Zo, eens even kijken. Nou maar hopen dat ik niemand vergeet: @ Claire: dat je in je eigen wereldje raakt is een heel normaal overlevingsmechanisme. Ons eerste kindje Bram* is geboren met bijna 24 weken. Nadat wij met de 20 wkn echo het slechte nieuws hadden gekregen zijn wij echt letterijk een weekend ondergedoken omdat we geen mensen wilden zien, behalve m'n ouders dan. Een week later is de bevalling opgewekt en is hij geboren. Hij zou, ook na een voldragen zwschap, niet levensvatbaar zijn. Een heel moeilijke tijd, nu in juni 4 jaar geleden. Het gaat nu goed met ons, zeker na de komst van Sebas. Niet dat hij een vervanging is, maar je staat niet meer met "lege handen". We hebben het ook goed een plekje kunnen geven, maar af en toe komt het toch wel weer boven, zoals de weken voor de 20 wkn echo bijvoorbeeld. En wellicht dat die termijn nu nadert dat dat onbewust ook meespeelt. Bij Sebas ging het in ieder geval een stuk beter toen ik eenmaal die termijn voorbij was. Had jij dat ook niet, na die 12 weken? (tot vorige week dan even zeg maar) Harde buiken voelen als een enorme harde voetbal in je buik. Je hebt harde buiken die geen pijn doen, alleen maar ongemakkelijk zijn, maar je hebt ook pijnlijke harde buiken. Ze zijn een teken dat je rustiger aan moet doen. Maar op zich een goed teken dat je nog niet wist hoe ze voelden, hoor! Als je er eentje krijgt herken je 'm gelijk. En wat een leuke kleertjes zeg! Die pyjama is echt geweldig! O, en heb je nog tips en trucs nodig om de box terug te confisqueren? @ Sam: leuk die kleuren! @ Es: mooie buik! @ Kikkert: mooie buik! @ Dithje: we hadden wel een poging gedaan om Sebas weer op bed te leggen, maar dat werkte helaas niet. Dus is ie met papa meegeweest opa en oma wegbrengen naar Schiphol. Nog voordat ze bij opa en oma waren was hij al in slaap gevallen en pas bij Hoofddorp werd hij weer wakker Zelfs met de auto inpakken is ie niet wakker geworden Dus hij heeft toch ff een lekker tukkie gedaan. Oh, en durf je dat? Een nieuw kapsel als je zwanger bent? Wel risky hoor! Je hoort vaak dat het heel anders valt als je bevallen bent. *maar wel leuk om jezelf nu lekker ff te laten verwennen!* @ Marj: heb jij de uitslag al binnen? Voel je je al iets beter? Lekker dat je zo'n rustig ochtendje had en dat je hebt kunnen slagen voor een nieuwe bril voor die kleine meid. @ Bella: vind het niet raar hoor, dat je na een dag behang afsteken totall loss bent Rustig aan he meid! Je hebt ook nog wat mee te sjouwen en dat eet ook de hele dag lekker van je Snap je gevoel ook goed, dat je je man mist. Aan de ene kant wil je dat het klussen ook doorgaat, maar alleen met Sam is ook erg vermoeiend. Zooo herkenbaar! Rustig aan meis, pas goed op jezelf! Wanneer horen jullie meer van jullie oude huis? Van de week voorl.koopcontract getekend toch? @ hulp: tja, ben er echt nog niet over uit. Heb nu aan manlief gevraagd of ie toch niet een deel van de ochtend vrij kan nemen (mag normaal op woensdag niet) en ben druk aan het kijken naar alternatieven. Laat ik het zo zeggen: het is heel lief aangeboden, maar ik weet dat ik me niet op m'n gemak zou voelen. En dat is natuurlijk ook weer niet goed. Nou ja, het komt uiteindelijk vast allemaal goed! @ Es: en, is het allemaal nog goedgekomen vannacht? Fijn he, zo'n dronken droppie.... Ga 's kijken of ik 'm hier kan wakker maken. Tja, ik heb dan geen medelijden met 'm hoor!
morgend meiden! Pooh:knuffel voor jou Es:haha,ben benieuwd of hij uiteindelijk de hint heeft begrepen. euhm voor de rest blijft er niet zo veel hangen. Ben eigenlijk nog moe. plannen vandaag?
goedemogen petatje! Thanx. Nee, weinig plannen hier. Afgezien van die vriendin die mogelijk een bakkie komt doen. En jij? Hoe is het eigenlijk verder met je? Geen pijn meer?
Goedemorgen!! Ja hoor meneer had de hint begrepen, ik moest om half 4 plassen en toen lag die netjes op de bank goed opgevoed he En hij wordt nu lekker gestraft voor zijn dronken zijn, want hij werd vanmorgen om half 9 gebeld dat ie naar de zaak moest komen ivm een storing! 8) Ik heb me helemaal krom gelachen!! 's avonds een vent 's ochtends een vent!!
@Es, jeetje herkenbaar! Ik had zoiets met oud & nieuw, nu zou ie het denk ik niet meer doen maar boontje komt om zijn loontje zie ik al hihi @Pooh, jeetje meis toch, jij hebt al een hele ochtend er op zitten hopen dat je een beetje een gezellige zondag hebt met je vriendin, ff genieten.. Wat moeilijk he van die hulp Ook onbegrijpelijk dat je schoonfam niks aanbiedt grrrr :x ik hoop dat alles goedkomt meis.. @Hier, zo even ontbijten en dan gaan Basje en ik naar mijn vaders huis want die heeft een bad en eredivisielive Dus dan ga ik heerlijk in bad en Bas voetbal kijken. Helemaal goed! En wat een weertje, heerlijk! Fijne zondag meiden!!
