Jeetje ook nog, wat een kwalen, word je echt niet vrolijk van meid... Heel veel succes donderdag! Dank je wel meid, dat is een snoezig plaatje! dat samen met de zon die schijnt, kan mijn dag weer goedmaken!
Wij hebben het als volgt Es. Een molton/matrasbeschermer op de lattenbodem, matras, aerosleep en dan hoeslaken van aerosleep. Geen dekbed maar een laken met een dekentje (van katoen). Yeah Sam, lucky you! Babyfoon doet het nog. Ik heb echt geen woorden voor de situatie bij jou op het werk Nancy. Een klacht ivm vrouwonvriendelijkheid, het moet niet gekker worden:x. Negeren is misschien nog een ding om te proberen, maar ik zou er niet te lang tegenaan blijven hikken hoor want dan ga je er zelf aan onder door. Elke dag met lood in je schoenen naar het werk gaan, is ook geen pretje. Ff doorzetten nog, dan is de dag zo voorbij. Wat super Pooh dat het uurtje werken goed is gegaan! CSI kijkze! He bah Angel, rustig aan doen joh en sterkte! Wow! Koekkie... Stoer hoor dat mannetje van jullie! Hier, net in de pauze even naar Babyplanet geweest en een zwangerschapsketting gekocht.
zo daar zijn we weer.. ff met de hond in het park gewandeld.. kreeg ik steken in me onderbuik.. hmm misschien teveel gedaan in 1x lijkt op spierpijn (bandenpijn) nu maar ff zitten
Hoi meiden, Ik ben weg gegaan van mijn werk, had zon last. De fysio op mijn werk denkt scheurtje in middenrif, kan ook bijna niet zitten, stekende pijn. Ik ga om 3 uur naar mijn huisarts, ben benieuwd. x xxx
Zo meiden, wet zitten alweer in deel 3, poehee. @ Kikkert, dat lijkt me ook idd lastig om je ventje weg te brengen voor het eerst. Gelukkig heeft hij veel plezier gehad. Das al een hele opluchting denk ik. Succes bij de dokter donderdag, ik hoop dat het meevalt. @ Koekie, goed van je zoontje zeg. Snap dat je trots bent. @ Es, dus die dikke lip is nog steeds. Wat ontzettend balen zeg. @ Nancy, nou die collega's van jou, pfff. Die opmerkingen moeten ze niet tegen mij maken, nou ja misschien 1 of hooguit 2 keer en dan schiet ik echt uit mijn slof. Gewoon voor jezelf opkomen hoor. Je bent zwanger en daar mag je trots op zijn en het moet niet zo zijn dat je bang bent dat je elke keer weer een opmerking krijgt. Dikke knuffel meid, je ziet er goed uit dus wees er trots op! @ Pooh, dus wel even wezen werken. Nou meid doe maar rustig aan. @ All, ik zal vast wel iemand vergeten, sorry. Hier lekker nog thuis vandaag. Als het morgen nog zo is dan blijf ik morgen ook thuis. Het is iets beter dan gister maar zie mezelf nu nog niet 4 uur op de afdeling rond lopen. We zien het morgen wel. Vanmorgen met de tekst bezig geweest voor het geboortekaartje. Daar ben ik helemaal uit, alleen manlief moet het nog zien en goed keuren, haha. En natuurlijk het kaartje zelf nog uitzoeken. Verder ben ik ook bezig met baby en kinderreanimatie. Ik krijg natuurlijk wel reanimatiecursussen op mijn werk maar baby en kinder is toch iets heel anders. Ook mijn mannetje wil het graag leren, je gaat er niet vanuit maar in geval van nood toch wel erg handig. De geboortebedankjes zijn ook binnen, erg leuk zeg. Dus die moet ik goed verstoppen want daar staat de naam van onze kleine meid op. Vanmorgen was die kleine meid al bezig met karateles ofzo. Ze bleef trappen haha. Vooral aan de linkerkant. Heb er nog niet echt goed opgelet of dat je het aan de buitenkant van mijn buik kan zien maar als je het nog niet ziet dan zal het binnenkort zijn. Die kan al behoorlijke trappen uitdelen zeg, haha. Ik geniet er elk moment van.
