indalingsweeen??? ik moet morgen toch naar de vk dus dan zal ik het eens vragen, kijken wat zij zegt. es mooie buik foto nancy lijkt me ook wel shit om je oom zo te zien, tis ook niet niks maar wel idd goed dat hij naar buiten gaat en zich niet op sluit. mijn buik heeft volgens mij een groei stop hihi.... is qua cm's al 4 weken niks gegroeit
@Es: Mooie buik! @iedereen: Gaan jullie voor een lakentje met dekentje in het ledikantje of voor een dekbedhoesje? En waarom?
@Angel, Ik hoop dat het klaar is en sterkte met de moeheid etc meis @Kikkert, dan haalt dat buikie het van jou misschien nog wel in die cm's hihihi @Rianne, ik hoorde verschillende verhalen over dekbedje dus wij zijn voor een katoenen dekentje en lakentje eronder gegaan..
rianne hier een laken&deken. een dekbedje vind ik heel onveilig en voel me daar niet prettig bij vandaar de keuze
Es mooi hoor !!! Rianne: Hier ook lakentje en dekentje. Wat ik nu bij Jildou doe is een dekentje (gewoon ledikantdekentje) in een dekbedje. Is wel veel handiger en ademt beter dan een dekbed !!
Ooh trouwens nog even wat leuks van vandaag !! We waren in het bos en daar zitten een paar mierennesten. Kyra vond die beesten maar vervelend en sprong maar onderin de wandelwagen HAHA!! Zo van ik blijf hier wel zitten, was laatste stuk naar auto
@Kikkert: Mooie buik zeg! WOW! @Iedereen: Bedankt voor jullie reactie! Ik had dat idd een beetje in mijn hoofd maar wist niet dat dat veel veiliger was. Nu ben ik dus ook helemaal over de streep voor een lakentje+dekentje.
@Kikkert, HUH Hij lijkt wel veel groter Mooie buik hoor, prachtig @Sam, hahaha geweldige beesten heb jij hihi @Rianne, niks te danken en veel succes met kopen etc
Ja ik weet het Nancy gekke mensen gekke dieren he !! Ooh ja Kikkert, sorry.. Jij hebt ook een prachtige buik hoor!! Groeit ook hard zeg!!
Ik anders ook niet hoor ..Toevallig dat op de dag dat ik posi testte iemand die ik ken van het forum is bevallen en die is nu een half jaar
Ach jeetje, kom er net achter dat een vriendinnetje van me (die zwanger is van een 2ling) in het ziekenhuis ligt met zwangerschapsvergiftiging. Haar vriend gebeld maar zij nam toch op, ga morgen even op bezoek.. Arme meid Ze is nu bijna 35 weken, dus ze moet tot het eind blijven, al worden de jongens wel uiterlijk 18 mei gehaald...
mooie buik Es @rianne lakentje en dekentje in de wieg en later gewoon dekbedje. hier:het eten staat op. Lekker kipje met rijst in de wok. Ben kapot. Heb net iets te veel gedaan denk ik
Hahaha Es, mannen en auto's. Wel een heel verschil inderdaad.. Maar ja een baby, kinderwagen en hond moeten er wel inpassen natuurlijk... Mooie buik hoor meis! Ahhhhh wat een scheetje die Dani Mamma Chan! Snap heel goed Nancy dat je je bezwaard voelt, maar echt meis jij kiest hier ook niet voor (wel voor je zwangerschap natuurlijk, maar niet voor alle bijkomstige zaken). Echt meis, een beetje leidinggevende moet hier begrip voor op kunnen brengen. Komt vast goed! Kan zo ook niets bedenken voor Bas meis... Mocht mij nog iets te binnen schieten, dan laat ik het zeker weten. Super Petatje, lekker aan de babywas... En nog maar 2 nachtjes slapen meis dan komt de babykamer! Hele mooie buik hoor Nancy! Wat een opluchting Pooh en wat goed dat je gebeld hebt meis! Ben je gerustgesteld lief? Sorry hoor, las net pas je pb en schoot een beetje in de stress... Blij te lezen dat jullie meisje het goed doet, alleen een klein eigenwijsje dus. Hele dikke knuf meis! Loungeset staat heel erg gaaf en zit heerlijk! Vanmiddag al even van genoten... Was nog wel een hele klus, want het was een bouwpakket ofwel een bank, tafel en 2 stoelen in elkaar zetten. Wat een super man heb jij Sam. Heerlijk hoor een muffinsbakkende man. Whahaha, die hond van jullie. Nee toch Eline! Aangereden door een politieauto... Gelukkig dat jullie niets hebben meis! Wat lief Kikkert van je oma! Wat een mooie buik meis! Is het je moeder nog gelukt Angel om het af te krijgen? Wij gaan voor een lakentje met dekentje Rianne... Zwangerschapsvergiftiging Nancy... jeetje mina zeg, die arme vriendin van jou. Wel goed dat ze nu in het ziekenhuis is en goed in de gaten wordt gehouden. Hier; vanmiddag instuif gehad... Mijn moeder en haar vriend kwamen langs en schoonouders volgden al snel, lekker druk dus maar wel heel erg gezellig. Na het eten een heerlijk Italiaans ijsje gehaald (zeg maar gerust bak met ijs, 4 bolletjes)... hmmm was zo lekker. Ga nu zo even douchen en dan lekker relaxen op het bankje...
Sjonge zeg, dat ukkie van ons is echt gulzig... Heeft alweer de hik. Is al de tweede keer vandaag. Jullie mannen komen straks in een goede mood thuis Es en Nancy!
@Dithje, ja dat denk ik ook, Ajax he had ook niet anders verwacht hihi En heerlijke drukte bij jou zeg, en lekker ijs mmmmmmmmmmmm En hier ook een hikkerig kind Nadat Es het hier had gezet ben ik eens op gaan letten en gebeurd best vaak, echt schattig