Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    thanx meiden! jah ons kereltje is een sterke!

heb ik hier nog wat gemist? ga zo nog eff teruglezen...

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ angel, ja het was heel erg schrikken voor dr.. Ze is er ook nog helemaal niet klaar voor zegt ze, zowel voor dr gevoel als financeel gezien.
    Maandag heeft ze een afspraak bij de dokter dus daar zal ze wel alle info meekrijgen om een goede beslissing te kunnen maken.
    Gefeliciteerd met de 23 weken!!

@ einneh, Jaaa hieerrr.. hahah ik zoek een buddy !!Wat een leuk pakje heb je gekocht zeg!!

@ pampapilio, Hier hetzelfde hoor, als we gaan trouwen wil ik het ook goed doen. Dus echt een grote bruiloft met alles erop en eraan.. Nog even door sparen dus

@ kikkert, fijn dat je kapsel weer helemaal goed is! Je voelt je toch beter als je haar ook goed zit he.. (tenminste dat heb ik wel altijd)

@ koekie, fijn dat jullie zo`n goede echo hebben gehad. Weer lekker verder genieten nu :D

@ J2J, leuk dat jullie morgen de babykamer binnen krijgen, ik kan niet w88 tot die van ons komt, maar die komt pas in april dus nog even geduld..

@ claire, zo dat is schrikken zeg, maar gelukkig is alles nu gewoon goed! Kun je weer met een gerust hart verder genieten..

@ bubsie, ik heb ook nog geen buddy.. en einneh zocht ook nog een buddy geloof ik..

Zelf vandaag de hele dag gewerkt, daarna even naar de stad geweest met mn mannetje.. Stoere nike`s gekocht voor de kleine, en een stoer wit vestje!
    Ik had voor mezelf nog voor positie broeken gekeken, maar kon echt niks leuks vinden. Ben daarna nog even langs die vriendin geweest, die heeft maandag
    morgen een afspraak bij de dokter, dus daar zal ze dan ook meer info krijgen over alle mogelijkheden. Morgen nog een dagje werken, en dan ook lekker weekend:D,
    dus ik ga nu lekker in bedje liggen de pfafs kijken en dan lekker slapen.. tot morgen!!

3. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    meiden, heb net terug gelezen (50 pagina's) en gereageerd,
    maar ik vind t echt hartverwarmend om te lezen hoevaak jullie naar me gevraagd hebben, en zorgen gemaakt hebben....
    ben er een beetje stil van, jullie zijn echt schatten :)
    voel me wel een beetje schuldig dat ik niet eerder iets gemeld had,
    maar ik kon gewoon niet zeggen dat het misschien helemaal mis zou zijn, dat maakte t gevoelsmatig zo definitief als het dus wel mis zou zijn :(....dus mijn mannetje en ik hebben even in een coconnetje geleefd, maar hebben nu weer goeie moed en zijn al lekker aan t klussen begonnen! :D

o,ja enne ehhh iemand nog een buddy nodig? ik zou nog wel graag een buddy willen!

4. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @koekie; klopt, dat het standaard is om na elke afwijking doorgestuurd te worden naar academisch ziekenhuis, maar in ons geval zaten we er gelukkig nie voor nix!\
    en leuk toch dat er mannen met je sjansen? :p of vind je dat vervelend?
    ik zelf wordt er altijd wel blij van mits het op een respectvolle manier gebeurd!
    en weet jij inmiddels hoe het zit met de hyves voor 'ons' forum? gefeli met je zoontje en t potje! en fijn dat je 20 weken echo goed was!

@kikkert; las dat dylan naar peuterschool gaat? inderdaad spannend! hoe gaat het nu?
    de 1e ervaring was positief toch? haha...en ik vind je geboortegedichtje echt geweldig!!

@nancy; hoe zit dat nou met die collega van jou? wat klote dat zulke mensen denken dat ze dit kunnen maken!! en leuk die 10 dingen die je nie tegen een zwangere moet zeggen gniffel... en je foto's zijn prachtig nancy je bent een mooie meid!
    en voor je eters heb ik weinig tips, ben namelijk veganistisch, of je moet een paar knijnen op bezoek krijgen? :p

@es; leuk kamertje!! ik kan je alleen weinig advies geven over je vraagjes, ik weet alleen dat wij zo'n luchtdoorlatend matrasje kopen, verder moet ik t nog uitzoeken!
    en ik vind t resultaat supermooi van je kamertje!

