Cute pakje Einneh! Yeah, gordijnen ophalen Nancy! Maar hoezo passen de gordijnen niet bij de klamboe dan??? Wat leuk Pooh dat je een pakje hebt kunnen scoren! Minder dat de therapeut vond dat je er niet zo goed uitzag... Rustig aan doen hoor! Hier, boodschappen weer binnen. Vanavond lekker niets, zometeen even douchen en dan lekker op de bank x-factor kijken.
Zo net manlief weer ff gekort deze keer met opzetstukjes op de tondeuze (ook al eens zonder gedaan per ongeluk ). Moet me zo klaar gaan maken... gaan naar een verjaardag, niet zo heel veel zin in maar goed...... komt wel!
@Dithje, kan de kleur niet zeggen ivm geslacht maar het is een hele andere kleur dan de gordijnen.. Snappie 'm nog Lekker niks, hier ook hoor! @Einneh, hier doet vriendje het altijd zelf en dan mag ik de kantjes enzo doen Heb ook weleens gezegd van: "hey hoort het wel zo te zijn dat het kammetje er af is" whahaha je moet dat hoofd dan zien
En hier ook lekker niets !! Ben bekaf. Jildou ligt er net in.. Klein aapje !! Vandaag trouwens alweer 23 weken !!
Hihi trouwens had ik nog niet verteld Kregen gister rekening van apk van onze oude polo !! Nog geen 50 euro JAHOE !!
Hoi hoi, Kom ook nog ff neuzen, voordat ik ga bank hangen. Zie dat er een paar dames vermoeid zijn, rustig aan hoor. Aan jezelf denken, neem je tijd. Een aantal dames die aan het shoppen zijn geslagen, leuk leuk. En als je weet wat het wordt, kun je wel gerichter shoppen. Nancy, jammer dat de klamboe niet matcht met de gordijnen, ik herken het hoor, bij mij moet het ook precies op elkaar aansluiten. Leuke buikfoto's zag ik, mooie buiken! Hier ook al een aardig buikje. Mamma chan, gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellig feestje gewenst! Morgen komt de babykamer en kunnen we aan de slag. Heb er zo'n zin in! Ook de kinderwagen, box komen, dus wij gaan alles in elkaar zetten (op de box na, daar is het nog iets te vroeg voor). Net even boodschappen gedaan want morgen komt het er niet van. Maar de accu is nu leeg, ben vanmorgen behoorlijk druk geweest op het werk, veel traplopen en zo. Vanmiddag toen ik eindelijk even rustig zat, kreeg ik een flink aantal bewegingen van onze kleine, dat ging achter elkaar door. Zo schattig! Allemaal een fijne avond en een fijn weekend!! Met hopelijk iets beter weer, want natte sneeuw is niet zo lekker.
Have fun op de verjaardag Einneh! Ik snap 'm nog hoor Nancy! Hmmmm wel lastig..... na ja, mag je weer shoppen Gefeliciteerd met je 23 weken Sam! En ook met de rekening van de APK. Super J2J dat de babykamer morgen komt! Jij vermaakt je vast wel morgen. Euhm te vroeg voor de box, wij hebben hem wel meteen in de kamer gezet8).
Dithje: ieder z'n ding toch?? !! Ik vind t een sta in de weg Maar goed, wij hebben dan ook al 1 rond huppelen !!
Lekker zijn jullie zeg!!:x Me eerst zodanig lekkermaken met kit-kats dat ik dus net gewoon naar de winkel ben gegaan voor een zak mini's.. En dan nu beginnen jullie over lekker in bad gaan!!!! Ff een bad halen zit er niet in potverdikkie hihih @Nancy: ik snap t van je klamboe, ik ben ook zon pietlut! alles moet zoals ik t in mn hoofd heb.. dus dat wordt nog wat straks.. Over t kamertje: er is dus iets wat ik persee wil, en vriendlief ook leuk vindt maar dies bang dat ik teveel werk op mn nek haal.. T laten doen is ook een hele goeie optie (tis namelijk sowieso ff kijken of t mij wel lukt ) maar das DUUR!!! Dan baal ik wel s dat ik niet gewoon miljonair ben en niet naar de prijskaartjes hoef te kijken..
Whaaaaaaaaa Doordat ik in t ziekenhuis opgenomen was heb ik mn musical-avondje gemist toen.. ik zou naar "The full monty" gaan met twee vriendinnen maar die moesten nu dus zonder mij (zonde van mn kaartje dat ik niemand anders kon vinden ) Maar nu zit ik weer zon voorstukje te kijken en ik wil heeeheeeeeeen! Toch s kijken waar ze nog meer komen...
Zeker Sam! Hihihihi Pam. Hier echt mega verslaafd aan de kitkats. Heb al 2 grote op... Jammie! En tja......hier ook geen miljonair ondanks mijn grote wens voor HEEL VEEL GELD! Manlief is teleurgesteld... beebje is de hele tijd aan het trappelen, maar zodra hij zijn hand op mijn buik legt is menneke stil. Ga dus nog maar even bij hem liggen op de bank en nog een poging wagen. Alvast welterusten en tot morgen!
lieve lieve dames, allereerst: vandaag goed nieuws uit t ziekenhuis gekregen! zoals t er nu voor staat hebben we erg geluk gehad! eff een korte schets; het was dus zo; 1 van de aders van de navelstreng naar beeb was verkeerd aangelegd, en dat kon of gigantisch fout zijn, of mazzel hebben dat dat de ader is die 'afsterft' en niet nodig is voor t volgroeien van de beeb. want als t die andere ader was geweest, had ons kindje t waarschijnlijk nie gered, omdat die ader verkeerd aangelegd is. snappen jullie t nog? vandaar dat ik ook even nie op t forum kon zijn, zat zo in mijn eigen wereld, meteen ook weer nachtmerries over mijn miskraam bij 12 weken van 2 jaar geleden. dus was effe van slag. maar nu is er een last van mn schouders afgevallen! ben zo blij!! het was even ziekenhuis in, ziekenhuis uit.... maar verder was onze kleine jongen helemaal goed op weg! alle metingen en alles waren uitstekend! hihi...moet er nu zelfs een traantje om laten, wat geweldig om te horen dat je kindje t goed doet, dat besef ik meer en meer.... thanx lieve dames, jullie zijn lieverds! dikke kus claire
Jeetje Claire wat opluchting. Kan me voorstellen dat je even in je eigen wereldje zat!! Bah wat een helse dagen moeten dat geweest zijn!! Maar super dat het allemaal toch mee lijkt te vallen!! Dikke knuffel!!! En laat die tranen maar rollen, dat is je goed recht!!
Jeetje Claire! ik snap dat je hartstikke geschrokken bent zeg.. bah! Maar wat een verschrikkelijk goed nieuws! wat super en gefeliciteerd met t ukje dat t zo goed doet!
Claire, knuff!! Hier net terug van eten en de film( halve film dan) jezus wat een k*****t stoelen ik heb me last vand e rug hee!! Die film was wel mooi maar dus niet de andere helft gezien, shutter island, kijk m wel als die uit is Kom net thuis hebben ze me de boel in de tuin versierd # borden met 30!! hahaah lol Nja ik ben bekaf en ga zo naar bedje Baaaai
@ claire, jeetje das inderdaad schrikken. gelukkig doet jullie kindje het goed. snap dat je ff in je eigen gekeerd was. Geniet er nu van he meis! ik heb ook nog geen buddy...