Middag meiden, Weer bijgelzen, dat blijft toch altijd een werkje op deze topic Auto kapot na apk, mooi buikfoto's, verknipt kapsel, stopzetten sportschool, heerlijk chinees eten en vooral smakelijk toetje van chocoalde, babykamertjes en niet lekker voelen. Trouwens: wij zijn getrouwd (wat ik wel een toevoeging op je relatie vind maar iedereen denkt er anders over) maar wel zoals ik het altijd graag wilde, op mijn blote voeten op het strand met een kleine groep mensen waar ik veel om geef. Een aanrader als je niet zo'n mega-polonaise-receptie-feest trouwerij wilt. We leven nog in op een wolkje door de goede uitslag gisteren van de echo. Echt een pak van mijn hart. Ze vonden idd mijn buik wel klein maar omdat ik lang ben heb ik blijkbaar genoeg ruimte van binnen want de groei was prima (hoofdje een paar dagen voor en de benen 2 weken verder). Mijn jongens hebben mij een kadootje gedaan (normaal rond 7 uur op) sliepen tot 9 uur en de andere tot 10 uur deze ochtend. Dus een lekkere rustige start van de dag. En nu net hebben ze allebei 2,5 uur geslapen... en ja ik ook weer even lekker op de bank gelegen. Heerlijk van dit soort dagen. Even bijtanken. We zijn lekker wezen wandelen (voor de stortbui en storm begon) em wat gekocht voor de nieuwe beeb. Ik ga nu lekker thee-tje drinken tot mijn man ook thuis komt van zijn werk en dan lekker weekend vieren. x
Fijn dat je haar weer helemaal in style is Kikkert! Kan je weer schaamteloos over straat. Gaaf Koekkie, getrouwd met blote voeten op het strand! Waar zijn jullie getrouwd als ik vragen mag? Wat fijn dat je boys lang hebben geslapen!
Ahhhhh, manlief heeft de favorieten weggegooid:x. Heeft iemand de link naar de juli mama's site nog een keer voor mij?
@Petatje, WOW Klinkt echt supergoed en respect voor jou maar ik begin er niet aan hoor maar ik denk dat ik al weet wat ik ga maken, kaablejauw gevuld met mozarella en pijnboompitjes en gedroogde tomaatjes, groente erbij en pasta, et voila Lijkt dat jullie ook wat?? @Dithje, jeeeeeeeeeeeeeeeh gelukt! dat scheelt zeg super! Nee niet gebeld *schaam* ik liep te shoppen en dat vond ik zo sneu dan bellen.. Dus maandag maar proberen @Es, heh jakkie succes! @Kikkert, fijn dat je haren weer op orde zijn! Heh wat rot zeg van Claire... Ze heeft ook een Hyve zag ik? @Bubsie, goed bezig! Wel jammer dat je niet lekker werd, ach je hebt het in ieder geval geprobeerd.. @Koekkie, heerlijk genoten jij van het goede nieuws! Goed zo meid1 @Hier, net naar Ikea geweest en wel wat dingetjes gekocht wat ik hier dus niet kan verkondigen helaas ivm geslacht En wat vond ik de lampen tegenvallen zeg! Jammer We hebben wel weer lekker een zak zweedse gehaltballetjes meegenomen mmmmmmm die vind ik zo lekker en dan met cranberriesaus en wat rijst en sla en klaar. Stelt niks voor maar zoooooo lekker!
Ohhhhh, dat klinkt onwijs lekker Nancy! Superrrrr dat je wat dingetje hebt gekocht! Eet smakelijk voor straks... lekker genieten van de balletjes!
Jullie zijn errûg! Nou heb ik hongerrrrrr Ik ga s kijken wat ik zal eten.. en dan ff eten en puppy uitlaten en weet ik t.. tot later misschien!
@ Nancy: mooie foto!! die buikband staat echt goed! Misschien toch maar weer met de auto naar de garage toe??? @ Pam: ja is goed! ik wil je buddy wel zijn! @ Es: ik heb ook 1 zwbroek welke niet meer lekker zit, precies het zelfde kwaaltje! de anders zijn van een grotere maat en die zitten wel goed Zit het eleastiek wel op het minst strak?? @ Kikkert: mooi kamertje!! @ Schoppen in blaas: hoe herkenbaar moet soms heel snel naar de wc lopen..... @ Petatje: ow dat klinkt goed! kom ik hier aan met mijn gebakken aardappelen met worteltjes (uit pot) en een slavink..... mag ik niet mee eten? @ Dithje: fijn dat je zo je abonnement tijdelijk stop kon zetten! en eet smakelijk iedereen!