@marsim; wauw al geboortebedankjes!! gaaf zeg! en heeft manlief de tekst voor de geb.kaartjes goedgekeurd? goed dat je aan jezelf denkt, pak je rust!

@dithje; bedankt voor de tip, hier ook zo'n last van verstopping....en ik kan mn zwangerschapsketting nie elke dag dragen, want wordt helemaal tureluurs van dat belletje :s awww en zo verkouden! beterschap!

@pooh76; nog last van harde buiken? en heb je behang voor sebas bekeken echt gaaf!! dat wordt echt tof!

@mamachan; fijn dat je je vakantie en verlof geregeld hebt! 10 weken zijn zo om!

@es; vervelend een ontsteking in je lip!! en auw een spuit!

@einneh; fijn dat t beter gaat met mannetje! en geen operatie whoohoo!! :)

@elea; spannend zeg bijna vliegen!!! al nerveus?

@pippo; wat mooi dat alles goed was met de 20weken echo! gefeli!!

@petatje: wow jij hebt echt de mooiste buik!! en ik ben t helemaal met je eens, vind dat je schoonma een beetje raar reageert.

@bellamano; jeej! nog een jochie! gefeli!!!

@eline25; fijn dat je een mooie dag heb gehad! maak er een leuke tijd van in ermelo!

@suekes; aww je hondje schijnzwanger? hij zwangert gwoon met je mee!

@pampilio; mooi buikje meis!

@sam; ohhh wou dat ik een bad had!!! en gefeli met je 23 weken!!

@goldy; welkom meis, en gefeli met een jochie!

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@ Claire: geweldig om te lezen dat alles goed is!!!!! Ik maakte me behoorlijk zorgen! Snap ook heel goed dat je even in je eigen coconnetje gedoken bent, dat herken ik wel van toen wij slecht nieuws kregen bij ons eerste mannetje. Maar gelukkig loop het bij jou heeeeel anders af! Geweldig!!!!!! Nu lekker genieten en klussen aan de babykamer :D:D:D

Hier nog wel last van harde buiken, maar sinds dinsdag ook extreme moeheid. Slaap dus echt veel, lijk wel een beer in winterslaap ;)
    Dat behang is echt super he? Ik kan ook niet wachten tot we met z'n kamer aan de slag gaan. En reken maar dat ik dan foto's ga spammen!

@ de rest: wel ff bijgelezen, maar nog wat te suf om alles te onthouden. Ik hoop dat iedereen lekker geslapen heeft!

@ hier: hahaha, manlief wordt even door Sebas tot de orde geroepen dat hij niet met volle mond mag praten :$;):D:D:D:D:D
    Gisteren toch om 19.30 uur al in bed gedoken (tegelijk met Sebas :)) en nog een tv-serie gekeken. Zelfs Flikken Maastricht niet gehaald.... Maar goed geslapen gelukkig!

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames

heb nog niet alles goed doorgelezen ga ik straks ff doen ...

gister avond lekker samen op de bank gehangen en vroeg na bed gegaan ..kregen gister mooi bericht we krijgen 400e terug voor de dakramen van de stichting dus dat is wel lekker ....
    we gaan zo ff na de opendag voor dion zijn school ben benieuwd hoe het daar is ...
    nancy mooie buikband zeg ..en je gordijnen klaar super meid...
    claire wat naar voor jullie maar wel fijn dat jullie mannetje het goed doet knuf...
    sam fijn dat de keuring meeviel gelukkig maar ..

ga straks ff verder lezen en reageeren want moet me nu echt aan gaan kleden en gaan ...

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    goedemorgen.. ik lig nog heerlijk op bed..
    Krijgen om 12 uur visite van ver weg.. met 2 kids, hebben ze al heel lang niet meer gezien dus wel zin in..

nu eerst ff wakker worden eten en douchen :):)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!!!
    En wij gaan lekker om verf voor de babykamer :D !!

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Claire: wat een spannende periode voor jullie! Gelukkig is alles goed!

