Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Niets zeggen en heen gaan...

ZOo was ik even dom :( :( Liet ik fles vallen in de bijkeuken, Jildou weer wakker dus.. Shit..

Pooh ja knap he?? Zal maar zwijgen over haar niet-voeten-vegen-beleid ofzo :p HAHA

2. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha sorry meis.

3. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sam, ik liet van de week een hele bak jellybeans uit mijn handen vallen in een overvolle HEMA. Misschien dat laten vallen ook een kwaaltje is van de zwangerschap ;)

Rode kop trouwens ook. Wist niet hoe snel ik al die snoepjes weer in het potje kreeg en aan de ópruimdame' geven en de winkel uit moest gaan.

Zat ik thuis met trek in jellybeans en geen jellybeans in huis snik :(

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Even snel:

Elea, veilige vlucht en fijn dat het goed is gekomen met de container!!! xxx en succes!

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hoi meiden!
    Hoe is het hier? Ik heb echt geen puf om alles bij te lezen.. We zijn dit weekend met het kamertje in de weer geweest (verven en schuren en witten enz.) want over 3/4 weken komen de meubeltjes al. We zijn al een eind hoor.

Hebben jullie ook dat het ineens erg hard gaat met je buik? Hij blaast gewoon op waar ik bijsta en heb elke dag bandenpijn, dus is flink aan het expanden haha. Mijn blaas is nog steeds de pineut trouwens.

Sam: Las even snel over de naam Josien. Mijn oma heette zo, ik vindt em mooiii! Ze heetten samen Jos en Josien, heel grappig vond ik het altijd :).

Heb ik nog zaken gemist die ik niet mag missen?

xxx

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Es wat een mooie buik zeg!

En Eline wat een mooie foto van jullie trouwen, jullie stralen van geluk!

Ik kom vanaaf wel weer even verder kletsen!
    xxx Sue

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey Sue,

had je al gemist hier. We lekker dat de babykamer zo op schiet!

Ik had dat vorige week dat m'n buik zo hard ging, nu ff niet. Maar ja, we zijn al over de helft he?;)

Zaken die je beslist niet mag missen....pffff....
    Elea vliegt morgen naar Qatar
    Bij Claire bleek alles, na een spannende week, toch alles goed te zijn met de 20 wkn echo
    Verder nog een hoop goede echo's. Namen ben ik ff kwijt
    Verder weet ik het ook even niet meer.

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ze blijft me verbazen;)

9. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @suekes; ah al een heel eind met t kamertje dus? :) ja hier gaat buik ineens ook hard! 2 weken terug vroeg ik me nog af of alles goed groeide enz. maar daar ben ik flink van terug gekomen!

@elea; een hele voorspoedige reis gewenst! lijkt me heel spannend zo allemaal!

@pooh; traantjes in mn ogen van je verhaal *heb net pas terug gelezen* wat zullen dit zware weken voor jullie zijn zeg :( slik bij 24 weken....kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk dat moet zijn *knuff.... wij zaten net op de grens (12 weken) toen t gebeurde, dan ga je er ook niet echt meer van uit dat er iets gebeurd, maar bij 24 weken is t helemaal onverstelbaar. was t hartje gestopt of is hij 'later' overleden, ik bedoel na bevalling?
    heftig meis, denk aan je...

en nu ben ik eff alles kwijt op wie ik nog wou reageren ehh...sorry!

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    zo,de geboortekaartjes zijn besteld :D 24 april gaan we voor de buikfoto :p
    afspraak voor sollicitatie is gemaakt. Mag donderdag op gesprek komen. Ben benieuwd.

11. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @petatje; ben je er al over uit of je t gaat zeggen aan de telefoon of in t gesprek? hmm moeilijk....

12. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    hier vanmiddag weer een naar-bed-ga-drama gehad. Dus maar even een topic geopend bij peuter/kleuter.

Wat ik -nu achteraf- het allermooiste vond was dat Sebas het zelf niet nodig vond om naar bed te gaan. "Mama, niet nodig om te slapen" (hoe bedoel je wijsneus....)
    Maar nu, ruim 2 uur nadat hij eindelijk in slaap viel, is meneer nog steeds onder zeil!

