jeeeeeutje.. bijna pagina 500.. hebben jullie geen stress en drukte ofzo?!!! Ik vind hier echt nergens de tijd voor.. babykamer is nog lang niet af te noemen en ga volgende week maar s spulletjes bestellen en dan echt beginnen met knutselen en naaien enzo.. WAAR HALEN JULLIE DE TIJD VOOR KLEPPEN VANDAAAAAAN?!!! Oh en las tussen neus en lippen door ff iets heel vervelends over mama chan? sterkte meis..
Hihi Pamp.. Ja met een kleine opdonder hier in huis rondlopen kun je niet altijd wat dus ja ... Dank jullie wel trouwens. De meubels zitten in elkaar !! Morgen maar even mee bezig Jildou slaapt nu en manlief moet de rotzooi nog weghalen zodat ik er kan poetsen
Hihihi Pam, relax meis! Hoe is het met je behalve heel erg druk....?? Super Sam dat de babykamer klaar is! Morgen maar even lekker poetsen, inrichten en foto's showen...
Hallo allemaal, nog even een kort berichtje van mij. Heb officieel verbod gekregen op alles wat je maar kunt bedenken... Mag alleen nog maar 's ochtends weg (voor boodschappen enzo) en ev. 's middags om een rondje te wandelen. De rest moet ik zoveel mogelijk niks doen.... Wilde wel nog ff online komen om te laten zien welke foto's we hebben besteld van onze kindjes. (Ze hebben donderdag foto's laten maken op het kdv).. Het is wel maar heel erg klein maar ik heb ze nog niet binnen dus moet het nu maar even doen met het formaat die op de orderbevestiging stond. Nu ga ik weer gauw niks doen! (beh.... verveel me dood hiero..)
Wat een scheetjes Laetitia! Mooie foto's hoor... Maar oei, wat ontzettend vervelend voor je meis dat je helemaal niets meer mag. Knuffel!
Wat een weertje zeg! Net even lekker buiten in het zonnetje gezeten, maar het is mij te warm (hoe bedoel je hollands en zwanger.....). Dat wordt nog wat richting juli De slaapkamer vordert gestaag. Het bed staat al, bij 1 raam zijn de gordijnen klaar en bij het andere raam hangen ze "uit te hangen", die kan ik maandag afmaken. Het bed staat in ieder geval dus slapen doen we vanavond in ieder geval in onze nieuwe slaapkamer. Manlief is nog druk bezig met de plinten en snoeren wegwerken. Helemaal af is het dus nog niet, maar het einde is in zicht! @ Laetitia: balen dat je nog maar weinig mag. Erg herkenbaar helaas. Maar het einde is in zicht. Heb je nu meer hulp voor de kids? @ Pam: hihi, druk baasje! @ Sam: hey, de babykamer (bijna?) klaar! Is dat lekker zeg! Dus je kunt volgende week gaan poetsen en inrichten/inruimen. Heerlijk! Oh, en Jildou pas 7.00 uur? Hier was Sebas helaas weer op de vertrouwde tijd 6.10.... En gefeli met je broertje. @ Eline: oeh, verbrand! Auwie! Veel plezier bij je schoonouders vanavond. @ Nancy: en? Hoe was het in de stad? Lekker op de Beestenmarkt op het terras gezeten? Of een ijsje gehaald bij Van Bokhoven? @ petatje: weinig plannen hier dit weekend, anders dan zorgen dat we weer lekker in onze slaapkamer kunnen slapen. Hopelijk komt alles af dit weekend! En vanavond nog wel een verjaardag van een vriend, waar ik heel eventjes (uurtje mss) naar toe ga. Nou meiden, hopelijk ben ik niemand vergeten. Ik ga gauw weer plat, want Sebas vreet energie vandaag (en manlief is aan het klussen, dus die heeft even wat anders te doen...)
Hihihi Pooh, is het lekker weer... vindt je het niet goed. Fijn dat er vorderingen zijn qua slaapkamer!
@Eline, ja gaaf he, heb net de bevestiging gekregen en we betalen 30 euro dus valt onwijs mee en dan helemaal ontwerp wat ik zelf bedacht heb, helemaal blij AUWIE je beentjes Hoop dat je goeie aftersun hebt? @Pampapilio, hihi stresskippie Succes met alle voorbereidingen. Hoe is het verder met je?? @Laetitia, prachtige foto's! Sterkte met vervelen zeg, sjonge niet leuk @Sam, Poetse! @Pooh, haha ja wordt nog wat voor ons in juni/juli pffff Fijn dat het einde in zicht is wat betreft het klussen. Slaapse meid
@Hier, heerlijk middagje gehad (@Pooh, ja op het terras gezeten alleen wel op de brabantse turfmarkt want de beestenmarkt zat helemaal vol en vergeten een ijsje te halen bij Bokhoven hihi ) Heb schandalig geshopt In ieder geval witte slippertjes van esprit voor de trouwerij, deze zijn het maar dan in het wit. Ze staan echt heel chique zo met die steentjes : Bekijk bijlage 67496 Verder 2 marine truitjes, lang, 1tje zwart/wit en de ander grijs/wit gestreept. Leuke pyama bij Hunkemoller, witte bh, zwarte ballerina's in maat kano voor mijn dikke voeten en bruine gevlochten slippers ala Birkenstock. En een setje pareloorbelletjes met ketting voor de trouwerij. Ben in mijn nopjes En daarna even bij Bas zijn broer langsgereden hadden leuke hello kitty spulletjes voor die kleintjes van 'm en Bas zijn nicht woont hier een straat achter en daar reden we langs en zagen we de vriend van zijn andere nicht staan en die hebben pas een kleintje dus we dachten even spieken (ze wonen nl niet in de buurt). Vierde die jongste z'n verjaardag, dus best sneu want we hadden natuurlijk niks maar ze vonden het onwijs leuk! Nu net lekker visje gegeten en rustig aan vanavond Fijne avond meiden!
