Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden, ik heb even een vraagje.. Zoals jullie weten gaat het even niet zo lekker met mij; extreem veel vocht vasthouden, geestelijk helemaal op, 's avonds geen boe of bah kunnen zeggen.. Nu wil ik morgen een gesprek met mijn leidinggevende aanvragen over hoe nu verder.. Dat fulltime werken breekt me namelijk te veel op en ik wil nu echt aan ons ukkie gaan denken en niet zo eigenwijs zijn!!!

Nu werk ik zelf voor P&O maar heb geen idee hoe ik dit gesprek moet aanpakken :( hoe ga ik het brengen, hoeveel uur is het beste dat ik ga werken? etc etc
    Zoals jullie weten is mijn leidinggevende namelijk een onwijse hork en vind je al snel een aansteller, dus ik zie er zooooooo tegenop :(
    Wie o wie helpt :(
    thanx alvast

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Gvd:x:x

Ik ga accoord dat die gister mocht gaan vissen( dat is egt zijn ding)
    En zei tegen hem ik wil dat je morgen op tijd terug bent ik wil ook met jou en dani wat doen!! jaaa is goed zegt die:(

En nu vroeg ik aan hem zal ik vast broodjes bakken, stuurt die wacht ma even voor mij met bakken:( ik zo hoezo
    ja is zo fijn hier aan de waterkant...
    dus met andere woorden ik ga nog niet na huis:(

Ik stuurde dus ff een direct sms je dat ik hem al eerder wou zeggen:

IK heb het idee dat deze hele situatie niks te maken heb met mijn misstap toen maar met dat jij je oude leven terug wil!
    Ik ga jou hobby niet afpakken zo ben ik niet, maar zie daardoor wel wat belangrijker is.

Stuurt die ja ruim zo wel op hoor..!
    hou nou ma op begint het weer jah!

NOU FIJNE ZONDAG HIERO WEER!!

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, pfffffffffff wat een vent zeg ;)

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja en van die vent hou ik nog!:(

nu heb ik het natuurlijk weer gedaan, straks zegt die weer van ja ze pakt me alles af, ma zo bedoelde ik het nie, wil hem alleen ma wijzen op wat die mij beloofd heb!!

Moet ik eens zo doen bij hem nou maar dat vind die niet leuk!!

Ik ga donderdag aaf naar de stad (is konninginneding ) met vette muziek, nou daar ga ik heen!!

En als ik me goed voel op 15 mei, en me lichaam blijft zoals het nu is ga ik een paar uur naar dat feest, zeg ik hem niks van waarom ook, hij gaat ook en daar kan ik ook niks tegen in brengen!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Kijk je wel uit dat je dadelijk geen dingen doet waar je spijt van krijgt uit 'wraak' meis... Dit hele gebeuren vraagt al zoveel energie :(

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja weet ik maar ik vind dat ik wel een x weg mag;)hij weet ook dat ik donderdag ga, en das goed.

En van dat feest daar kan ik nu nog niks van zeggen hoe ik me dan voel;) hahha bij dani lag ik toen met ontsluiting in het ziekenhuis:(8) dusss

Ik was was ophanegeeee

fijne dag meiden!!(K)

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Meid gewoon ff een gesprek aangaan met je leidinggevende, en alles uitleggen en gewoon eerlijk zeggen hoe of wat.
    Je leidinggevende kan dan wel het een en ander voorleggen en dan kan jij weer kijken of je het daarmee eens bent, en zo kunnen jullie misschien samen tot een oplossing komen.

Mama Chan: pfff mannen!!:x die van mij heeft ook zo zijn buien hoor.. al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd ook vreselijke moodswings heb en het voor hem ook niet makkelijk is.
    Hoop dat jullie er samen uitkomen! *knuff*

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, thanx meis, voel me gewoon zo onzeker joh.. Ben normaal altijd iemand die doorgaat doorgaat, maar heb nu iemand anders om ook aan te denken.. :(

Heb net de bevestiging voor onze bruidstaart gekregen, jeeeeeeh! :D Helemaal zelf bedacht: het wordt een 1laags taart met witte fondant, en groen/wit marsepeinen roosjes en zilveren pareltjes met bovenin de zilveren tekst "getrouwd" en onderin "Bas & Nancy" en op de zijkant de datum "10-05-10" en de vulling is aarbeidenmousse mmmmm :D
    Zondag 9 mei kunnen we 'm ophalen, ben zooo benieuwd :)