Nou, volgens mij was het wel nodig ;) :p

De harde buiken zijn na 2 uur eindelijk weg:)

13. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @pooh; fijn dat je harde buiken weer weg zijn! volgens mij heb ik ze niet, wel bandenpijn flink! ik moet de hele tijd denken aan 'onze' jongensnaam als jij sebas zegt, die lijkt er namelijk een beetje op! haha

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoihoi

heb niet alles terug gelezen was zoveel..
    zag wel een mooie buik foto van es voorbij komen mooi hoor groeit goed
    sue hier gaat het nu ook weer hard met de buik ..en wat fijn dat je al bijna aan het eind zit met het kamertje ben benieuwd na de foto,s :D
    mooie foto eline ;)
    pooh hoe staat het bij jullie met het klussen???
    hier heeft manlief vandaag de baby kamer geverfd dus dat is al klaar gelukkig nu de vloer nog maar dat wordt pas volgende week of die erop.. en dan kan ik aan de slag met de deco ..hier al vast een foto van hoe het ong wordt ...
    kom vanavond nog wel ff kletsen en reageren

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey!

Pooh thanks voor de update! Ik moet echt wat vaker aan komen waaien maar af en toe gewoon helemaal geen zin om die laptop aan te slingeren (krijg het altijd in mijn schouders, soort rsi denk ik). Ja dat verhaal van jou was echt hartverscheurend, heb het in het begin een keer gelezen. Dan verwacht je het echt niet meer, moet er niet aan denken dat het bij 1 van ons nu nog zou gebeuren...

Claire, fijn dat alles goed is nu! Pfew we hebben in spanning gezeten! xx

Angel, hihi hier dus ook, gaat echt snel! De kamer is nog 4 weekjes niet fotowaardig ben ik bang, zodra het er allemaal goed uitziet komen de foto's I pwomiss :).

Petatje, ff een vraagje, ben miss een beetje dom nu haha maar hoe kan je nu al kaartjes hebben besteld? Ivm het gewicht enzo (lengte doen ze niet meer toch?) en de geboorte datum en tijd? Of vul je dat dan zelf in als jullie kleine meid is geboren? Ik kan me even geen voorstelling maken.

xxx

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Angel: Oh en wat een mooi bedje zeg!! Echt voor een prinses!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooi hoor Es!

Dat is inderdaad gebrek aan interesse Sam:(. Jeetje zeg, dat is echt niet leuk.

Ik zou ook niets zeggen hoor Petatje. Gewoon terug bellen en een afspraak maken, een dijk van een gesprek neerzetten zodat ze niet meer onder je uit kunnen en dan vertellen dat je zwanger bent;):D.
    Wat gaaf trouwens dat jullie de geboortekaartjes al besteld hebben!

Lekker druk dus Sue! Wel leuk om mee bezig te zijn of niet? Ik heb juist het gevoel dat mijn buik qua groei stil staat c.q. langzamer gaat. Ben vorige week maar een halve centimeter in omvang gegroeid en die week ervoor niets;).

Hmmmmmm Pooh volgens mij heeft Sebas last van de peuterpubertijd;). Vervelend joh, dat het weer zo'n drama was. Maar ja, nu wel lekker dat hij zo lang ligt te slapen en dat jij ook je rust kunt pakken.

Leuk Angel!

Hier, lekker thuis. Even relaxen op het bankje zo voordat ik eten ga koken:). Iemand trouwens ervaring mee? Heb sinds gisteren een hele pijnlijke plek op mijn rechterborst. Niet de hele borst, een bepaalde plek die heel erg pijn doet:(.

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Sue:dat wordt allemaal doorgegeven bij de geboorte als de fotograaf de foto komt trekken ;) wil gewoon zeggen dat er 140 besteld zijn met 140 enveloppen en dat we een goed beeld hebben van hoe ze er gaan uitzien. de enveloppen krijgen we dan tegen april (kan ik alvast gaan schrijven haha)

Heb dus niets gezegd aan de telefoon. We zien wel hoe het loopt. Gesprek begint om 10u met testen enzo en zou pas tegen 13u gedaan zijn :$

19. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    o en dames, hoe zit dat eigenlijk bij jullie;

merken jullie al wat van de 'positieve' kwaaltjes;
    zoals voller haar, mooie huid ect.?

hier nog niet :( terwijl mijn moeder een hele mooie volle haarbos door mij had gekregen! weliswaar tijdelijk, maar toch!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Pittig gesprek Petatje! Leuke uitdaging. Voor wat voor functie is het? Of ben ik nu te nieuwsgierig:)

Hier ook niet hoor Claire! Heb nog steeds puistjes en mijn haar:x, daar wil ik het helemaal niet over hebben.

Deel Deze Pagina