Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, goeie rust zometeen

@Petatje, Hier hangt er ook weer een mini-wasje te drogen :D Spannend dinsdag leuk!!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik vond ineens dat ik zo een megabuik heb vandaag :$ Net geschoten in mijn nieuwe outfitje :D Kan ook door de streepjes komen he 8)
    31 weken..

Bekijk bijlage 67578

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    wauw mooi buikje hoor nancy.
    echt al een grote toeter :D

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Mooi!! :D

Net de maxi cosi proberen te bevestigen in de auto.. pff wat een gekloot!! :x
    Gordel moet bij haar beentjes eerst vast en die schiet er aan één kan elke keer uit.. *zucht*

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Zo meiden, ik ben weer thuis.

Had om 11.30 toch maar het zh gebeld, want het zat me echt niet lekker. We mochten gelijk komen en ik werd direct aan de ctg gelegd. Na eventjes zoeken had de verpleegkundige het hartje te pakken en heb ik 5 kwartier aan de ctg gelegd. Gelukkig klonk dat helemaal goed. En met 5 minuten begon mevrouw ook lekker tegen de sensoren aan te trappen....
    Daarna hebben ze nog een echo gedaan en wellicht ook de oorzaak gevonden waarom ik haar ineens veel minder voel.... Ze ligt namelijk nogal raar in stuit (als zelfs een arts zegt dat ze er vreemd voor ligt....)
    Billen links onderin, voeten rechtsonderin/schuin naar boven, ruggetje links en hoofdje rechtsboven. Als een balletje opgerold dus 8) En dan ook nog een beetje naar binnen gedraaid.:( Ach, het zal wel lekker liggen zullen we maar zeggen.
    Nou goed, ze vonden het helemaal niet vreemd dat ik belde en vroegen zelfs waarom ik niet eerder had gebeld. Als ik morgen of overmorgen (of later) weer ongerust ben moet ik vooral niet twijfelen en gewoon weer bellen.

Ik ga zo ff teruglezen en op iedereen reageren.

xxx
    pooh

Hier dus weer helemaal ger

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy mooie buik foto's
    @pooh ik ga zo ff terug lezen dan zal ik wel zien waarom je naar het zh bent gegaan....wel fijn dat alles goed was

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy een gesprekje...poeh moeilijk (ben daar zelf nl ook niet goed in) maar ik denk dat je hem echt moet uitleggen dat je dit echt niet meer trekt en desnoods zeg je dat je minder moet gaan werken ivm je gezondheid en die van de kleine. heel veel sterkte ermee sorry heb geen super advies voor je.
    @mama chan bah meis toch het zit jou ook niet echt mee he....dikke knuff
    @nancy jammie.....ikke krijg honger :D :D
    @es leuk bakkie meid, wij hebben ook de auto verkocht toen ik zwanger was van dylan (en onze 2de auto is voor de deur toen gejat :( ) we hebben toen een hele tijd golf4 gereden tot vorig jaar juli nu rijden we audi a6 station. en och die kia je moet maar zo denken tis maar voor mss een paar maandjes en zelfs met kinderen kun je een "stoere" auto rijden ;)
    @mama chan aaaa dani loopt los super :D
    @petatje leuk he die kleertjes :D

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ angel: ah nee, weer zo’n beroerde nacht? Balen meis! En, heeft je moeder het overtrek af?

@ Dithje: En? En? En? Hoe staat de loungeset??? En succes met de poets vandaag.

@ Sam: ah, balen he, als ze nat wakker worden. Maar goed, 7.00 vind ik al een prima tijd! (maar wie ben ik he?) Veel plezier vandaag in het bos en in de babykamer!

@ Es: jakkes! Om 9 uur gebakken eieren! En geniet van je avondje thuis. Lekker het rijk alleen.

@ Nance: getsie, dus jij was ook al in de weer vannacht. Ik heb dat trouwens ook hoor, dat vis niet echt lekker meer valt (vooral gebakken vis) Ik blijf het opboeren (sorry, niet echt smakelijk) Maar vandaag lekker het rijk alleen en lekker rommelen. Veel plezier! En gefeli met je 31 weken! Nog 9 te gaan ;)
    Over dat gesprek morgen: kun je het niet via de vk spelen? Dat je het bij haar neerlegd. Grote kans dat ze zegt dat je halve dagen moet werken, of wellicht al moet stoppen en meer rust moet nemen. Je baas heeft zich er dan maar bij neer te leggen... En anders via de bedrijfsarts?
    Schitterende buik overigens. En kado...solly, ben ff inspiratieloos...

@ petatje: Sebas is nu lekker bij m’n ouders, en slaapt daar (die konden we natuurlijk niet meenemen naar het zh). Manlief was vanmorgen nog even lekker met ‘m gaan zwemmen, dus heb ik nog even lekker op bed gelegen. Hoe is het met jou?

@ mamachan: sterkte! Maar wat Nancy zegt: kijk uit dat je nu geen dingen doet waar je later spijt van krijgt. Tuurlijk is Koninginnedag erg aanlokkelijk, en je hebt het zeker verdiend om ook even weg te gaan. Maar wat niet gaat dat gaat niet. En als het daardoor straks mis gaat met de kleine vergeef je het jezelf nooit.....
    En applaus voor Dani!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb trouwens echt (lichte) indalings weeen zo nu en dan....dat had ik bij dylan pas veel later of is dat normaal bij een tweede?

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert geen idee meis :D !!

