Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ruzie is weer bijgelegd hoor.. toen hij terug kwam van werken vanochtend heeft ie zn excuses aangeboden en gezegd dat ie wat meer rekening met me had moeten houden en dat ie dat in het vervolg ook zou doen!8)
    Op t strand heeft ie me heel lief omhoog geholpen (strand was opgespoten en zakte er dus flink in weg) was erg zwaar lopen en ik had last van benauwdheid..
    Maar eenmaal op het vlakke strand ging het prima en hebben we heerlijk gewandeld :D

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gelukkig maar es :D !!

Nancy ikke wil zien, heb ik net gemist :(

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wie weet hoe ik een foto in een PBtje verstuur??? :(

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geen idee! :(

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Tja Nancy, ze weten mij wel te vinden;)... Ik heb je een pb-tjes gestuurd want ben nieuwsgierig:).

Knippen niet hoor Lizz want dat kan ik niet. Heb gisteren het haar van mijn schoonmoeder geverft en zou vanavond het haar van manlief en broertje kortwieken met de tondeusen, maar heb ik niet zo zin in dus dat komt van de week wel! Foto van jullie bruiloft, leuk:p.

Lekker druk dagje Einneh!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh leuk :D :D !!
    Trouwens gefeliciteerd met je 24 weken :D !!

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Nou foto's erop zetten lukt even niet.
    Ga nu lekker op de bank filmpje kijken.

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Es: fijn dat de ruzie is bijgelegd! :D

@ Dithje: dag was eigenlijk te druk!! :( heb nu weer heel erg last van mijn banden :(

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, ja dank je wel!! :) Ik las net dat mijn 2de trimester al op 2 april eindigt :$ jeetje wat gaat dat hard!

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Meiden ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg.
    Wat zijn jullie weer als een stel wilde tekeer gegaan hier zeg.
    Ontzettend veel geschreven. Heb dus niet alles terug gelezen.
    Net te horen gekregen dat we in november weer oom en tante worden, helemaal leuk.
    Dus in april worden we voor de 3e keer oom en tante. Dan in juli ons eigen schatje verwelkomen en dan in november voor de 4e keer oom en tante. Heerlijk dicht bij elkaar. Zie er nu al naar uit om een paar geweldige foto's te maken, haha. Tis wel apart met z'n drieën tegelijk zwanger.

Nou meiden ik duik zo mijn bed in. Gister kon ik bijna niet meer lopen van de bi. Daardoor heel slecht geslapen. Ga het proberen wat in te halen straks. Vandaag ging het alweer wat beter, gelukkig.

Meiden een onwijs dikke knuffel en tot morgen.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Marsim wat leuk :D Hier nog geen broers/zusje die uberhaubt een relatie hebben :( :( !!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuuuuuk Nancy:D!

Super Marsim dat het weekendje weg leuk was! En wat leuk dat jullie alweer oom en tante worden, super!

Meiden, ik ga op de bank filmpje kijken. Tot morgen!

14. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0

Tot 2 april hebben ze om de financieen te regelen. ben heel benieuwd of het nu wel door gaat;). Lief dat je daar aan denkt zeg!!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend zeg !!! Hopelijk lukt het!!

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    hey meiden,

ik meld me ook nog even!

@ Eline: super dat jullie zo genoten hebben van jullie bruiloft en honeymoon! Nu lekker nagenieten!

@ voorjaarsschoonmaak/nesteldrang: haha, geweldig om te lezen dat het gros aan de poets is geslagen! Maarre dames...wel rustig aan he? Hier had manlief volgens mij last van nesteldrang, want vanmiddag heeft hij samen met z'n vader Sebas z'n nieuwe kamer zo goed als leeggemaakt en alle spullen verzameld voor een ritje naar de vuilstort morgen.

@ Nancy: gaaf gedaan hoor! Maarre...moet je de foto niet alweer weghalen?

@ Dithje: haha, aan het bijbeunen als kapster?:D

@ Bella: graag gedaan hoor! Ben blij dat het niet is weggespoeld in m'n zeef ;) Nou, de duimen draaien hier weer volop hoor!

@ Marsim: gefeliciteerd!!!! Balen dat je zo'n last hebt van je bi, maar wel lekker dat het weekendje zo leuk was!

@ Hier: bakkie met m'n vriendin en d'r man en hun meiden was erg leuk! Kreeg een superschattig roze jurkje in maatje 56! Jeetje wat klein dan weer zeg! Hun dochtertje van 2,5 maand heeft heerlijk liggen slapen en sliep dwars door het getrappel van onze kleine meid heen. M'n vriendin heeft d'r nu ook kunnen voelen. Geweldig!

Verder had Sebas vanmiddag weer geen zin om te gaan slapen en bleef maar uit z'n bedje komen. Geen idee waardoor het komt, want hij is echt zo moe dan. Ziet zo wit als een krijtje en blijft maar in z'n oogjes wrijven. Dus ik heb m'n schoonmoeder gebeld of ze plannen had en 'm anders wilde komen halen. Dus die heeft 'm de hele middag meegenomen zodat manlief toch wat kon klussen en ik gestrekt kon.
    Op een gegeven moment werd ik wakker gebeld door m'n schoonzusje, die wilde weten of ze zin hadden om mee pannekoeken te gaan eten. Zin wel, maar fut... Nou ja, dat hoorde ze gelijk aan m'n stem en ze bood zich spontaan aan om woensdagochtend te komen. Ze had nog wel een afpsraak staan, maar komt in ieder geval het 2e deel van de ochtend en neemt Sebas dan lekker even mee. Lief he? Daarmee is ook gelijk het probleem van de hulp opgelost ;) Nu alleen morgenmiddag alleen, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Hopelijk gaat ie dan wel slapen!

Ik ga in ieder geval morgen even de gyn bellen om te vragen naar het bloedprikken.

Is Elea al vertrokken naar Qatar? Ik dacht dat ze de 10e pas zou vliegen.

Ben ook benieuwd hoe het met Shelly in Berlijn is.

Volgens mij vergeet ik nog iemand. Sorry! Dikke knuffel in ieder geval!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh wat fijn Pooh!!! Ook weer opgelost..
    En hier ook benieuwd hoe het met Shelley en Elea is!!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Waaaaaaaaaaa ik krijg de foto niet weg!! Het wijzig-knopje staat er niet meer :$:$ Sjonge nou op hoop van zegen dan maar... :(

@Pooh, jeetje alles komt dus ineens op z'n pootjes terecht wat betreft schoonfamilie, gelukkig maar, dat is een zorg minder! (ik kan me nl altijd heel erg druk maken om dat soort dingen ;))
    En wat gaaf dat je vriendin je meisje gevoeld heeft, geweldig! Kan niet wachten totdat dat gebeurt bij mijn vriendinnetjes, komt nog wel..

@Shelly/Elea/Mamasan, hoop ook dat het goed gaat! Maar heb geleerd de afgelopen week dat geen nieuws vaak goed nieuws is ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy: Even pb naar moderator sturen, verwijderen ze hem wel voor je!!

20. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Marsim: in april worden wij ook oom en tante, maar dan voor het eerst. Best spannend!
    Nog 3 nachtjes en dan 20 wkn echo!

Deel Deze Pagina