Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes en sterkte met de lamp Nancy;)! Komt vast goed meis...

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nee ik geef het op... Ben hier niet voor in de wieg gelegd ;)
    Ga 'm bestellen waar we ons lakentje, kruikenzak en speelslinger hebben laten maken. Dan wordt het deze maar dan met grijs/wit geruit en zilveren ster:

Bekijk bijlage 67530

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    pffff net ff flink boos geworden op die man van me....tjonge jonge is hij met mijn nichtje aan t smsen gewoon onschuldig maar dan toch nog even hey moppie of hey poesje xxx nou dat vond ik toch echt niet leuk ondanks er niks aan de hand is maar toch welke vrouw vind dat nou leuk als haar man dat naar iemand anders smst? manlief begreep mijn boosheid niet grrrrr mannen echt :( . trusten

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nee zou ik ook een beetje raar vinden Kikkert..
    Ach lente in de lucht he, worden ze hitsig van ;)

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Ha die Pam! Nou ik heb zelf ook wel tijdsdruk-gevoel, we hoeven niet veel meer te doen. Ik heb meer zoiets van heeeeelp het komt dichterbij, kan ik het wel.. dat soort dingen.

Marsim, ik duim voor je! Over 3 wk weer spieken is wel heel leuk!

Nancy, mooie lamp! Lekker geshopt, fijn! Ik ga morgen ook maar eens mijn nieuwe broek aantrekken denk!

Dithje, mooie set zeg!

Pooh, hier nog 1, was zo toe aan lekker weer en nu is het lekker weer en kan ik t amper hebben haha.

Mamachan, ik heb af en toe echt een rare buikpijn, niet echt n ongigevoel en soms maak. Ik me af en toe wel ff zorgen. Maar tis meestal nadat ik wat gedaan heb. Mooie buik en ei!

Laetitia, das balen zeg. Een stapel boeken/dvds in huis halen? Mooie fotos van de kids!

Er was iemand met verbrande buik. Ik dacht dat t slecht is voor de beeb om rechtstreeks zon op je buik te hebben. Uv stralen in combinatie met dunne huid van buik maar vooral van baby, zoiets?

Hier: we zijn ff naar de friettent gelopen en n ijsje gegeten, hij was lekker op tijd thuis! Verder niet veel te melden, morgen lekker fietsen, bart neemt ico van me over in t mandje, is zn fiets meteen minder cool, haha, en dan op ons dooie gemakje van terras naar terras fietsen haha.

Slaap lekker! Xxx Sue

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

pfff, het was weer vroeg vandaag.... 5.50 uur vond Sebas een prima tijd om de dag te beginnen *zucht*
    Gisteravond voelde ik me niet echt goed, veel harde buiken en de kleine meid is al een paar dagen heel rustig. Zit me niet echt lekker. Ik voel d'r wel af en toe bewegen, maar ze reageert niet echt op m'n hand (wat ze altijd wel deed) en de trapjes en zo zijn minder hard. Ik kijk het nog ff aan, anders bel ik gewoon het zh.

Heb wel teruggelezen, maar op dit vroege uur nog niet de puf om uitgebreid te reageren.

Ik las wel dat Nance ruzie had met de te bekleden lampekap en er nu een besteld heeft. Balen meis, dat het niet lukte! Je had de hulptroepen in mogen schakelen hoor! Maar de kap die je nu besteld hebt is wel supergaaf!!!!

Pam: wil je er iets op de muur mee gaan doen? Anders zou je 'm met een beamer kunnen projecteren. En anders vergroten bij een copyshop?? Andere tips heb ik helaas niet voor je.

Verder probeer ik vandaag weer wat meer mee te lezen. De slaapkamer is nog niet helemaal af, manlief moet nog wat snoeren wegwerken en daarna plinten monteren. En nog wat dingen ophangen enzo. Maar hopelijk aan het einde van de dag of anders morgen volgen de foto's!

Fijne dag allemaal!

liefs,
    pooh

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh die sebas toch weer ...nou hoop dat je vanmiddag ff een tukkie kan doen om het in te halen meid... je voelt de kleine uks nu natuurlijk minder is meer het na buiten drukken enz maar als je het niet vertrouwd meid gelijk bellen je kan beter te veel bellen dan 1 keer te weinig kan nooit kwaat ...niet ermee blijven zitten he?

hier ook weer een beroerde nacht bahhh.. zou een moord doen om 1 nacht door te kunnen slapen zonder gekke dingen pff nog 10 weken hoop ik en dan kan het weer hahah....
    gister avond met ons alle gegourmet was wel lekker en gezellie...
    vandaag een rustig dagje heb weer een ritje voor de boeg vandaag ...hopen dat mams het af hebt;)

wens iedereen een hele fijne dag en sorry dat ik niet terug gelezen heb en gereageerd want ben een beetje oper de pop ...

knuff voor iedereen die hem nodig heeft

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jammer Nancy dat het niet gelukt is met de lamp... Maaruh... bestellen is ook niet zo'n ramp toch?

Veel fietsplezier vandaag Sue!

Oeps, 5.50 uur is wel een beetje heel erg vroeg Pooh! Als je het niet vertrouwd meis dan moet je gewoon het ziekenhuis bellen hoor... Kan mij voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt... Echt hoor, gewoon bellen!

Bah Angel, jij ook al zo'n beroerde nacht! Misschien vandaag nog even rusten c.q. slapen? Ook met het oog op het ritje naar de Achterhoek...? Knuffel meis!

Hier; heerlijk geslapen. Om 11.00 uur het loungeset ophalen en voor de rest niet echt plannen. Behalve dat ik zo ontzettend aan de poets moet hier beneden, het is een grote zandverstuiving in huis;).
    Fijne dag allemaal!

