Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes Nancy met de grote schoonmaak! Wij hebben ook verduisterende rolgordijnen en gordijnen hoor... Kan dus best;);). Hmmm, ben benieuwd hoe het chocoladetaartje word en natuurlijk de rest ook.... Ohhhh wat ontzettend lief van je tante:D!

Heb net even de kleertjes en boxspeeltjes die ik van mijn mam heb gekregen donderdag op de foto gezet... Ff spammen hier:p.

Bekijk bijlage 56331

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, WOW wat gaaaaaf allemaal!! Die bal met dat dinootje erop hebben wij ook gekregen, zo leuk! Lekker spammen hoor, ben er gek op :p

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy geweldig :D !!

Super Dithje!!!
    Hier een dochter die het niet nodig vindt om te slapen.. Gelukkig is manlief thuis en is die even met dr boven, kan ik even dweilen, het is hier net een zwijnenstal ;) !!
    Ennn we hebben de kleuren voor de babykamer :D !!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk Sam! Welke kleuren zijn het geworden of wil je dat niet vertellen, dat kan natuurlijk ook;).

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Sam: hey, bij jou ook al zo'n draakje wat niet wil slapen? Kunnen we die 2 niet bij elkaar zetten??? Mama's slaapje ging er in ieder geval ook aan... Nou ja, dan maar om 19.00 uur naar bed ipv 19.30 ;)
    En leuk dat je geslaagd bent voor de kleuren! Ben benieuwd! (als je wat kan zeggen natuurlijk)

@ Nancy:mjammie!!! Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat je de recepten even hier neerzet, of anders naar me pb-t! Zou je ipv kabeljauw ook pangafilet kunnen gebruiken denk je?
    O, en voor Sebas z'n kamertje had ik ook verduisterende gordijnen, maar er toch ook nog een verduisterend rolgordijntje bij gehangen hoor. Zeker als ze iets ouder zijn en hartje zomer is dat best handig! (anders gaan die bioklokjes om 5 uur al af.... en blijven ze doortikken tot een uur of 22.00....)
    En crea hoor van je tante. heel lief!

@ Dithje: wat een geweldige kleertjes! En leuk die speeltjes! Leuk hoor, zo'n moeder :D

@ hier: zit dus lekker met Sebass tv te kijken. Ah, hij heeft echt een heel wit bekkie. Mss dat ik 'm zo toch nog ff in bed probeer te leggen. Manlief moet om 16.00 uur weg om m'n ouders weg te brengen naar het vliegveld. Helaas kan Sebas niet mee omdat anders alle bagage niet meer past.
    O, en het behang voor Sebas z'n kamer is binnen! Ziet er toch wel heel anders uit als op zo'n klein plaatje. Moet namelijk een muur van 3 x 2,4 worden. Maar wel gaaf volgens mij!
    Verder is manlief druk bezig op zolder en met het inpakken van de spullen die nu nog in Sebas z'n nieuwe kamertje staan (die moeten nl. naar zolder toe)
    Volgende week laminaat leggen, dus we lopen nog steeds goed op schema!:D

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Recepten, tja het zijn niet echt recepten maar die vis is een probeersel omdat ik dat weleens in een restaurant waar bij kwamen bestelde en is zoooo lekker :p

- Kabeljauw in een ovenschaal met olijfolie leggen en kruiden met viskruiden of peper/zout
    - bekleden met plakjes mozarella en bestrooien met stukjes zongedroogde tomaatjes in olie
    - in de oven totdat het gaar is en de kaas gesmolten
    - voor het opdienen bestrooien met geroosterde pijnboompitjes.

Pangafilet moet zeker kunnen hoor, als het maar witvis is volgens mij.. Wij eten er peultjes en peentjes, roomsaus en gebakken bistrokrieltjes bij :)
    Het recept van het chocoladetaartje ligt bij Dr Oetker :p:p met een dot slagroom van Friesche vlag ;)

@Sam, ja nu heb je 2 handen extra thuis, dus dat scheelt dan wel..

@Pooh, o ja met het bio-klokje moet natuurlijk ook rekening worden gehouden hmmm ja dan hebben we zeker verduisterende rolgordijntjes nodig! Stom he, daar denk je dan niet aan ;) Bedankt jullie ervaringsdeskundigen :)
    Hopen dat Sebas zometeen nog even slaapt.. Je zal je ouders wel missen dan zeg. :( Hoelang gaan ze weg?
    Klinkt goed allemaal zeg, zo op schema! En leuk het behang al binnen, as best snel

@Hier, doosje zat natuurlijk net weer in d'r vinger met snijden grrr en bloeden, niet normaal! :$ Echt een klein k*tsneetje maar bloeden.. Zal dat ook iets met de zwangerschap te maken hebben, omdat je meer boedvaten aanmaakt ofzo :(
    Hier een kleine druktemaker in mijn buik, zo mooi! :D

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Meiden ik ben dr 2 dagen niet, Heb net alles klaar gemakt en de coctails gemaakt:p

Hihi fijn weekend allemaal!!!!!!!!

10. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Hoi dames, wat zijn jullie met veel voor de maand juli! Heel in het begin heb ik me wel eens gemeld, en nu we de 20-weken echo hebben gehad dacht ik, ik schrijf nog ff een stukje. Ik ben niet zo'n actieve schrijver, maar probeer wel mee te lezen. Wat schrijven jullie veel, het valt niet mee om het allemaal bij te houden.

Bij ons was de echo prachtig, en alles lijkt goed. Zelf voel ik me ook prima, op een dikke spatader op mijn kuit na dan (maar er zijn ergere dingen...) draag nu een hele sexy steunkous. Gelukkig is het nog winter, maar straks...

