Fanatiekelingen !! Hihi hier schiet het lekker op met m'n werk. Ben even een registratieblad aan het ontwikkelen. Is altijd leuk!! Kan ik straks naar m'n collega mailen, is die ook weer gelukkig !! Tot vanavond
Lekker Es, uitwaaien op het strand! *jaloers* Veel plezier vanmiddag bij jullie vrienden Sam! Jij ook veel plezier Pam op de verjaardag en bij paps en mams! Hihihihi Nancy! Lekker genieten van de dag en van je leven. Hier, net klaar met het strijken... Hadden zoete inval. Eerst mijn broertje die ik al een poos niet had gezien omdat hij in het westen was gaan wonen, maar nu toch weer terug is en weer bij mijn vader gaat wonen. Daarna mijn vader om te overleggen over as zaterdag. Gaan we met de hele fam naar de Efteling met zijn werk....
Hee meiden, Zo we zijn weer terug, we hebben het echt heerlijk gehad. Een kamer met bubelbad, en alles erg luxe. lekker uitgerust, had wel alleen nog steeds last van middenrif. Moet morgen weer naar dokter, ik kan niet lang zitten, gaat zeer doen. Hoe is het hier met iedereen? Moet alles nog even bijlezen. Ik denk dat ik de kleine donderdagavond echt heb gevoeld voor het eerst, voelde ook alsof mijn buik bewoog, aan de voorkant. Heb dit nog een paar keer gevoeld. xxxxxx
eline je bent er weer gezellie fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad en lekker lux super meid ... hoop dat het gauw minder wordt je ribjes en rif is zeker niet prettig ben benieuwd morgen wat de ha zegt ... en wat fijn dat je jullie kleine meid gevoeld hebt petatje oh bijna kun je aan de slag ben benieuwd na je ideeen vast heel mooi kikkert zie niet luisteren he hahah!... nee maar nu wel ff lekker rustig aan doen morgen is er weer een dag meid denk ff aan jezelf en je kleine ..ik weet valt niet mee hier zit er net zo 1.. manlief wou al een paar balen hooi halen om een nestje te kunnen bouwen maar ik luister wel en doe nu alleen maar lichte en kleine dingen op 1 dag ..valt niet mee maar moet toch maar luisteren sam idd lekker opgeschoten maar wel rustig aan doen verder he.. dithje ook al zo snel haha.. gezellie die zoete inval hebben wij ook al heel het weekend haha... wel fijn dat je je broertje weer ff gezien hebt
@Angel, ja gisteren was gezellig en het eten geslaagd Hey gezelli, slapers dus, zijn nu zeker hun spulletjes halen ofzo? @Kikkert, eigenwijsje @Sam, registratieblad wazzdat @Dithje, ja soms vind ik mijn leven heel fijn hihi klinkt gezellig! @Eline, fijn dat het zo leuk was maar minder van je middenrif Dat zou best kunnen en het wordt alleen nog maar heftiger dat bewegen, zo mooi! @Hier, zo we zijn weer thuis, net de was buiten gehangen, ben benieuwd of het droogt We zien wel Nu lekker surfen etc
Hoi meiden, Een paar dagen niet geweest en zie een nieuw topic. Niet echt teruggelezen. Met 5 dagen werken is het niet echt bij te houden allemaal. Gelukkig gaat het met alle baby's in de buik goed kwam er voorbij. Vandaag de hele badkamer geschrobd, alles goed onder handen genomen. Nu even op de bank een lijstje maken wat we nog allemaal nodig hebben. Iedereen lekkere zondag verder. T is prachtig weer geweest vandaag!
nancy nee hier geen slapers of heb ik iets verkeerd gelezen of neer gezet ik ben ook blond he dus ja kan maar zo hahah...oh heerlijk he de was weer na buiten hier ook vandaag je wordt echt weer helemaal vrolijk van dit weer ..lalalalala es leuke foto,s zo te zien ruzie weer over
He Eline wat goed dat jullie het zo leuk hebben gehad! Lekker genoten dus? Wel minder dat je middenrif nog steeds pijn doet, maar even afwachten wat de dokter morgen zegt. En yeeh, de baby gevoeld! Als het daar ook zulk mooi weer is dan droogt de was vast wel Nancy! Lief Es! Beide foto's Zoooooo Lizz lekker actief geweest vandaag! Hier, weer een aantal zaken voor de bruiloft van mijn moeder en haar vriend geregeld/afgetikt. Kunnen we weer verder... Zometeen maar even eten koken en dan vanavond lekker relaxen op bankje! Na ja, moet eerst haren manlief nog even kortwieken...