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Tog maar de strijd opgegeven Nancy:p

Grrrrr wat is dat tog met dat sms senofnie kikkert:x

Die van mij sms te van de waterkant, ik hou van je:( ja eeeeuhm hoop dat die het meent!! hij heeft hier het invulspul van de psyg ontvangen;) moet die invullen!

Pooh: Wat vervelend joh! ga je vanmiddag even fijn in de zon liggen met je koppie dan;)
    als je het niet vertrouwt gewoon bellen na zhuis, ik doe dat ook hoor! ik merk dat het met me bi weer iets zwaarder wordt vooral s avonds.. Harde buiken vallen op zich mee, je mag er 6 in een uur hebben he!

Dat loungesetje is echt vet gaaf!!! ben vreselijk jaloers ik kon niks vinden op mplaats:(

Angel: ook jij lkker ff in de zon vandaag ff slapie doen, heb ik gister ook gedaan, valt me wel op dat je dan zo weg bent;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Gisteravond bijgelezen maar weet t niet meer allemaal!
    Nancy wel balen zeg dat het niet lukte, maar hij wordt nu vast ook mooi :D :D !!

Pooh jeetje 10 voor 6! Hier 7 uur, maar met reden want Jildou was kletsnat! Toen we thuiskwamen gisteravond had ik haar nog wel even bekeken, luier dan ;), maar die was nagenoeg droog.. Maar toch lekker geplast vannacht :p (ze had gisteravond nog wat extra gedronken ;) ) !
    Verder wij gaan straks naar het bos te wandelen met honden en Jildou ;) ! Vanmiddag lekker in de babykamer rommelen :D !! Manlief heeft gister nog even snel de troep/ verf opgeruimd :D !!
    Fijne dag iedereen!!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Wordt je niet wakker gemaakt door een klein meisje in je buik is het wel door je vriend :x ppff
    Kom ik later de woonkamer in ga ik zowat over me nek.. heeft ie gebakken eieren staan maken ;) bah bah!!

Straks de auto verkoop klaar maken, binnenkant opruimen en stofzuigen.
    Vanmiddag ff met de hond ergens wandelen, en om kwart voor 6 gaat Vincent naar de kroeg voetbal kijken (Ajax - Fey) met vrienden..
    Ik ga de kroeg niet in, want k kan niet lang staan of zitten op barkrukken dus ik blijf thuis..

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Oooow es! getsie nu al:$

Hahahha Hier moet ik volgende week vriendlief en de beide schoonpapa's wegbrengen naar twente -nac, ze gaan hier in ensxhede in het stadion de wedstrijd kijken, ik moet ze ook weer ophalen;) zal wel mooi spul worden als ze kampioen zijn:D

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Suekes, veel plezier met fietsen vandaag!

@Pooh, Jeeeee wat vroeg, arme jij :$:(
    Hey als je je zorgen maakt zeker bellen hoor, sterkte meis :(
    Ja nee moest ook wel aan je denken natuurlijk met die lamp en heb ook gedaan wat je zei maar de lampenkap liep van breed naar smal dus de stof geen steeds bobbelen, een drama :x En zoals je al merkt heb ik heeeeeeel weinig geduld, dus gaf de moed erg snel op ;) Maar bedankt meis voor je aangeboden hulp ;)

@Angel, heh verdorie weer een slechte nacht, gun het jou ook :( Lekker gourmetten mmmmm kunnen wij ook wel weer een keer doen :)
    Succes met de rit vandaag en ik hoop dat het overtrekje klaar is!

@Dithje, Poetse! bleh voor de zondag ;) Hopelijk is het snel klaar, kan je lekker in de zon, op je loungeset? :D

@Mamma chan, word je ook niet wijzer van he die gozer ;)
    Vanavond bij zijn kladden pakken en laten tekenen :D

@Sam, Veel plezier met wandelen!

@Es, lekkerrrrrrr haha geen moeite mee, lekker gebakken eitje hihi :p
    Nee groot gelijk, de kroeg laatst was bij mij ook geen succes, zat ik daar heel laag op een stoel haha ;)

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Hier, net wakker, heb om 2 uur vannacht erg lopen spoken want was miiiisselijk en diarree :$ Hadden gister vis gegeten maar viel niet zo lekker, jakkes :( Nu is het over
    Bas gaat vanmiddag naar de bekerfinale in de arena dus die is al wakker, zegt dat ie niet zenuwachtig is whaha tuuuurrrlijk liefie ;)
    Ik ga lekker rommelen in huis en ik het zonnetje zitten, heerlijk :)
    Fijne zondag meiden!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Vandaag 31 weken! :$:D

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames!

@pooh :$ das vroeg. Hopelijk dut die straks nog even en kan jij ook gaan liggen. en zoals iedereen al zei:als je het niet vertrouwd even bellen he meid. Better safe then sorry. :)
    @nancy feli met je 31 weken. :D

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier nog één die er zenuwachtig is hoor Nancy :p Ik baal alleen van de tijd hoe laat ze moeten spelen..
    Nu moeten we of om 5 uur al eten of pas om 9 uur..;) en tis allebei niks!

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Jaaaah nancy!! gefeliciteerd, zal blij zijn als ik die heb gehaald!!!:$:$

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, thanx meis, hoest met jou??

@Es, Nou dat had ik dus ook, dahag dag, hij vindt het uiteraard niet erg ;)

@Mamma chan, blijf moed houden!

@Dithje, zeker count down, het gaat zo hard ineens! :$:D

Deel Deze Pagina