Super Nancy! Jij hebt echt goed je best gedaan meis... Die slippers zijn echt heel erg gaaf! Nu nog hopen en duimen dat het jurkje snel binnenkomt. Wedding here Nancy come! Fijne relax avond meis, na al dat shoppen geen overbodige luxe of wel? Hier; terras ligt er bijna in... Nog 1 rij tegels, wel de moeilijkste rij want de tegels moeten allemaal geslepen worden tot 3/4. Wens ze veel succes.
@Dithje, thanx meis! Ben er ook heel blij mee Nee zeker geen overbodige luxe want voor het mooie iets te veel gedaan maar het was een mooie afleiding, dat wel... Schiet op het terras! Brrrr echt mannenklusje dus, inderdaad veel succes
Yeah! Net even een nieuwe loungeset gescoord voor 200,- via marktplaats... Echt heel erg blij mee, morgenvroeg al ophalen. Dus dan kan ik morgen lekker loungen op mijn nieuwe terras... Dit is 'm: Bekijk bijlage 67502
@dithje mooie lounge set. @nancy leuk geshopt dus. Fijn hoor! @laetitia wat een schatjes je kindjes. Mooie foto's hoor. @pamp haha tijd maken he. Vind het ook soms moeilijk hoor. Zeker nu de bevalling dichter komt. hier heel de dag in de zon gelegen. En net alles in de was gegooid van de beeb. Kan ik deze week beginnen wassen
Ha meiden, Even een snelle update van mij. Hier nog steeds last van mijn bi en doe het nog steeds rustig aan. Vandaag ging het iets beter, dus hopelijk blijft het zo gaan. Vandaag mochten we terug komen voor de 3d/4d echo. Helaas was ons meisje nog steeds niet in een goede bui en hebben we nog minder kunnen zien dan vorige keer. Ook kwam daarbij dat ze nu in stuit ligt. Al die weken heeft ze netjes met het hoofdje naar beneden gelegen. We mogen over 3 weken nog een keer terug komen. Dan kunnen we ook gelijk zien of dat ze nog gedraaid is. Ze gaf ook aan als dit dan niet zo was dat ik me toch moest gaan voorbereiden dat ze het eventueel moeten gaan draaien of een keizersnede. Ons meisje heeft nog even de tijd dus ik hoop natuurlijk dat ze straks weer een beetje bij gaat draaien. Nou meiden zodra ik me weer wat beter voel ga ik weer alles volgen. Kan nu gewoon niet te lang achter de pc. Iedereen een dikke knuffel!
@Petatje, leeeeeeeeeeeuk lekker nestelen! @Marsim, he wat een nieuws zeg! En wat een eigenwijs drolletje zeg Wel netjes dat jullie over 3 weken weer een herkansing krijgen En rustig aan he, take care
heey meiden IK ga even reageren Pooh: Ja heb dani in een buggy, nu zit ik zo te twijfelen of ik een plankje er achter doe achter de wagen met een zitje of niet?? Angel: Leuke foto's Es: Mooie gordijnen! en hoe bevalt de autioooo lkker gecruisd?? Dithjhe: Terras klaar?? woooow wat een mooie set voor weinig!!! ik ga ook es ff kijken!! Nancy: Leuk zo n vriend hier hebbe we dr ook zo 1:x lkker geklooit?? Mooie slippers Sam: Gefeliciteerd met je broertje! foto ss van de kamer he Pamp: hihi nesteldrang of heb je dr gewoon een bende van Laetitia: Mooie foto s van je kids verveledn niks doen Marsim: oei in stuit nja hopelijk draait ze nog! en jmmer van de echo weer Hier:: Het voortuintje is klaar weer, en het geboorte ei staat in de tuin even foto spammen van me buik en tuin
Ik druk en stresskip? neeeeeuh toch? En hier gaat t verder eigenlijk wel goed.. heb erg zin in dat de babykamer zo goed als af is en ik dus mn gang kan gaan eindelijk! en dan beginnen de leuke klusjes en heb ik ook meer rust.. na de babykamer gaat vriendlief onze tuin afmaken en daar heb ik ook zin in zeg! laat die zomer maar komen hoor! als mn tuintje af is lig ik prinsesheerlijk!!! En dan is mijn plan: NIKS DOEN! oh en ijsjes eten.. hihihi @Nancy: mooie slippertjes zeg! makkelijk en toch netjes, helemaal top voor nu! @Dithje: zo das een leuke set zeg! goed gescoord! @alle dames die rust moeten houden: Moeilijk is dat he? of hebben jullie alles al zover af dat t te doen is? ik zou niet weten waar ik de rust vandaan moet halen nu.. Even over de geboortekaartjes, weten jullie allemaal al helemaal wat t wordt? ik ben al tijden bezig met vriendlief meeslepen naar de pc zodat ie mee kan kiezen.. al denk ik dat we er redelijk uitzijn.. ik vind het ZO moeilijk.. ik heb niks waarvan ik echt roep, JA dat is m! Verder hier een hoop plannen.. kwil een hoop naaien voor op t kamertje, geboortebedankjes zelf maken en versiering voor op t huis wordt waarschijnlijk ook zelf gemaakt.. Ligt t aan mij of is 9 maanden veels te kort?