@marsim: Wat een eigenwijsje! wij moeten 7 mei terugkomen, ben benieuwd of onze uk dan beter meewerkt! @mamma chan: mooi buikje hoor!! en nu al iets in de tuin.. das snel!
Pfoe zou helemaal gek worden dan.. als ik eraan denk dat ie vanaf 37 weken mag komen word ik al panisch
@Mamma chan, mooie buik en gaaf dat ei zeg, super! @Pampapilio, nog ff en dan kan het genieten gaan beginnen. Ik vind die 9 maanden juist zolang duren hihi En wat betreft het geboortekaartje, ik heb die van ons zelf ontworpen (al heb ik de voorkant als sjabloon van internet geplukt hihi ) maar het staat in mijn fotoalbum, kan je ff spieken Deze laat ik dan drukken op mijn werk, scheelt aanzienlijk in geld en toch iets van jezelf
Oh en kunnen alle dames me misschien ff helpen????? iig de googlewonders onder ons Ik ben op zoek naar een specefiek plaatje, ik heb m in t inie minie al wel en weet zeker dat t groter ook moet bestaan.. maar waar?!! Wil er crea mee doen maar dan moet ie echt groter!!! Dit is t plaatje Bekijk bijlage 67520 Wie oh wie is mn redder in nood en vindt deze in t groot????
@nancy: gaaf kaartje!! ik wil weer te moeilijk.. das t probleem bij mij.. niets wat ik zie is leuk genoeg.. Ik weet t van mezelf maarja, dat helpt niet hahaha.. en de hormonen helpen ook niet.. alles moet origineel, perfect, en echt zeggen "ja das pam"! (of "ooooooh dat wil ik ooohooook" 8)) hihihi Dus ik ben nogal moeilijk.. ik weet gelukkig nu verders wat ik wil en dat gaat waarschijnlijk allemaal nog lukken ook (kamertje, versiering, bedankjes) maar tis wat.. Nu dus eens worden over een geboortekaartje.. zonder dat t een fortuin gaat kosten omdat ik te moeilijk wil *schaam*
Oh en mag ik anders weten wat voor geboortekaartjes jullie allemaal doen!? misschien doe ik inspiratie op
@Pampapilio, thanx, veel succes met jouw kaartje.. Je had een tijdje geleden toch al een idee, of ben je daar van afgeweken? Ik heb gegoogled en gegoogled maar kan 'm niet vinden...
Zo daar zijn we weer!! Nu 2 auto's voor de deur staan.. hopelijk is snel de peugeot verkocht want dubbele lasten heb ik weinig zin an Nu ga ik bankhangen ben moe, en lekker op tijd naar mijn bedje. Morgen zal ik terug lezen..
Lekker genoten en gerelaxed dus Petatje! Woei, babywas deze week. Hmmm buik verbrand... Dat is niet zo fijn meis. Zou inderdaad morgen maar uit de zon blijven... Vervelend Marsim dat je nog steeds zo'n last hebt van je bi... Hoop dat het snel beter gaat. Ai, ai... jullie meisje is echt eigenwijs. Wel lief dat jullie nog een keer terug mogen komen voor een echo! Hoop dat ze dan gedraaid is... Mooie buik hoor Mamma Chan! Netjes hoor de tuin en leukkk met dat geboorte-ei. Hihihi Pam, goed voornemen meis... Niets doen en ijsjes eten! Wij hebben, na lang zoeken en veel getwijfel, het geboortekaartje gevonden hoor... Alles is geregeld en besproken bij de drukker, enige is nu nog de geboorte. Hoe is het met je blaasontsteking? Hier; terras ligt erin!
hallo lieve mama's ik denk ik kom ook ff wat van me laten horen (hoezo forum verslaafd hihi). gisteren hadden we de 50jarige bruiloft van mijn opa en oma het was een redelijke middag/avond dylan heeft zich goed vermaakt (ook samen met de dj....hij mocht helpen en cool dat hij het vond ) verder waren er heel veel ouderen(lees:bejaarden). vandaag zijn dylan en ik bij mijn ouders geweest en hebben we daar lekker in de zon gezeten heerlijk....al ben ik toch wel verbrand had ik niet in de gaten maar ach dat gaat ook wel weer over . ik kom morgen even een beetje blij lezen en reageren ik ga nu samen met mijn mannetje een dvdtje kijken. fijne avond en alvast trusten knuffie
*valt weer om* bij deze mamma chan! jeeutje, moet er echt niet aan denken! *heeft weer stress* @nancy: ja ik had een idee, en zoiets wordt t nog steeds alleen ik zou het zelf maken en moeilijk moeilijk maar toen ik ging kijken wat ik van tevoren kon doen en wat er echt na de geboorte moest bleek dat zon berg te zijn.. dat gaan we nooit redden en dan heb je dan weer zon stress, en dan weten we niet eens hoe ik ben lichamelijk! Dus t wordt toch gewoon ergens bestellen.. Maar gewoon een boek halen, een leuke kiezen en vastleggen.. das niet pams.. t moet moeilijk *heeft medelijden met de mensen waar ze t kaartje wilt bestellen* En thanks voor t googlen.. ik kan m dus ook echt niet vinden he.. gaat mn idee! @petatje: ik zou dan wel ff de zon vermijden! en smeren smeren smeren.. after sun en sunblock! @kikkert: klinkt als een drukke dag! fijn dat je ventje zich vermaakt heeft.. @Es: zozo.. klinkt alsof je geshopt hebt! hihi
wat een gekl*&^%$#@ zeg :x:x We zijn die lamp aan het bekleden maar wat een *PIEP*baan zeg, lukt voor geen ene meter grrrrrrrrrrrrrr :x:x:x
meiden, me going to bed, ik lig alleen in bed vannacht, den is visjes aan het vangen.. NOu toedelsss Nancy succes met die lamp