Dithje: Wat ik heel veel aanheb. Gewone basisshirts van de hema en dan een buikband, besteld bij buikband.com .. Die basisshirts zijn bij mij lang genoeg ook over een hele dikke buik zoals nu !! JAAAAA volgens mij is het geb. kaartje af !!! Op de foto voor de voorkant na, maar ja, die kan pas als de kleine er is !!
Super Sam dat het kaartje af is! Enne... bedankt voor de tip meis, maar ben niet zo van de buikbanden. Ga wel even bij de hema kijken.
Dat kan ook Dithje.. Moet zeggen dat ik toen met Jildou meer leuke pos. kleren heb gezien dan nu. Vind er nu niets aan!
@Dithje, ik had stiekem ook al voor je gekeken maar kon ze inderdaad ook niet online vinden.... jammer @Sam, oooooeeeeeee lekker gevoel het kaartje af, goed zo!
Jep en nu lekker naar bedje !! Tot morgen. Half 10 bij vk zijn morgenochtend dus zal er eerst wel niet zijn !! Slaap lekker iedereen!!
Goedeavond iedereen! Alles wel bijgelezen, maar was ook teveel om overal op te reageren! Kikkert, mooie buik! Es, ook mooie buik! Nancy, ook mooie buik hoor! Mama chan, wel spijtig terug om te lezen van je man! Dikke knuffel! Sam, veel succes morgen bij de vk! Och ja, eline....heb jij iets meid? Toen ik zwanger was van mijn zoon, werd ik aangereden door een auto maar gelukkig reed ik met de auto en botste die aan de passagierskant...maar voor de gyn moest ik toch wel een half uur aan de monitor, want er kan soms door de klop een scheurtje ontstaan in de placenta en das dus gevaarlijk...hopelijk was het niet te hard de aanrijding... Slaapwel iedereen en tot later!
Meiden ik ga zo langzamerhand mijn bedje opzoeken, zie zo tegen morgen op... bah Hoop dat ik een beetje slaap Welterusten voor iedereen en tot morgen!
Trusten ladies, ga ook mijn bedje opzoeken... Eigenlijk is het al veel te laat, maar werd opgeslokt door een online schoenenjacht. Helaas is het niet gelukt... Heel veel succes morgen met het gesprek Nancy! Komt vast goed meis...
Jeetje meelezen en overal op reageren is best moeilijk bij te houden zeg! Ik zag een lieve kat voorbij komen! Jammer hè dat je hem moet afleren om bij jullie te slapen maar ach het is voor een goed doel! Iemand zei iets over leuke positiekleding? Prenetal misschien? Hmm de rest ben ik vergeten! Zal de zwangerschapsdementie wel zijn!
grr, wakker. Had mij verslikt in mijn slaap. Daarna zoemende mug, irri! Na half uur heb ik de bank maar opgezocht. Hier alles zn gangetje. Zolderkamer klaar, nu alles verhuizen/plekje geven. Wel leuk, kom babyspullen tegen (zwijmel). Tja, en dan volgende kamer verven! Nog 8 nachtjes slapen en dan op vakantie! Tickets zijn binnen, we vliegen om 13.50 va Schiphol. Lekkere tijd, ben er blij mee.
Goedemorgen ladies! Weer een vroegetje hier vanmorgen... Manlief moest er vroeg uit om een vriend even te helpen in z'n bedrijf. Die heeft het superdruk, dus of hij om 6.00 uur er kon zijn om te helpen. Tuurlijk, geen probleem. Maar ipv dat die vent nou 's avonds z'n kleren klaar legt....Dus om half 6 werd het hele huis op z'n kop gezet voor een trui... Grrrr! Dus Sebas ook om 5.45 wakker. Dus ik heb er al een halve dag opzitten voor m'n gevoel Nou ja, straks komt paps, die m'n tuintje gaat doen (waarschijnlijk met onze mini-tuinman Sebas), en daarna m'n moeder, dus ik stop direct met klagen! Vandaag de gordijnen afmaken en hopelijk vanmiddag even bij LeenBakker kapjes scoren voor de bedlampjes. Verder heel rustig aan vandaag. Gisteren op internet een gave lamp besteld voor boven het bed : Hanglamp Pharaoh 30 chroom - Lampenlicht.nl Manlief moet nog een paar plinten doen en snoeren wegwerken en dan is het helemaal klaar. Zal straks met wat meer licht alvast een foto maken. Gelukkig weer helemaal gerustgesteld na het zh-bezoekje gisteren, dus vannacht prima geslapen. Ik las echt de heerlijkste dingen vanmorgen over gegratineerde ravioli en italiaans ijs.... Het is goed dat ik net m'n ontbijt voor m'n neus had staan!8) Fijne dag iedereen!