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He meis,

'Gewoon' het gesprek ingaan... Klinkt natuurlijk makkerlijker gezegd dan gedaan maar ja, je er echt op voorbereiden kan niet. Je weet namelijk niet hoe het gesprek gaat verlopen en hoe je leidinggevende gaat reageren.
    Kan je een advies geven, wees gewoon eerlijk en oprecht over je 'status' en dan maar duimen op begrip. Indien hij geen begrip heeft voor de situatie, dan een gesprek aanvragen bij de bedrijfsarts. Hij/zij kan je dan verder helpen en als dat ook niet helpt rest er maar een ding namelijk helemaal ziek melden.

Misschien een optie om elke dag 2 uurtjes eerder naar huis te gaan? Helpt bij mij wel heel erg goed om ik zeggen. Scheelt toch behoorlijk en geeft mij net die energie wat ik 's avonds thuis nog nodig heb.

Let er wel op dat je dan waarschijnlijk wel per se 6 weken van te voren met verlof moet ivm UWV.

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jippie Nancy! De bevestiging van de taart binnen:D. Klinkt verrukkelijk meis...

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    #5052 Es09, 25 apr 2010
    Laatst bewerkt: 25 apr 2010
    naar een KIA gezinsauto 8) :D:D Wel wennen hoor!!! :p
    Mijn vriend heeft het er wel moeilijk mee hoor.. haha, de peugeot was zijn trots! De arme schat ;)

Bekijk bijlage 67561

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nancy taart!! jaaah lkker
    Als je nu wat minder gaat werken is helemaal geen schande hoor!!

Es vette bak:p

Hier net even een trotse mama:D:D

Ik zat even buiten en keek naar dani binnen, toen zag ik me tog dat die zelf los liep een paar stapjes:$:$ en toen die zag dat ik keek liet die zich vallen;)
    Hij kan het wel:D toen wou ik het met hem gaan oefenen, en toen maakt die dr een spelletje van:p
    ik zat door me knieen gezakt voor hem en toen dee hij het zelfde ahha ook door de knietjes, en maar lachen:D
    Poeperd!!!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es: ach arme man ;) HAHA Dat zal dan zeker wennen worden ;) !!

Aaaah Mamachan geweldig :D Hoe oud is Dani dan??

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    27-08-2008 maar wel 7 weken te vroeg he;)

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, bedankt meis voor je uitgebreide reactie, ga er zeker wat aan hebben! Tja het is gewoon niks voor mij, vraag zelden om 'hulp' en voel me altijd zo bezwaard maar dit moet gewoon voor onze kleine uk... :(
    Lekkerrrr he mmmm :p

@Es, ach gos die vincent, tja moet ie er echt aan geloven he :p Wel mooie bakkies hoor!

@Mamma chan, aaaaaah wat een schattie! Trots ben je dan he lijkt me, geweldig! :)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké, neej ik dacht dat hij al 2 / 2,5 was joh ;) .. Maakt niet uit hoor :D :D

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Trouwens meiden, ben een beetje inspiratieloos... Zou wel wat leuks voor Bas willen kopen/doen vanwege ons trouwen. Iemand nog leuke ideeen :(

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy: Goed besluit dat je het gesprek aangaat hoor, dit hou je niet vol en is niet goed voor de beeb!! Dikke knuffel.. Kan je helaas geen tips geven, sorry!! Succes iig!!!

Hier heerlijk gewandeld, moet nu zometeen plat van manlief.. Is ook zo'n schatje :D

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @es wat een aanpassing. mooie wagen hoor. Wel jammer van de peugeot. Ook een mooie wagen ;)
    @nancy tips over je gesprek kan ik je niet geven. Evenetueel via vk en arbo arts gaan he meis.
    En over de cadeau:absoluut geen idee. ben er zelf ook geen held in om kado's te verzinnen haha
    @mamachan pfff vervelend die situatie met je mannetje. En wat lief van Dani. Zo cute zijn ze he als ze leren lopen :D Kijk er al naar uit haha.
    @sam flink rusten meis! luisteren naar je mannetje he. Moet ik ook haha

hier:het eerste babywasje hangt te drogen. De strijk is bijna gedaan. Laat het nu maar snel dinsdag zijn dan krijgen we het kamertje en de nieuwe auto!!!!

Deel Deze Pagina