Na een prachtige zoon krijgen we nu een meisje, dus we zijn helemaal gelukkig:p. Tot gauw, ik hoop dat jullie ook allemaal blij zijn met de echo. Liefs Roos

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    kom ff snel hoi zeggen :D, ben druk met vanalles en nog wat...

@nancy een vinger bloed altijd flink en je maakt idd meer bloed aan nu je zwanger bent maar das niet de reden ;) . dylan heeft zich vanochtend ook flink gesneden in zijn vinger en dat bloede als een gek....gelukkig is papa niet thuis anders kon die paniek zaaien (is bang voor bloed) hihihi held op sokken ;)

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Nancy: mooi kaartje!!
    Ow wat klinkt dat eten lekker!! mn maag begint al te knorren :p

@ Dithje: wat leuke kleertjes en speeltjes!!

@ Roos: Fijn dat de echo goed was! een meid! feli!! :D

@ hier: net terug van winkelen, Drachten is nu leeg :$:p
    hebben geen stof gehaald, tussen de vele die er lagen lag toch niet de juiste! maar binnenkort is er een stoffenmarkt in Leeuwarden dan daar maar ff kijken!!
    Verder nog een zwbroek (3/4) gekocht en een shirt :D

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey meiden,

even een egoberichtje...

Manlief heeft net Sebas maar meegenomen, op hoop van zegen dat het toch allemaal gaat passen. Hij was absoluut niet van plan om nog even te gaan slapen en ging keer op keer z'n bed uit... Pfff, zou willen dat ie nog in een ledikant lag...
    En ik was inmiddels zo moe dat ik helemaal over m'n kookwater ben gegaan, om vervolgens in een huilbui van 3 kwartier uit te barsten. Echt niks voor mij en ik herken gewoon mezelf niet meer :(:(:( Lig nu weer in bed, maar ben gewoon te moe om te slapen. En die hoofdpijn van het huilen werkt natuurlijk ook niet mee.
    Heb ook geen idee hoe ik het een week zonder m'n ouders moet stellen, mss heeft dat er ook mee te maken.

De laatste persoon die ik om hulp zou vragen (een hele hoop ellende meegehad in het verleden waardoor ik die persoon niet meer goed kan vertrouwen) heeft zich spontaan aangeboden om te helpen. Wat moet je daar nou mee? Ramptoerisme? Of toch doen?
    En juist de mensen dichtij (schoonouders etc) die bieden niets aan. En dan om hulp vragen vind ik zo moeilijk....
    En ondertussen stroomt het weer over m'n wangen.
    Die belachelijke hormonen ook!!!!:x:x:x
    Weet iemand of er rond de 21/22 weken wat in je hormoonhuishouding veranderd? ;)

Sorry, maar ik moest het gewoon ff kwijt. Hoop maar niet dat die kleine meid er al te veel van meekrijgt....

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik kom ook even snel gedag zeggen, wij hebben vanaf 12 uur visite gehad, en ik kan jullie zeggen, ben helemaal verrot! Dus ga even lekker uurtje liggen en dan weer koken..

15. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @pooh: ja ik herken wat je zegt over eerdere miskraam, de grond zakt onder je voeten vandaan als je dat hebt meegemaakt, t is zo verschrikkelijk :( en dan raak je in je eigen wereldje (overlevingsmechanisme denk ik) dus toen we te horen kregen dat er 'weer' iets fouts was, schoot ik meteen weer helemaal terug in mn cocoon, kon nix meer! hoe is t met jou daarmee? heb je t een plek kunnen geven?
    harde buiken vervelend lijkt me! hoe voelt dat eigenlijk? en dan ook nog moe! :(
    ik vind dat je lekker je taken mag overdragen en met de voetjes omhoog mag een filmpje kijken! :D

@angel; dank je, wat een mooie buik heb jij ook al zeg! nice!

@es09; gezellie visite :) wel lekker druk met 2 kids :p fijn dat je haar weer voelt!
    ik voel het schoppen voornamelijk midden-onderin of rechts-onderin!

@sam8: en wat voor kleur verf wordt t nou?

@koekkie; dank je meis :) ja die aders zijn erg belangrijk, anders overleeft die kleine t nie! maar dit heeft zo moeten zijn, dit jochie hoort bij ons en is van plan om te blijven :D ik ben zeker van plan om nu te gaan genieten!
    enne....zullen wij buddy's worden? :)

@einneh; gefeli met de 19 weken! en ja je bent een gewilde buddy! :D haha
    en lekker geshopt lees ik! heerlijk he?

@nancy79; jah alle positieve gedachten en duimen van jullie hebben absoluut geholpen! zijn de gordijnen voor in je eigen slaapkamer of die van beeb?
    en wauw wat een sterrenmaaltijd voor je gasten! heerlijk!

@dithje; wat een gave kleertjes!! wordt een ventje in stijl!

@roos; fijn dat alles in orde was met de echo :) en leuk zeg een jongen en een meisje! hoop dat ik als ik ooit een 2e mag krijgen ook van ieder 2 heb!

16. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    ow enne ook eff spammen in t kader van genieten ;)

piratenpyama :D

17. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    kastje vol! :D

18. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    en als laatste om t af te leren; de geconfisqueerde box ;)

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuke foto's :D

Aah pooh dikke knuffel hoor!! Zwaar om zo zwanger te moeten zijn :( !! STerkte lieverd..

Hihi de kleuren.. natuurlijk kan ik daar wat over zeggen :p HAHA.. Wij weten niet wat het wordt, dus de kleuren zijn neutraal ;) .. Het wordt wat bruin/ cremig.. :D 1 muur donkerder dan de andere ;)

Deel Deze Pagina