En de reacties op iedereen: @ Nancy: dat is schrikken zeg, van je vriendin! Ah, wat een schatje die kat van jullie. Eens kijken hoe wij dat hier met de kat gaan doen. Die slaapt nu ook nog bij ons op bed.... Succes met je gesprek straks! Je kunt het! @ Rianne: in het wiegje lakentje+ dekentje, maar in het ledikant straks een dekentje (Vellux-deken) in een dekbedovertrekje. Sebas was nogal een worstelaar in bed, dus was het dekentje in het dekbedovertrekje wel zo handig. En het ademt net zo goed als een lakentje en dekentje. @ Dithje: echt super dat het terras achter af is en dat jullie al lekker hebben kunnen genieten in de nieuwe loungeset! Italiaans ijs.... het is echt goed dat ik dit en je pb bij mn ontbijt lees Haha, geweldig he, als ze de hik hebben. Sebas had ook zoooooo vaak de hik in mn buik. Echt grappig. @ Weer wachten op je eten Nance? Als wij eten bestellen, bellen we meestal op om onze bestelling door te geven en halen we het zelf op. Scheelt heel veel frustratie @ Sam: echt een topvent! En gaat goed met de babykamer, je bent al veel verder dan ik. Nou ja, de kampeerplek van vorige week is weer opgebroken, maar nu ligt er nog veel gereedschap wat manlief nodig heeft om zn klus in de slaapkamer en de plinten op de overloop af te maken. Eens kijken of ik erop aan kan sturen dat dat komend weekend allemaal weg is. Dan nog ledikant en wieg in elkaar zetten, schoonmaken en inruimen/inrichten. Dus hier nog wel wat te doen. Goh, moeten shoppen....Rot! Succes bij de vk. @ pippo: hoe is het met je? En met je man? @ Marj: heerlijk dat de zolderkamer klaar is. Balen dat je je verslikte in je slaap, en dat je niet meer in slaap kon komen. Nog een week en dan op vakantie. Lekker! Turkije toch?
Ai, vroege vogel Marj... Het je nog een beetje kunnen slapen op de bank? Fijn dat de zolderkamer klaar is! 13.50 uur is inderdaad een mooie tijd om te vliegen. Waar gaan jullie ook alweer naartoe? Wow, jij ook al zo vroeg Pooh. Mannen... Fijn hoor dat je vader en je moeder komen vandaag. Kan Sebas zich ook lekker uitleven met opa in de tuin! Wauw meis, wat een gave lamp! Heel erg chique hoor... Succes met lampenkapjes scoren en het afmaken van de gordijnen! Heel veel succes Nancy met je gesprek! Hier; ben echt te laat naar bed gegaan gisterenavond... Tot overmaat van ramp kon ik ook niet goed in slaap komen, dus zit nu met mijn slaperige hoofd op het werk. Nog maar 15 dagen werken na vandaag!
@ rianne wij hier ook dekentje met lakentje Kikkert: mooie buik meid! Sam: hihih ja is tog ook vies die mieren grrr Zag dacht ik ook nog andere buiken voorbij lopen Nancy: das ook nie niks zwangerschapsvergiftiging Ajax gewonne he den hier boos zeg ahahhaha Maar wij worden tog wel kapioen!! Wanneer zien we foto sss ik heb het al lang klaar hiero hahaha Wij hebben ge bbq met me schoonouders.. die wipten zomaar langs Hier net wakker met dani en lkker rustig dagje maken denk.. Begin op te zien weer tegen die bevalling... iemand anders ook??