Straks met de kids nr de kapper. Nu rustig aan, werd al moe wakker (grr). Fijne dag allemaal!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Jeetje zeg, onze kleine meid is het aan het inhalen van wat ze anderhalve dag rustig is geweest..
    Gisteravond begon ze, en vannacht paar x wakker geweest, en nu vanmorgen is ze weer zo druk.. :p
    Die denkt ook; ''mama onzeker, zal je eens wat laten voelen'' :D

Waar schoppen de kleine bij jullie? hoog of laag? bij mij schopt ze nu erg laag.. echt in mn onderbuik.. maar sommige dagen ook wel weer hoger..

11. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhhhhhhhhhh Claire ik ben zo blij voor je. Ik zit ook met tranen. Wat super dat het de goede kant heeft opgepakt met de arders en dat je kindje lekker groeit. Tijdens de echo donderdag zeiden ze nog dat de aders zo belangrijk zijn dat ze allebei werken en ik moest aan jou denken en dat we nog niet hadden gehoord. Pak van mij hart dat het goed gaat meis.
    En nu gaan genieten he!
    x

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog geen buddy!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es.. HAHA leuk he, baby's ;) Hier voel ik het ook overal en nergens :p Kan best zijn eerst onderin en dan ineens boven in :D :p

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Misschien kan je Clair pb-en, zij heeft ook geen buddy ;)

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    OOh super dat alles goed is met jullie knulletje claire! ben heel blij voor jullie!!!! :D

voor de rest ga ik nu eerst wakker worden,ben verschrikkelijk moe en heb toch tot 10u geslapen ;)

kom straks nog wel wat uitgebreider reageren :)

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Claire: wat een opluchting!! gefeliciteerd!! :D

@ Buddy: euhmmm thnx voor alle aanboden maar euhmmm 5 buddy's? :) Pam is ondertussen al mijn buddy geworden! Ik wil best nog een buddy hebben hoor das geen probleem maar 5...... :D
    Ik hoor het wel alst nog nodig is!!

Zo ontbijt is op (manlief had me heerlijk laten liggen tot 10 uur :D) nu klaarmaken voor het winkelen met mams :D

spreek jullie later dames! fijne dag!! :D

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ow ja nog ff: vandaag 19 weken!!! :D

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lieve Claire wat een fantastisch nieuws! Ben zo blij voor jullie, geniet er lekker van meis!!

Wat leuk Goldy dat je geshopt hebt voor beebje! Werkze vandaag...

Hahahaha Pooh! Geweldig:D! Fijn dat je goed geslapen hebt... misschien toch maar even de gyn bellen ivm de moeheid?

Have fun Sam!

Ik voel beebje wisselend op andere plekken Es. Maar wel overwegend aan de rechterkant...

Feli met je 19 weken Einneh en veel shop plezier!

Hier, hmmmmm lekker zonnetje:D! Word ik helemaal blij van... Vandaag beetje aanrommelen in huis. Vanmiddag nog even naar schoonouders, ga het haar van schoonmoeder verven. Fijne dag allemaal!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Claire, wat ben ik blij voor jou!!!!!!!!!!! Echt zo geweldig, superduper te gek!! :D Ons duimen en onze zorgen hebben geholpen denk ik dan maar ;) Geniet van het idee en het klussen enzo, nu kan je gaan genieten meis!!

@Hier, hier met de grote schoonmaak bezig, zo'n hekel aan maarja hoort erbij he :x
    Gisteravond de gordijnen opgehangen en vanmorgen met wakker worden zijn ze toch niet zo verduisterend als we dachten :$ Dus nu gaan we binnenkort voor verduisterende rolgordijnen.. Kweet dat het niet helemaal donker hoeft te zijn maar dit was wel heel erg :$:p
    Vanavond krijgen we eters, en ik ben er nu echt uit (allemaal bedankt voor de tips in ieder geval!) en het wordt kabeljauw met mozarella, pijnboompitjes en gedroogde tomaatjes uit de oven, met aardappeltjes groente en een salade. En voor toe wil ik een chocoladetaartje bakken mmmmmm Ben benieuwd :p
    Fijne zaterdag meiden!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland

Deel Deze Pagina