Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, mooie kleertjes en speeltjes!

@ roos, gefeliciteerd een meisje!!! En fijn dat de echo helemaal goed was !

@ pooh, he.. las dat je ff een dipje had.. ik hoop dat het weer wat beter gaat met je. dikke knuf!!

@ claire, grappig dat pyamatje !! en al een kast vol ja..leuk he :D

@ es & kikkert, mooie buiken meiden!

@ eline, fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.. en wat leuk dat je je meisje hebt gevoeld..

@ es, leuke foto`s.. lekker even uitgewaaid op het strand..

@ marsim, mooi dat jullie een heerlijk weekend achter de rug hebben.. Nou het is wel goed raak in de familie dus..:D wat leukk..

Wij zijn vandaag naar designer outlet in Roermond geweest.. jaja weer geshopt voor ons klein mannetje:D Vandaag weer een paar nike`s gekocht..een nike jasje en een vestje.. ik zal zo mn laatste inkopen eens even op de foto zetten :D.. Even langs de opa en oma van me vriend geweest.. daar hadden we nog een leuk geld bedrag van gekregen om iets te kopen voor ons beebje.. super lieff :D Toen we thuis kwamen, alles gepoetst enzo.. hoef ik dat morgen niet meer te doen, dus kan ik morgen lekker genieten van mijn vrije dag... heerlijk.. hier de foto`s van mijn laatste inkopen :D:D

Bekijk bijlage 56730

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    leuke spullen Goldy! :D

Nancy: Gaaf zeg, leuk gemaakt! :)

Ik heb een ''gezellig'' avondje achter de rug, ik wilde lekker een filmpje kijken met mijn vriendje, maar meneer viel na een kwartier al in slaap :(
    Maakte hem wel wakker en zei dat ik het wel erg gezellig zou vinden al hij iig wakker zou blijven tot na de film, maar helaas is dat niet gelukt!
    Heb de film maar alleen gekeken, de hond uitgelaten en ben lekker naar bed gegaan.. Volgens mij ligt hij nog te slapen op de bank, ik hoor nog wel een tv aanstaan maar ik hoor ook gesnurk :p
    Ik vind het wel prima, ga hem niet weer wakker maken, blijf niet aan de gang, is zijn eigen pakkie an hoor.. :p

Jaja ik weet het, ben soms wel een bitch maar ach, hij maakt het er ook wel zelf na hoor ;)
    Ga niet achter zijn reet aanlopen, als hij dat had gewild had ie bij zijn moeder moeten blijven wonen :D

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zo lief GOLDY!!! geweldig. vooral die schoentjes!

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen, eerst maar even eten en dan bijlezen

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goedemorgen,

Goldy wat een leuke spulletjes, en die nike schoentjes echt schattig.
    Ik kom even een foto spammen van ons trouwen

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Superleuk Goldy! Hoop dat hij ooit in de schoentjes past ;) !! Jildou heeft veel schoentjes/ slofjes gekregen die nooit gepast hebben.

Eline mooie foto :D Prachtig :D !!!

Zo hier al met de honden uit geweest, moet om half 10 bij de vk zijn. Kan ik beetje rustig aan doen met Jildou. Ook wel fijn!!

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Marsim, wauw wat gaaf en zo speciaal, samen zwanger! Gefeliciteerd :)

@Goldy, suuuuuupergaaf zeg die Nike spulletjes! :)

@Es, O o hij is lekker op dreef van het weekend he en jullie dagje strand was nog wel zo leuk :(
    Is ie nog van de bank afgekomen? :p

@Eline, mooie foto zeg, jullie stralen helemaal! :D

@Sam, succes bij de VK weer vandaag!

@Hier, werkweek is weer begonnen bleh :x
    Verder weinig te melden.. Ja dat het weer eens sneeuwt hiero ;)
    Fijne dag vandaag!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @eline mooi :D :D
    @goldy waar woon jij dan? omdat je in roermond was ;) leuke spulletjes :D

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam nog al z'n vroege vogel ;)
    @nancy suc6 meid met werken....en sneeuw bahhh heb het er ook echt helemaal mee gehad ik wil lekker warm(er) weer met het zonnetje....hier schijnt overgins wel de zon heerlijk maar tis mega koud

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames,
    eline:prachtige foto! je zag er stralend uit :)
    Goldy:leuke spulletjes
    Es:haha gewoon laten liggen,doe ik ook hoor :p

dacht dat ik morgen pas naar de gyn moest maar die afspraak is verzet naar vandaag dus vanavond naar de gyn. ;)

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen,

Geweldig Pooh dat je vriendin jullie meisje heeft kunnen voelen! En wat ontzettend lief dat ze een jurkje mee hadden genomen:D.
    Wat fijn Pooh dat je hulp probleem ook is opgelost! Succes vanmiddag met Sebas, hopen dat hij wil gaan slapen:).