Goedemorgen dames, vandaag lekker alleen thuis dus kom ik ff lekker online. Vanmiddag komt mijn moeder pas weer en manlief komt vanavond weer terug van het werk. Nadeel: moet de kids vandaag zelf uit het kdv halen. Ga zometeen lekker boven beetje zooien. Hebben een "nieuwe" pc gekregen op de kamer.. (2ehands maar voor ons toch lekker nieuw) dus die moet nog ff helemaal opnieuw ingesteld worden. Denk dat ik tussendoor ook een beetje de kleertjes ga uitzoeken en alvast het ziekenhuiskoffertje ga klaarmaken. Die harde buiken blijf ik maar houden en vertrouwen doe ik het niet helemaal. Nog maar ff afwachten wat de gyn zegt. Dan ga ik proberen om toch nog goed te rusten vandaag aangezien we vanavond (alsnog) de pretecho hebben! Hopen maar dattie lukt want dat kunnen ze na 30 weken niet meer garanderen. (en aangezien we een klein uurtje in de auto zitten om tot daar te komen zou het wel fijn zijn als we ook iets eraan hebben ) Verder heel wat aanpassingen gedaan de laatste tijd. Het geboortebord gaan we laten vervangen door een waslijn met babyrompertjes waar de naam van de baby op komt te staan. Deze gaan we daan aan het raam hangen. (Scheelt zo'n 60 euro met het geboortebord). Daarnaast zijn de ideeën van de traktaties op het KDV en bij de doop ook alweer veranderd. Maar nu hebben we wel dingen gekozen die praktisch haalbaar zijn en niet een vermogen kosten. (Tsja, je wordt wat wispelturig als je een hele dag niks anders kan doen dan lijstjes maken...) Maar alles is nu zo goed als klaar. Alleen het ontwerp voor de doopkaartjes moet nog gemaakt worden (Het is nog niet zeker wanneer de peetvader terug uit Uruzgan komt dus is het niet mogelijk om de doopuitnodigingen bij de geboortekaartjes te versturen... dus moet daar een nieuw kaartje voor gemaakt worden) en we moeten nog gaan beslissen of we vandaag alsnog het geslacht van de baby willen weten of niet. Zeker omdat Thessa er helemaal van overtuigd is dat ze een zusje gaat krijgen en we dan weten of we haar zouden moeten voorbereiden op de komst van een broertje. Zelf zou ik het liever niet willen weten en Roger is nu heel erg aan het twijfelen. Maar we kunnen het anders altijd nog aan de gyn vragen. Dus al met al erg drukkies nog.... Even nog reageren op de laatste pagina (heb de rest niet teruggelezen): Marj: Oh, wel fijn dat je overdag vliegt. En ook fijn dat alles nu een plekje kan krijgen op de kamer he... Wel balen dat je niet goed hebt geslapen. Pooh: tsja, mannen... ze zijn niet allemaal even tactisch he.... (Die van mij doet ook altijd direct het grote licht aan als hij moet opstaan. Of hij nu om 9 uur of om 5 uur opstaat.. Grrrr...:x (zeker als ik pas vanaf een uur of half 3 in slaap ben kunnen komen...) ) Toch wel fijn dat de hulptroepen vanmiddag weer komen. Mooie lamp heb je besteld! En van dat eten, dat herken ik ook erg hoor.... heb afgelopen week als ontbijt het avondeten van de dag ervoor (kip in pepersaus met aardappelen en gestoomde groenten) gegeten... Dat moet je me normaal echt niet voorschotelen 's ochtends hoor.... Hmmmm.. begin wel honger te krijgen. Kijken wat ik zometeen mee naar boven ga nemen om te eten... Dithje: joeppie!! Het eind is in zicht... nu begint het aftellen tot je verlof echt op te schieten he... Wel balen dat je niet goed geslapen hebt!
Mamma Chan: Lekker BBQ! Dat hoef ik hier niet te verwachten voor mijn verjaardag volgens mij.... Gezellig dat je schoonouders langs zijn geweest. Geniet van je rustige dag! Opzien naar de bevalling? Hier niet echt. Begin eigenlijk wel uit te zien naar de bevalling. Niet zozeer vanwege de bevalling zelf, maar meer het idee dat ik daarna (hopelijk) weer langzaamaan de oude kan worden en niet alleen maar op bed hoef te liggen. Heb bij Thessa en Joshua trouwens geen echte problematische bevallingen gehad vond ik zelf... (de vk vond dat anders... bij Thessa had ik koorts en vielen de weeën weg nadat ik de ruggenprik voor mijn hernia had gekregen (bevalling duurde 24u). En bij Joshua duurde de bevalling 1,5u dus kreeg ik 's middags erg veel last van mijn onderlichaam die de bevalling toen pas begonnen te verwerken) Maar ga nu echt wat eten en daarna naar boven toe want anders ben ik nog weer te veel aan het doen... Tot laterz!!! (en hopelijk dan op de "nieuwe" pc) btw... moet het topic niet gesloten worden bij 5000 berichten of is dat alweer veranderd???????