Hmm Pooh das gek!! Hard werkende dames: Werkse!!! Hier net bij vk geweest. Alles was super Hij zei: Wat een supermooie buik, supermooi formaat en een perfecte bloeddruk Nou wat wil een mens nog meer !!!
Nancy: Ik heb hem heerlijk laten liggen vannacht op de bank Pooh: Misschien vind ie het eng? Ik heb een rot nacht gehad, madame heeft me lekker vaak wakker gemaakt! Ze gaat steeds harder schoppen, soms zit er echt flinke kracht achter.. Hmm dat wordt nog wat..
haha Es ze kunnen er wat van he...Hier ook hoor...Vorige keer sprong ik bijna van men stoel aan de eettafel bij vrienden haha en die maar raar kijken naar mij...
hahaha patatje Ik heb wel eens dat als ze zo hard schopt ik wel eens tegen me buik zeg: he joh laat mama eens met rust, of heey kleine uk ga eens slapen, en ik doe dat dus ook als er mensen bij zitten, moet je ze dan eens zien kijken, haha! ''Ja ik praat tegen mijn buik ja''
Haha dat doe ik ook.. Ooh hallo jij er ook weer !! Deze is nog veel rustiger als Jildou, maar moet zeggen dat ik het niet erg vind Jildou deed me toen op een gegeven moment zoooo'n zeer.. Dank je, ja is ook leuk om te horen !! Stond binnen 10 min alweer buiten Daar leef je dan 4 weken naartoe.. Niet best HAHA..
He bah Kikkert, dat is niet fijn! Yeah Sam, wat een complimentjes heb jij mogen ontvangen op deze dag! Fijn dat alles goed is.
@ Goldy, wat grappig dat jullie gister naar Roermond zijn geweest. Wij zijn er zaterdag geweest. Mijn schoonouders hebben toen de zwartje nike schoentjes gekocht voor mijn neefje. Ook toevallig zeg. Erg leuke spulletjes! @ Eline, meid wat een ontzettend leuke foto. Jullie zagen er stralend uit! @ Dithje, hmm dat snotteren blijft dus, balen zeg. Nu al hooikoorts klachten das idd wel vroeg zeg. @ Petatje, om in de Belgische k3 sfeer te blijven: Josje? Haha, geen idee hoor. @ Pooh, wat apart dat hij dan steeds terug wil naar het campingbedje. Idd is eraan toegeven het beste maar continu een strijd daar zou ik ook niet goed van worden. @ Kikkert, allergische reactie, grrr. En die muts met moet je er maar niet aanzitten .DUHHHH. Hopen dat het snel over gaat. @ Sam, fijn dat alles goed was bij de vk. @ All, vannacht heerlijk geslapen. Bekken is wat minder pijnlijk. Straks even de kinderkamer uitruimen. We gaan dan even opnieuw witten en straks plintjes erin. Ze belde zaterdag en komen 26 maart het kamertje brengen. Had gevraagd of dat het wat eerder kon dus ze komen nu 2 weken vroeger. Ik ben helemaal in mijn nopjes. Zodra het kamertje er is en in elkaar staat gaan we de rest van de aankleding kopen.
fijn dat het kamertje vroeger komt Marsim! en super dat je beter hebt geslapen. Haha daarom alleen wil ik geen Josje al zouden mijn zusjes dat geweldig vinden wahaha.
ga zo mannetje eens uit zen bedje zetten...die moet vanavond wel de nacht op maar hey,wil ook wat aan men dag Pff die moet de hele week de nacht doen ik haat alleen slapen
ik kom straks ff terug lezen en reageren eerst maar eens ff de hond uitlaten en naar de winkel. tot strakkies
ja koekie,josie is ook wel leuk. Ooh en ik bedenk me net:mijn favo opa heet ook Joseph Kikkert voorzichtig en rustig aan he