Schattige spullen Goldy!

Mooie foto Eline!

Succes bij de vk straks Sam!

Hier, weer aan het werk:(. Ik voel met je mee Nancy;)! Verder eigenlijk weinig bijzonders behalve dat ik echt gek wordt van het niezen en snotteren. Vraag mij toch af of het niet al hooikoorts is. Mijn moeder zei gisteren nog dat er een heel artikel in de krant stond dat er zoveel mensen al bij de huisartsen waren geweest met hooikoorts klachten. Zou wel een verklaring zijn;).... Aan de andere kant is het natuurlijk wel heel vroeg...Tja:(

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    even een vraagje voor de creatievelingen onder ons. Ik zou graag ons meisje als tweede naam de naam willen geven van mijn mannetje zijn overleden opa Jospeh. Maar dat klinkt niet na onze naam (als je hem wil weten voor het hele plaatje te kunnen zien,pb maar) dus nu ben ik op zoek naar een mooie verwijzing als tweede naam. Alle hulp is dus welkom ;)

15. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morge........ helemaal bijgelezen maar ik heb sinds vorige week woensdag niet gewerkt dus ik ga nu echt even heeeeel hard werken. Kom later terug!

Petatje: Josi? Josephine?

x

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hmm vind het moeilijk achter de naam die wij als eerste naam hebben ;)

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@ Goldy: leuk hoor! Goed geshopt!

@ Eline: mooie foto van the happy couple!

@ Dithje: het zou idd je hooikoorts kunnen zijn. Weet je waar je precies allergisch voor bent? Momenteel bloeit de hazelaar en volgens mij nog een boomsoort (de es of els?) Ik snotter ook wel een beetje, maar niet zo heftig als normaal. Maar ik hoop het niet voor je meid! ;)

@ iedereen die aan het werk is: succes en sterkte in de strijd! ;)

@ hier: net gyn gebeld voor bloedprikken. Het snelste is om dat ff via de huisarts te doen, dus gelijk even een afspraak gemaakt voor morgen. Manlief is vanmorgen vrij (tot half 12) en nu met Sebas naar de gemeente oude kasten etc wegbrengen.
    Als hij straks thuis is mag hij even de ketel bijvullen, want het is nogal koud hier in huis:(
    Sebas wilde gisteravond weer niet in z'n juniorbed slapen, uiteindelijk waren we het zo zat dat we het campingbedje opgezet hebben en toen is hij (na weliswaar een tijdje huilen) daar in slaap gevallen. Toen hij onder zeil was heeft manlief 'm weer teruggelegd in z'n eigen bed.
    Vanmorgen werd hij om half 8 wakker :$ en wilde gelijk weer terug naar het campingbedje.:(
    Nou ja, als hij vanmiddag niet wil slapen leg ik 'm ook wel weer in z'n campingbedje, maar ik vind het heel vreemd waar dit ineens vandaan komt. Eigenlijk moeten we er niet aan toe geven, maar voor m'n fut is dit ff het beste.... Hopelijk kan ik dan vanmiddag zelf ook ff een tukkie doen.
    Mss dat ik straks ff een topic plaats bij het peuter/kleuter-subforum. Kijken of er meer hier last van hebben gehad.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    #658 Kikkert, 8 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
    grrrr.....ik heb zaterdag avond een maskertje op mijn gezicht gedaan en heb sinds gisteren overal uitslag (allergiesche reactie) maar het voelt warm, branderig, rood en jeukt :( :( in denk gaat wel over maar niks ik schaam me kapot

*edit* net maar ff de dokter gebelt ik krab me kapot...ja weet het maar kan er niet vanaf blijven :( zegt die muts aan de telefoon tsja moet je er niet aankomen en maar afwachten grrrr....ik loop voor schut

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik wil heel graag met je meedenken Petatje, dus ik heb je even een pb-tje gestuurd!

Ik ben allergisch voor de berk/beuk:( (weet niet meer precies welke het is), gras en huisstofmijt Pooh. Hmm, blijft vaag dus;). Nou ja, heb het er maar mee te doen:(.
    Jeetje zeg half 8 Sebas wakker, heeft ie wel lekker lang volgehouden. Maar wat raar dat hij wel in het campingbedje wil slapen en niet in zijn eigen bed. Ben geen ervaringsdeskundige dus zou niet weten waar het door komt:p.

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    bah Kikkert,hoop dat je er snel vanaf bent hoor. knuffel!
    Pooh:rustig aan hoor! en wel vreemd van Sebas niet in zen eigen bedje wilt. Zal wel een peuter-fase zijn ofzo? :(

Deel Deze Pagina