Mooie foto's Es !! Nancy: Haha registratiebladen: ach waar je dingen van de kinderen op registreert, bijvoorbeeld welke letters ze al kennen ... Eline.. ik is niet jaloers !! Hier weer terug Zo was weer gezellig !
@Lizz, het is dat ik op mijn werk kan ZPen (weliswaar stiekem 8)) anders had het me ook niet gelukt.. Is je lijstje al klaar? @Es, leuke foto's! Jullie stralen dus de ruzie is bijgelegd neem ik aan? @Angel, o ik dacht dat er zoiets stond van "ze blijven het weekend' dus ging er maar weer vanuit haha stomme ik @dithje, je bent wel de kapper dit weekend he hihi @Sam, ach blonT he, ikke niet begrijp
Zie wat ik heb gemaakt! Stof was over van onze gordijnen (hadden ze er bij gedaan, zien jullie gelijk toch de kleur ) en daar heb ik dit memo/kaartenbord van gemaakt voor op de babykamer (ga ik foto's tussen doen en kaarten denk ik). Lintjes zijn van Xenos. Nu nog punaises halen om er tussen te prikken en voila, klaar! vind mezelf wel erg crea Ik haal 'm zo wel weer weg ivm herkenbare kleuren/geslacht he HIER STOND DE FOTO, ALS JE 'M WILT ZIEN KAN JE ME PBEN
Mooi bord Nancy, crea hoor! Leuke/lieve foto's Es. Lekker uitgewaaid dus? Wel frisjes denk ik. Eline, lekker een paar daagjes luxe gehad? Heerlijk hoor. Even opladen. Dithje, veel te knippen dit weekend? Haha...iedereen was aan de beurt. Leuk hoor om een bruiloft te regelen. Heb nog de foto's van onze bruiloft gekeken. Zal zo even een foto spammen. Angel, de was naar buiten lijkt me ook heerlijk. Het ruikt ook zooooo lekker!!! Zal alleen toch echt even moeten wachten tot onze tuin gedaan is. T is nu een wildernis.
Zo een dagje nix doen?? euhmmm wij zijn net thuis en wilden nix doen toch knap eerst naar de kerk (moest kaars aansteken) daarna bij mijn ouders op koffie, daar ook maar gegeten, we waren er toch , daarna op visite bij een tante en nu net thuis.... hmmmzzz nu ff nix dan hoor!! zal zo ff terug lezen!!
@ Sam: he wat flauw nou geen foto?? @ Kikkert: drukke dag! rustig aan hoor!! @ Dithje: leuk naar de Efteling! daar wil ik ook nog wel weer eens heen! @ Eline: fijn dat je het zo leuk hebt gehad! maar wel minder dag je nog steeds last hebt van je middenrif! hoop dat het snel over is!! Leuk dat je de kleine hebt gevoelt!! @ Nancy: is de was al droog? en lekker creatief geweest! ziet er leuk uit! @ Es: leuke foto's!! en voor de rest een dikke knuf!!
nancy maakt niks uit hoor haha.. kan je zo hebben haha zal het vast raar neergezet hebben ben ik ook wel goed in hoor hahah... we hadden dit hele weekend echt een zoete inval het liep maar af een aan pffffff vandaag ook weer nu doe ik de deur niet meer open hoor hahaha.....mooi gemaakt hoor echt krea knap ik zou daar dus niet op komen ben meer van de schilder en ontwerpen en tattoo,s zetten haha.. ga nog wel een mooi doek maken voor de baby kamer .. lizz ja heerlijk he die geur dus bij jou ook nog een tuin van brrr..nou heb hier ook nog maar een klein plekje voor de was hoor... de tuin is hier ook nog brrrrrrrrr maar gaan er wel tegen aan als het boven af is ..wordt helemaal betegeld en er komt een veranda...
ziet er mooi uit nancy! Es:leuke foto's hoor. ik ga zo even door de drive van de quick jummie...heb zin in een hamburger hihi geen verantwoord eten vandaag hoor ben benieuwd hoe het Elea vergaat in quatar hoop dat alles goed gaat daar en dat ze een beetje zon stuurt