Josien is heel mooi Sam,klinkt ook bij de eerste roepnaam en de achternaam maar is dat dan niet te hollands?
@ Sam: wow, wat een compliment van de vk. Enne..heb jij een man als vk? @ Petatje: hihi, leuk he die namen? Enne..alleen slapen is idd niet leuk! Balen dat je mannetje nachtdienst heeft deze week! @ drukte in je buik: hihi, nou hier praat ik wel tegen m'n buik, maar nog niet in het "openbaar". Wel merk ik dat dit meisje een stuk drukker is als Sebas was, dus Sam, ik weet niet of het iets over het geslacht zegt????
Hey meisjes, even snel, want ga zo naar het hotel bij het vliegveld! Alles paste in de container Ik kan jullie vertellen dat ik daarna een stuk beter geslapen heb Verder is de auto vandaag verkocht en die zijn we dus lekker kwijt. Steef komt straks direct naar het hotel met de trein en dan morgenochtend VLIEGEN!!!!!!! Spannend hoor, al vind mijn dochter van niet Nu ben ik nog benieuwd hoe we 5 koffers, een rugtas, een verschoontas, een computertas, een buggy en 2 kinderen met z'n tweeën mee gaan krijgen maar dat zal ook wel goed komen. Ik geef jullie allemaal een hele dikke knuffel, ik hoop dat ik snel internet heb in Qatar. Ik kijk al uit naar het zonnetje!!! Ik zal jullie missen hoor! Liefs Elea
Fijn dat je goed geslapen hebt Marsim en dat je bi minder is! Jippie, nog maar 2 weekjes en dan komt het kamertje. Super joh! Hai Elea! Wat goed dat alles in de container past. Ohhh zo spannend morgen naar Qatar vliegen. Heel veel succes met alle spullen en natuurlijk ook de vlucht! Hopelijk tot snel vanuit Qatar!
Elea, een goede reis en verblijf! Hopelijk heb je idd snel internet. Maar lang leven wifi. Gewoon met je laptop in een restaurant of cafe ons op de hoogte houden
@ Marsim: wat super dat het kamertje 2 weken eerder komt! @ Elea: pfff, wat een opluchting dat alles paste! En voor wat betreft het transportprobleem: ieder een bagagekarretje met 2 a 3 koffers + buggy en de meiden er bovenop? En de rugtas, verschoontas en computertas dan maar op de rug/schouder. Nee hoor meis, ik benijnd je niet. Heel veel succes en een hele goede vlucht! Hopelijk heb je snel weer internet en kun je weer lekker meekletsen! Dikke knuffel!
Zoo Es doe wild Elea: Poeh spannend zeg. Hopelijk krijgen jullie alles mee!!! We missen jou nu al, dus hopelijk heb je snel internet !! GOede reis iig!!! Pooh: Onze vk-praktijk bestaat uit vk en een huisarts met passie voor vk. Hij is tevens ook m'n eigen ha dus dat is handig !! Dus idd een man Wat betreft het geslacht: Ik weet het niet, ik hoor wel vaak dat de meiden die geboren zijn, druktemakers in de buik waren, maar weet ook 2 meiden die rustig waren dus HAHA!! Ik pin nergens op vast
Trouwens ook weer wat.. Komt schoonmoeder net langs, was rokje vergeten mee te nemen van Jil waar ze even wat strakker elastiek in zal zetten. Nou ff praten, vertelde van vanochtend naar de vk en de monteur van de droger (kwam natuurlijk net aan toen ik naar vk liep , maar mn vader had ik voor hier geregeld) .. Vraagt ze niet eens hoe het bij de vk was.. PFfff.. hoezo gebrek aan interesse
@ eline, leuke foto! @ sam, haha ja ik hoop het wel.. mooie uitslag bij de vk dus.. alles perfect @ nancy & Dithje & koekie, werkse vandaag! @ kikkert, ik woon in helmond (bij eindhoven). Volgende keer gaan we naar de outlet in maasmechelen... daar heb je een babywinkel met super veel burberry kleertjes en spulletjes. Wel vervelend dat je uitslag heb gekregen, zal er toch iets in hebbn gezeten waar je niet tegen kunt. @ petatje, succes bij de gyn vanavond. @ Marsim, haha dat is toevallig jaa.. ik vond ze zoo leuk .. Fijn dat ze het kamertje wat eerder konden brengen.. @ elea, succes met alle spullen, en wens jullie een fijne reis toe.. tot snel weer! Ik gaa nu even een documantaire (hoe schrijf je dat eigenlijk?) kijken, die heb ik vorige week zaterdag opgenomen en nog steeds geen tijd gehad om hem te kijken. Nu dus wel, het wonder van de geboorte heet het geloof ik.. iemand toevallig gezien?? Het was vorige week zaterdag op rtl 8. Tot straks weer..
dikke knuffel terug voor jullie! hoop dat het allemaal lukt met zen tweetjes alles naar het vliegveld krijgen! en hopelijk heb je inderdaad snel internet,kan je ons wat zon sturen! dikke kus en veel succes! Tot snel!
ff een vraagje,had vorige week sollicitatiebrieven rond gestuurd. Nu heeft de total raffinaderij op men voicemail ingesproken dat ze een gesprek willen. Moet nog terug bellen maar zeg ik aan de telefoon dat ik zwanger ben of op het gesprek?
@ Es: wow, mooi hoor! Nou ja, lekker showen toch? @ Sam: pfff, die schoonmoeder van jou weet zich ook keer op keer te overtreffen he? @ Petatje: ik zou niets zeggen, pas bij het sollicitatiegesprek. Een vriendin van mij is ook aangenomen terwijl ze zwanger is. Formeel mogen ze er ook niet eens naar vragen (ook als staat het bij wijze van spreken op je buik geschreven) Is in NL in ieder geval zo, weet niet hoe het in Belgie is.
Ik zal het gewoon aan de telefoon zeggen, ga je ook niet voor niks mocht het dan niet door gaan Kan maar beter gelijk eerlijk zijn, scheelt ook jou weer een teleurstelling..
mannetje zegt ook zwijgen. Sowieso moeten ze rekening houden met 3 maanden opzeg bij men werk dus weet het niet goed. ben benieuwd,had het niet verwacht. Normaal zoeken ze voor die functies hoger geschoolde mensen maar ze waren onder de indruk van mijn capaciteiten
Ik ga lekker op de bank hangen en Grey's anatomy kijken wat mijn mannetje voor me gedownload heeft.. heb nergens zin in vandaag, ben lui! Morgen weer een dag! toedelssss tot later!!