@ Eline, beterschap meid, dat klinkt totaal niet fijn. @ Dithje, een zwangerschapsketting, helemaal leuk. Ik moet er ook nog 1 scoren.
Ik heb ook zo'n zwangerschaps ketting, maar draag hem niet.. vind hem vervelend zo'n lang ding om me nek
even over pampalio ik was ff nieuwschierig of ze nog online was geweest, ik las een berichtje van haar en de 20weken echo was goed.
@Es/Eline, ff plat nu, rustig aan! @Marsim, zo jij bent al een eind op weg, heerlijk! Jij ook rustig aan he en als het niet gaat gewoon thuisblijven.. @Dithje, naar babyplanet geweest?! Whaaaaaaa ik zou gek worden als die om de hoek zat hihi Wel leuk zo een ketting! @Kikkert, ja ik zag ook verschillende berichtjes van d'r, nou fijn dat het goed is dan....
Auw Eline! Sterkte en succes bij de huisarts. Wauw Marsim, de tekst voor het geboortekaartje al klaar! Super zeg. En jeetje, goed bezig baby- en kinderreanimatie. Wat goed! Heb de ketting net omgehangen en nu maar kijken hoe het bevalt... Denk niet dat ik hem elke dag ga dragen, ligt ook aan wat voor kleding ik aan heb. Fijn dat de 20 weken van Pam goed was! Trouwens even een tip voor de moeilijke toiletgangers onder ons. Ik eet, sinds een week, elke dag een plak ontbijtkoek en eerlijk is eerlijk dat helpt super. Hoe moeizaam het altijd ging, hoe goed het de afgelopen paar dagen gaat. Wou het toch even zeggen, wellicht helpt het een van jullie ook zo goed.
Is ook heel moeilijk hoor Nancy om mij te beheersen. Gelukkig zit ik niet iedere dag op de vestiging Meppel... daar zit de Babyplanet om de hoek, dat scheelt alweer. En wat ook meehelpt is het feit dat ze best duur zijn, dat houd mij dan ook wel weer tegen om volledig los te gaan.
jeetje wat vind ik het toch moeilijk om een naam te kiezen voor onze uk, ik wil iets aparts en liefst niet nederlands.....iemand tips van een goeie site?
@ Kikkert: geweldig dat Dylan het zo naar z'n zin heeft gehad! En goed dat je een afspraak bij de dokter hebt gemaakt. Dit schiet niet op zo. @ Koekkie: wow, goed hoor! Dus die kleine heeft een sticker verdiend! @ Eline: auwie, rustig aan meis! @ Marsim; groot gelijk dat je nog even thuis blijft. Enne...4 uur is wel anders dan 1 uurtje he? Goed naar je lijf luisteren hoor! En succes met je geboortekaartje! @ Es: dat lijkt op wat ik gistermiddag had. Is volgens mij idd bandenpijn. Rustig aan he! @ Dithje: hihi, da's nog 's een goeie lunchpauze! @ hier: heerlijk op de bank. Harde buiken trekken wel wat weg, dus het lijkt weer goed gegaan te zijn vandaag. Blijf nog lekker ff liggen 3 CSI's achter elkaar, kan dus nog ff vooruit
@Dithje, nee ze zijn niet goedkoop, dat klopt helemaal.. wel leuk, lekker neuzen! Nou moet ik zeggen dat ik vlakbij de Ikea werk maar er eigenlijk nooit kom in de pauze 8) terwijl ik het een hele leuk winkel vind @Pooh, aargh heb je berichtje denk ik gemist! Fijn dat het iets wegtrekt nu! En CSI stond op bij ons gisteravond maar uit principe afgezet met om de 10 minuten reclame, ja dag! Uitnemers :x @Kikkert, kweet geen site maar ik zag wat leuke opties voorbij komen..