een drukke boel in huis zit nu met 6mannen in huis maar wel gezellie ....
@pooh hopelijk morgen een betere nacht he. nog leuke plannen vandaag? @angel mooie foto hoor @es ook al een rot nacht. mooie gordijnen wel! @dithje jij ook een fijne dag!
Mogguh dames! @Pooh, heh wat vervelend van die nachtmerries en je benen zeg Ja ik denk dat je dan altijd die angst voor trombose zal houden he.. Daar maak je je dan ook weer druk om 's nachts Arme Sebas, wel fijn dat ie er weinig last van heeft dan. Succes met de klus vandaag (je man dan) hopen dat het afkomt! @Angel, haha wat een leuke foto's zeg! Hopen dat het overtrekje op tijd afkomt, zou wel leuk zijn!Leuk dat je broertje er is @Es, mooi zeg je gordijnen! en thanx voor de foto Veel sterkte met je ribben en veel plezier vandaag met de tuut ophalen @Dithje, beetje lummelen kan ook een keertje geen kwaad, veel plezier!
@Hier, gisteravond had Bas een vriend op visite maar als je die vraagt 'even' langs te komen dan blijft ie altijd uuuuuuren hangen. Tis dat Bas zei om 12 uur wij willen naar bed, want anders... :x Irritant Dus lag er vrij laat in en snurkie was van de partij en de kleine was erg druk dus niet best geslapen. Ach haal het wel weer in Verder druk aan het googlen geweest voor een bruidstaart en iemand in de buurt gevonden die ze zelf maakt Dus net even een mail gestuurd wat de mogelijkheden zijn, ben benieuwd! Ja nog 2 weken, gaat opschieten Verder weinig plannen vandaag, lekker klooien denk ik, hou er van Fijne dag iedereen!
Lekker Nancy, ook zo'n aanklooi dagje! Hoe irritant zeg dat die vriend zo laat pas weg ging en ook nog op aangeven van Bas... Sommige mensen:x... Wat gaaf zeg dat je iemand hebt gevonden die zelf bruidstaarten maakt. Hoop dat je snel reactie op je mail hebt, ben benieuwd!
Goedemorgen! Noh heb wel bijgelezen maar weet niets meer eigenlijk !! Jammer van die vriend idd NANCY.. Heb je dat weer. Hier lekker geslapen en Jildou sliep tot 7 uur uit HAHA!! Ik zal nu even hier wat doen. Vanmiddag even naar goede kennis die haar opendag van nieuwe trimsalon heeft. Manlief is met de babykamer bezig, de kast staat !! En eind van de middag en vanavond zitten we bij mn ouders, mn broertje is jarig !!
nancy lekker zon dagje aanklungelen ... jehh heb jij dat weer niet fijn zulke plakkers ....oh wat leuk zeg een bruidstaart hoor je niet zo heel vaak meer dat men dat doet leuk!!
@Sam, tot 7 uur pfff moet er straks ook aan geloven maar als ik er nu al aan denk hahaha gekheid hoor, hoort erbij Gefeliciteerd met je broertje en veel plezierbij je vriendin! @Angel, nee hoor je inderdaad neit vaak meer maar wij vonden het wel leuk als we hier weer terugkomen om dan een glaasje bubbels met een stukje taart te nuttigen en daarna een lunchbuffet..
Hee meiden, Sam wat een mooie buik zeg, mooi naar voren. gefeli met je broertje. bellamano wat naar zeg, beterschap. Hopenlijk voel je je morgen wat beter met de verhuizing. Zal je net zien he. Mamachan mooie kinderwagen. Pooh wat naar van nachtmerrie. Ik droom ook de meest gekke dingen hahaha. Angel leuke foto van jou en je zus, en wat een verschil van buik zeg. Es mooie gordijnen. Dithje fijn dat je goed geslapen hebt. Hier is mijn man ook met zijn vader in de tuin aan het rommelen. Ga straks even met mijn moeder in de tuin zitten. Nancy het schiet lekker op je trouwen. Handig dat je iemand hebt gevonden die zelf bruidstaarten maakt. Scheelt wel denk ik, zijn duur he. Mijn benen zijn gister erg verbrand, knalrood, toch te hard gegaan. Straks maar met lange broek in het zonnetje. Verder gaan we bij mijn schoonouders eten vanavond, en verder niet veel plannen. xxxxx Wel leuk zo vlak na elkaar een kindje