Oww Nancy wat heerlijk he een bad.. Ik ga van de week ook weer een dag naar mijn vader en die heeft ook een bad.. neem ik dan ook zeker gebruik van hihi. Hier gaat vriendlief straks ook voetbal kijken, en ik doe vandaag helemaal NIKS!!
@Es, heeeeeeeeeerlijk ja! O ja jij doet dat ook weleens, das waar ook toevallig Groot gelijk!! Lekker niks doen, voetjes omhoog en genieten
Es: Je hebt gelijk..HAHA !! Goed opgevoed hoor!! Pooh: heftig verhaal, kan het me helemaal voorstellen, ik had precies hetzelfde gedaan!! Zo hier weer goede nacht gehad. Jildou kwam om 10 voor 8. Dus keurig!! Net heeft madam de kamer gestofzuigd en ik zat achter lappie HAHA!!
Fijn dat je redelijk goed hebt geslapen Pooh! Doe maar lekker rustig aan vandaag! Qua haar durf ik wel aan hoor! Vooral omdat ik het al eerder zo heb gehad, dus weet dat het goed kan komen. Maar ja, je hebt wel gelijk... kan spannend zijn. Na ja, we zien het wel. 'T zit er ook zo weer bij aan. Lekker genieten in bad Nancy! Hahahaha Sam! En yeah, manlief aan het latexen. Hier, zometeen een wasmand vol strijkgoed wegwerken. Vanmiddag naar mijn moeder om verder te overleggen over hun bruiloft zodat wij als ceremoniemeesters verder kunnen. Verder geen plannen... Gelukkig maar want ben weer een dweil/snottekoppie:x
Vincent zit Ajax te kijken en ik zit Grey's anatomy te kijken wat hij gedownload heeft op de laptop! Als voetbal is afgelopen gaan we even lekker met de hond naar het strand, zal best fris zijn, maar wil er gewoon even uit.. Dithje: Succes met strijken.. bah jij liever als ik!
Lekker Es!!! Hier manlief heeft boven de donkerste muur gedaan !! Ik ben blij!!!! De lichte kan nog niet, want daar is een stuk net opnieuw beplakt, dus volgende week maar!! Maar het wordt leuk hoor !! Jildou ligt in bed en ik ben even met werk bezig en dan straks naar vrienden en hun baby van bijna 2 maanden oud !! Gezellig!!
Een korte reactie van mij, wat zijn jullie een kletskouzen!!! Ik gaat nu weer naar verjaardag en erna eten bij mn mams en paps omdat een oom en tante die tegenwoordig in duitsland wonen er zijn.. die heb ik al TE lang niet gezien! en die leven zo lief mee.. elke keer een kaartje (heb er ondertussen al 3 gehad waarvan 1 met een heel lief knuffelje!) Erg zin in dus! Dus ik beloof wanneer ik weer tijd heb een flinke teruglees post van mij
@Dithje, strijkse en sterkte met je snottekoppie Wel veel plezier bij je ouders! @Es, veel plezier bij het strand. Is de ruzie bijgelegd? @Sam, klinkt goed Sam! Foto? (erg ben ik he ) @Pampapilio, wat een lieve mensen zeg! Nou veel plezier! @Hier, net lekker in bad geweest dus en nu even achter de pc bij mijn vader, Ajax is nog niet afgelopen Heb genoten, had alleen wel verwacht dat kleintje behoorlijk druk zou zijn maar niet gevoeld Doet al lekker waar het zin in heeft Strakkies thuis verder met de was en misschien alvast de week-boodschapjes doen. Ik vind het een heerlijke dag! I love my life
goeie middag meiden ik doe het even zo..... @iedereen die het nodig heeft dikke knuffel!!!!! ik heb alles terug gelezen maar geen tijd om te reageren. ik ben vanochtend om 10uur begonnen met de 2 mannen de haren te knippen en daarna het hele appartement gepoetst daarna warm eten gekookt en gegeten met dylan (papa is naar een voetbalwedstijd) toen dylan in bed gelegt en daarna ff heerlijk gedoucht .....nu moet ik me nog aankleden en opmaken om vervolgens rond 16uur weer naar een voetbalwedstijd van manlief te gaan kijken. druk druk druk . doei doei
@Sam, ik zei toch al: ik ben echt erg hahaha @Kikkert, oei doe jij rustig aan, anders krijg je er een paar haha geintje Maar druk daggie, joh, veel plezier in ieder geval!
hey hey lekker rustig dagje hier. heb mijn idee voor de babykamer uitgewerkt. nu wachten op de meubeltjes en dan kan ik gaan decoreren hoe gaat het voor de rest hier?
goedemiddag allemaal es goede opvoeding zeg!!maar wel weer een beetje bijgelegd de ruzie? veel plezier op het strand met dit mooie weer.. kikkert wel rustig aan doen meid...maar wel heel veel plezier vandaag .. dithje strijk ze meid wel vervelend dat gesnotter knuf pam wat lief heel veel plezier vandaag meid.. sam fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad en het wordt vast mooi alleen jammer dat we moeten wachten op de foto,s hahah...veel plezier met je vriendin nancy ohhhh heerlijk een bad ..jaloerssss .. heb je goed dat je er gebruik van maakt meid lekker ontspannend zon bad ..hier helaas niemand in de buurt met een bad wie weet ooit weer eens hahah...en heb je een gezellie avond gehad met de eters??? hier een lekker rustig dagje net ff bezoek dus ben nu ff weg kom later weer terug ..ze blijven maar komen hier dit weekend hahah.
@nancy & angel ja die rot nesteldrang ook tis dat ik verga van de pijn in mijn bekken nu (ja dom...teveel gedaan) maar anders was ik nu nog aan t opruimen en aan t poetsen . @angel lekker ff een rustig weekend , en veel plezier @petatje spannend