Pooh: Fijn dat alles goed was.. Gekke positie. Ik hoop echt dat vk morgen kan voelen hoe die van ons ligt, ben wel nieuwsgierig :D !! Slim dat je toch gebeld hebt, nu weet je het zeker!! Wat betreft 7 uur was idd geen probleem hoor ;) Alleen had ze gisteravond bij mn ouders tot half 10 geslapen en vanaf 11 uur weer thuis dus had stille hoop wat langer maar helaas ;) !!

Nancy mooie buik..

Zo ik werd net dus wakker van Jildou die ook wakker werd. Maar werd beetje raar wakker dus moet even bijkomen geloof ik ;) !! Ik ga nu even boven rommelen! Jildou is met manlief lekker aan het fietsen :D !! Even rust ;) HAHA.. Niet dat ik last van ze heb hoor :D Manlief heeft heerlijke muffins gebakken :D Jummie :D :D !!

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    meiden even een ego berichtje

Sta vanmorgen achter een politieauto voor het stoplicht. Mijn man en ik waren op de scooter, ik voorop.
    Rijdt die politie opeens heel hard achteruit, mijn scooter in elkaar aan de voorkant. Ik dacht op dat moment straks stopt ie niet, en vallen we om. Schadeformulieren ingevuld, maar wat een schrik.

xxx

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Wooow eline:$ t is tog ook wat!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    daarstraks belde mijn oma, ik schrok me kapot ik dacht dat er wat gebeurd was aangezien zij nooit op zondag bellen en ik gisteren nog met haar gesproken had. belde ze om te zeggen dat we geld kregen voor de spulletjes voor onze kleine uk.....LIEF HE :D

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ELINE jeetje zeg....wat zullen jullie geschrokken zijn en wat een randdebiel zeg. hebben jullie verder niks?

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @eline domme politie! djeezes. Zal wel schrikken zijn.
    @es daarom hebben wij de familyfix erbij genomen. Geen gedoe meer met gordeltjes.
    @pooh fijn dat alles in orde was met je meid. Wel inderdaad een rare positie hoor haha je hebt gewoon een klein acrobaatje gemaakt :D
    En super dat sebas even weg was zodat je even kon rusten.
    @kikkert geen idee,heb zelfs geen idee wat indalings weëen zijn :)

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Na Nancy kon ik niet achter blijven :D Mijn vriend vond het tijd voor een foto aangezien hij dit shirtje helemaal geweldig vind, en hij mijn buik nu ook steeds groter en ronder vind worden (JOH:$) :p
    Speciaal voor hem dus maar een foto geschoten ;)

Bekijk bijlage 67598

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Sorry beetje late reactie maar mijn oom stond ineens voor de deur. Die arme man loopt ook met zijn ziel onder z'n arm maar wel goed van 'm dat ie de deur uit gaat!

@Pooh, meis wat heerlijk dat je uitsluitsel hebt dat alles ok is en wat goed dat je zo snel terecht kon, super! Wat een fijn gevoel dan he.. En dat kleine acrobaatje van je hihi gekke meid geweldig :)

@Kikkert, wat lief van je oma zeg! En indalingsweeen :( Ik heb eigenlijk geen idee, kan dat al? :$

@Sam, heerlijk rijk alleen, hier nog eentje al hebben wij nog geen kinderen :D
    En lekkerrrrr muffins jammie! Die van mij kwam begin vd middag thuis met kaasbroodjes mmmmmmmm :p

@Eline, wat is dat nu weer!? :$ Heb je nog excuses gekregen en wat bezielde ze?? :(:$ Kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit zeg :(

@Es, ook mooi buikie meis! :)

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    thanx voor jullie lieve reacties. Ja, het is idd een klein acrobaatje. Je had het gezicht van die arts moeten zien. :$:(
    En wat lief dat jullie geld krijgen voor de kleine.

@ Kikkert: indalingsweeen lijkt mij (nog) niet. Een 2e daalt altijd later in dan een eerste. Wel kun je eerder last hebben van oefenweeen, dus dat zou wel kunnen. Anders toch van de week ff de vk vragen, zou ik zo zeggen

@ Sam: manlief die muffins bakt! Top zeg! En leker geslapen :D

@ Eline: zo, dat is schrikken! Heb je zelf niets? En je scooter? Veel schade?

@ Es: mooie buik!

@ Nancy: goed dat hij de deur uit gaat, dat zie je toch wel eens anders. En dat hij dan naar jou toe komt. Lief! Jullie betekenen echt veel voor 'm.

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ff poging van reageren ...

pooh wat fijn meis dat alles goed was goed van je dat je toch hebt gebeld..die kleine meid toch hahah ze zal het wel een fijne houding vinden haha...
    nancy wat een mooie buik meid groeit goed johh.. en van je werk zal idd zoals dithje al schreef gewoon aangaan makkelijk is het niet maar je weet maar nooit toch? en pff voor je manneke zal eens gaan denken?? en je vocht is niet fijn meid weet er alles van hier ook erg veel last van zakt ook niet af ..
    dithje aan de poets vandaag pff .. ben benieuwd na je loungeset ?
    kikkert jehh meid indalings weeen kan wel hoor al is het nog wel iets vroeg maar het kan anders ff bellen morgen ?
    eline wat een debielen zeg pfffff hebben ze wel excuus aangeboden?
    sam lekker zon rustig dagje
    es mooie buik meid...
    mamachan weet niet wat ik er nog van kan zeggen wat een gedoe die man van jou..

hier helaas niet kunnen slapen vandaag ..ga nu ff eten maken en dan ff rijden .... hoop dat moeders het klaar heeft ;) anders nog een weekje wachten maar ja is niet anders ...
    verder voel ik me echt pfffffff hoop dat het morgen weer een beetje gaat ...

Deel Deze Pagina