ow ja nog even mijn nieuwe aanwinst showen van vanmiddag kon het niet laten hangen! Bekijk bijlage 56195
@Einneh, thanks!! Oooooooooo wat een leuk pakje, te snoezig!! Ik heb me qua kleding (zowaar) in kunnen houden vandaag Jij ook eet smakelijk trouwens! @Sneeuw, wij stonden weer eens op in een wit wereldje... Hier regent het nu pijpestelen bleh :x @Hier, we werden net gebeld en we kunnen de gordijnen ophalen, ze zijn klaar! JOEPIE! Tis koopavond dus dat gaan we maar even doen zometeen
@ Einneh: en, lekker geshopt? @ Mamachan: haha, zal een mooi feestje worden bij jullie vanavond! Fijn dat je je beter voelt. @ Nancy: leuke buikband! Haha, dus de Boogaard was niet zo geweldig shoppen? Hier ideetjes genoeg voor morgenavond: Lasangna met kastanjechampignons en gemengde paddestoelen Gevulde kipfilet (met mozzarella, pesto en zongedr.tomaten) met gebakken aardappeltjes en een salade. Moet ik nog verder gaan? Maar die kabeljauw lijkt me ook heerlijk hoor! @ Es: hier ook een zwschapsjeans van Mamalicious en die zit heerlijk! Heb er ook een waar de spijkerstof helemaal doorloopt van Noppies en die zit toch minder. Waar je ook ff op moet letten is dat het wel stretch spijkerstof is. @ Pam: die kroonluchter: ik vind het wel kunnen hoor. Maar dan wel met jongenskapjes erop. En hahaha, dan heb je echt geen groene vingers! @ Kikkert: fijn dat je oma weer thuis is en dat de operatie goed is gegaan. @ petatje: wow, jij hebt je echt uitgesloofd! Hoe laat eten we? @ Bubsie: leuk dat jullie ook begonnen zijn met klussen! @ Koekkie: heerlijk zon goede echo! En dan ook nog zon cadeau van je jongens! Nou , dan kan je dag niet meer stuk! @ Hier: vanmiddag bij de therapeute geweest. Ze schrok zich rot hoe vermoeid en wit ik eruit zag. Als ik me maandag nog niet beter voel moet ik van haar ff de gyn bellen om bloed te laten prikken voor m'n HB en zo. Daarna maar weer een uur geslapen en toen met m'n moeder ff een pakje voor ons meisje wezen kopen!!! Ja, idd, eindelijk een roze pakje! Nou ja, roze: het is roze-rood geworden. Zal morgen als ik weer fut heb ff een fotootje spammen Nu zo samen met manlief even Sebas in bad doen en dan weer naar bed..... Heb er dus nog geen spijt van dat ik m'n etentje voor vanavond heb afgezegd.
@Pooh, mmmmmmmm klinkt lekker! Maar komtie: ik lust sinds ik zwanger ben geen kip meer en bas lust onder geen beding paddestoelen maar lief van je, alle tips zijn nog steeds welkom Jeeeeeeeeeee eindelijk op de roze toer, leuk hoor! Wat balen dat je nog zo moe bent joh... Sjonge echt rot voor je meis Ga maar lekker slapen en sterkte meid
hey nancy:klinkt ook lekker hoor. En haha inderdaad,als je mij op voorhand had gezegd hoe kapot ik ging zijn had ik er ook niet aan begonnen hoor Einneh:mooi pakje! Pooh:veel rusten meid! zo,alles is klaar,visite kan komen tot morgen dames! xxx
@ Pooh: ik heb heerlijk geshopt!! mijn vriendin heeft een kleine van 4 maand en moest nieuwe kleding voor haar hebben! heerlijk gesneupt en leuke spullen gekocht! Zou het niet verstandiger zijn om sowieso weer ff bloed te laten prikken? je moet goed om jezelf en om de kleine denken hoor!! iig lekker uitrusten dit weekend!
ah ja, dat van die kip had ik kunnen weten *zeef*. En een vent die geen paddestoelen eet....oh, die had het met mij in huis slecht gehad Vind ze mjammie! Maar als er nog wat lekkers te binnen schiet dat zal ik me melden. Ga zo maar ff lekker in bad, want om nou om 19.00 uur al in bed te gaan liggen is wel heel erg *heeft het idee dat er van die visloodjes in m'n oogleden zitten* Nou ja, 't komt vast wel goed en anders ga ik maandag gewoon ff bellen.
In bad is ook heerlijk! Mijn vader kwam met het geniale idee om bij hem thuis in bad te gaan, jaaaaaaaaaa! Ga ik het weekend denk ik even doen De gordijnen hangen en ze zijn leuk! Alleen... nu stond de klamboe er echt niet bij dus die wordt 'm niet, op zoek naar een nieuwe *hoezo ik ben een kleurenfreak, alles moet matchen*
Hallo shoppers !! HIHI... Leuk hoor !! Heb alles wel bijgelezen, maar is niet echt blijven hangen moet ik zeggen.!!! Pooh maar rustig aan meis!! Nancy lekker.. Hihi wij hebben een bad maar ga er nooit in...